Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
![]() ![]() ![]() |
Amortizoare Logan, tip, marca, comportament, detalii
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
gabylzr |
![]()
Post
#32
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Cit costa un amortizor spate la reprezentanta , stiu ca nu sunt peste tot aceleasi preturi dar tot cam pe acolo bat?
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
daciafan |
![]()
Post
#33
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
poate stie unul dintre voi ce amortizoare ar trebui sa punem pe loganele noastrea ca sa nu mai fie barci
|
--------------------
/
/
/
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#34
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Amortizoare sport ... dar confortul nu va mai fi acelasi.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Cristizzi |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 May 08 ![]() |
Sunt diferite amortizoarele de pe diesel fata de cele pe benzina ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 -Laureate -1.5 DCI
|
|
DMP |
![]()
Post
#36
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Posturile #30 si #31 de pe acest topic ce zic???
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
voinicel |
![]()
Post
#37
|
![]() Noua mea pisica Group: Members Posts: 149 Joined: 9 June 06 ![]() |
Saptamana trecuta am facut drumul spre Plaiul Foii de 3 ori dus intors si cum ma cam plictisisem sa merg ca melcul pe pietrele alea i-am dat tare menajand masina doar la gropi mari. Dupa aceea surpriza mare cand am iesit pe asfalt masina se comporta super normal, nu mai ara barca, era chiar rigidida. Efectul nu a durat decat vreo 3 zile dupa care a revenit la normal, iar e barca
![]() Ma duce gandul sa incerc niste amortizoare de la bilstein dar dupa cum apare in catalog sunt "in pregatire" http://www.bilstein.ro/catalog_2005_amortizoare_ro.pdf PS: O sa gasesc un drum pietruit si super denivelat in Bucuresti si dupa aia o sa ma duc saptaman pe el sa intares amortizoarele Are cineva idee cum se comporta "VNE-C246 Ansamblu telescop arc BILSTEIN - B4 Gas " This post has been edited by voinicel: 21 Jul 2008, 14:34 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
|
|
johnnybegoode |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 December 06 From: Piatra Neamt ![]() |
E complicat de schimbat un amortizor pe fata la Logan? E must have sa-l schimbi la service sau poti s-o faci cu un mester si apoi sa reglezi directia la un service autorizat? Este necesara aceasta operatiune daca schimbi un amortizor? Recomandati cele originale Dacia sau merge si unul polonez sa zicem (diferenta este de vreo 100 lei)...
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poti sa o faci si tu daca ai scule. Dar asta nu insemna doar o cheie ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
johnnybegoode |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 9 December 06 From: Piatra Neamt ![]() |
Nu man
![]() NB - Oare pot sa scot prin Casco pretul la amortizor (240 lei) daca acesta este indoit datorita unui accident anterior? Nu s-a constatat atunci mi-am dat eu seama acum dupa verificarea celor de la service.... This post has been edited by johnnybegoode: 27 Aug 2008, 21:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate Plus Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, este bine sa faci directia.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
alinbum |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
salut. care ma ajuta si pe mine si poate sa-mi spuna, cum pot sa-mi dau seama daca amortizorul este dus, deoarece am niste probleme la roata dreapta fata. la la unele denivelari sau drum mai rau troncane destul de mine la roata si ma gandeam ca poate sa fie amortizorul sau alte piese de la directie (bucsi, pivot). ce poate sa fie?????????
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
BZN |
![]()
Post
#43
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Cel mai indicat - un test al amortizoarelor..., poti sa iti faci o parere insa si lasandu-te cu putere pe masina (pe "colturile" ei), daca face balans sus - jos atunci ai probleme cu amortizorul respectiv...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
alviauto |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 February 10 ![]() |
da, 1.4,1.6,1.6 16v ,1.5 sunt aceleasi amortizoare( monroe ).
eu am pus bilstein si sunt foarte multumit avand in vedere ca ma lupt zilnic cu craterele din bucuresti. ![]() preturi? -170ron(fata ), 120ron (spate) This post has been edited by alviauto: 14 Mar 2010, 13:05 |
--------------------
dacia
logan
1.4 2007
- b-68-rnv
|
|
undemerg |
![]()
Post
#45
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Uite ca vrand-nevrand ajung si pe topicul de amortizoare:
Am remarcat o pozitie ciudata a prinderilor amortizoarelor din compartimentul motor (nu stiu cum sa le spun altfel), cele incercuite in poza. Stau cam la 2 cm de tabla, exista un gol mare acolo. Este de la arcuri, de la amortizoare, sau din alta parte? Se poate remedia din ceva reglaje sau trebuie inlocuita vre-o piesa? Daca da, ma puteti ajuta cu sfaturi de achizitie (marca, performante, pret)? LE: initial am crezut ca e de la pozitia rotilor, ca parca se accentueaza pe partea catre care virez (daca am volanul maxim stanga, prinderea din stanga are un gol mai mare), dar ramane si pe partea opusa, asa ca am exclus varianta asta, nu intra in categoria "e normal" This post has been edited by undemerg: 16 Mar 2010, 10:52 Attached thumbnail(s) image325.jpg ( Size: 78.77k ) Number of downloads: 5120 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#46
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Vireaza la maxim si apoi urca roata pe o bordura. Sa vezi atunci spatiu acolo.
