Cric Indoit si alte alea, S-a indoit :((
![]() ![]() ![]() |
Cric Indoit si alte alea, S-a indoit :((
Alydor |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|||
klaus |
![]()
Post
#32
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am niste indoieli ca acel cric are doar 30 zile de garantie.
As observa ca dpdv al cricurilor ce au fost schimbate (apropo, deja multe dintre ele depasisera 30 de zile, chiar si 90 de zile de la achizitionare, si au fost schimbate PE GARANTIE - deci exista precedent, asa ca o astfel de sustinere nu prea are baza), cricul face parte din categoria celor "bune". Problema nu a aparut in zona bucsii de la partea de angrenare a coarbei. ci in partea nitului de la piulita. A fost fara discutii un defect de material la nit. Ruperea nitului a dus la flambare. Ca parere personala, eu i-as regula pana l-ar schimba. Pe garantie, cum e legal... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Alydor |
![]()
Post
#33
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
de regulat ii regulez regulat cu OPC-u... astept raspunsul de la VC inainte sa ma duc cu opc-ul pe ei... Am zis ca sa nu fiu totusi
![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
Alydor |
![]()
Post
#34
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Iata ca a sosit si raspunsul de la VC pe care bineinteles pot sa-l arunc la WC....
"Stimate Domnule XXXX, Am analizat cu interes solicitarea Dumneavoastra din 17.04.2006 si dorim sa va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o, apeland la serviciile noastre. Ne face o deosebita placere sa constatam ca sunteti un client fidel companiei noastre si va felicitam pentru alegerea dumneavoastra. Intelegem ca reprezentantii unitatii service ASV Brasov v-au indus o stare de insatisfactie . Regretam situatia creata si apelam la intelegera dumneavoastra rugandu-va sa acceptati scuzele noastre si ale conducerii unitatii service. Incidentul semnalat la cric, nu se poate trata in garantie deoarece nu este cauzat de un defect de fabricatie. Din analiza fotografiilor si din informatiilor primite de la unitatea service, incidentul a fost cauzat datorita neasigurarii autoturismului( se observa ca urechea cricului din partea superioara este deformata). Nu au fost respectate recomandarile privind operatia de inlocuire roata din Instructiunile de utilizare. Mentionam, ca toate raspunsurile la solicitarile dumneavoastra, clientii nostri sunt analizate si solutionate de compartimente specializate si responsabile din Dacia, intre acestea si Departamentul Vocea Clientului existand proceduri bine determinate in acest sens. In legatura cu aspectele semnalate in privinta sumei percepute la ridicarea autoturismului va comunicam ca aceasta cuprinde valoarea numerelor provizorii, valoarea suportilor de numere si valoarea autorizatiei provizorie de circulatie. Dealerul va asigura de disponibilitatea lor pentru informatii suplimentare sau lamuriri in privinta asigurarii care fara acordul dumneavoastra nu putea fi incheiata. Obligativitatea spalarii fiecarui automobil in momentul intrarii in unitatea service este prevazuta in regulamentul de ordine interioara din aceasta concesiune si nu tine de garantia acordata de producatorul DACIA. Domnule Denes, dorim sa va asiguram ca Dacia Groupe Renault ramane la dispozitia dumneavoastra in concordanta cu politica noastra de satisfacere a clientilor. Ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la numarul de telefon : 0248.500.000, fax : 0248.500.076, e-mail : vocea.clientului@daciagroup.com sau accesând site : www.dacia.ro . Cu cele mai bune ganduri, Analist Servicii Client Tatiana Cristescu |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
driverx |
![]()
Post
#35
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Hmm...sa aiba Tatiana dreptate ca masina nu a fost asigurata? Dar eu tot nu vad la ce se refera exact. E drept ca n-am vazut live cric de frigider
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(driverx @ 20 Apr 2006, 14:48) Ca si conceptie e identic ca cel de berlina, difera doar baza, cel de berlina are baza mai mare, in rest e la fel. Difera si culoarea..asta de frigider pare a facut din material de trompeta, in nici un caz din otel cum ar trebui. This post has been edited by argon: 20 Apr 2006, 13:55 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alydor |
![]()
Post
#37
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
cred ca e chiar din material de trompeta ...
