DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!

Ciumonk
post 11 Apr 2006, 21:46
Post #121


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




QUOTE(SGM)
Am facut topicul asta pt ca poate este cineva care vrea sa faca ce am facut eu, si nu are de unde sa invete.


As vrea eu sa invat despre omologare cate ceva,daca se poate.Am ales din marea si vasta mea herghelie-harem de motoare un L5 Turbo longitudinal,de 760 mm lungime,asta inclusiv o parte proeminenta a carcasei ambreajului.Ca sa il trantesc in iubita noastra masina,Dacia, trebuie sa modific cel putin una din traversele din compartimentul motor,si prefer sa o modific pe cea anterioara,din fata motorului.Si aici este marea dilema:ma mai accepta RAR-ul la omologare schimbare motor daca am modificat ceva la partea de structura?Sau daca am schimbat locul suportilor?Cam cat ma costa trecerea motorului in acte?Multumesc.

L.E.:In primul si in primul rand,voi putea sa omologhez(sau macar sa trec de inspectie fara sa-mi vand un plaman?) discurile ventilate pe fata?

This post has been edited by Ciumonk: 11 Apr 2006, 21:55


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 11 Apr 2006, 22:41
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




cu riscu de a lua ban va spun ca sunteti niste habarnisti in domeniul masinilor....

vorbiti de ABS si ESP care acum 40 de ani nici nu erau in proiect si se alerga la curse cu masini de 5-600 de cai putere cu gume late cat la oltcit.

voi aveti habar ca injectia directa de benzina exista de prin anii 50 si astia o lauda ca pe ultima gaselnita a tehnicii in ziua de azi. nu mai credeti voi ca toate gadgeturile astea ajuta la ceva . . .astea sunt pentru incapabili care nu sunt in stare sa struneasca o masina si au nevoie de ajutor.

daca lui robert cu motorul aspirat se ducea cu 200 in paralel cu un Vento VR6 si cu o Honda Civic Vti 125.

Defapt ma gandesc la un proverb cand va vad pe voi ce scrieti. . . "Vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii"


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 11 Apr 2006, 23:06
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




QUOTE(B-34-SGM @ 11 Apr 2006, 11:37)
Dacia nu are autoblocant. Trage doar o roata. Ori una ori cealatalta. Schimbul se face de cateva ori la plecare.De aia vezi doua urme pe jos.

Niciodata ambele roti nu trag concomitent la dacie. Daca ar fi avut autoblocant, era alta treaba.
*


Vreau ca in primul rand sa il felicit pe Robert pentru munca depusa si imi pare bine ca ai revenit printre noi din nou.Pe aceasta cale multumesc si moderatorilor ,datorita carora a fost posibil acest lucru.Ceea ce vreau sa spun in legatura cu discutia legata de diferentiale este ca in momentul in care diametrele celor 2roti nu difera,ambele au aderenta egala la sol si in cazul tractiunii pe puntea fata rotile nu sunt virate de loc(pozitia volanului drept)nu vad de ce momentul motor nu s-ar repartiza pe ambele roti.Eu zic ca trag amandoua concomitent ca si cum ar fi in cazul unui diferential blocabil inpozitia blocat.Bafta in continuare!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Apr 2006, 23:25
Post #124


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu-i adevarat mai Roby, ar trebui sa fie conditii perfect identice de aderenta, presiune-n pneuri, precizie dimensionala si de forma in angrenajele transmisiei, mase perfect egale, samd. Ar trebui sa derapeze-n mod identic ambele, ceea ce este imposibil!
E ca mersul pe bicicleta, atunci cand te opresti, cazi pe-o parte in mod inevitabil, acel echilibru perfect nu se poate obtine fara o interventie exterioara...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Apr 2006, 00:05
Post #125


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(bano @ 12 Apr 2006, 00:27)
200  pai de ja trebuie sa modifici toata masina sati pui erbeg centuri an 10 puncte rol bar esp ebd esp ibd tot de la o masina straina  dacia la 140 ai zboara toate suruburile  si taba  mai ales daca ai luat un pic din volan risti sa o ei pe aratura la 200 dai tu 200 pe asfalt motoru o putea el, da nu poate restu .
*



Ce te face sa crezi ca nu este modificata toata masina? Inainte de a face motorul puternic, am imbunatatit suspensiile, si sistemul de franare.

