Inlocuire semnalizatoare
![]() ![]() ![]() |
Inlocuire semnalizatoare
northwood |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|||
ghc |
![]()
Post
#2
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE E neaparat nevoie sa demontez bara de protectie? Din cate tin eu minte, nu. Trebuie sa te bagi sub masina si o sa gasesti sigur in ce sunt prinse. |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
ovidiucornateanu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 30 October 03 ![]() |
Din pacate operatiunea e mai simpla daca demontezi bara.Si eu am procedat candva la inlocuirea lor.Ele sunt prinse cu niste 'chipling-uri' care sunt insurubate in bara(daca te uiti sub ea o sa le vezi).Eu dupa ce am desfacut acele suruburi am constatat ca cu nu prea pot sa scot 'blocurile optice' de acolo pentru ca sunt turnate , sticla impreuna cu carcasa.Pana la urma am reusit sa le scot cu bara pusa dar degetele mele saracele........Si bineinteles ca atunci cand le-am introdus pe cele noi in bara am rupt cate o urechiusa ca altfel nu mergea.Hazul mare a fost ca le-am pus invers(stanga in dreapata) si astfel aveam semnalizarea pe interior si poziztia pe exterior.De accea daca poti sa demontezi bara incearca asa(uitete su ea si o sa vezi ca este prinsa cu 4 suruburi pe masca).
PS daca ai si spoiler sub bara sigur nu poti sa le schimbi fara demontarea barii si a spoilerului. |
--------------------
Ex Renault
Megane Hatch
2004 Avem o tara frumoasa.Pacat ce este locuita.
|
|
northwood |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Horatiu, blocurile optice sunt prinse in 2 holsuruburi, care au si rol de realizare a masei, separat pentru semnalizator si pozitie. Le-am si scos, dar nu am reusit sa le trec printre corpul masinii si bara de protectie. Le-am manevrat doar in spatiul dintre cele 2.
Bara de protectie mi-e groaza sa o dau jos, cred ca e nemiscata de acolo de cand a iesit masina din fabrica (acum 15 ani). Stie totusi cineva cum se procedeaza pentru demontarea barei? |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Rew |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sigur se pot scoate blocurile alea de lumini. Frate-miu, care are masina din aceeasi generatie, a venit la mine cu semnalizatoarele sa i le repar si sigur nu a scos bara. Eu cred ca tu te porti prea blind cu masina si o tratezi mult mai bine decit te trateaza ea pe tine. Sau poate ca ai bara indoita.
So, use the force... |
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
northwood |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Rew, de scos blocurile e simplu. Eventual fortez si le sparg, scotandu-le pe bucati.
Mai prost e cu montatul celor noi, pe care nu le pot introduce "pe bucati". Cat despre uzul de forta...ca sa citez o reclama: "puterea nu e nimic fara control". |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
danny_nt |
![]()
Post
#7
|
![]() fac slalom printre cretini zi de zi Group: Members Posts: 70 Joined: 23 January 04 From: Bucuresti->Auchan->Tiganie ![]() |
faza ar fi ca trebuie cumva rasucite dupa ce ai desurubat holsuruburile , este o pozitie destul de dificila da o sa iasa,cel putin la mine au iesit ;greu da le-am scos..
io am o dacie cu 4 faruri si bara de metal anu de fabricatie 80 si ceva |
--------------------
Dacia
1300
1982
- NT01SJU
|
|
DSops |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Din pacate nu exista o reteta sigura. La mine pe stanga se puteau scoate, pe dreapta nu. Sfatul meu: pui putin spray de suruburi si slabesti suruburile la maxim, fara sa dai bara jos. Asa sigur le poti manevra.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
irinel75 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
deci desfa holsuruburile, dupa carelampa o lasi sa se miste stinga-dreapta o intorci cu fata in sus si daca nu iese nici asa, o mai intorci odata cu fata catre caroserie si desfa nitel flapsul sa poti trage putin de bara sa se distanteze putin..trebuie sa iasa, numai ca te chinui putin...si alt pont, desfa intii capacele cu becuri din partile laterale...spor
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
ghc |
![]()
Post
#10
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Offffffff, de ce ai creat topic-ul asta??? Dupa un drum Cluj-Bistrita m-am trezit ca semnalizatorul dreapta atarna de cabluri. Cam ca un glob ocular in filmele de groaza :cry:
A mea e din 91 cu faruri dreptunghiulare si cu semnalizatoarele langa faruri. Semnalizatorul nu este prins cu absolut nimic ![]() ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
northwood |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dragi prieteni, multumesc fain pentru sfaturi. O sa le pun in aplicare cum se mai incalzeste putin...
Horatiu, se pare ca la modelul cu faruri patrate au optimizat sistemul de prindere al semnalizatorului, ca prea se chinuia lumea care avea modelul cu 4 faruri ![]() |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
ghc |
![]()
Post
#12
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE au optimizat sistemul de prindere Daaaaaaa, acum se desprind si daca nu vrei ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
litza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Eu am modelul 4 faruri, semnalizatoare prinse in bara. Acu vreo 2 luni am inlocuit unul din ele FARA sa demontez bara. M-am chinuit si eu ceva pana mi-am dat seama ca nu se pot scoate pana nu scoti firele. Cu firele bagate nu merge si gata.
Din cate imi amintesc, cu firele scoase si suruburile la fel, roteam un pic spre spate semnalizatoru si il tragi un pic oblic in jos spre exterior. Iese la limita. Asta doar daca cumva masina n-a fost lovita si/sau bara demontata/remontata aiurea. BAFTA |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:27 |