DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Roti fata infranate pls help

Alex_Z
post 29 Mar 2006, 12:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Salut! Am o berlina din 97 si de la o vreme am observat ca merge infranata. De fapt, cateodata merge mai bine, alteori jantele se incing ca o plita, cel mai probabil e pistonasul de la etrier de vina.
Am mai fost la un "service", mi-au demontat etrierul, mi-au impins pistonasul la loc, sa nu mai preseze discul, mi-au luat banii si problema a reaparut la scurt timp.. 022.gif
Ma gandeam sa ma apuc eu sa-i dau cateva ciocane, sa-i demontez etrierul, eventual sa-i schimb pistonul, problema e ... ca n-am mai facut niciodata ceva asemanator si as vrea sa-mi dati cateva sfaturi. De ex, in unele carti zice sa golesc rezervorul compensator mai intai, dupa ce termin treaba sa-i fac aerisire, sa nu refolosesc lichidul care se strange in vasul colector, se poate cumva cu mai putine complicatii?
Orice sugestie e binevenita tinand cont ca-s novice in meseria asta.
Multumesc post-336-1110552459.gif


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Mar 2006, 15:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(Alex_Z @ 29 Mar 2006, 11:42)
Orice sugestie e binevenita tinand cont ca-s novice in meseria asta.
Multumesc  post-336-1110552459.gif
*



Service, mergi la un service la care sa nu-i mai pui ghilimele, te uiti, inregistrezi pe 'hardul' personal si a doua oara posibil sa incerci si singur.
Ptr a intarii cele spuse , eu surubaresc de mult timp la dacii dar la partea electrica tot chem un specialist cunoscut.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 29 Mar 2006, 15:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Neaparat sa schimbi pistonasele, garniturile, si sa cureti santul.
Curatatul pistonasului e frectie.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catastyle
post 29 Mar 2006, 20:28
Post #4


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 40
Joined: 19 March 06
From: Bucuresti




salut..poate te pot ajuta si eu..am avut aceasi prob. la roata fata dreapta , tot asa mergea infranata si se incingea...am dat jos roata , am desfacut :chestia: aia, nu stiu cum ii zice...pana am ajuns la pistonas am apasat nitel pe frana pana a iesit afara jumate...si dai si freaca cu smirghel fin , pana se duce toata mizeria....dupa ce faci operatia asta...nu iti mai infraneaza...pana la urmatoarea depozitare de noroi , praf etc succes


--------------------
dacia 1310 - B-05-HKS
[B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geti
post 29 Mar 2006, 22:49
Post #5


sofer corupt


Group: Members
Posts: 304
Joined: 25 July 05
From: Iasi




Sigur e din cauza pistonaselor


--------------------
dacia Cielo si Vectra - IS OO GTO
A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 30 Mar 2006, 06:37
Post #6


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




QUOTE(catastyle @ 29 Mar 2006, 20:28)
si freaca cu smirghel fin
*



Precum am mai zis ... si nu numai eu pe acest forum .... pistoanele de la frana NU se freaca cu banda adeziva !!!
Ele se curata pe un lemn de esenta moale ... daca se da cu banda adeziva se creeaza santuri mici pe suprafata pistonului, care favorizeaza depunerea de mizerii si blocarea acestuia.
Este asa greu sa se citeasca si alte topic-uri asemanatoare, sau sa se foloseasca functia "search" ????? mad.gif
Alex ... daca nu te pricepi ... NU te baga ! Daca vrei sa inveti, atunci vorbeste cu cineva care stie si sa te invete ... sau fura meseria ... smile.gif

This post has been edited by Dreamer: 30 Mar 2006, 06:37


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 30 Mar 2006, 06:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




E 30 ron unu! E mai rentabil sa le schimbi si 2 ani nu mai ai probleme decat sa le cureti la 2 luni. Pistonasele incep sa faca figuri cand se duce cromul de pe ele. Poti sa le dai si cu apa sfintita, ca nu-l mai pu la loc!