Crezi ca eram nebun sa merg cu 200 daca nu aveam suspensii de curse pe masina, si garda la sol de 10 cm?

Daca nu ai grija de masina, si nu ii schimbi cand trebuie articulatiile, normal ca zboara tabla si suruburile. Pune tu totul nou pe masina, si de calitate, sa vezi cum nu mai zboara nimic, si nu mai vibreaza nimic. O sa vezi cum poti sa iei viraje la viteze mari, fara sa se balanseze masina ca o barca pe valuri.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 12 Apr 2006, 00:10
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(vis-a-vis @ 11 Apr 2006, 13:59)
Si eu sunt cam de aceeasi parere biggrin.gif
La 130 de cai treci greu de 200 km/h cu o tona in spate.
Se poate ca motorul sa aiba mai multa putere.
*




QUOTE(Muttley @ 11 Apr 2006, 14:51)
226km/h.
E enorm de mult si dupa parerea mea, dar aici poate intervin si alti factori, cum ar fi masa redusa a masinii tale fata de varianta stock...
Un alt calcul spune ca pt o Dacie, pt 220km/h ar fi necesari in jur de 180-200 cai. Oricum, practica de multe ori infirma teoria, si cum n-ai nici un motiv sa ne duci cu zaharelul, inseamna ca asa este smile.gif
*




QUOTE(amc @ 11 Apr 2006, 16:24)
Nu depaseste 200km/h !
*


d-aia nu fug masini de 1.5T cu peste 200kph si care au intre 100-150cp.am mers cu superb cu 190kph(101 cp),oct de 140cp cu 215,alfa 156-2...trebuia sa se gaseasca si cativa...necredinciosi.eu cu nova mea stock am mers cu 145kph(luat de radar) la 3700 rpm.nu vad de ce sgm-ul nu ar lua 220.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulika0069
post 12 Apr 2006, 03:48
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 15 May 03
From: Bucuresti




Sa le luam pe rand (dar pe scurt ca e 4AM biggrin.gif)..

Vitezometrul meu este verificat cu un GPS, am abatere destul de constanta de ~+5km/h, adica si la 60 si la 220 imi arata tot cu 4-6km/h in plus; deci am putea verifica viteza maxima, daca vrei asta, Robert, nu insinuez nimic..
Viteza maxima e cam 238km/h pe ceas - 233-235 real (in carte e dat 233), obtinuta la 6490rpm (inca putin si intra limitarea!)

Mi-am montat differential LSD si am nimerit de diesel!
Practic am pierdut o treapta (tr. I) si asta se simte la acceleratia 0-40km/h. Recuperez insa se pare pana la 100km/h pt ca am cam acelasi timp de 8.1-8.2", cat aveam si inainte..

Pe uscat si in linie dreapta LSD-ul nu prea ma mai ajuta, demultiplicarea f. mare pe tr. I (practic plec cu vekea a 2-a depe loc) solicitând f. mult ambreiajul
Daca inainte de difful LSD nu puteam sa plec cu mai mult de 3000rpm depe loc (patina o roata de o gasea dracii), acum nici la 5000rpm nu mai scartâie rotile cine stie ce, in skimb patineaza un pic ambreiajul, deci e destul de dificila plecarea perfecta si in forta

Odata insa ce am depasit 40km/h masina se transforma intr-o bestie, treptele 1-2-3 fiind un pic mai scurte fata de vekile 2-3-4 si anume:
tr. I - 70km/h, fata de fosta tr. 2 - 95km/h
tr. 2 - 120km/h, fata de fosta tr. 3 - 140km/h
tr. 3 - 170km/h, fata de fosta tr. 4 - 185km/h
tr. 4 - 225km/h, fata de fosta tr. 5 - 240km/h
Tr. 5 teoretic ar putea duce 275-280km/h, dar mi-ar trebui cam inca 140CP sa ajung la viteza aia biggrin.gif

