DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii

cosmint26
post 14 Mar 2012, 22:25
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 18 February 11




Iar cei cu ph2 cu jante de tabla et43 sa isi cumpere jante et 50.


--------------------
Reno Megane 2000/rxi 1,6 16v - b22rol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 14 Mar 2012, 22:38
Post #212


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




@mykissfm care este explicatia stiintifica pentru ce ai spus mai sus, dezvolta te rog.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 4 Apr 2012, 12:42
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




am 2 amortizoare pt logan, monroe la pret mic, noi


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykissfm
post 10 Apr 2012, 14:20
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 11 May 09
From: Bucuresti




QUOTE(bobo77 @ 14 Mar 2012, 22:38)
@mykissfm care este explicatia stiintifica pentru ce ai spus mai sus, dezvolta te rog.
*




m-am tot documentat,dar nu gasesc nimic stiintific ,probabil ca marii savanti in domeniul fizicii nu au dezvoltat subiectul sau nici macar nu s-au apucat. radmasa.gif

era un sfat de la Dorel care face cel putin 4 geometrii pe zi ,poate a observat el o chestie in timp ce strangea cu cheia.

This post has been edited by mykissfm: 10 Apr 2012, 14:21


--------------------
Nissan Qashqai Acenta 1.33 tce 140cp 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 11 Apr 2012, 10:51
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Acel Dorel, chiar daca ar face si 10 geometrii pe zi, ar trebui sa stie ca unghiul de fuga nu se regleaza la aceasta masina. In cazul in care stie ce-i aia unghi de fuga.

L.E. Tineam eu minte gresit postul tau, insa daca se schimba ce-ai schimbat tu, nu vad de ce este necesara geometria din nou. Si cu alte jante, nu stiu ce sa zic...

This post has been edited by mario1980: 11 Apr 2012, 10:57


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 20 Apr 2012, 09:46
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Am schimbat si eu amortizoarele originale ale loganului cu Bilstein B4. Tinuta de drum s-a modificat semnificativ in bine. Acestea sunt o combinatie ideala intre confort si rigiditate. Numai ca a aparut o problema cu cele de pe spate, imediat dupa montaj la proba de drum acestea scoteau un zgomot ca o bataie scurta la trecerea peste denivelari sau peste gurile de canal mai proieminente. Le-am dat jos si le-am pus inapoi pe cele vechi, care erau Monroe. Le-am dus inapoi de unde le-am luat si pe garantie mi le-a schimbat. Dar a trebuit sa astept 3 saptamani ca le-au trimis si ei la randul lor inapoi...etc. Concluzia defect de fabricatie. In fine vin cele noi, le montez, fac proba de drum, liniste. Multumit. Dar dupa doua zile incep si acestea sa scoata acelasi zgomot. Nu stiu ce sa mai cred, sa fie si acestea cu un defect sau e o eroare de montaj sau sa fie ceva de la bucsile din capatul superior al amortizorului? Parca nu le-as mai da jos, iar sa astept 3 saptamani si tot asa. Ele isi fac treaba, cel putin asa par. Ce oare ar putea fi? Cele de pe fata nu zic nimic.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Apr 2012, 10:06
Post #217


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cum au fost montate? Ai incercat sa pui niste garnituri intre bucse? Ai incercat sa mergi fara protectia aia? Doar de test.

This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 20 Apr 2012, 10:09
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Le-am montat cu chitul de protectie cu care au venit deasemenea si bucsele fara sa pun nimic intre ele. Sa incerc sa scot acea protectie sau sa pun bucsele de la amortizoare vechi?


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Apr 2012, 10:10
Post #219


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, foloseste-le pe cele de la amortizoarele vechi. Dar pe rand, prima data doar bucsele, apoi limitatorul si protectia. Trebuie identificata cauza exact, ca sa nu te mai duci de n-ori sa le schimbi.

20 Apr 2012, 11:16:
Si inca ceva important, cu ce forta le strangi? Respectand ce scrie pe hartiutele amotizoarelor, sau dupa cheia dinamometrica de la cotul mainii?

This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:16


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 20 Apr 2012, 10:22
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




O sa incerc sa schimbi pe rand bucsile si protectiile. Au fost stranse cu mana, fara cheie dinamometrica.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Apr 2012, 10:24
Post #221


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Te rog verifica, am un feeling ca ce trebuie sa verific eu in weekend este aceeasi problema ca la tine.

This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:36


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 20 Apr 2012, 10:28
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Sa vad cand gasesc timp. O sa te tin la curent. Multumesc pentru sfaturi.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s.stteffan
post 21 Apr 2012, 15:04
Post #223


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 April 12




in mod normal ar trebui sa fie acelasi model, nu ar trebui sa difere.
doar in cazul mcv raportat la varianta berlina berlina smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2012, 19:11
Post #224


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(crising @ 20 Apr 2012, 11:28)
Sa vad cand gasesc timp. O sa te tin la curent. Multumesc pentru sfaturi.
*