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu zic sa-ti cumperi un cric hidraulic de 2 tone, e mult mai sigur ca orice cric mecanic, e max 4-500 000 in Hypermarket-uri. Problema cu ele, cel putin in cazul meu, e locul de stocare in masina...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alydor |
![]()
Post
#39
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
200k in metro - selgros mai micut ce e drept . si eu m-am gandit la varianta cu hidraulicul dar nu am unde sa il pun in portbagaj ca sa nu imi balangane pe-acolo.
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
body |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Cumpara unul hidraulic , nu se compara cu cel dat de fabrizca.Pune-l in gaura de la roata de rezerva , eu la Kalos acolo l-am pus(bine infasurat in niste lavete sa nu zdrangane).
|
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#41
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Si eu am tot cum a zis body si este mai bine.@ body- oricum cricul de pe kk este mult mai "sanatos" ca cel de pe lgn, mie asa mi se pare, la asta numai cind te uiti parca i-ti este frica sa faci pana(parerea mea)
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
klaus |
![]()
Post
#42
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cricul paralelogram de pe logan are cursa lunga. Un cric hidraulic cred ca ar avea niste probleme sa ridice roata fata, din cauza cursei mari a rotii.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Alydor |
![]()
Post
#43
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
mda ... la cursa cricului nu m-am gandit... s-ar putea sa am probleme intre-adevar la ridicarea masinii plus ca nu stiu daca sub masina am tampoane in ce sa sprijin cricul ca nu m-as hazarda sa il pun pe tabla direct
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
vijelie |
![]()
Post
#44
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:20) mda ... la cursa cricului nu m-am gandit... s-ar putea sa am probleme intre-adevar la ridicarea masinii plus ca nu stiu daca sub masina am tampoane in ce sa sprijin cricul ca nu m-as hazarda sa il pun pe tabla direct Da' pe primul cric, ala care s-a rupt, pe ce l-ai sprijinit? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Alydor |
![]()
Post
#45
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
pe ciment betonat.
This post has been edited by Alydor: 20 Apr 2006, 15:48 |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
avathan |
![]()
Post
#46
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
cu alte cuvinte Dacia s-a spalat pe maini ...
abia astept sa mai strang ceva bani sa iau o masina ... in Canada eventual ! ![]() This post has been edited by avathan: 20 Apr 2006, 15:52 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
vijelie |
![]()
Post
#47
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Alydor |
![]()
Post
#48
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
nu am mai apucat sa ridic roata la mai mult de 5 cm de la pamant ca a crapat cricu
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
vijelie |
![]()
Post
#49
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:55) Cred ca e cam complicat pt tine. Oricum, ia-ti un cric hidraulic corespunzator gabaritului si greutatii si nu-ti mai pierde timpul cu VC sau alte "organe". Ala original oricum e bun de aruncat. Sanatate! |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Alydor |
![]()
Post
#50
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
chiar ma gandeam la organele celor de la dacia... cum le-ar sta imprastiate pe asfalt cu un logan prabusit peste ei din cauza ca a cedat cricul...
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
Sony |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Asi |
![]()
Post
#52
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
frigider greu.. cric prost.
facandu-mi abonament la vulcanizarile de prin bucuresti m-a tot lovit de cric .. si schimbatu rotii.. si am concluzionat ca.. cricul tine momentan.. dar n-am incredere.. cel de solenza. am si cric hidraulic.. de 2 tone.. nepractic. incape sa ridic masina doar cand am rotile unflate.. altfel pe pana caroseria e prea jos si nu incape cricul.. asadar.. inutil. deci am luat un cric tot hidraulic model crocodil pentru 3tone. asta e cu totu altceva.. pe spate bag direct sub punte si pe fata relativ la fel.. cursa mare are. e za best dar si mai scump.. vreun bulion am dat pe el. pe langa cricuri mai adaog ca si cheia din doatare e de @%##!# ,ie mi s-a rasucit 360 de grade .. fara sa se rupa .. surprinzator, aveam un surub mai fix si am dat pana cand am vazut ca se misca.. dar de fapt se sucea materialu din cheie. solutia.. o cheie in cruce. buna pana s-a rupt sudura.. era proasta cheia. sunt si chei in cruce bune.. dar cam mari si ocupa loc. si am ajuns la o tubulara de 19 (de fapt un fel de teava de 15cm cu 19 la un capat si in celelat are o gaura prin sectiune. in gaura aia bag levieru... in fine stiti sistemu. e superok.. merge si o cheie inelara pentru cine nu are jenti de aliaj. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
b64chr |
![]()
Post
#53
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Eu cred ca au dreptate cei de la VC. Masina nu a fost asigurata, s-a deplasat in fata sau in spate si astfel a aparut o solicitare laterala ce a dus la defectare.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Alydor |
![]()
Post
#54
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
mai citeste odata ceea ce s-a scris pe forum... te ajuta sa intelegi mai bine situatia. "Masina era stationata pe drum drept, asfaltat, in viteza intai si cu frana de mana trasa.