Ca sa va faceti o idee, acum am 4500rpm la 200km/h!! blink.gif
Interesante sunt depasirile.. mergand linistit sa zicem cu 130-140km/h, daca vrei sa faci pe micul Shumi, ii f*ti direct o a 3-a si ii dai pana te relaxezi din nou smile.gif

Deci, SGM-ule, te bagi? tongue.gif

Attached thumbnail(s)
e36_238km_h.JPG ( Size: 50.85k ) Number of downloads: 106
IMG_7036_1024x.jpg ( Size: 147.08k ) Number of downloads: 77


--------------------
BMW 325i '92
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 12 Apr 2006, 10:55
Post #128


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




dar de dacie nova care a mers cu 230 km/h tot vi se pare minciuna?

si stiti ce este culmea?... tocmai ce cu masini mai pricopsite nu te lasa sa depasesti, iar cand ei ajung cu tine in spate pe la 180-190 /h(nu ca ar putea mai mult) si in sfarsit ii depasesti, se uita de parca le-ai fi dat foc la casa...

This post has been edited by yknot: 12 Apr 2006, 10:59


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Apr 2006, 11:26
Post #129


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Iulika, vad pe bord ca-ti indica un consum de 20 % la 233 km/h biggrin.gif
Chiar asa e? nu mi se pare mult....


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Apr 2006, 12:31
Post #130


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Mie mi se pare chiar putin. Real sare de 20 la viteza aia. Indicatorul de la bmw e vacumatic, si este mai mult orientativ, nu este exact .


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 12 Apr 2006, 12:47
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




QUOTE(Muttley @ 11 Apr 2006, 23:25)
Nu-i adevarat mai Roby, ar trebui sa fie conditii perfect identice de aderenta, presiune-n pneuri, precizie dimensionala si de forma in angrenajele transmisiei, mase perfect egale, samd. Ar trebui sa derapeze-n mod identic ambele, ceea ce este imposibil!
E ca mersul pe bicicleta, atunci cand te opresti, cazi pe-o parte in mod inevitabil, acel echilibru perfect nu se poate obtine fara o interventie exterioara...
*


Pai si eu ce am zis mai Muttley?Si tu ce vrei sa zici acu ca angrenajele trasmisiei,adica ale diferentialului pinioane satelite si planetare nu au precizie dimensionala si forma egala?Eu te contrazic!Altfel nu ar mai functiona angrenajul!Or face ei piese de proasta calitate,dar nici chiar asa!Cea mai adevarata solutie ar fi un diferential autoblocabil 80%.S-a folosit pe vremuri "de catre batrani" pe Daciile de la VTM din trecut.Cred ca mai exista asa ceva pe undeva pe la Mioveni.Dar,cine stie unde!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Apr 2006, 13:13
Post #132


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ROBY 06-TFA @ 12 Apr 2006, 13:47)
Pai si eu ce am zis mai Muttley?Si tu ce vrei sa zici acu ca angrenajele trasmisiei,adica ale diferentialului pinioane satelite si planetare nu au precizie dimensionala si forma egala?Eu te contrazic!Altfel nu ar mai functiona angrenajul!
*


Eu incercam sa subliniez altceva, si anume ca echilibrul necesar transmiterii cuplului in mod egal celor 2 roti este intr-atat de precar incat orice neregularitate, oricat de mica, insignifianta si nemasurabila ar fi ea determina acea comportare tipica si atat de paguboasa a diferentialului clasic...