![]() QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 10:50) "e normal" Ba este foarte normal, asa sunt proiectate ele. La altii partea asta este ascunsa si nu se vede cum lucreaza amortizorul.This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 10:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#47
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Zici ca e normal? Eu m-am uitat la un clio cu 1/2 din km mei, pe drum drept, cu rotile drepte si nu exista acest gol. Cu rotile virate si pe borduri e alta treaba...
In schimb la mine pe drum drept, cu rotile drepte, exista acei 2 cm. Sa inteleg ca este de la comprimarea amortizoarelor acel gol? Atunci incep sa suspectez arcurile, care, probabil, nu mai au aceeasi forta ca la inceput. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
alviauto |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 February 10 ![]() |
flansa amortizor se numesc.
pret - 63ron fara rulment 92ron cu rulment producator febi bilstein. poti gasi mai ieftine ,mai scumpe , dar astea sunt cele mai bune calitate-pret. si nu e normal sa aiba distanta aia. This post has been edited by alviauto: 16 Mar 2010, 11:04 |
--------------------
dacia
logan
1.4 2007
- b-68-rnv
|
|
BZN |
![]()
Post
#49
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
La Logan este normal, asa cum s-a spus. Daca vrei (totusi) sa inlocuiesti piesele, uite si preturi, colegul s-a miscat iute.
![]() This post has been edited by BZN: 16 Mar 2010, 11:05 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
alviauto |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 February 10 ![]() |
din curiozitate tocmai le-am verificat pe cele de pe masina mea si nu exista distanta respectiva.
|
--------------------
dacia
logan
1.4 2007
- b-68-rnv
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#51
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 10:57) Atunci incep sa suspectez arcurile, care, probabil, nu mai au aceeasi forta ca la inceput Pai si cum crezi tu ca apasa arcurile pe cupele ca sa stea lipite de tabla?Sa luam un exemplu cu Duster: Lifter_01.jpg Arcurile in partea de sus au niste "cupe" peste care este un rulment, asta permite rotirea amortizorului. Rulmentul ala intra intr-un bloc filtrant cu exterior de cauciuc care se sprijina de oale. Urmeaza o pilulita care strange totul si apoi este cupela. Singurul lucru care se uzeaza acolo este rulmentul. This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:21 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#52
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Un arc mai moale se va comporta ca in imaginea 2, de aceea ma gandeam ca ar putea fi de la arcuri, daca acel spatiu apare la o pozitie nefireasca a rotii (vezi bordura)
Attached thumbnail(s) image325.jpg ( Size: 6.73k ) Number of downloads: 5585 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
BZN |
![]()
Post
#53
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
N-are nici o legatura una cu alta, schita e mult mai complicata in realitate.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
undemerg |
![]()
Post
#54
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Poza lui IRONICK este foarte relevanta, acel loc este foarte mic si e normal, la mine e mult mai mare chiar si pe drum drept, cu rotile drepte. O sa ma duc sa fac o poza si revin.
@BZN: daca acea "cupela" se ridica de pe oala in momentul comprimarii arcului si a amortizorului (asa cum am inteles eu), atunci cred ca are o legatura directa poza mea cu "fenomenul" Apropos, alviauto, care e diferenta intre flansa cu rulment si cea fara? Din explicatia lui IRONICK inteleg ca toate au rulment, doar ca uneori e cazul sa fie inlocuit, uneori nu, corect? This post has been edited by undemerg: 16 Mar 2010, 11:25 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#55
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(alviauto @ 16 Mar 2010, 10:59) flansa amortizor se numesc QUOTE(BZN @ 16 Mar 2010, 11:05) colegul s-a miscat iute. "Colegul" vinde piese si isi face reclama ascunsa pe o arie tehnica. Iar Loganu nu are flansa.![]() Singurul efect la uzura rulmentului este zgomotul. Bine, mai poate sa induca si o rotire greoaie a rotilor, dar aia se simte mai mult la fara servo. This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:29 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#56
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Reclama se vede de la o posta, nici macar nu poti sa-i zici ca e ascusa
![]() Banuiesc ca te referi la zgomotul de care se vorbeste pe topicul de servodirectie zgomotoasa. Spre fericirea mea, p'ala nu-l am asa ca de rulmenti am scapat. |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
BZN |
![]()
Post
#57
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
@undemerg, are, dar nu in sensul prezentei unei probleme
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
arcul mai moale influentiaza doar garda la sol, presiunea exercitata pe flansa, adica (parte din) geutatea masinii, e totaia. Flansa e in directa legatura cu oala, printr-un flexiblock, care are fix rolul de a prelua 'spatiile' alea date de virarea rotilor. Amortizorul nu are o pozitie fixa in raport cu caroseria.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(undemerg @ 16 Mar 2010, 11:31) Banuiesc ca te referi la zgomotul de care se vorbeste pe topicul de servodirectie zgomotoasa Nu stiu ce zgomot este pe topicul cu servo, dar eu ma refer la zgomot facut atunci cand dai intr-o groapa. Oricum, astept pozele. Blocul ala de cauciuc din constructie are metal in el si nu prea are cum sa se uzeze in halul ala. Tehnic mi se pare cam imposibil sa ajunga la 2cm.This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2010, 11:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
undemerg |
![]()
Post
#60
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Aham. nasol, d-alea au inceptu sa mai apara din cand in cand, odata cu "plombele" deja cazute. Niste cretini, nu mi-a facut masina asa dupa mii de km pe drumuri neasfaltate si face dupa 1 iarna prin bucuresti...
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:38 |