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egif2001
post 30 Mar 2006, 07:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




QUOTE(Alex_Z @ 29 Mar 2006, 12:42)
Salut! Am o berlina din 97 si de la o vreme am observat ca merge infranata. De fapt, cateodata merge mai bine, alteori jantele se incing ca o plita, cel mai probabil e pistonasul de la etrier de vina.
Am mai fost la un "service", mi-au demontat etrierul, mi-au impins pistonasul la loc, sa nu mai preseze discul, mi-au luat banii si  problema a reaparut la scurt timp..  022.gif
Ma gandeam sa ma apuc eu sa-i dau cateva ciocane, sa-i demontez etrierul, eventual sa-i schimb pistonul, problema e ... ca n-am mai facut niciodata ceva asemanator si as vrea sa-mi dati cateva sfaturi. De ex, in unele carti zice sa golesc rezervorul compensator mai intai, dupa ce termin treaba sa-i fac aerisire, sa nu refolosesc lichidul care se strange in vasul colector, se poate cumva cu mai putine complicatii? 
Orice sugestie e binevenita tinand cont ca-s novice in meseria asta.
Multumesc  post-336-1110552459.gif
*



Baietii au dreptate nu te apuca de frecat cu smirghel
Mai indicat ar fi sa- speli sau sa-l schimbi cu tot cu garnituri si sa cureti santuletul ala.
Dupa cum puteai afla daca dadeai search aflai de aceasta problema .
Eu am avut-o si am facut cum au zis baietii am dat jos etrierul am spalat pistonasul am facut si curatenie pe acolo am aerisit si gata merge acum .
Ca sa dai jos etrierul e usor ai niste sigurante pe acolo l-e scoti apoi scoti placutele alea nu de frana sunt niste placute metalice te mai uiti pe acolo sa vezi daca mai tine ceva si gata nu e greu da tre sa ai grija sa retii operatia ca s-o faci si invers adica sa le pui la loc .


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 30 Mar 2006, 07:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Garnitura aia interioara (cea montata in canal) are o singura pozitie corecta de montare?


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catastyle
post 30 Mar 2006, 10:04
Post #10


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 40
Joined: 19 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(Dreamer @ 30 Mar 2006, 06:37)
Precum am mai zis ... si nu numai eu pe acest forum .... pistoanele de la frana NU se freaca cu banda adeziva !!!
Ele se curata pe un lemn de esenta moale ... daca se da cu banda adeziva se creeaza santuri mici pe suprafata pistonului, care favorizeaza depunerea de mizerii si blocarea acestuia.
Este asa greu sa se citeasca si alte topic-uri asemanatoare, sau sa se foloseasca functia "search" ?????  mad.gif
Alex ... daca nu te pricepi ... NU te baga ! Daca vrei sa inveti, atunci vorbeste cu cineva care stie si sa te invete ... sau fura meseria ... smile.gif
*



De ce oare crezi ca am zis cu smirghel fin? a mea are ceva timp de cand am facut operatiunea asta...si nu ma ma`i suparat....momentan. Evident ca are o singura pozitie corecta


--------------------
dacia 1310 - B-05-HKS
[B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 30 Mar 2006, 18:05
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Va multumesc de raspunsuri, o sa incerc sa-mi demontez etrierele, cum zicea Cata si sa curat pistonasele cu ceva moale, cu care sa nu le zgarii, sper mai vina un pic soarele si sa se usuce, sa ma apuc de lucru.

Vroiam sa va mai intreb un lucru intre timp, de fapt doua smile.gif
Primul ar fi: daca am mai mers ceva timp cu ea asa, infranata, e posibil sa fi bulit discul sau altceva si sa trebuiasca si ala schimbat..?
Si al doilea ar fi (ca sa nu mai deschid un alt thread): la un moment dat a trebuit sa urc cu spatele o rampa de vreo 2m, de 35-40 de grade, moment in care am simtit un miros ff intepator, probabil de ambreiaj incins....in rest, am mers fara probleme in ziua aia. E grav? ohmy.gif


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 31 Mar 2006, 17:48
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Din seria "intrebari tampite puse de oameni nestiutori" vin cu inca o nelamurire: cum imi dau seama daca un disc de frana trebuie schimbat sau nu? ohmy.gif Azi am constatat ca am si un pic de rugina la unul din ele, pe fata exterioara, e grav, sau se rezolva de la sine, prin frecarea cu placutele...?


