DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cric Indoit si alte alea, S-a indoit :((

Alydor
post 17 Apr 2006, 11:06
Post #31


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




am scris azi la VC (sper sa nu fie WC ). astept un raspuns. Cei de la Service de la Sebastian au zis ca cricu nu faca obiectul garantiei si sunt de acord cu ei.. nu face obiectul garantiei dar conform HG394/1995 art. 10, FACE obiectul garantiei daca defectarea intervine in termen de 30 de zile de la achizionare. Din "fericire" am patit pocinogul in a 25-a zi de la achizitionare. Le-am trimis si celor de la VC pozele cu cricul si acum astept raspuns...


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Apr 2006, 11:23
Post #32


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu am niste indoieli ca acel cric are doar 30 zile de garantie.
As observa ca dpdv al cricurilor ce au fost schimbate (apropo, deja multe dintre ele depasisera 30 de zile, chiar si 90 de zile de la achizitionare, si au fost schimbate PE GARANTIE - deci exista precedent, asa ca o astfel de sustinere nu prea are baza), cricul face parte din categoria celor "bune".
Problema nu a aparut in zona bucsii de la partea de angrenare a coarbei. ci in partea nitului de la piulita.
A fost fara discutii un defect de material la nit.
Ruperea nitului a dus la flambare.

Ca parere personala, eu i-as regula pana l-ar schimba. Pe garantie, cum e legal...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 17 Apr 2006, 11:32
Post #33


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




de regulat ii regulez regulat cu OPC-u... astept raspunsul de la VC inainte sa ma duc cu opc-ul pe ei... Am zis ca sa nu fiu totusi 022.gif ... daca nu vor... OPC + presa biggrin.gif (ca doar nu lucrez la aprozar tongue.gif )


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 13:27
Post #34


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




Iata ca a sosit si raspunsul de la VC pe care bineinteles pot sa-l arunc la WC....

"Stimate Domnule XXXX,

Am analizat cu interes solicitarea Dumneavoastra din 17.04.2006 si
dorim sa va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o, apeland la
serviciile noastre. Ne face o deosebita placere sa constatam ca sunteti
un client fidel companiei noastre si va felicitam pentru alegerea
dumneavoastra.

Intelegem ca reprezentantii unitatii service ASV Brasov v-au indus o
stare de insatisfactie . Regretam situatia creata si apelam la
intelegera dumneavoastra rugandu-va sa acceptati scuzele noastre si ale
conducerii unitatii service.

Incidentul semnalat la cric, nu se poate trata in garantie deoarece nu
este cauzat de un defect de fabricatie. Din analiza fotografiilor si
din informatiilor primite de la unitatea service, incidentul a fost
cauzat datorita neasigurarii autoturismului( se observa ca urechea cricului
din partea superioara este deformata). Nu au fost respectate
recomandarile privind operatia de inlocuire roata din Instructiunile de
utilizare.

Mentionam, ca toate raspunsurile la solicitarile dumneavoastra,
clientii nostri sunt analizate si solutionate de compartimente specializate
si responsabile din Dacia, intre acestea si Departamentul Vocea
Clientului existand proceduri bine determinate in acest sens.

In legatura cu aspectele semnalate in privinta sumei percepute la
ridicarea autoturismului va comunicam ca aceasta cuprinde valoarea
numerelor provizorii, valoarea suportilor de numere si valoarea
autorizatiei provizorie de circulatie. Dealerul va asigura de disponibilitatea
lor pentru informatii suplimentare sau lamuriri in privinta
asigurarii care fara acordul dumneavoastra nu putea fi incheiata.

Obligativitatea spalarii fiecarui automobil in momentul intrarii in
unitatea service este prevazuta in regulamentul de ordine interioara
din aceasta concesiune si nu tine de garantia acordata de producatorul
DACIA.

Domnule Denes, dorim sa va asiguram ca Dacia Groupe Renault ramane la
dispozitia dumneavoastra in concordanta cu politica noastra de
satisfacere a clientilor.

Ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la
numarul de telefon : 0248.500.000, fax : 0248.500.076, e-mail :
vocea.clientului@daciagroup.com sau accesând site : www.dacia.ro .


Cu cele mai bune ganduri,
Analist Servicii Client
Tatiana Cristescu



--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Apr 2006, 13:48
Post #35


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Hmm...sa aiba Tatiana dreptate ca masina nu a fost asigurata? Dar eu tot nu vad la ce se refera exact. E drept ca n-am vazut live cric de frigider


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2006, 13:53
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 20 Apr 2006, 14:48)
. E drept ca n-am vazut live cric de frigider
*




Ca si conceptie e identic ca cel de berlina, difera doar baza, cel de berlina are baza mai mare, in rest e la fel. Difera si culoarea..asta de frigider pare a facut din material de trompeta, in nici un caz din otel cum ar trebui.

