Imi arunca busonul de ulei, De ce?
![]() ![]() ![]() |
Imi arunca busonul de ulei, De ce?
Zaheiu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|||
andutzu_84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 14 January 06 ![]() |
1. busonul e prea slab
2. e infundat orificiul sau furtunul care iese din capacul culbutorilor. Cred ca prima varianta e mai plauzibila deoarece daca era infundat ti-ar fi aruncat joja afara sau uleiul pe langa joja. |
--------------------
Dacia
1310
- ph-XX-xxx Pestele care lupta impotriva curentului moare electrocutat. :P
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ia un cui si un ciocanel, si incet asa bati marginile de tabla ala capacului culbutorilor, unde intra in contact cu capacul de plastic, in asa fel incat busonul sa intre mai greu.
Asta daca esti sigur ca motorul e OK, are comresie, si supapele lucreaza corect. This post has been edited by argon: 15 Apr 2006, 16:34 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Pai asta e problema. Motorul are aproape 100k. Am fost la mecanic sa-mi regleze culbutorii, a zis ca nu e nevoie, ca se aude frumos. Ma gandesc sa nu am prea mult ulei. Cand l-am schimbat motorul nu prea era cald si nu am asteptat prea mult sa se scurga. Am pus 3l (schimbat si filtrul). Pe joja e 1-2 mm peste zona mica (deasupra celei mari cu limitele normale). Ralantiul era cam 700 (l-am reglat sapt trecuta cu motorul f. cald). POsibil sa mai traga si cate un rateu cand e rece.
Oricum, am pus niste banda izolatoare pe buson, acum intra chiar greu. Am dat si ralantiul mai mare, chit ca sta la 900-1000 cu motorul f. cald (adica atunci cand porneste motoventilatorul). Daca mai face va spun. Si spuneti-mi si mie cum recunosc daca a intrat apa in ulei. Faza cu nivelul in vas nu prea tine pentru ca am multe zone umede din cauza de furtune coapte, coliere aiurea, etc. This post has been edited by Zaheiu: 15 Apr 2006, 17:11 |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu busonul aruncat am vazut-o si la un papuc pe injectie cu 20 000 de km. Dac nu are filet, ce sa-i faci?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai bine puneau din fabrica un filet? Decat sa facem ca romanu' si sa modificam noi piesele?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(Zaheiu @ 15 Apr 2006, 17:55) Zona mare e zona de limite inferioara si superioara a cantitatii de ulei. Daca e 1-2mm deasupra zonei mari inseamna ca ai o gramada de ulei peste limita. Capacitatea motorului e de 3.25 l (la 1310) si daca nu ai asteptat sa se scurga uleiul si motorul era rece (+ ca ai pus 3 l) inseamna ca ai prea mult ulei. De aia iti arunca busonul. Mai scoate din ulei, daca se poate, desfacand putin surubul de scurgere. N-am incercat niciodata, nu stiu daca tine. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Am scos cam 200 ml de ulei prin gaura de la joja cu un perfuzor si o seringa. A mai scazut nivelul. Uleiul arata bine, aproape ca ala din bidon, putin mai inchis, dar transparent, nu era albicios sau cacao cu lapte.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:07 |