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 31 Mar 2006, 21:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Da' stiu ca ai multe nelamuriri in gusa! biggrin.gif . Pe vremuri am cumparat o carte despre berlina, d'aia cu desene si explicatii. E buna si poate nu ar fi rau sa faci lectura uneia. Putina cultura tehnica, inainte de a te apuca de surubarit, nu strica. Si te-ai apucat si tu direct de frane. Eu zic sa iti faci ucenicia pe lucruri mai inofensive.
Acum, daca tot ai intrebat:
- Privitor la frana, problema ta se rezolva prin curatarea pistonasului si NEAPARAT a santului de sub garnitura de cauciuc. Aluminiul etrierului oxideaza sub aceasta, se aduna si ceva mizerie si garnitura preseaza etrierul, blocand-ul. Si schimba garniturile.
- Discul de frana nu mai e bun cand se ovalizeaza (simti la picior cand franezi o pulsatie), cand grosime lui scade sub nu stiu cati mm (am donat cartea cu pricina si nu mai stiu cati), cand crapa etc. Asta cu rugina e buna. O sa "constati" rugina de cate ori s-a udat discul si ai lasat masina nemiscata cateva zile.
- La figura cu incins ambreiajul, in principiu nu e asa grav. Oricum, e o metoda buna sa scurtezi viata acestuia, cel putin a ferodourilor de pe disc. Incearca sa nu o repeti.

Nu stiu daca trebuie neaparat sa schimbi pistonasele. Daca nu au zgarieturi sau uzuri vizibile eu zic sa te asiguri numai ca sunt curate. Berlina mea a fost dusa la eutanasiat in programul rabla la 30 de ani si 400.000 km cu pistonasele si etrierele originale. Poate erau alte vremuri, deh.


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 1 Apr 2006, 21:55
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Mersi mult Gheghe.
090.gif De documentat m-am documentat eu de mi-au sarit capacele, nu m-am apucat ca berbecul sa umblu la frana fara sa aflu mai intai cu ce se mananca, mi-am luat si carti, am cautat si pe net, numai ca nu reusesc sa aflu chiar toate amanuntele (gen cum sa repari o rabla cu bani putini alcoholic.gif).
In alta ordine de idei, mi-am luat inima in dinti, mi-am demontat etrierul (ocazie cu care am constatat ca neghiobii de la serviceul unde am fost ultima data mi-au dat jos burduful ala de cauciuc de la pistonas). Pistonul are cateva puncte de rugina, blocul etrier in schimb nu arata prea bine, (are urme de frecare cu pistonas intepenit si o mica crapatura - probabil tot de la serviceul ala se trage si surubul de la aerisitor e de neclintit), asa ca ma gadesc sa-l schimb iar pistonsul sa-l frec ff usor unde are punctele de rugina cu smirgel din ala fin, si sa inlocuiesc si racordul de cauciuc care vine la el. Asta pe partea stanga, la roata din dreapta, unde se infrana mai putin, inca n-am umblat, dar ma gandesc acolo doar sa curat tot si sa inlocuiesc garniturile, daca blocul etrier n-are probleme.

Acuma cu aerisirea circuitului, as vrea sa stiu cum se procedeaza in situatia de fata. In carti zice ca mai intai faci pe spate, apoi pe fata, dar tinand cont ca in spate n-am umblat deloc, nu prea ma incanta ideea. Ma gandeam doar sa scot aerisitoarele de pe fata, sa fiu atent sa completez in vasul cu lichid si sa las fluidul sa-mi inunde etrierele si ... gravitatia sa-si faca treaba. Ce parere aveti? Daca nu ma insel, am mai vazut pe undeva, pe forum, ceva asemanator.


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 2 Apr 2006, 08:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Ma gandesc ca daca te-ai hotarat sa schimbi etrierul si furtunasele de frana ar fi bine sa schimbi si pistonasul. Nu te mai costa asa mult si nu risti mici diferente de cote (constanta fabricatie pieselor de berlina e proverbiala) care sa-ti ridice probleme, mai ales ca zici ca are urme de rugina, ceea ce nu e OK.
Privitor la aerisire la prea vechea mea berlina aveam simplu circuit la frana si intotdeauna am facut aerisirea acestuia ajutat de cineva "cu pedala" - stii tu: "Fa presiune, tine apasat, slabit aerisitorul, strans si de la capat" - incepand de la cea mai indepartata roata de pompa de frana. Nu stiu daca la berlinele mai noi cu dublu circuit se mai aplica metoda asta.
Pe de alta parte, intotdeauna am aerist toate rotile dupa o interventie care a dus la golirea partiala a circuitului pentru ca bule de aer pot fi oriune, si pe circuitul de spate. Daca se aeriste cu pedala nu e matre lucru o aerisire. Oricum, daca nu o faci o sa-ti spuna singura daca nu e aerisita pentru ca o sa ai pedala elastica si frana slaba.


