DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizie 40.000, Revizie 40.000 la IATSA Stefanesti

Costin
post 3 Apr 2006, 11:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Masina are 41.600
Preturi(cu TVA, totul in RON):
- manopera revizie - 90
- manopera inlocuit bucse tampoane bara stabilizatoare fata - 45
- cap bieleta directie stanga + manopera - 62
- constatare - 7.5
- geometrie - 24
- filtru aer - 33.65
- lavete - 1.55
- intrerupatoarele usi fata (stg+dr) de la inchiderea centralizata - 4.2
- tecile de la arcurile din spate (scartaiala din spate) + manopera - 5
-----------------------------
Eu aveam la mine:
- filtru aer conditionat
- filtru ulei
- ulei elf 10w40ST
- placute frana
-----------------------------


--------------------
Dacia Solenza 1.4 80CP Grafit, clima - B-31-ETA
Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costin
post 3 Apr 2006, 11:50
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Alte lucruri facute (nu apar pe factura):
- verificat ulei servodirectie
- verificat ulei cutia de viteze
- verificare cursa ambreiaj + acum pedala tine mai jos si cu cursa mai scurta (la cerere)
- stranse toate suruburile de pe sub masina (fata spate)
- stranse opritoarele de la usi, gresate toate balamalele si clantele (efect extraordinar)
- verificat cursa frana de mana
- curatat saboti spate (smirgheluit si aer sub presiune)
- verificat amortizoare (nu pe banc de proba - am noi pe fata)
- indreptat scut
- verificat sistem de evacuare - concluzia nici o gaura / lovitura / deformare, dar sitele din
tobe pulbere (sunet sport) - recomandare: nu le schimba inca pentru ca nici ITP-ul nu are ce zice
daca nu au defecte mecanice.
- test CLIP - baterie(voltaj), alternator(tens. de incarcare), injectie(rata de rateuri 0%), ralanti
(760-780rpm) - concluzie totul perfect.
- 1 surub interior de usa fata-stg (s-a pierdut la meridian)
----------------------------
Toate lucrurile suplimentare facute la cerere, fara discutii sau comentarii.
Durata aprox 4 ore
Cate o mica(chiar mica) atentie la 2 mecanici (meritau pe bune)
Oameni de meserie si cum-se-cade.
----------------------------
Autostrada "varza" in unele locuri, m-am gandit sa notez doar la intoarcere:
Pitesti-Buc sparturi KM 43-36 si 29-23.
Recomandare: tineti cont de semnele de limitare 80 cu fundal galben. Acolo chiar e sparta autostrada.
Gasit 2 echipaje de potilie pe drum (sper fara radar)
Viteza medie 133(de la urcarea pe pod carrefour buc pana la intrarea pitesti), maxim 170bord,
la gropi 60-50. Condus sotia care vroia sa zburde putin ca s-a saturat de DN1.
Intoarcerea lejera max 130bord, nici o zdranganeala / scartaiala.
Alt efect interesant: inchid usa, o deschid, o mai inchid o data (credeam ca nu am inchis-o corect).
Sunetul de inchidere usa mult diminuat, foarte evident in bine, mentionez ca am invelit cuiul in 2
straturi de banda izolatoare.
----------------------------
Concluzie: I'M HAPPY


--------------------
Dacia Solenza 1.4 80CP Grafit, clima - B-31-ETA
Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 12:12
Forum Renault