NU stiu ce are ca nu mai trage..., abia mai ating suta cu pedala la blana
![]() ![]() ![]() |
NU stiu ce are ca nu mai trage..., abia mai ating suta cu pedala la blana
bunoara |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cred ca s-a bulit aprinderea...incerca fara, sau cu alta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bunoara |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Pai aia se buleste de forma asta?? Facand limitare?? Nu de forma ori merge ori nu merge???
|
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
poate sa-ti dea scanteie mai mica si d'aia sa si traga prost (si sa consume mult)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bunoara |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Inca un amanunt. Cineva mi-a zis sa verific ciuperca aia de pe delco ce regleaza avansul vacumatic. Mi s-a spus ca atunci cand trag aer pe furtunasu ce vine din ea trebuie sa se miste usor platina, iar cand suflu sa fasaie, deoarece aerul iese prin orificiul mic de pe ciuperca. Surpriza, fasaie si la tras si la suflat si cu gaura infundata, deci rezultat membrana sparta. Am cumparat o ciuperca noua si maine merg sa o schimb. Cu ocazia asta schimb si pedala de acceleratie si cablu. Tare is curios daca de aici era...
|
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(bunoara @ 14 Mar 2006, 22:02) Inca un amanunt. Cineva mi-a zis sa verific ciuperca aia de pe delco ce regleaza avansul vacumatic. Mi s-a spus ca atunci cand trag aer pe furtunasu ce vine din ea trebuie sa se miste usor platina, iar cand suflu sa fasaie, deoarece aerul iese prin orificiul mic de pe ciuperca. Surpriza, fasaie si la tras si la suflat si cu gaura infundata, deci rezultat membrana sparta. Am cumparat o ciuperca noua si maine merg sa o schimb. Cu ocazia asta schimb si pedala de acceleratie si cablu. Tare is curios daca de aici era... Nu are "ciuperca" asa mare importanta, am mers doua saptamani bune cu furtunul scos din greseala, si mergea bine mersi ca de obicei...aia e mai mult pentru economie de combustibil, adica in sarcina ajusteaza explozia la momentul oportun ca sa zic asa mai babeste, o sa consume putin mai mult fara "ciuperca" da o sa traga. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Regleaza tată avansul initial! (chiar daca pot fi mai multe cauze pe asta poti sa o rezolvi)!
Am reglat avansul initial acum cateva zile : -Am scos bujia de la pistonul 1 (dinspre volan) ; -Am introdus in gaura o sarma rigida si am rotit de elice pana cand pistonul nu s-a mai ridicat (dupa care sta un pic apoi o ia in jos ). (sarma ca sa simt cand e pistonul sus...) Am dat un pic inapoi foarte putin(o idee). dar este ideal sa te opresti inainte un pic de a ajunge in compresia maxima! ...adica spre finalul cursei pistonului in crestere m-am oprit. (masina imobilizata cu frana de mana, scoasa din viteza)! Acolo este compresia maxima! putere maxima a motorului! cand trebuie sa dea scantee! Zburda acum! Raliu! Bafta! ...Am citit asta intr-o carte de dacia 1300 in cazul cand nu ai semn pe volanta ... oricum nu mai e ca noua dar cu sarma stii sigur cand e compresie maxima! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
Eu am fost foarte multumit!