QUOTE(ROBY 06-TFA @ 12 Apr 2006, 13:47)
Cea mai adevarata solutie ar fi un diferential autoblocabil 80%.S-a folosit pe vremuri "de catre batrani" pe Daciile de la VTM din trecut.Cred ca mai exista asa ceva pe undeva pe la Mioveni.Dar,cine stie unde!
*


Te referi la asa ceva banuiesc... wub.gif

Attached thumbnail(s)
diferential.jpg ( Size: 257.32k ) Number of downloads: 50


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Apr 2006, 13:55
Post #133


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




iar am ajuns la Batranii care au alergat cu Dacia pe coasta! Era inevitabil ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 12 Apr 2006, 14:27
Post #134


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Ahhh,nu vreau sa va intrerup,dar ati putea sa imi raspundeti si mie,va rog?Postul #121,primul de pe pagina.Multumesc.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 12 Apr 2006, 14:56
Post #135


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




QUOTE(Ciumonk @ 11 Apr 2006, 21:46)
QUOTE(SGM)
Am facut topicul asta pt ca poate este cineva care vrea sa faca ce am facut eu, si nu are de unde sa invete.


As vrea eu sa invat despre omologare cate ceva,daca se poate.Am ales din marea si vasta mea herghelie-harem de motoare un L5 Turbo longitudinal,de 760 mm lungime,asta inclusiv o parte proeminenta a carcasei ambreajului.Ca sa il trantesc in iubita noastra masina,Dacia, trebuie sa modific cel putin una din traversele din compartimentul motor,si prefer sa o modific pe cea anterioara,din fata motorului.Si aici este marea dilema:ma mai accepta RAR-ul la omologare schimbare motor daca am modificat ceva la partea de structura?Sau daca am schimbat locul suportilor?Cam cat ma costa trecerea motorului in acte?Multumesc.

L.E.:In primul si in primul rand,voi putea sa omologhez(sau macar sa trec de inspectie fara sa-mi vand un plaman?) discurile ventilate pe fata?
*


mai bine ia-ti una gata omologata, ca e greu si costisitor


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 12 Apr 2006, 15:55
Post #136


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Mda,idee este alta.Am masina,am piesele,am sculele necesare,am si cunostinetele,dar pana acum nu am mai facut vreo schimbare omologata de motor.Din cate stiu eu se plateste o taxa daca seria motorului nu exista in lista de serii ale motoarele montate pe respectiva masina,si asa bine mersi se schimba actele.Chiar daca reusesc sa pastrez pozitia originala a suportilor(ipotetic vorbind),nu stiu daca pot sa trec de RAR/ITP cu traversele modificate(chiar daca ele sunt facute profi si,la fel, toata masina este foarte bine facuta),fara sa dau spaga foarte mare.Imi pare rau ca,atunci cand cineva vine cu o problema concreta de care s-au lovit multi,raspunsul este "cumpara alta".NU!Faceti si voi distinctia intre un om care spune treaba asta pentru ca a auzit-o in nu-stiu-ce film cu banditi si unul care doreste sa faca ceva.Trecerea in acte a motorului,atat ma intereseaza.Multumesc.

This post has been edited by Ciumonk: 12 Apr 2006, 15:57


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 12 Apr 2006, 18:05
Post #137


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




QUOTE(Ford_V6 @ 12 Apr 2006, 00:41)

voi aveti habar ca injectia directa de benzina exista de prin anii 50 si astia o lauda ca pe ultima gaselnita a tehnicii in ziua de azi.

*




Sper sa-mi fie scuzat oftopicul dar injectia directa este cunoscuta chiar mai de demult, avioanele Messerschimtt ME 109 foloseau motoare V12 cu injectie directa de combustibil si mai aveau si 4 supape pe cilindru. Ce a aparut nou de atunci sunt sistemele de comanda si control electronice.

