etansare carburator, cum se face??
![]() ![]() ![]() |
etansare carburator, cum se face??
MECCA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|||
tabek |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Verifica pulverizatorul cu supapa (ciocul de papagal), sunt acolo si vreo doua saibe din cupru, probabil nu etanseaza perfect.
Si da, se gasesc in magazine bucsi de teflon, e bine sa schimbi mai ales daca axul are joc. Verifici si axul+clapeta sa nu fie uzate, schimbi si alea dupa caz. |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
se planeaza capacul carburatorului. sau se schimba. Pe acolo nu trage aer fals.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
daca acolo ai benzina, intre capac si corp, nu cumva poantoul e neetans? Altfel, sa ajunga benzina pina acolo... (sau plutitor prost reglat, sau spart)..
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In general , corpul se onduleaza. Da-l jos , si pe o piatra de polizor cu o fata dreapta, sau smirghel intins pe o suprafata plana, prin miscari rotative, l-aduci la drept. Ca tot e dat jos rectifica-i si flansa de prindere pe galerie. Cu putina imaginatie,convingere si curaj,poti face si capacul in acelasi mod, dar verifica-l inainte cu un liniar ,la fanta de lumina.Curaj!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#6
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Aerul fals influenteaza mersul deabia dupa ce se realizeaza amestecul, adica incepand dupa difuzor sau sub clapeta de acceleratie. Asta inseamna: garnituri flansa, pata calda si galeria de admisie, ce intra pe langa capacul carburatorului nu influenteaza mersul. Daca vrei sa planezi suprafetele carburatorului foloseste un smirghel foarte fin intins pe o bucata de geam si pe care torni cateva picaturi de ulei sau motorina din cand in cand. Ai grija cand planezi flansa sa nu o inclini inainte si inapoi cand o dai pe smirghel. Capacul nu este nevoie sa-l planezi. Cel putin la mine nu a fost nevoie niciodata. Schimba doar garnitura cu una noua. Succes!
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
MECCA |
![]()
Post
#7
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
mircea.a
mersi pt sfaturi o sa incerc chestia asta cand ajung acasa si o sa schimb si garnitura cu toate ca e noua (are vreo 3 sapt).cineva mi-a zis sa-i pun o pelicula f subtire de silicon, ce zici crezi ar putea infunda orificiile din carb?? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#8
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
@MECCA
Nu am folosit niciodata silicon acolo. Siliconul (rosu) de etansare bai se dizolva sigur in decarburol, in benzina n-am incercat, dar nu l-as folosi acolo. Dar curge asa multa benzina pe acolo? Daca totusi vrei sa obti o etansare mai buna incearca sa planezi si capacul folosind niste smirghel fin infasurat pe o pila lata, si frecand de-a lungul marginii. Dar sa nu exagerezi cu frecatul pentru ca nu poti slefui toate laturile odata ca la corp. Mult succes! |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
MECCA |
![]()
Post
#9
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
nu curge asa multa benzina dar totusi se prelinge cate putin.am cam o saptamana de cand am spalat carb-ul si deja e murdar si se cunoaste ca e dintre corp si capac.cu toate ca unii carcotasi imi zic ca sunt nebun ca imi bat capul cu o simpla dacie dar pt mine totul trebuie sa fie JUST PERFECT !! mersi de sfaturi !!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
borkanel |
![]()
Post
#10
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
Exact aceeasi probema o am si eu dar asta pentru ca, capacul este de la alt carubrator. E enervat ca at cand o lasi cateva zile in parcare si ii dai cheie nu o ia din prima (se evapora benz din CNC) sau cand pui frana mai scapa benzina pe acolo.
De obicei capacul si corpul ar trebui sa se deformeze cam la fel. Pasta rosie nu cred sa se dizolve de la benzina dar nu garantez.....o sa incerc maine sa-i fac ceva sa vad ce iese. |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
mitu2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
eu pentru etansarea de la pata calda am folosit un fel de carton pinzat folosit pe post de garnitura in petrochimie si care cica nu se dizolva in produsi derivati din petrol
am decupat forma flansei"talpa carburatorului "am trasat conturul interior al flansei si cele doua gauri mai mici de pe laturi am decupat cercul interior si in dreptul gaurelelor am gaurit cu un cui inrosit la aragaz si gata; la montare am folosit silicon rosu ;pe tubul de silicon scrie clar ca nu se dizolva in benzina sau motorina si ?sau in derivati ai acestora trebuiea avtu grija la aplicarea siliconului sa se lase un spatiu de 2-3mm in jurul gaurilor de pe garnitura pt ca in momentul stringerii siliconul sa nu ajunga in galerie sau sa infunde cele 2 gaurele (eu nu stiu ce rol au cele 2 gaurele din talpa carburatorului )am avut grija sa nu le infund ![]() |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acele doua gaurele din talpa sint filetate. Prin ele trec doua suruburi M4 care fixeaza flansa calda de talpa carburatorului. La majoritatea cine le scoate nu le mai pune inapoi.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#13
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
KTC |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Si la minte tot la fel curgea. Daca dadeam la coada pompei de benzina tasnea benzina din el peste tot. Culmea e ca era strans si a inceput sa-mi faca asa de cand l-am curatat ultima oara si i-am schimbat garnitura.
Pana la urma am cumparat doua garnituri si le-am montat pe amandoua. M-am uitat la garniturile noi si am observat ca intr-o parte ba sunt mai subtiri, ba mai groase, aleator. Am dedus ca sunt proaste si din cauza grosimii se etanseaza prost. Probabil s-a modificat nivelul cnc din cauza ca am pus doua dar daca motorul merge si stiu ca nivelul cnc-ului nu imi influenteaza consumul nu ma deranjeaza. M-am gandit si eu ca nu are fata dreapta dar nu aveam chef sa-l mai slefuiesc. PS: nu am folosit nici un fel de silicon, cu timpul benzina il cam dizolva. This post has been edited by KTC: 1 Aug 2007, 15:33 |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
merci diaconu liviu chiar nu stiam asta eu am crezut ca sint pentru altceva
![]() |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 01:40 |