|
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
bunoara |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Am schimbat ciuprca la service, mi-au reglat avansu, acu sa am ceva timp sa dau o tura pe autostrada sa vad cum se comporta. Inca un detaliu...ambreiaju a fost schimbat acum 23k kilometri deci sper sa nu fie dacolo. Am schimbat si pedala de acceleratie ca cea veche era rupta
![]() |
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
bunoara |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 25 July 05 ![]() |
Azi am fost si am reglat tacheti. Constat totusi ca dupa 90 incolo parca nu prea vrea sa se mai duca.. Alta data (acum o luna), desi pe gaz, apasam pedala si simteam ca se duce, acu efectiv apesi pedala in jos si iti tre 2 km sa se duca dracu acu ala mai incolo. Ma gandesc cu groaza ca miercuri plec in deplasare si o sa stau sa ma rog sa accelereze sa fac vro depasire. Ce dracu s aii mai fac. La faza cu avansu... La revizie la gpl (care a iesit OK) l-au pus intr-un fel. Nenea dupa ce a reglat tachestii s-a mai jucat la el, asta vad ca e fo faza pusa dupa urechea fiecaruia. Ala static pot sa il reglez singur cu ajutorul ledului de pe aprinderea electronica (gotronic de tg mures, aia rosie), dar la restu nu stiu cum. Astept sugestii in continuare.
|
--------------------
DACIA
BREAK CN
- B43YCW
|
|
valibb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 5 June 05 From: BAIA MARE ![]() |
Salut
O posibila cauza ar putea fi de la carburator , mai precis surubul de amestec sau filtru de aer ar putea sa fie destul de imbachsit |
--------------------
dacia
1310
Berlina 99 vali
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
Problema asta o am si eu dar o am la 130 , pana acum mergea lejer pe gpl la 150 si chiar 155 , problema este pana in 130 se duce lejer dar se opreste la 130 indiferent de treapta de viteza . Am schimbat si carb dar nu trece iar pe gpl de 130 , nu am apucat sa o incerc pe benzina . Sper sa ii dai tu de cap sa ma poti lumina si pe mine . Bafta
|
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ar merita sa incerci cu alte bujii si sa te uiti la filtrul de aer.
Ar mai fi distanta la platina daca este prea mica de la anumita turatie in sus numai ai scanteie. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
Poate fi avansul ???!!! l-am reglat la relantii si merge bine . Ma gandeam la cel vacumatic ca ar putea fi stricat sau cel centrifugal , am uitat sa specific ca nici pe benzina nu poate mai mult de 130 asta cu carb vechi cu asta dublu corp nu am testato. Ce ziceti ?
|
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Imi facea si mie probleme d'astea. Platina era ceva sub 0,3 > am facut-o 0,4.
Avansul prea mare mai face asa: fuge de rupe pana la o anumita viteza, apoi cucu. Avansu vacumatic nu mai are nici o treaba la turatie mare (sarcina). This post has been edited by Zaheiu: 3 Apr 2006, 19:06 |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
kristalloz |
![]() ![]()
Post
#16
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
bogdane poate ti-o pus taica-tu limitator pe dacie
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by kristalloz: 5 Apr 2006, 07:45 |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 3 Apr 2006, 16:19) Problema asta o am si eu dar o am la 130 , pana acum mergea lejer pe gpl la 150 si chiar 155 , problema este pana in 130 se duce lejer dar se opreste la 130 indiferent de treapta de viteza . Am schimbat si carb dar nu trece iar pe gpl de 130 , nu am apucat sa o incerc pe benzina . Sper sa ii dai tu de cap sa ma poti lumina si pe mine . Bafta Eu cred ca ti s-a reparat de la sine vitezometrul, masina merge ca inainte, dar deaaia mergeai inainte cu 150 "lejer"..ca era bulit rau de tot ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bogdan B-14-FNF |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 16 December 05 ![]() |
FFFF interesanta teoria ta " Argon" mersi pentru ca mi-ai deschis ochii !!
![]() "bogdane poate ti-o pus taica-tu limitator pe dacie " da cred ca mi-a tras frana de mana si eu nu am stiut ! ![]() This post has been edited by bogdan B-14-FNF: 5 Apr 2006, 09:10 |
--------------------
dacia
break
- B-11-FNF
|
|
kristalloz |
![]() ![]()
Post
#19
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
sau cum zice argon... poate ai luat vreo groapa si "ti-ai autoreparat vitezometru"...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 18:59 |