Determinare "uzura" ulei
![]() ![]() ![]() |
Determinare "uzura" ulei
Mihi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Ov |
![]()
Post
#32
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Am colegi de servici care folosesc numai ulei uzat si il schimba tot la 1000 de km... ca e mai ieftin.!
Detaliaza nitel ca nu pricep, adica cum??? iau ulei ars de la benzinarie din butoi si il pun in motor??? :shock: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mihi |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
OK! Eu sunt inginer la service VW. ( <- pentru lamuriere)
Unii dintre mecanicii mei folosesc uleiul scurs de la motoarele pe benzina de VW dat fiind faptul ca are o rezistenta marita la uzura (Max. 30.000 Km). Dar rar se intampla sa mearga mai mult de 15.000 Km cineva cu uleiul! Deci mai are o rezerva de 15.000.... Uleiul e de foarte buna calitate chiar si dupa 15.000 Km si nici nu se poate compara cu tampeniile de ulei romanesc care dupa 5.000 km arata ca din scos din furnal! Dar eu folosesc doar ulei nou! (Aprox 350.000 lei/litru) E vorba de ulei Castrol TXT Softec Plus SAE 5W-30 |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#34
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu refolositul uleiului e cam nasoala faza. Eu nu as face asa ceva. Mai les ca la Dacie nu intra decat 3 litri. La un VW unde intra si 6 litri poate exista tendinta de a mai reduce din chetuieli, dar asa nu merita sa te zgarcesti. 350.000 pe litru nu e mult. Uleiul de Dacia DSN/SLZ e cam 220.000 pe litru, deci diferenta nu e mare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Mihi |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
Adevarat graiesti !!!!
Dar daca lor le convine situatia..... ![]() P.S. In motoarele de VW intra de la 3,4 litri de ulei (POLO 1,2) pana la 16 litri (TOUAREG V10 TDI) CIAO |
-------------------- |
|
RIon |
![]()
Post
#36
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Eu am un Valvoline Turbo 20W40, e OK daca il schimb la 6000? Nu am prea completat, decat cand am schimbat un bulb si s-a scurs putin, poate 0.75l in total.
Daca pun ceva sintetic scump gen 0W40 e mai de treaba, tine mai mult? Cred ca o sa incerc alt tip, sa vad cum merge, poate e ceva mai bun decat ceea ce am eu acum... This post has been edited by RIon: 6 Oct 2004, 17:08 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca nu ti-l mananca motorul? Parerea generala e ca e total contraindicat sa intri pe taramul 10W...0W dat fiind ca astfel de uleiuri sunt prea subtiri pentru motoarele "clasice" de Dacie. Sunt curios daca chestia ar mai fi valabila cu un motor nou, dupa RK, insa si asa e posibil ca sa nu-i priasca un semi- sau full- sintetic.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
nelu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
In afara de primul schimb la 1000km facut cu Dacia Oil, am pus numai Esso 10W40.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:43 |