DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la franare....

Abe
post 4 Apr 2006, 20:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 April 06




Salutare!

Are cineva idee care este solutia problemei mele? Iata o mica descriere: atunci cand pun frana imi scade mult turatia motorului pana acolo incat cateodata mi se opreste motorul. Am o Dacia Nova din '97.


Aveti idee de la ce poate fi?


Va multumesc.


--------------------
Dacia Nova - B-00-FCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 4 Apr 2006, 21:44
Post #2


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




doar la relanti ?
Incearca sa maresti un pic avansul.


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abe
post 4 Apr 2006, 23:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 April 06




QUOTE(LYM @ 4 Apr 2006, 21:44)
doar la relanti ?
Incearca sa maresti un pic avansul.
*




Oricand, nu numai la relanti. Si in mers daca pun frana mai tare sa opresc scade turatia foarte mult iar uneori chiar mi se opreste motorul.


--------------------
Dacia Nova - B-00-FCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Apr 2006, 07:17
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul.

Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 5 Apr 2006, 07:36
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Furtunul se leaga de servofrana printr-o piesa de plastic, poate fi rupt sau neetans.
In capatul celalalt datorita tenperaturii mari, furtunul poate fi iarasi neetans pe srut.

Alte cauze pot fi strangerea insuficienta a carburatorului, aspirarea aerului fals pe la gura de aer a carburatorului, un reglaj incorect al aprinderii-carburatiei, ceea ce face motorul foarte sensibil la orice depresiune de aer.


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Apr 2006, 10:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Omul afirma ca doar atunci cind frineaza i se opreste motorul. Daca ar fi furtunul, supapa ar avea probleme continuu.
Asta inseamna ca numai traseul de vacuum deschis dupa apasarea pedalei este compromis.

Poate fi, dar mai putin probabil, garnitura fisurata-dar putin, incit la deplasarea ei fisura sa "se caste" sau acea supapa-disc neetansa.

Pt ABE:
Daca are cine-ti demonta servo sa se uite in el, bine, daca nu, mi-e tare teama ca va trebui schimbat.

Fa o proba: scoate supapa din corpul servo, obtureaza-i acel orificiu, porneste motorul - iti recomand sa fii pe o strada slab circulata - si urmareste ce se intimpla. Daca problema dispare atunci cind frinezi, e servo. Daca nu, posibil scurt pe traseul conductorilor electrici de la lampile frinare, care iti scad turatia mult. Asta doar daca e combinata cu sigurante improvizate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 5 Apr 2006, 13:36
Post #7


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 07:17)
Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul.

Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie blush.gif
*



La sonda ICP pune-l pe ala cu papucul drept. facand analogie cu situatia de la Nova mea, celalalt e pt sonda din capacul borcanasului de frana (daca ai asa capac cu sonda).


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:08
Forum Renault