In momentul ridicarii masinii pe cric nitul din partea opusa coarbei (cel care face legatura intre bratul inferior si cel superior a cedat - a sarit efectiv) si apoi datorita greutatii masinii cricul s-a flambat. " This post has been edited by Alydor: 21 Apr 2006, 09:16 |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
b64chr |
![]()
Post
#55
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Am zis "cred", deci nu sunt sigur.
Daca tu esti sigur ca era asigurata, inseamna ca ma insel. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
savin512 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 6 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Aveti grija cand cumparati un cric hidraulic! Eu am unul nou nout de la fosta berlina. Am facut o pana de cauciuc cu Loganul, am vrut sa folosesc cricul hidraulic pe care-l aveam in dotare si...surpriza. Nu incapea sub masina! Era cu 3 cm mai inalt decat nivelul talpii sub care trebuia sa-l asez. Inainte de a cumpara un cric masurati deci inaltimea masinii si scadeti grosimea balonului anvelopei pentru a nu avea surprize de genul celei realtate.
Bafta maxima si sarbatori fericite tuturor! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 Ambition
- B-86-AFL
|
|
Asi |
![]()
Post
#57
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(savin512 @ 21 Apr 2006, 12:10) Aveti grija cand cumparati un cric hidraulic! Eu am unul nou nout de la fosta berlina. Am facut o pana de cauciuc cu Loganul, am vrut sa folosesc cricul hidraulic pe care-l aveam in dotare si...surpriza. Nu incapea sub masina! Era cu 3 cm mai inalt decat nivelul talpii sub care trebuia sa-l asez. Inainte de a cumpara un cric masurati deci inaltimea masinii si scadeti grosimea balonului anvelopei pentru a nu avea surprize de genul celei realtate. Bafta maxima si sarbatori fericite tuturor! cum spuneam mai sus.. cricurile alea hidraulice in picoare nu intra sub masina.. iar motivu e de inteles; daca observavam inaltimea maxima care o poate atinge un astfel de cric este de 2 ori inaltimea sa.. asa ca daca e prea mic nu ridica masina, daca e prea mare nu intra sub masina. doar daca e telescopic din 2-3 segmente sa poata sa ajunga cricu la 3-4ori inaltimea sa .. dar in acest caz o sa fie prea greu; pistonul de sus e mult mai mic ca diametru=> forta necesara mai mare+ presiune marita in cilindru =>trebuie ceva solid altfel se sparge carcasa, supapa, sau ceva. adica ar trebui sa fie cilindrul de sus mai mare ca diametru, adica cilindri mai din exterior vor trebui sa aiba vreo 3cm minim in fiecare parte in plus fata de primul pentru a putea exercita presiune. adica un cric din 3 segmente ar avea numa cilindrii de vreo 10-15cm diametru + carcasa inca 5 ca trebuie sa fie cat decat solida ca presiunea este mult mai mare. adica nu stiu cati s-ar plimba in masina cu un cric de 10kile+ si cu 20cm diametru. util: un cric crocodil hidraulic... vedeti sa fie destul de lung.. lungime cricului da informatii despre inaltime maxima la care poate ajunge., ca si alea de la vulcanizare sau mai bine mergem cu elevatoru dupa noi ![]() This post has been edited by Asi: 21 Apr 2006, 14:18 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
marksman |
![]()
Post
#58
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Ma trec fiorii dupa ce-am citit topicul asta, Doamne-ti multumesc ca ai avut grija de mine, ca eu m-am bagat sub masina ridicata pe cricul ala "original"!
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:06 |