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 2 Apr 2006, 22:21
Post #16


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti





Tot la etriere am umblat si eu zilele trecute pt prima data pt a-mi schimba placutele de frana. Cand am pus la loc ansamblul de sustinere al placutelor pe sania etrierului am vazut ca pistoanele trebuiesc impinse foarte puternic practic a trebuit sa bat in ele (cu un dorn improvizat, pe fundul oalei pistonului) , pentru ca altfel nu se miscau, nu culisau. Acum nu am frane desi am facut aerisirea la pedala completa la 4 roti. Sa inteleg ca trebuie sa le redesfac si sa verific si santurile de la garnituri, adica ele strang prea tare pistoanele? ATAT DE TARE? wacko.gif


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 3 Apr 2006, 07:40
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




In WE am schimbat si eu garniturile la etriere (atat cea de atansare cat si cea de protectie exterioara). Am curatat/slefuit si placutele in zona capetelor metalice de culisare pe suporti, dar, in continuare, rotile fata se invart foarte greu. Nu sunt sigur ca merg infranate, dupa un drum VL-Pitesti, cu frana utilizata intens, rotile nu s-au incins prea tare, cat sa nu mai poti tine mana pe ele.
Ce ma deranjeaza cel mai tare e ca se aude un scrasnet/scartiit la franare (apreciez ca pe partea stanga fata). Placutele de frana erau in stare buna, uzate uniform, fara aglomerari de material. Discul e si el OK (grosime constanta, fara santuri, fara trepidatii la franare). In plus, atunci cand rulez cu viteza mica (sub 30 km/h) si incep sa virez stanga - fara sa franez - (cand ocolesc o groapa, de ex. biggrin.gif ) se aude acelasi scartiit, tot pe partea stanga.
Ma poate lamuri cineva?
Merci!


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 3 Apr 2006, 16:06
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Azi am schimbat etrierul de pe stanga cu totul, am gasit unul cu pistonas si garnituri incluse la 40lei, unul de uzina era de 2 ori mai scump ohmy.gif ), problema e ca n-am reusit cu nici un chip sa scot racordul ala de cauciuc, as fi vrut sa-l schimb si pe el. Stie cineva cum se procedeaza? Are filetul intepenit (la capul care se cupleaza la circuitul hidraulic), spatiul e f stramt si nu prea am ce sa fac cu cheia fixa acolo. sad.gif Nu prea imi explic de are sistemul de cuplare asa de tampit, da ce sa-i faci, o fi avand vreo logica.
Pe partea dreapta unde nu aveam probleme asa de mari vreau sa schimb doar pistonasul, ca e ruginit.

Si inca o intrebare, am vazut ca este un filet de aerisire cum sunt alea de la roti si la pompa de frana (care e cu dublu circuit). E musai sa fac aerisire si pe acolo? Daca da, cand, dupa ce termin cu rotile?


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Apr 2006, 17:04
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Intai aerisesti pompa apoi rotile.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 4 Apr 2006, 06:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Pompa se aeriseste la sfarsit.
Ordinea e: roata dreapta spate, roata stanga spate, roata dreapta fata, roata stanga fata, pompa centrala de frana.
Adica in odrine descrescatoare a distantelor fata de pompa.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 4 Apr 2006, 07:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Imi poate zice cineva de ce scartiie cand virez stanga (fara a apasa frana)? Nu stiu ce sa-i mai fac.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merlucius
post 5 Apr 2006, 20:46
Post #22


membru care incepe si nu mai termina odata


Group: Members
Posts: 105
Joined: 21 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Merlucius @ 2 Apr 2006, 23:21)
Tot la etriere am umblat si eu zilele trecute pt prima data pt a-mi schimba placutele de frana. Cand am pus la loc ansamblul de sustinere al placutelor pe sania etrierului am vazut ca pistoanele trebuiesc impinse foarte puternic practic a trebuit sa bat in ele (cu un dorn improvizat, pe fundul oalei pistonului) , pentru ca altfel nu se miscau, nu culisau. Acum nu am frane desi am facut aerisirea la pedala completa la 4 roti. Sa inteleg ca trebuie sa le redesfac si sa verific si santurile de la garnituri, adica ele strang prea tare pistoanele? ATAT DE TARE?  wacko.gif
*