This post has been edited by argon: 20 Apr 2006, 13:55


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 13:57
Post #37


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




cred ca e chiar din material de trompeta ...


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2006, 14:01
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu zic sa-ti cumperi un cric hidraulic de 2 tone, e mult mai sigur ca orice cric mecanic, e max 4-500 000 in Hypermarket-uri. Problema cu ele, cel putin in cazul meu, e locul de stocare in masina...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 14:05
Post #39


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




200k in metro - selgros mai micut ce e drept . si eu m-am gandit la varianta cu hidraulicul dar nu am unde sa il pun in portbagaj ca sa nu imi balangane pe-acolo.


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 20 Apr 2006, 14:11
Post #40


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Cumpara unul hidraulic , nu se compara cu cel dat de fabrizca.Pune-l in gaura de la roata de rezerva , eu la Kalos acolo l-am pus(bine infasurat in niste lavete sa nu zdrangane).


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 20 Apr 2006, 14:41
Post #41


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Si eu am tot cum a zis body si este mai bine.@ body- oricum cricul de pe kk este mult mai "sanatos" ca cel de pe lgn, mie asa mi se pare, la asta numai cind te uiti parca i-ti este frica sa faci pana(parerea mea)


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Apr 2006, 15:08
Post #42


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cricul paralelogram de pe logan are cursa lunga. Un cric hidraulic cred ca ar avea niste probleme sa ridice roata fata, din cauza cursei mari a rotii.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 15:20
Post #43


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




mda ... la cursa cricului nu m-am gandit... s-ar putea sa am probleme intre-adevar la ridicarea masinii plus ca nu stiu daca sub masina am tampoane in ce sa sprijin cricul ca nu m-as hazarda sa il pun pe tabla direct


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Apr 2006, 15:32
Post #44


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:20)
mda ... la cursa cricului nu m-am gandit... s-ar putea sa am probleme intre-adevar la ridicarea masinii plus ca nu stiu daca sub masina am tampoane in ce sa sprijin cricul ca nu m-as hazarda sa il pun pe tabla direct
*


Da' pe primul cric, ala care s-a rupt, pe ce l-ai sprijinit?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 15:48
Post #45


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




pe ciment betonat.

This post has been edited by Alydor: 20 Apr 2006, 15:48


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 20 Apr 2006, 15:51
Post #46


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




cu alte cuvinte Dacia s-a spalat pe maini ...
abia astept sa mai strang ceva bani sa iau o masina ... in Canada eventual ! tongue.gif

This post has been edited by avathan: 20 Apr 2006, 15:52


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Apr 2006, 15:51
Post #47


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:48)
pe ciment betonat.
*


Si sus?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 15:55
Post #48


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




nu am mai apucat sa ridic roata la mai mult de 5 cm de la pamant ca a crapat cricu


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Apr 2006, 15:58
Post #49


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:55)
nu am mai apucat sa ridic roata la mai mult de 5 cm de la pamant ca a crapat cricu
*


Cred ca e cam complicat pt tine.
Oricum, ia-ti un cric hidraulic corespunzator gabaritului si greutatii si nu-ti mai pierde timpul cu VC sau alte "organe". Ala original oricum e bun de aruncat.
Sanatate!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 20 Apr 2006, 16:00
Post #50


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




chiar ma gandeam la organele celor de la dacia... cum le-ar sta imprastiate pe asfalt cu un logan prabusit peste ei din cauza ca a cedat cricul...


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 20 Apr 2006, 19:50
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(Alydor @ 20 Apr 2006, 16:55)
nu am mai apucat sa ridic roata la mai mult de 5 cm de la pamant ca a crapat cricu
*


Inseamna ca ai masina prea grea. wink.gif
Ai incercat niste demersuri si la ANPC?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 21 Apr 2006, 00:02
Post #52


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




frigider greu.. cric prost.

facandu-mi abonament la vulcanizarile de prin bucuresti m-a tot lovit de cric .. si schimbatu rotii..

si am concluzionat ca.. cricul tine momentan.. dar n-am incredere.. cel de solenza. am si cric hidraulic.. de 2 tone.. nepractic. incape sa ridic masina doar cand am rotile unflate.. altfel pe pana caroseria e prea jos si nu incape cricul.. asadar.. inutil.

deci am luat un cric tot hidraulic model crocodil pentru 3tone. asta e cu totu altceva.. pe spate bag direct sub punte si pe fata relativ la fel..
cursa mare are. e za best dar si mai scump.. vreun bulion am dat pe el.

pe langa cricuri mai adaog ca si cheia din doatare e de @%##!# ,ie mi s-a rasucit 360 de grade .. fara sa se rupa .. surprinzator, aveam un surub mai fix si am dat pana cand am vazut ca se misca.. dar de fapt se sucea materialu din cheie.
solutia.. o cheie in cruce. buna pana s-a rupt sudura.. era proasta cheia. sunt si chei in cruce bune.. dar cam mari si ocupa loc.
si am ajuns la o tubulara de 19 (de fapt un fel de teava de 15cm cu 19 la un capat si in celelat are o gaura prin sectiune.
in gaura aia bag levieru... in fine stiti sistemu. e superok.. merge si o cheie inelara pentru cine nu are jenti de aliaj.


