DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se poate monta carburator de Tico pe dacie?

ViperRS
post 5 Jul 2005, 14:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




Salutare .. Am o Dacia 1310 si marea problema e consumul. Motorul nu e la prima tinerete e trecut de 120 de mii dar merge. Am citit pe un forum ca cineva a montat pe un opel cu motor de 1.3 un astfel de carburator si merge foarte bine consum mic si a zis ca a prins 140. Nu ma intereseaza viteza ci mai mult consumul mic (scria ceva in jur de 8). Ce ziceti este fezabil si posibil montarea unui astfel de carburator? Din ce am citit pe forum problema mare la dacii e carburatorul motorul fiind relativ ok.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 5 Jul 2005, 14:28
Post #2


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Parca incercase cineva...rezultat...slab.

Daca ai probleme cu motorul....fa motorul

Daca ai probleme cu consumu...verifica rezervor, circuit, carb. Acuma scot si eu 9 in oras (CJ) daca nu ma dau la ea.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 5 Jul 2005, 15:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




eu stau prost cu consumul pun benzina de 500 de mii si merg cam 120 130 de km. Ma ruineaza financiar. Daca ma curenteaza fisele in momentul in care le scot inseamana ca sunt stricate?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 5 Jul 2005, 15:34
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Daca ciupesc cand sunt puse, atunci e problema, altfel se descarca in tine, mai ales daca cu cealalta mana stai pe caroserie, which is perfectly normal.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 5 Jul 2005, 16:32
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pot sa iti spun ca iti vei diminua drastic performantele motorului; eu /altii am pus carb de 1400 pe otor de 1600 si de la 170kmh mai mergea cu 145kmh... cu carbul de tico, vei merge la ...90 cred...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianrec
post 5 Jul 2005, 19:27
Post #6


membru drept


Group: Members
Posts: 330
Joined: 30 March 04
From: Galati




QUOTE(ViperRS @ 5 Jul 2005, 16:27)
Salutare .. Am o Dacia 1310 si marea problema e consumul. Motorul nu e la prima tinerete e trecut de 120 de mii dar merge. Am citit pe un forum ca cineva a montat pe un opel cu motor de 1.3 un astfel de carburator si merge foarte bine consum mic si a zis ca a prins 140. Nu ma intereseaza viteza ci mai mult consumul mic (scria ceva in jur de 8). Ce ziceti este fezabil si posibil montarea unui astfel de carburator? Din ce am citit pe forum problema mare la dacii e carburatorul motorul fiind relativ ok.
*




Ar trebui sa incerci totusi. Am auzit ca e un dublucorp totusi si mai ai si avantajul socului automat. Mie imi place la nebunie demarajul la tico (masina de servici e tico).


--------------------
Dacia 1310 1990, 1994 - GL03WWT & GL07NAT
bau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Jul 2005, 19:29
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da, dar tico-ul are totusi motorul de ~800 cmc si carb-ul ala e gandit pt capacitatea asta (ca sa pastreze normal raportul stoichiometric). Dacia omului are motor de 1400 probabil, si cu carb-ul de tico s-ar putea sa mearga f nasol.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 5 Jul 2005, 20:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




motorul cel de 1289. Pe mine m-am impresionat omul cu ascona de 1.3 care parea super multumit de cum merge masina si cat consuma si ma gandeam ca fiind motoare similare ca dimensiune ar trebui sa mearga. O sa vad prin dezmembrari, ca ma gandesc ca unu nou nu merita sa incerc


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 5 Jul 2005, 21:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Cel mai bine incearca un ZENIT 32 IF 2, a fost pus pe motoarele de Renault similare cu cele de Dacia, dar aveau un cunsum extraordinar de mic. Pe un R5 cu motor de 1100 cmc scotea un consum sub 5l/100 km la 90 km/h in afara orasului.
Carburatorul de Tico este prins de galerie cu suruburi de 8 ce trec prin el, si este mult mai mare decat cel de Dacia.Dar sa stii ca si Tico poate consuma mai mult decat o Dacie daca are carburatorul putin dereglat.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 5 Jul 2005, 21:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




mersi mult de informare nu stiam asta o sa caut sa vad ce o sa gasesc pe la dezmembrari in principiu cand caut un carburator pt consum mic la ce sa ma uit?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyma
post 5 Jul 2005, 23:26
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 24 March 05
From: craiova




mai bine mergi la un meserias bun ssa ti regleze masina bine si ai sa vezi dupa.. nu o sa mai fie nici consumul asa mare iar daca chiar vrei consum mic cauta jigloare mici nu mai stiu dimensiunea exacta si ai sa vezi consum de max 7 in oras dar o sa se miste mult mai rau