La amortizoarele originale ce diametru are gaura de jos unde intra surubul de M12? Intra fest sau are joc? La Bilstein este la fel?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 22 Apr 2012, 20:47
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Surubul in gaura de jos intra fest atat la amortizoarele originale cat si la bilstein. Problema cred ca s-a rezolvat, era de la bucsi sau protectiile cu limitatorul de cursa. Nu am certitudinea de la care mai exact ca le-am schimbat impreuna cu cele vechi de pe amortizoare originale. Am facut schimbarea la o ora tarzie si mai si ploua afara cand am facut testul de drum. Acum, momentan, nu se mai aude nici o bataie. Sper sa nu apara intre timp. Intre timp am facut un drum de 600 km, jumatate cu masina incarcata jumatate goala si amortizoarele au lucrat exemplar in ambele situatii.
Banuiesc totusi ca problema era de la bucsi. Cele de pe amortizoarele bilstein erau dintr-un cauciuc foarte moale si in momentul strangerii, indiverent de cuplul folosit, acestea se deformau destul de mult si probabil ca acel miez metalic ajungea sa atinga alta parte metalica, probabil saiba . Bucsile originale sunt mai rigide si deformarea lor in momentul strangerii e mai mica. Atentie totusi la tija amortizorului bilstein e mai groasa si nu permite folosirea saibelor originale si nici a piesei metalice din interiorul bucsei. Deci am folosit doar pisele din cauciuc de la amortizoarele originale.


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2012, 21:56
Post #226


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Am banuit eu ceva, din cauza asta ti-am recomandat si niste garnituri (saibe) de cauciuc pentru o strangere mai buna.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Apr 2012, 21:28
Post #227


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




I-a ramas cuiva care si-a inlocuit amortizoarele spate kitul superior de montaj? Ma refer la saibele metalice, distantier, bucsele de cauciuc, limitatorul si protectia? Nu conteaza daca au 60.000km sau 200.000km.

This post has been edited by IRONICK: 25 Apr 2012, 21:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crising
post 25 Apr 2012, 21:36
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 16 December 06
From: Danube Delta Gates




Chiar asa, aceste componente nu se gasesc pe nicaieri separat?


--------------------
Mazda 6 2011 Combi 2.0 - TL31...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Apr 2012, 21:39
Post #229


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu, pentru ca amortizoarele vin echipate. Iar alea vechi se arunca de obicei pentru ca nimeni nu are nevoie de ele. Asa am facut si eu, le-am aruncat. Acum am nevoie sa echipez un set sa fie complet.


26 Apr 2012, 13:15:
Nu vrea nimeni de-o bere?

This post has been edited by IRONICK: 26 Apr 2012, 12:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 May 2012, 09:39
Post #230


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Intrucat mi-am schimbat din nou amortizoarele (KAYABA) pe spate pentru un montaj corect si o functionare asemenea am folosit doua bucse din poliamida la suruburile de la punte. Diferenta este de 2mm la diametru la toate marcile de amortizoarele (inclusiv la cele de fabrica).

Multumiri lui mdaniel76 pentru executia lor!

This post has been edited by IRONICK: 14 May 2012, 09:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 14 May 2012, 16:36
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Ai avut cumva posibilitatea sa faci niste poze?


--------------------
reno clio hb '02 - X-xXx-XxX
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 May 2012, 16:53
Post #232


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Desi aveam aparatul foto in masina cand le-am montat, recunosc ca nu mi-a dat prin cap. blush.gif


This post has been edited by IRONICK: 14 May 2012, 16:54


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 14 May 2012, 17:36
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Eram curios de bucsi si montajul propriu-zis al lor, in fine. Sa inteleg ca recomanzi aceste bucsi, efectul lor fiind benefic... imi poti trimite pm cu costul lor, te rog?


--------------------
reno clio hb '02 - X-xXx-XxX
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 May 2012, 22:24
Post #234


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu le-am montat pentru ca desi strangerea este buna, prinderea nu se poate face perfect. La alte masini cu punte asemanatoare nu exista acel joc intre surub si gaura. Indiferent cum il pozitionam, daca scoteam amortizorul din prinderea de sus (capul amortizorului), el era inclinat spre interior. Bucsa de cauciuc poate sa preia unghiul, dar in timp imbatraneste mai repede. Atentie, tot ce am scris aici este o observatie personala.

Pentru bucse/pret te rog sa iei legatura cu el.

This post has been edited by IRONICK: 15 May 2012, 19:57


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 14 May 2012, 22:54
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Ok, multumesc.


--------------------
reno clio hb '02 - X-xXx-XxX
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 16 May 2012, 22:38
Post #236


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




IRONICK, daca am inteles bine, ai avut Sachs Super Touring, iar acuma ai Kayaba Excel-G. Care dintre cele doua sunt mai rigide? Urmeaza sa le schimb si as dori sa le pun pe cele mai rigide dintre cele doua. Multumesc.


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 May 2012, 08:41
Post #237


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Kayaba Excel-G sunt mai rigide.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 17 May 2012, 16:14
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




Multumesc frumos.

This post has been edited by RenaultR27: 17 May 2012, 16:14


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 May 2012, 16:27
Post #239


-


Group: Members
Posts: 21.900
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe langa faptul ca sunt rigide, nu topaie la gropi. Un lucru de care Monroe nu stie de el.

This post has been edited by IRONICK: 17 May 2012, 16:28


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 17 May 2012, 17:26
Post #240


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




Da, dar si costa aproape dublu Kayaba fata de Monroe. Undeva trebuie sa se vada diferenta de bani. Cu topaitul sunt obisnuit, am arcuri sport, dar vreau sa renunt la ele pentru ca Romania n-are drumuri pentru suspensie sport. Ideea era sa iau niste amortizoare cat mai rigide, combinate cu arcurile stock(eventual sa iau si alte arcuri, kyb sau sachs, depinde de amortizoare) pentru o stabilitate cat mai buna.

This post has been edited by RenaultR27: 17 May 2012, 17:27


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2024 - 12:47
Forum Renault