Sistemul HHO - functioneaza sau nu ?, scaderea consumului si cresterea puterii
![]() ![]() ![]() |
Sistemul HHO - functioneaza sau nu ?, scaderea consumului si cresterea puterii
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|||
shake |
![]()
Post
#2
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
Tu esti cel care le sare altora in cap ca nu folosesc functia SEARCH
Daca cautai mai mult gaseai si raspunsuri ... http://www.superturbodiesel.com/std/showthread.php?tid=1426 "uite unu din cele multe care exista" |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
dar multe pareri v-ati spus aici ! dar e clar , daca si acolo s-a bagat djasu82 ... mai bine se inchide si topicul asta !
Rog sa se stearga topicul din lipsa de interes al colegilor ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu este un dezinteres dar se pare ca nu aduce randamentul scontat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Dec 2011, 11:44) dar multe pareri v-ati spus aici ! dar e clar , daca si acolo s-a bagat djasu82 ... mai bine se inchide si topicul asta ! Rog sa se stearga topicul din lipsa de interes al colegilor ! Bati campi nici nu sti cu ce se maninca ... si pe deasupra te depaseste e vorba de eletronica pura cea ce tu nu ai cunostinte ... Si nu s-a mai discutat pe acel topic fiindca nu ai cu cine si nu are rost sa pierzi vremea cu oamenii care isi dau cu parerea pe langa subiect . bygy007 nu aduce pe acest forumu fiindca nu ai cu cine discuta si totul se discuta pe langa subiect , multi nu au habar de eletronica si asa nu are rost sa expui pe larg fiindca devi prost in ochii celorlatii. Multi ne-am mutat pe alte forumuri unde vorbim si pune in practica ... am un amic cu un dci 1.5 la care consumul a scazut folosind instalatia de hho simpla fara control eletronic. Chiar te rog mariuse sa pui in aplicare poate te vei simti mai bine ... ![]() Mai mult nu mai discut ... This post has been edited by djasu82: 23 Dec 2011, 11:16 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
AleXuTzU_Tau |
![]()
Post
#7
|
![]() ReCharGe Group: Members Posts: 321 Joined: 18 January 08 From: HoNoLuLu ![]() |
marius80_eugen.....un sistem asemanator am montat eu pe un ford suv a lu un fost sef...... si ii creste puterea si ii scade consumu......nu e greu de montat ...da in schimb este destul de scump pt bugetu nostru si pt masinile noastre nu se merita.....
|
--------------------
Monster TrucK
Solenza Clima
2222
- B-03-FGO Ma Dau In Barci Si Tu Nu Vezi Asta
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 23 Dec 2011, 11:14) bygy007 nu aduce pe acest forumu fiindca nu ai cu cine discuta si totul se discuta pe langa subiect , multi nu au habar de eletronica [...]Multi ne-am mutat pe alte forumuri unde vorbim si pune in practica Imi permit doar un comentariu: ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ideea este cu cit se reduce acel consum (costurile recuperate) , dar eu estimez ca nu mai mult de 10% din costul real , oricum eu merg pe un cost diminuat cu cel putin 40% din cel real al benzinei
This post has been edited by bygy007: 23 Dec 2011, 21:21 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta am inteles si eu . Personal as face mai degraba investitia asta decat GPL , mai ales cu noile preturi la combustibil . Am vazut sistemul si mi se pare interesant .
QUOTE(djasu82 @ 23 Dec 2011, 11:14) Pofta mare ! Lasa-neeeeee , lasa-neeeeee ! ![]() QUOTE(AleXuTzU_Tau @ 23 Dec 2011, 13:17) marius80_eugen.....un sistem asemanator am montat eu pe un ford suv a lu un fost sef...... si ii creste puterea si ii scade consumu......nu e greu de montat ...da in schimb este destul de scump pt bugetu nostru si pt masinile noastre nu se merita..... La un motor mai mic ar trebui sa aiba costurile mai mici , problema este ca la inceput ai nevoei de MULT ajutor , pana iti intra in reflex sa faci acele schimburi cand trebuie . Totodata ar trebui sa stim la ce sa ne asteptam in cazul unui accident frontal , unei rasturnari ... sau ce poate merge prost . Intrebari si indoieli sunt multe ... dar pana atunci poate ar trebui sa stim toti , pentru un motor de SLZ normal 1.4 , exact ce componente trebuie si cat costa . Pentru ca acolo se pare ca trebuiesc cumparate mai multe module pentru a functiona corect . Pana in prezent singura problema a mea este cum se introduce HHO in cilindri , pentru a-si face treaba ? Admisia cum poate fi controlata exact ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shade4free |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
HAI SA SPUN SI EU CATEVA CUVINET,CU TOATE CA NU ESTE CHIAR LA SUBIECT