Si ca sa fiu ontopic doersc sa ma alatur celor care l-au felicitat deja pe Robert pentru ceea ce a realizat pana acum, iar in opinia mea asta e tuning in adevaratul sens al cuvantului.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 12 Apr 2006, 20:27
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(Ciumonk @ 12 Apr 2006, 15:55)
Mda,idee este alta.Am masina,am piesele,am sculele necesare,am si cunostinetele,dar pana acum nu am mai facut vreo schimbare omologata de motor.Din cate stiu eu se plateste o taxa daca seria motorului nu exista in lista de serii ale motoarele montate pe respectiva masina,si asa bine mersi se schimba actele.Chiar daca reusesc sa pastrez pozitia originala a suportilor(ipotetic vorbind),nu stiu daca pot sa trec de RAR/ITP cu traversele modificate(chiar daca ele sunt facute profi si,la fel, toata masina este foarte bine facuta),fara sa dau spaga foarte mare.Imi pare rau ca,atunci cand cineva vine cu o problema concreta de care s-au lovit multi,raspunsul este "cumpara alta".NU!Faceti si voi distinctia intre un om care spune treaba asta pentru ca a auzit-o in nu-stiu-ce film cu banditi si unul care doreste sa faca ceva.Trecerea in acte a motorului,atat ma intereseaza.Multumesc.
*


ce vrei tu,am vrut eu sa fac dupa ce am spart mot de dacie.te costa vreo 20-30 mil testele dinamice pe care poti sa le iei sau nu+acte+omolog...daca mot este mult prea puternic nu poti sa faci nimic.trebuie sa te duci la cineva care proiecteaza asa ceva-vezi la daciile cu mot diesel(golf..).daca au mot omologat intreba-i cum au facut.o sa ma interesez si eu la cineva cu o dacie ca mai sus.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian ionescu
post 12 Apr 2006, 21:10
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 February 06




QUOTE(madcos @ 12 Apr 2006, 20:27)
ce vrei tu,am vrut eu sa fac dupa ce am spart mot de dacie.te costa vreo 20-30 mil testele dinamice pe care poti sa le iei sau nu+acte+omolog...daca mot este mult prea puternic nu poti sa faci nimic.trebuie sa te duci la cineva care proiecteaza asa ceva-vezi la daciile cu mot diesel(golf..).daca au mot omologat intreba-i cum au facut.o sa ma interesez si eu la cineva cu o dacie ca mai sus.
*


Daciile cu motor diesel de golf, au fost omologate la iesirea din fabrica, motoarele nu au fost montate de catre particulari sau nu toate.


--------------------
Automobile Craiova Oltcit - B 14 HLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 12 Apr 2006, 21:56
Post #140


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Nu stiu daca problema este asa de mare...e doar un alt motor..Cum a procedat ABG,care a pus V6 pe dacia?Daca sunt extrem de off-topic va rog sa ma scuzati.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 12 Apr 2006, 22:17
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Ciumonk,de ce nu te duci la RAR cu motorul de Dacie si apoi faci transplantul?Eu asa as face.Sa inteleg ca vrei sa iti treci masina pe nume de vrei sa ajungi la RAR?Daca nu,de ce iti faci atatea probleme?Cred ca este vorba de un 1.6de la fuego sau 18?Si daca chiar tre sa ajungi acolo,nu cred ca ti-ar face omologarea cu modificari la structura de rezistenta a masinii.Am sa ma interesez si am sa revin cu detalii despre acest aspect.Cat despre discuri,vreau sa imi montez discuri si etrieri de SNova si m-am interesat despre omologare, iar acolo mi-au spus ca pot sa montez asa ceva numai sa fie piese de Dacia si tre montate intr-un service autorizat de ei.Cu aceste lucruri cred ca m-as descurca!Si cu treaba aceasta rezolv si cu prinderea in 4 pe fata fara flanse.Dar,sa revenim la subiect!
Exact la asa ceva ma refeream domnule Muttley.Am acea revista din colectia de Autoturism a tatalui meu de pe vremuri.


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 12 Apr 2006, 22:42
Post #142


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Ultimul post off-topic aici,ma scuzati:este un motor mult mai mare,un L5 turbo de 200 caluti.Asta este problema....o sa vad...multumesc.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 12 Apr 2006, 22:47
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




off topic:

Eu cred ca ar trebui sa fie un topic in care sa scrie NUMAI SGM ce face la masinuta, fara intrebari idioate din partea unora, iar topicul acesta sa ramana (sau sa nu ramana) ca sa se puna intrebarile respective, iar daca el are timp/chef sa raspunda, iar daca nu, nu.. Toata lumea stie ce bine e sa fi batut la cap. (recunosc ca si eu ii bat la cap pe multi icon_twisted.gif )

Asa nu are rost, citesti numai offtopicuri si intrebari dintre cele mai ciudate.. Si teorii cum ca s`ar putea sau nu..