Am rezolvat favorabil mica mea problema si acum sunt un om fericit si multumit ca am frane normale, cu atat mai mult cu cat e pt prima oara cand vad/umblu la etriere. Migala multa si maini tabacite de la lichidul de frana. Nu am schimbat nici o garnitura, pe cele vechi le-am intors pe dos ph34r.gif bineinteles dupa aspectarea lor si ajuns la concluzia ca "dosul e mai intreg decat fata" icon_mrgreen.gif . Si totul..singur, inclusiv aerisirea la pedala biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 '80; Solenza Scala 2004/ 2006
ombelico del mondo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex_Z
post 10 Apr 2006, 16:47
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 06




Salut! Revin cu intrebari proaspete, dupa o scurta pauza. Azi am avut un pic de timp liber si am vrut sa fac aerisirea circuitului hidraulic, dat fiind faptul ca pe partea stanga am schimbat etrierul cu totul iar pe dreapta pistonasul. Am vazut aici pe forum ca aerisirea se face prin cadere (am pompa cu ICP, din aia cu 4 conducte), dar cum anume se procedeaza? ca vad ca nu curge lichid aproape deloc, la rotile din spate foarte putin (indiferent daca am sau nu greutate pe puntea spate) iar la rotile din fata nici atat, de-abia daca se aduna cateva picaturi in vasul colector. E normal sa se intample asa?

In cele din urma am facut aerisirea pe spate cu pedala. (Eram singur, asa ca am pus un furtunas la aerisitor si un vas colector si am inceput sa dau la pedala pana cand borcanul cu lichid s-a golit in proportie de 3 sferturi, apoi l-am umplut la loc si am repetat operatiunea de vreo 3 ori. La fel, la cealalta roata de pe spate.) Pe fata insa, n-a mai tinut smecheria, de-abia daca am strans un pic de lichid pe fundul vasului colector in felul asta. E posibil sa fi intrat pompa in "avarie" si din cauza asta sa nu pompeze klumea pe fata? Ce ma sfatuiti sa fac (in afara de a merge la service wink.gif, ca n-am chef sa mai arunc bani pe fereastra pe treaba facuta de mantuiala tot de oameni amatori) ?
Daca intra in avarie pompa, nu iese singura din starea asta, sau am mierlit-o? alcoholic.gif

Merlucius, tu cum ai facut singur toata treaba? poate imi iese si mie. wink.gif 182.gif

PS: Eu zic ca am desfacut aerisitoarele klumea, daca asta vreti sa ma intrebati. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Berlina - IS-32-KRP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 10 Apr 2006, 17:47
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




QUOTE(Alex_Z @ 10 Apr 2006, 16:47)
Salut! Revin cu intrebari proaspete, dupa o scurta pauza. Azi am avut un pic de timp liber si am vrut sa fac aerisirea circuitului hidraulic, dat fiind faptul ca pe partea
*



Asta e ideea cu aerisirea prin cadere, sa nu intre pompa in avarie (adica taie fata). Daca e in avarie si ai firul la manocontact pus ar trebui sa se aprinda "!" in bord. Eu am manocontactul pe pompa. Ca sa o scot din avarie scot manocontactul, pun cateva frane cu motorul pornit si il pun la loc.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Apr 2006, 08:49
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Alex_Z @ 10 Apr 2006, 16:47)
[...]
Daca intra in avarie pompa, nu iese singura din starea asta, sau am mierlit-o? alcoholic.gif
[...]

O cautare iti spunea cum iese din avarie:
demontezi sonda, dai citeva pedale tepene, apoi repui sonda.
Ar trebui ca pompa a iasa din avarie si becul (!) sa fie stins cu motorul pornit(asta daca ai si firele puse bine).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:17
Forum Renault