--------------------
dacia break /pick up - DJ 86 MIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jul 2005, 10:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(didosdoru @ 5 Jul 2005, 21:23)
Cel mai bine incearca un ZENIT 32 IF 2, a fost pus pe motoarele de Renault similare cu cele de Dacia,
*


Adica pe R12?
Unde s-ar gasi un Zenith 32 IF 2? Si la ce pret?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 14 Jul 2005, 22:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Un carburator ZENITH 32 IF 2 gasesti pe la dezmembrari sau in targurile auto.Acest carburator nu necesita flansa de prindere ci doar o mica mutare a cablului de acceleratie si a celui de soc.Si palnia filtrului vine la fix pe el.Asa ca spor la cautari.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedala250
post 6 Sep 2005, 14:09
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 December 04




Carburatorul de tico are diametrele la camere de 24 respectiv 30, iar Dacia are nevoie de 32-34 deci nu mere. Dc vrei dublu corp cred ca ar merge 26-28 cu 34 ca sa consume putin dar si sa traga tare daca vrei. Oricum sunt multe variabile la mijloc (in principal diametrele jiglerelor)


--------------------
Daewoo Tico - B-55-RRV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 6 Sep 2005, 14:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




daca e carburatorul stricat schimba-l, dar poate este de la altceva. atunci este mai grav...


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 6 Sep 2005, 15:19
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




Mi se pare putin exagerat , incercati intai sa remediati cum trebuie carburatorul Carfil, care este simplu si usor de aranjat. Nu va repeziti in alte tipuri mai stufoase si mai complicate , nu de alta dar la cheltuiala multa si marea pierdere de timp va rezulta o dezamagire cat CASA !
Schimbati carburatoarele doar daca VRETI PERFORMATE RIDICATE altfel NU !
Parerea mea blush.gif


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvic74
post 19 Oct 2005, 18:31
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 1 October 05




are dreptate dodo


--------------------
peugeot 405 - gr 01 zke
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Oct 2005, 18:48
Post #18


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(DodoBird @ 6 Sep 2005, 16:19)
Schimbati carburatoarele doar daca VRETI PERFORMATE RIDICATE altfel NU !
Parerea mea  blush.gif
*



Carburatorul de Lada 1200 montat pe mot de Dacie creste puterea si scade consumul. Asta am citit-o intr-o publicatie mai veche, alte detalii nu mai stiu. Oricum, cel mai probabil chestia a fost verificata si practic...

This post has been edited by Muttley: 19 Oct 2005, 18:52


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 20 Oct 2005, 10:38
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 19 Oct 2005, 18:48)
Carburatorul de Lada 1200 montat pe mot de Dacie creste puterea si scade consumul. Asta am citit-o intr-o publicatie mai veche, alte detalii nu mai stiu. Oricum, cel mai probabil chestia a fost verificata si practic...
*



Corect ! Deoarece este totusi un dublu corp (deci poate da amestec suficient) si camera 1 fiind mai mica , condus cu atentie pt a nu intra si camera 2 obtinem consum mai mic !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WPO
post 20 Oct 2005, 11:17
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 24 April 05




si carbu de dacia daca il regelezi calumea o sa iti de-a un consum mic.stiu ca atunci cind am avut cu fost dacie probleme cu consumu mam dus la un prieten mecanic si mi-a curatat carburatorul,schimbat jigloarele si reglat si am facut 18km cu un litru de benzina.bine era si reglat carbu ca la relantiu aproape imi murea motoru si vina nu mai avea de loc......da orice lucru are pretu lui smile.gif


--------------------
Dacia logan 1.6 full - AR 07 HZT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Oct 2005, 14:25
Post #21


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(DodoBird @ 20 Oct 2005, 11:38)
Corect ! Deoarece este totusi un dublu corp (deci poate da amestec suficient) si camera 1 fiind mai mica , condus cu atentie pt a nu intra si camera 2 obtinem consum mai mic !
*



Sper sa nu fim off-topic tare... Inteleg ca esti familiarizat cu solutia asta. Spune-mi, te rog, al 2-lea corp e cu actionare mecanica sau vacuumatica? Mersi


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 20 Oct 2005, 19:28
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(Muttley @ 20 Oct 2005, 14:25)
Sper sa nu fim off-topic tare... Inteleg ca esti familiarizat cu solutia asta. Spune-mi, te rog, al 2-lea corp e cu actionare mecanica sau vacuumatica? Mersi
*


Vacuumatica


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 21 Oct 2005, 08:10
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(andutzu @ 20 Oct 2005, 19:28)
Vacuumatica
*



Carburatoare cu ationare mecanica nu se mai prea fabrica de cel putin 20 ani (pentru masinile de serie). Se pare ca sunt mai economice cele cu cam. 2 vacumatica , desi nimeni nu a vrut sa-mi explice de ce.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 20:20
Forum Renault