Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
![]() ![]() ![]() |
Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
cosmint26 |
![]()
Post
#211
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 18 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megane
2000/rxi 1,6 16v
- b22rol
|
|||
bobo77 |
![]()
Post
#212
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
@mykissfm care este explicatia stiintifica pentru ce ai spus mai sus, dezvolta te rog.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
am 2 amortizoare pt logan, monroe la pret mic, noi
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
mykissfm |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 11 May 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 14 Mar 2012, 22:38) m-am tot documentat,dar nu gasesc nimic stiintific ,probabil ca marii savanti in domeniul fizicii nu au dezvoltat subiectul sau nici macar nu s-au apucat. ![]() era un sfat de la Dorel care face cel putin 4 geometrii pe zi ,poate a observat el o chestie in timp ce strangea cu cheia. This post has been edited by mykissfm: 10 Apr 2012, 14:21 |
--------------------
Nissan
Dacia
Qashqai /Sandero
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Acel Dorel, chiar daca ar face si 10 geometrii pe zi, ar trebui sa stie ca unghiul de fuga nu se regleaza la aceasta masina. In cazul in care stie ce-i aia unghi de fuga.
L.E. Tineam eu minte gresit postul tau, insa daca se schimba ce-ai schimbat tu, nu vad de ce este necesara geometria din nou. Si cu alte jante, nu stiu ce sa zic... This post has been edited by mario1980: 11 Apr 2012, 10:57 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
crising |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Am schimbat si eu amortizoarele originale ale loganului cu Bilstein B4. Tinuta de drum s-a modificat semnificativ in bine. Acestea sunt o combinatie ideala intre confort si rigiditate. Numai ca a aparut o problema cu cele de pe spate, imediat dupa montaj la proba de drum acestea scoteau un zgomot ca o bataie scurta la trecerea peste denivelari sau peste gurile de canal mai proieminente. Le-am dat jos si le-am pus inapoi pe cele vechi, care erau Monroe. Le-am dus inapoi de unde le-am luat si pe garantie mi le-a schimbat. Dar a trebuit sa astept 3 saptamani ca le-au trimis si ei la randul lor inapoi...etc. Concluzia defect de fabricatie. In fine vin cele noi, le montez, fac proba de drum, liniste. Multumit. Dar dupa doua zile incep si acestea sa scoata acelasi zgomot. Nu stiu ce sa mai cred, sa fie si acestea cu un defect sau e o eroare de montaj sau sa fie ceva de la bucsile din capatul superior al amortizorului? Parca nu le-as mai da jos, iar sa astept 3 saptamani si tot asa. Ele isi fac treaba, cel putin asa par. Ce oare ar putea fi? Cele de pe fata nu zic nimic.
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#217
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cum au fost montate? Ai incercat sa pui niste garnituri intre bucse? Ai incercat sa mergi fara protectia aia? Doar de test.
This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crising |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Le-am montat cu chitul de protectie cu care au venit deasemenea si bucsele fara sa pun nimic intre ele. Sa incerc sa scot acea protectie sau sa pun bucsele de la amortizoare vechi?
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#219
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, foloseste-le pe cele de la amortizoarele vechi. Dar pe rand, prima data doar bucsele, apoi limitatorul si protectia. Trebuie identificata cauza exact, ca sa nu te mai duci de n-ori sa le schimbi.
20 Apr 2012, 11:16: Si inca ceva important, cu ce forta le strangi? Respectand ce scrie pe hartiutele amotizoarelor, sau dupa cheia dinamometrica de la cotul mainii? This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:16 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crising |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
O sa incerc sa schimbi pe rand bucsile si protectiile. Au fost stranse cu mana, fara cheie dinamometrica.
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#221
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Te rog verifica, am un feeling ca ce trebuie sa verific eu in weekend este aceeasi problema ca la tine.
This post has been edited by IRONICK: 20 Apr 2012, 10:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crising |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Sa vad cand gasesc timp. O sa te tin la curent. Multumesc pentru sfaturi.
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
s.stteffan |
![]()
Post
#223
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 April 12 ![]() |
in mod normal ar trebui sa fie acelasi model, nu ar trebui sa difere.
doar in cazul mcv raportat la varianta berlina berlina ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#224
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crising |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Surubul in gaura de jos intra fest atat la amortizoarele originale cat si la bilstein. Problema cred ca s-a rezolvat, era de la bucsi sau protectiile cu limitatorul de cursa. Nu am certitudinea de la care mai exact ca le-am schimbat impreuna cu cele vechi de pe amortizoare originale. Am facut schimbarea la o ora tarzie si mai si ploua afara cand am facut testul de drum. Acum, momentan, nu se mai aude nici o bataie. Sper sa nu apara intre timp. Intre timp am facut un drum de 600 km, jumatate cu masina incarcata jumatate goala si amortizoarele au lucrat exemplar in ambele situatii.
