DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum functioneaza un hibrid ?, ... ca tare scump este carburantul....

Shosetu
post 1 Apr 2006, 14:41
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 24 March 06
From: Bucuresti




Citind link-ul de la AutoShow mi-am propus sa ma informez mai bine pt. un proiect. O improvizatie de Hibrid pe un Break 1400 si cer sprijinul vostru pt. informatii privind :
- motorul electric
- alternator
- amplasament motor electric/transmisie/propulsei
- convertor cinetic-electric
- baterii
Daca puteti aproxima si preturile cu atit mai bine smile.gif


--------------------
Harb Berlina 86 - ADA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu M
post 3 Apr 2006, 00:03
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 September 04
From: Germania




Daca vrei sa te apuci sa o faci pe genunchi, eu zic ca n-ai nici o sansa.
Solutiile adoptate pentru masinile hibride (gen Toyota Prius) sunt atat de diferite de cele "clasice" incat ar trebui schimbat totul pe masina. Costuri: vezi cam cat costa Priusul.
Drept dovada ca asta stau lucrurile e si faptul ca PSA, desi au prezentat prototipurile lui (grupului) hibride, au anuntat ca data de lansare pe piata anul 2010, pana atunci propunandu-si sa gaseasca solutii de ieftinire a masinilor (pretul la care "le ies" acum facandu-le prohibitive).

Ca sa-ti faci o idee cam ce presupune asta intreaba-l pe gogu de "automotive".

This post has been edited by Liviu M: 3 Apr 2006, 00:04


--------------------
Ford Mondeo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Apr 2006, 07:19
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Faci o adaptare de la un electrocar..deala cum au in gara...dar sunt FOARTE grele bateriile la asa ceva..cu motorul nu ar fi problema, am demontat unul, si raportul putere/greutate e excelent, ar putea propulsa o Dacie, dar problema sunt bateriile, cantaresc aproape jumatate de tona.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shosetu
post 3 Apr 2006, 10:57
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 24 March 06
From: Bucuresti




Am citit ca o baterie de tractiune poate ajunge la greutatea 384KG cu puterea de 12V cu capacitatea nominala de 800Ah ( ~ 9Kw )
Avantaj ca e baterie de tractiune, nu de start, dar e triplu la greutate fata de una de start.
Daca am pus 2 mi-am rupt masina. biggrin.gif

LiviuM , chiar nu am degand sa transform break-ul intr-o Prius smile.gif

This post has been edited by Shosetu: 3 Apr 2006, 10:59


--------------------
Harb Berlina 86 - ADA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Apr 2006, 15:50
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Partea cea mai nasoala e electronica de control a motorului (chopper sau invertor). Ai un mail de la mine.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupuxxx
post 4 Apr 2006, 12:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 March 06




Salutari! Dupa cum probabil ai observat, masinile hibrid nu prea au trecere in Europa, sunt cel mai des intanlite pe continentul Nord-American. In partile noastre, la capitolul economie de combustibil-protejarea mediului sunt preferate motoarele diesel turbo de ultima generatie sau commonrail cu standarde de poluare Euro3-Euro4. Exemplu: motorul de Volkswagen Bora montat si pe Octavia Tour de 1.9TDI, are 90CP la 4000rpm si un cuplu de 210Nm la 1900 rpm. Un cuplu considerabil la o turatie asa de joasa iti permite sa mergi in oras lejer, fara a forta motorul, schimban treapta la 2000rpm. Consumul declarat de producator este de 6.8L/100km in oras dar iti spun sincer ca e exagerat. Am Skoda Octavia din noiembrie 2004 si nu mi-a luat niciodata mai mult de 6L. Dupa cum stim, Bora (sau Jetta cum e cunoscuta in SUA) e varianta berlina a Golfului, asa ca, pentru Dacia ta iti recomand un motor 1.9 de Volkswagen Golf 2 care se potriveste perfect (trebuie modificate 2 cleme de prindere pe sasiu). Din pacate iti pot oferi doar solutia tehnica si nu cea legala (omologari, RAR, etc). Am "incrucisat" o Dacia 1310 Berlina din 95 cu un frumos motor de Volkswagen Golf 2 de 2000cc GTI biggrin.gif dar nu am putut sa-i conving pe distinsii domni de la RAR sa o omologheze.
Multa bafta in cautarea masinii economice pe placul buzunarului tau.
Salut!


--------------------
Dacia 1310 Berlina - GL 03 PSR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 06:57
Forum Renault