acum vreo 3 ani,a venit o cunostinta din buc , cum se dete jos din masina hop discutie de hho.Si cand am auzit de economie,am devenit un pic mai atent Omul facuse o instalatie mica pe care o avea in masina(nu montata ca avea masina in garantie) urmeaza demonstratia baga elementii aia intr-un borcan de 400 de grame,pune apa cam trei sferturi,pune firele pe baterie,si apa incepe sa scoata balonase instant,Imi spune el aprinde bricheta si da foc aici deasupra ,eu fricos,nup...da el foc,bboommm o explozie de mi-a stat inima Deci putere de ardere este Asta acum vreo 3 ani romanul este inventiv, vara trecuta,ce mi-am spus,ca tot ma plictiseam,Sa fac ceva mai mare poate reusesc sa il folosesc la centrala pe lemne,de stiti voi economie Ma apuc de treaba si fac sistemul intr-un butoi de plastic cam de 30 de litri cu capac foarte mare. Stiind cat de tare a explodat atunci la numai 400 de grame si doi elecrozi,acum fiind o devarata increngatura de electrozi si ieseau gazele ca la nebuni,ma cam lua cu frica O supapa unisens nu am avut asa ca m-am gandit sa folosesc o sticla de 2 litri in care sa bag furtunul din butoi,si un altul sa iasa, in cap punand un arzator din ala de parlit porci,in sticla apa,asa ca daca ceva nu mergea bine aveam explozie mai mica,focul neajungand in butoi. Am pus silicon pe toate capacele pe langa furtune sa pot creea presiune Am folosit cabluri groase de statii de masina curent de la o barerie de 75 de amperi,parca,baterie ce era alimentata la un ups,sa intre curent mereu bun..si acum, am pus cablurile pe baterie,apa a inceput sa fiarba se vedea cum iese gazul in sticla ,am dat foc la arzator,ardea asa de rumos,de m-am indragostit ,mi-am zis m-am scos,fac economie de lemne,sunt boier. In secunda urmatoare s-a produs inevitabilul. Un mare bum sticla de plastic franjuri abia am mai gasit resturi din ea(am bagat petarde,carbit un astea si nu s-au spart) va dati seama se putere? A si foarte important,chestia asta a durat cam 2 minute,acele cabluri,destul de groase zic eu,erau fierbinti,deci,se si consuma mult curent M-am jucat si eu cam 0 saptamana cat am construit elementii dar de ,a fost o experienta, in centrala tot lemne si carbuni bag Mi-a trecut de hho Sper ca nu v-am plictisit,si daca da,imi cer scuze Una peste alta sistemul are potential mare,dar trebuie pus in practica cu cap |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 5 Jan 2012, 16:40) "... Pana in prezent singura problema a mea este cum se introduce HHO in cilindri , pentru a-si face treaba ? Admisia cum poate fi controlata exact ? pai mariuse este cam aceiasi treaba ca si la NOS, in gura corpului clapeta pui un "nozzle" care spreiaza hidrogenul, care din cauza diferentelor de presiune se duc intr-o singura directie...guess where ![]() mai exact de atat cred ca sunt butelii cu H lichid cu modificari urate la corp motor pentru a pune inca un set de injectoare ... ma mir ca ai pus intrebarea sincer... ![]() PS a si introduci doar H, fara (OH) This post has been edited by pskint25: 6 Jan 2012, 02:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu exact de asta intreb , pt ca poate fi TOT sistemul perfect si proiectat la NASA , dar daca acel sistem de admisie este un rahat , el asa va merge . Una este sa modifici corpul clapeta si sa adaugiin injector intr-o anumita pozitie si alta este sa lasi o conducta in cutia filtrului de aer , sperand ca acele gaze vor fi atrase corect in motor . Apoi va dati seama ca acele gaze intra pana la urma cum vor ele , diferenta de la un regim de turatie la altul fiind foarte mare si se modifica NUMAI cantitatea de aer si benzina care intra , cea de HHO fiind constanta , din cate am inteles .
Adica fie ca ai nevoie de putere , fie ca nu ai nevoie , aceeasi cantitate de HHO iti ofera in capul corpului clapeta . Daca voi ati inteles altceva , va ascult . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
la fel cum NOS se pune intre filtru si sist adimise, cred ca nu e nici o problema pt H.
cat partea de variate ai un punct: la 1litru de H la 12A, dar recomandarea optima e intr 6-8A (asa zice pe site) inseamna ca la ralanti avem asa intrari in motor( pe ora?!): 11.9l aer, 1l H si 0.8 l benzina, fapt care la 110km la ora este cu totul alta versiune 96.85l aer, 6.5 benzina, 1 H...adica neechitabil.... o rezolvare ar fi legarea anodului din rez generator de H direct la alternator, in ll cu bateria, si montarea unui alternator mai puternic... astfel in functie de turatia motorului si tensiunea in anod/catod si o viteza mai mare de dizolvare a apei /generare de H...insa nu stiu cat de viabil este... mai eftin si cu siguranta mai multi CP : NOS ![]() nebaunite sunt caile solenzai mai ales ca nu o vvoi mai putea vinde ... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum serios , tu chiar crezi ca NOS-ul este lasat liber in gaura de admisie a aerului ? Daca tot ne uitam la NFS , macar sa intelegem cate ceva din ele nu ?
