Berlina 1996, nu stiu ce sa mai fac!!!
![]() ![]() ![]() |
Berlina 1996, nu stiu ce sa mai fac!!!
sardariu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|||
LYM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca spui ca discul ambreiaj este nou si nu patineaza, este imposibil sa se tureze dar sa mearga constant.
Cand simti ca nu mai vrea masina ( cum ai zis, la 2000 - 2500 rpm ), daca opresti toti consumatorii isi revine ? This post has been edited by LYM: 18 Feb 2006, 23:26 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
sardariu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
QUOTE(LYM @ 18 Feb 2006, 23:23) Daca spui ca discul ambreiaj este nou si nu patineaza, este imposibil sa se tureze dar sa mearga constant. Cand simti ca nu mai vrea masina ( cum ai zis, la 2000 - 2500 rpm ), daca opresti toti consumatorii isi revine ? Isi revine ... in sensul ca merge ceva mai rotund .... si are intr-adevar ceva mai multa puteredar oricum nu e ca inainte |
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|
LYM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai o problema la alimentare sau reglaj daca zici ca nu trage. Avansul e reglat corect ? Filtrul de aer sa nu fie murdar. Bujiile sa fie ok.
|
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
ATM |
![]()
Post
#5
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ceva belele la partea electrica. In general vorbind, daca dai drumul la un consumator CAT TIMP ESTI LA RELANTI (de ex. faruri - faza lunga, aeroterma, degrivare luneta) ai sa vezi o mica scadere a relantiului , cauzata de caderea de tensiune, de duce la o scanteie mai mica la bujii etc. Dar, repet, asta e oarecum normal doar la relanti, si in functie de situatie. In sarcina, cand releul baga curent zdravan, n-ar trebui sa se simta astfel de chestii. Poate ca ai vreun mic scurt, ce sa zic, fura curent pe undeva... Sau bateria cum e?Incearca si o masurarea a curentului de incarcare cu/fara consumatori porniti si zi-ne si noua cum a iesit...
(Mama, poate vad o rezolvare gen "era jiglerul infundat" sau mai stiu eu ce si ma fac de ras cu aberatiile mele de ma sus) ![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
sgd_21 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 ![]() |
Incearca sa pui o alta baterie sa vezi daca e vreo schimbare .
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
sardariu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
QUOTE(ATM @ 19 Feb 2006, 10:10) Ceva belele la partea electrica. In general vorbind, daca dai drumul la un consumator CAT TIMP ESTI LA RELANTI (de ex. faruri - faza lunga, aeroterma, degrivare luneta) ai sa vezi o mica scadere a relantiului , cauzata de caderea de tensiune, de duce la o scanteie mai mica la bujii etc. Dar, repet, asta e oarecum normal doar la relanti, si in functie de situatie. In sarcina, cand releul baga curent zdravan, n-ar trebui sa se simta astfel de chestii. Poate ca ai vreun mic scurt, ce sa zic, fura curent pe undeva... Sau bateria cum e?Incearca si o masurarea a curentului de incarcare cu/fara consumatori porniti si zi-ne si noua cum a iesit... (Mama, poate vad o rezolvare gen "era jiglerul infundat" sau mai stiu eu ce si ma fac de ras cu aberatiile mele de ma sus) ![]() Esti cam pesimist ... crezi ca eu mai scriam pe aici ...??? BATERIA(66A) e schimbata in luna septembrie a anului trecut ... asa ca nu are a face cu aceasta problema .... |
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|
sgd_21 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 ![]() |
Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema.
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
sardariu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
QUOTE(sgd_21 @ 19 Feb 2006, 20:13) Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema. Am schimbat si releul de incarcare ... si merge super OK. Am masurat tensiunea si are 14.2 V fara consumatori .... la relanti .. si tot atat chiar daca turez motorul, indiferent de turatii. Am deschis toti consumatorii si tensiunea scade la 13.5 .... dar e ok, oricum indicatorul nu ajunge pe rosu .... sta ff bine pe alb |
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|
sgd_21 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 November 05 ![]() |
Unde se afla releul, si cum arata. Cum se poate verifica daca functioneaza ? releul nu cred ca l-am verificat.
![]() |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
- b-12-llc
|
|
gattoman |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
sgd_21 dute sa-ti verifice bateria si le zici sa se uite si la releu. cei de la caranda au si relee de vanzare si costa 25 lei cu motaj si garantie un an jumate.
|
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(sgd_21 @ 19 Feb 2006, 20:13) [...]cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria.[...] Cind stai la semafor incearca sa stai pe "pozitii". Asa nici nu omori bateria cum spui si nici nu jenezi pe cel/cei din fata. Cu timpul o sa-ti intre in reflex. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
calinp |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc)
ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie |
-------------------- |
|
autom |
![]()
Post
#14
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Chiar asa..........verifica cu bobina alimentata direct de la baterie.
Si mai trage si un fir de ,,-,, direct la un surub de la delcou. QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48) verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc) ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
sardariu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48) verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc) ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie ESTI UN GENIU !!! ... sg persoana care a intuit de unde vine problema. Am verificat tensiunea pe bobina .. si care ... are urmatoarele caracteristici. - cand pun contactul pe baterie am 13.8V ... iar pe bobina 13.2 - cand pornesc motorul si mai pun in functiune si consumatorii (faruri, aeroterma etc) .. tensiunea pe bornele baterie e de aprox 12.5V ... iar pe bobina de 9.2 ...9.3 V - motor pornit fara consumatori ... aprox 14.2 bateria in turatie ... si 10-11 pe bobina Cum pot descoperi de unde este???? HEPL ME!!!! |
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|
AC |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48) verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc) ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie Si la mine e la fel, am diferenta mare de tensiune (cam 1.5v) intre borne si bobina. Spui ca poate fi si o siguranta? Nu stiam ca bobina se alimenteaza prin siguranta, care-i aia? Ma gandeam si la contact (pornirea de la cheie) sa nu fie oxidat... This post has been edited by AC: 28 Feb 2006, 13:03 |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
sardariu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 September 05 From: Iasi, Romania ![]() |
Am gasit problema ... am schimbat bobina ... merge OK. Merci la toti.
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
- IS-02-JFP
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
"Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema."
Exact la fel si la mine, imi incarca 12.5 cu consumatorii si electricianul a zis ca e bine... Alternatorul e ok.. Deci e bulit releul? |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
in primul rand alternatorul nu este calculat ptr o baterie asa mare (cel mult una de 55) in carte scrie 45,iar incarcarea la relanti este conditionata de turatie(este prea mica ptr a face fata la consumatori).Solutia:un alternator mai mare sau reducerea consumatorilor prin montarea de becuri bifazice(45\50w)asa cum este recomandat in cartea tehnica si o baterie de max 55ah in cazul in care pastrezi acelasi alternaror.Cu cat o baterie este mai mare cu atat ea va inghiti un curent mai mare 1\10 din capacitate la incarcare(poate chiar si mai mult depinde de starea de incarcare) si in acest fel alternatorul nu mai face fata.
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 19:39 |