This post has been edited by eXtenSion: 12 Apr 2006, 22:48


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 12 Apr 2006, 23:13
Post #144


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Daca omul/oamenii vrea/vor sa ofere informatii, foarte bine...te deranjeaza?Exista si celalalt topic despre masina lui Robert de unde se poate invata cam tot ce a facut el la masina.
Cititi celalalt topic si lasati aici laudele si intrebarile.

This post has been edited by Ciumonk: 12 Apr 2006, 23:14


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 13 Apr 2006, 01:21
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




bai, nu mai fiti rai unii cu altii.asta strica mai mult forum-ul.fiti civilizati va rog 017.gif


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 13 Apr 2006, 09:40
Post #146


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




QUOTE(Ciumonk @ 12 Apr 2006, 15:55)
Mda,idee este alta.Am masina,am piesele,am sculele necesare,am si cunostinetele,dar pana acum nu am mai facut vreo schimbare omologata de motor.Din cate stiu eu se plateste o taxa daca seria motorului nu exista in lista de serii ale motoarele montate pe respectiva masina,si asa bine mersi se schimba actele.Chiar daca reusesc sa pastrez pozitia originala a suportilor(ipotetic vorbind),nu stiu daca pot sa trec de RAR/ITP cu traversele modificate(chiar daca ele sunt facute profi si,la fel, toata masina este foarte bine facuta),fara sa dau spaga foarte mare.Imi pare rau ca,atunci cand cineva vine cu o problema concreta de care s-au lovit multi,raspunsul este "cumpara alta".NU!Faceti si voi distinctia intre un om care spune treaba asta pentru ca a auzit-o in nu-stiu-ce film cu banditi si unul care doreste sa faca ceva.Trecerea in acte a motorului,atat ma intereseaza.Multumesc.
*


ti-am raspuns la intrebare pt ca eu ma lovesc chiar acum de o omologare, la care nu am schimbat nimic din structura caroseriei si ti-am raspuns pe scurt ce as face eu.
scuze de off topic robert


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 13 Apr 2006, 15:31
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




@Ciumonk

Vrei sa spui ca acest topic nu aduce nimic nou fata de celalalt?blink.gif

Ideea era ca, in loc sa citesti informatii despre ce se face, citesti o pagina ca sa afli daca chiar a prins 200 sau minte (dupa cum afirma unii), ceea ce mi se pare absurd.. Daca prin aceasta parere dau dovada de rautate, asta e.

Acest topic e lipicios, nu celalalt.. Iar ca si "curatenie" sunt aproape la fel.

This post has been edited by eXtenSion: 13 Apr 2006, 15:35


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 13 Apr 2006, 18:08
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




Legea spune clar. Nu se omologheaza motorul daca depaseste cu 40 % puterea motorului initial.

Se poate face in schimb omologare artizanala la toata masina dar asta implica niste teste draconice din partea RAR ului plus niste taxe si niste spagi enorme. De ordinul sutelor de euro.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 13 Apr 2006, 18:33
Post #149


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




QUOTE(Ford_V6)
Legea spune clar. Nu se omologheaza motorul daca depaseste cu 40 % puterea motorului initial.

Atunci nu se omologheaza......dar asta nu inseamna ca nu primeste alt motor smile.gif.Multumesc si scuze de off-topic.Puteti sa faceti curatenie printre posturile mele.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
``GTI``
post 13 Apr 2006, 20:49
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 24 May 05




mai multe detalii despre suspensie as putea sa primesc si eu????

, ce bucsi are masina pe ea , doar nu dalea de Fartec??nu??,
si cum te-a ajuns la 300 euro???,ce ai modificat pe ea ?

ti-am dat si pm ...., astept raspuns,

mersi mult ....


--------------------
dacia 1310 - bv
Audi A6 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:41
Forum Renault