Cum functioneaza un hibrid ?, ... ca tare scump este carburantul....
![]() ![]() ![]() |
Cum functioneaza un hibrid ?, ... ca tare scump este carburantul....
Shosetu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 24 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Harb
Berlina
86
- ADA
|
|||
Liviu M |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
Daca vrei sa te apuci sa o faci pe genunchi, eu zic ca n-ai nici o sansa.
Solutiile adoptate pentru masinile hibride (gen Toyota Prius) sunt atat de diferite de cele "clasice" incat ar trebui schimbat totul pe masina. Costuri: vezi cam cat costa Priusul. Drept dovada ca asta stau lucrurile e si faptul ca PSA, desi au prezentat prototipurile lui (grupului) hibride, au anuntat ca data de lansare pe piata anul 2010, pana atunci propunandu-si sa gaseasca solutii de ieftinire a masinilor (pretul la care "le ies" acum facandu-le prohibitive). Ca sa-ti faci o idee cam ce presupune asta intreaba-l pe gogu de "automotive". This post has been edited by Liviu M: 3 Apr 2006, 00:04 |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Faci o adaptare de la un electrocar..deala cum au in gara...dar sunt FOARTE grele bateriile la asa ceva..cu motorul nu ar fi problema, am demontat unul, si raportul putere/greutate e excelent, ar putea propulsa o Dacie, dar problema sunt bateriile, cantaresc aproape jumatate de tona.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Shosetu |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 24 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit ca o baterie de tractiune poate ajunge la greutatea 384KG cu puterea de 12V cu capacitatea nominala de 800Ah ( ~ 9Kw )
Avantaj ca e baterie de tractiune, nu de start, dar e triplu la greutate fata de una de start. Daca am pus 2 mi-am rupt masina. ![]() LiviuM , chiar nu am degand sa transform break-ul intr-o Prius ![]() This post has been edited by Shosetu: 3 Apr 2006, 10:59 |
--------------------
Harb
Berlina
86
- ADA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Partea cea mai nasoala e electronica de control a motorului (chopper sau invertor). Ai un mail de la mine.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Lupuxxx |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 March 06 ![]() |
Salutari! Dupa cum probabil ai observat, masinile hibrid nu prea au trecere in Europa, sunt cel mai des intanlite pe continentul Nord-American. In partile noastre, la capitolul economie de combustibil-protejarea mediului sunt preferate motoarele diesel turbo de ultima generatie sau commonrail cu standarde de poluare Euro3-Euro4. Exemplu: motorul de Volkswagen Bora montat si pe Octavia Tour de 1.9TDI, are 90CP la 4000rpm si un cuplu de 210Nm la 1900 rpm. Un cuplu considerabil la o turatie asa de joasa iti permite sa mergi in oras lejer, fara a forta motorul, schimban treapta la 2000rpm. Consumul declarat de producator este de 6.8L/100km in oras dar iti spun sincer ca e exagerat. Am Skoda Octavia din noiembrie 2004 si nu mi-a luat niciodata mai mult de 6L. Dupa cum stim, Bora (sau Jetta cum e cunoscuta in SUA) e varianta berlina a Golfului, asa ca, pentru Dacia ta iti recomand un motor 1.9 de Volkswagen Golf 2 care se potriveste perfect (trebuie modificate 2 cleme de prindere pe sasiu). Din pacate iti pot oferi doar solutia tehnica si nu cea legala (omologari, RAR, etc). Am "incrucisat" o Dacia 1310 Berlina din 95 cu un frumos motor de Volkswagen Golf 2 de 2000cc GTI
![]() Multa bafta in cautarea masinii economice pe placul buzunarului tau. Salut! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- GL 03 PSR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 06:57 |