1. NOS-ul are o presiune foarte mare cand se "da jetul" ; 2. el se injecteaza direct in cilindri ; 3. motorul nu poate suporta acele presiuni create de NOS daca nu este modificat in acest sens ( pistoane / camasi / segmenti ... ) - daca jetul de NOS nu s-ar injecta direct in cilindri , el ar fi dat afara , pe admisie , pentru ca nu poti "obliga/forta" o presiune de gaz sa intre in motor doar din ce trage motorul din admisie , ca doar de asta se numesc motoare atmosferice . Cele turbo au alte principii . Nici nu vreau sa ma gandesc la vre-un rateu dat pe admisie ... ce efect poate avea . - GPL-ul tot asa este ? Se lasa de nebun singur in corpul clapeta , ca poate o intra in cilindri si o lua foc unde trebuie si cat trebuie ? ![]() - o dam iar in diverse , dar samburele de problema de care spun eu pana la urma exact aceasta "admisie" a HHO este . This post has been edited by marius80_eugen: 17 Jan 2012, 09:45 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#16
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
deci pana la urma hho asta face niste bule pe teava care trimite benzina nu ? pai trag frumusel un furtun pana in habitaclu si cand intru in depasiri sa vezi ce sufltu pe el de nu se vede.
daca da roade ma vand ... ma bagati in portbagaj imi trageti un buton cu impuls ... |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Citeste prietene mai intai teoria si abia apoi te faci de kko , eu asa fac mereu !
![]() ![]() ![]() Auzi , face bule pe teava care baga benzina ... Da' returu' , ce face returu' ? Si bulele sunt rotunde sau patrate ? This post has been edited by marius80_eugen: 17 Jan 2012, 10:25 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shake |
![]()
Post
#18
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
bine ma daca astea nu sunt bule , atunci ce sunt ?
p.s. daca vrei fac si "fum" , iau niste gheata carbonica si se rezolva. |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
bulele alea le vezi la generatorul respectiv , dar acea teava nu se baga in benzina ...
Dar imi place cum gandesti cu azotul ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
shade4free |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() a fost tare |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 17 Jan 2012, 10:44) Acum serios , tu chiar crezi ca NOS-ul este lasat liber in gaura de admisie a aerului ? Daca tot ne uitam la NFS , macar sa intelegem cate ceva din ele nu ? 1. NOS-ul are o presiune foarte mare cand se "da jetul" ; 2. el se injecteaza direct in cilindri ; 3. motorul nu poate suporta acele presiuni create de NOS daca nu este modificat in acest sens ( pistoane / camasi / segmenti ... ) - daca jetul de NOS nu s-ar injecta direct in cilindri , el ar fi dat afara , pe admisie , pentru ca nu poti "obliga/forta" o presiune de gaz sa intre in motor doar din ce trage motorul din admisie , ca doar de asta se numesc motoare atmosferice . Cele turbo au alte principii . Nici nu vreau sa ma gandesc la vre-un rateu dat pe admisie ... ce efect poate avea . - GPL-ul tot asa este ? Se lasa de nebun singur in corpul clapeta , ca poate o intra in cilindri si o lua foc unde trebuie si cat trebuie ? ![]() - o dam iar in diverse , dar samburele de problema de care spun eu pana la urma exact aceasta "admisie" a HHO este . Lumineaza-ma si zi-mi cum de NOS-ul se injecteaza direct in cilindri...Ca sunt j'de mii de kituri ce se pot monta pe orice motor atmosferic fara sa modifici chiulasa...Si pe unde da afara pe la admisie? total incoerent exprimat pct 3. Si da, nu se lasa de nebun ca strica topicul ![]() Samburele este de fapt daca merita sau nu... Eu la strict produsul aratat zic NU. Samburele tau este doar la tine eu zic sa "prafu'n'ochi = bolboroseala = Hidrogenul" se amesteca in corp clapeta cu aerul ... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Despre NOS citeste pe net , pe SLZ nu si-a pus nimeni ... INCA .
![]() Problema exact acolo in admisie este ... eu asta cred ca nu este ok si anume CONTROLUL cantitatii din cilindri si momentul admisiei lui . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Solenzul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru curios Group: Members Posts: 404 Joined: 18 March 08 From: Campulung-Muscel ![]() |
Pentru fanii sistemului HHO, uitati ce am gasit pe Youtube in timp ce "faceam surf".
Priviti pana la capat, merita vazut si nu va rapeste mult timp, dureaza 2minute 39 sec. Apoi fiecare trage concluziile in felul sau. Vizionare placuta! Fuel Saver Scams |
--------------------
Dacia
Solenza 2004 Clima ;
Duster Explorer 2017 ;
- AG-09-***, AG-26-***
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
da , doar ca in acel recipient nu se punea apa , ci alte lichide cu proprietati de a putea elimina hidrogenul cu jutorul electrolizei , dar per ansamblu omul cam are dreptate.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 12:37 |