Banuiesc totusi ca problema era de la bucsi. Cele de pe amortizoarele bilstein erau dintr-un cauciuc foarte moale si in momentul strangerii, indiverent de cuplul folosit, acestea se deformau destul de mult si probabil ca acel miez metalic ajungea sa atinga alta parte metalica, probabil saiba . Bucsile originale sunt mai rigide si deformarea lor in momentul strangerii e mai mica. Atentie totusi la tija amortizorului bilstein e mai groasa si nu permite folosirea saibelor originale si nici a piesei metalice din interiorul bucsei. Deci am folosit doar pisele din cauciuc de la amortizoarele originale. |
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#226
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am banuit eu ceva, din cauza asta ti-am recomandat si niste garnituri (saibe) de cauciuc pentru o strangere mai buna.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#227
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
I-a ramas cuiva care si-a inlocuit amortizoarele spate kitul superior de montaj? Ma refer la saibele metalice, distantier, bucsele de cauciuc, limitatorul si protectia? Nu conteaza daca au 60.000km sau 200.000km.
This post has been edited by IRONICK: 25 Apr 2012, 21:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
crising |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Chiar asa, aceste componente nu se gasesc pe nicaieri separat?
|
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#229
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu, pentru ca amortizoarele vin echipate. Iar alea vechi se arunca de obicei pentru ca nimeni nu are nevoie de ele. Asa am facut si eu, le-am aruncat. Acum am nevoie sa echipez un set sa fie complet.
26 Apr 2012, 13:15: Nu vrea nimeni de-o bere? This post has been edited by IRONICK: 26 Apr 2012, 12:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#230
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Intrucat mi-am schimbat din nou amortizoarele (KAYABA) pe spate pentru un montaj corect si o functionare asemenea am folosit doua bucse din poliamida la suruburile de la punte. Diferenta este de 2mm la diametru la toate marcile de amortizoarele (inclusiv la cele de fabrica).
Multumiri lui mdaniel76 pentru executia lor! This post has been edited by IRONICK: 14 May 2012, 09:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Ai avut cumva posibilitatea sa faci niste poze?
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
IRONICK |
![]()
Post
#232
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Desi aveam aparatul foto in masina cand le-am montat, recunosc ca nu mi-a dat prin cap.
![]() This post has been edited by IRONICK: 14 May 2012, 16:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Eram curios de bucsi si montajul propriu-zis al lor, in fine. Sa inteleg ca recomanzi aceste bucsi, efectul lor fiind benefic... imi poti trimite pm cu costul lor, te rog?
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
IRONICK |
![]()
Post
#234
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu le-am montat pentru ca desi strangerea este buna, prinderea nu se poate face perfect. La alte masini cu punte asemanatoare nu exista acel joc intre surub si gaura. Indiferent cum il pozitionam, daca scoteam amortizorul din prinderea de sus (capul amortizorului), el era inclinat spre interior. Bucsa de cauciuc poate sa preia unghiul, dar in timp imbatraneste mai repede. Atentie, tot ce am scris aici este o observatie personala.
Pentru bucse/pret te rog sa iei legatura cu el. This post has been edited by IRONICK: 15 May 2012, 19:57 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Ok, multumesc.
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
RenaultR27 |
![]()
Post
#236
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 February 09 From: Timisoara ![]() |
IRONICK, daca am inteles bine, ai avut Sachs Super Touring, iar acuma ai Kayaba Excel-G. Care dintre cele doua sunt mai rigide? Urmeaza sa le schimb si as dori sa le pun pe cele mai rigide dintre cele doua. Multumesc.
|
--------------------
Ex Dacia
Logan 1.6 8v Ambition
2005 Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#237
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Kayaba Excel-G sunt mai rigide.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
RenaultR27 |
![]()
Post
#238
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 February 09 From: Timisoara ![]() |
Multumesc frumos.
This post has been edited by RenaultR27: 17 May 2012, 16:14 |
--------------------
Ex Dacia
Logan 1.6 8v Ambition
2005 Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#239
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pe langa faptul ca sunt rigide, nu topaie la gropi. Un lucru de care Monroe nu stie de el.
This post has been edited by IRONICK: 17 May 2012, 16:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
RenaultR27 |
![]()
Post
#240
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 February 09 From: Timisoara ![]() |
Da, dar si costa aproape dublu Kayaba fata de Monroe. Undeva trebuie sa se vada diferenta de bani. Cu topaitul sunt obisnuit, am arcuri sport, dar vreau sa renunt la ele pentru ca Romania n-are drumuri pentru suspensie sport. Ideea era sa iau niste amortizoare cat mai rigide, combinate cu arcurile stock(eventual sa iau si alte arcuri, kyb sau sachs, depinde de amortizoare) pentru o stabilitate cat mai buna.
This post has been edited by RenaultR27: 17 May 2012, 17:27 |
--------------------
Ex Dacia
Logan 1.6 8v Ambition
2005 Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:39 |