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 21 Apr 2006, 08:33
Post #53


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Eu cred ca au dreptate cei de la VC. Masina nu a fost asigurata, s-a deplasat in fata sau in spate si astfel a aparut o solicitare laterala ce a dus la defectare.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 21 Apr 2006, 09:15
Post #54


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




mai citeste odata ceea ce s-a scris pe forum... te ajuta sa intelegi mai bine situatia. "Masina era stationata pe drum drept, asfaltat, in viteza intai si cu frana de mana trasa.
In momentul ridicarii masinii pe cric nitul din partea opusa coarbei (cel care face legatura intre bratul inferior si cel superior a cedat - a sarit efectiv) si apoi datorita greutatii masinii cricul s-a flambat. "

This post has been edited by Alydor: 21 Apr 2006, 09:16


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 21 Apr 2006, 10:18
Post #55


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Am zis "cred", deci nu sunt sigur.
Daca tu esti sigur ca era asigurata, inseamna ca ma insel.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
savin512
post 21 Apr 2006, 11:10
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 6 March 06
From: Bucuresti




Aveti grija cand cumparati un cric hidraulic! Eu am unul nou nout de la fosta berlina. Am facut o pana de cauciuc cu Loganul, am vrut sa folosesc cricul hidraulic pe care-l aveam in dotare si...surpriza. Nu incapea sub masina! Era cu 3 cm mai inalt decat nivelul talpii sub care trebuia sa-l asez. Inainte de a cumpara un cric masurati deci inaltimea masinii si scadeti grosimea balonului anvelopei pentru a nu avea surprize de genul celei realtate.
Bafta maxima si sarbatori fericite tuturor!


--------------------
Dacia Logan 1,6 Ambition - B-86-AFL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 21 Apr 2006, 14:13
Post #57


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(savin512 @ 21 Apr 2006, 12:10)
Aveti grija cand cumparati un cric hidraulic! Eu am unul nou nout de la fosta berlina. Am facut o pana de cauciuc cu Loganul, am vrut sa folosesc cricul hidraulic pe care-l aveam in dotare si...surpriza. Nu incapea sub masina! Era cu 3 cm mai inalt decat nivelul talpii sub care trebuia sa-l asez. Inainte de a cumpara un cric masurati deci inaltimea masinii si scadeti grosimea balonului anvelopei pentru a nu avea surprize de genul celei realtate.
Bafta maxima si sarbatori fericite tuturor!
*



cum spuneam mai sus.. cricurile alea hidraulice in picoare nu intra sub masina.. iar motivu e de inteles; daca observavam inaltimea maxima care o poate atinge un astfel de cric este de 2 ori inaltimea sa.. asa ca daca e prea mic nu ridica masina, daca e prea mare nu intra sub masina.

doar daca e telescopic din 2-3 segmente sa poata sa ajunga cricu la 3-4ori inaltimea sa .. dar in acest caz o sa fie prea greu; pistonul de sus e mult mai mic ca diametru=> forta necesara mai mare+ presiune marita in cilindru =>trebuie ceva solid altfel se sparge carcasa, supapa, sau ceva. adica ar trebui sa fie cilindrul de sus mai mare ca diametru, adica cilindri mai din exterior vor trebui sa aiba vreo 3cm minim in fiecare parte in plus fata de primul pentru a putea exercita presiune. adica un cric din 3 segmente ar avea numa cilindrii de vreo 10-15cm diametru + carcasa inca 5 ca trebuie sa fie cat decat solida ca presiunea este mult mai mare. adica nu stiu cati s-ar plimba in masina cu un cric de 10kile+ si cu 20cm diametru.

util: un cric crocodil hidraulic... vedeti sa fie destul de lung.. lungime cricului da informatii despre inaltime maxima la care poate ajunge., ca si alea de la vulcanizare



sau mai bine mergem cu elevatoru dupa noi biggrin.gif

This post has been edited by Asi: 21 Apr 2006, 14:18


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 21 Apr 2006, 21:27
Post #58


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Ma trec fiorii dupa ce-am citit topicul asta, Doamne-ti multumesc ca ai avut grija de mine, ca eu m-am bagat sub masina ridicata pe cricul ala "original"!


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:06
Forum Renault