DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema Pornire

FLP
post 23 Apr 2006, 01:14
Post #1


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Am una bucata berlina din 1998 cumparata acum 1 luna. Problema e ca daca o pornesc sa ziceam dimineata, chiar daca afara nu e frig, trebuie sa o tin putin turata altfel moare. Am incercat si am dat relantiul putin mai mare (900) insa face la fel. E normal acest lucru? Sa imi moara dimineata daca nu o tin turata?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Apr 2006, 17:17
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pai si la mine este acelasi lucru, nu sta pornita, trebuie tinuta putin din scurt ( accelerare) mad.gif . Este foarte enervant, s-a mai discutat. Prin 2002 , aveam alta masina, adica, una bucata dacia 1300 din 74, care incredibil, am dat-o unui mecanic, care acesta i-a spalat carburatorul, i-a mai schimbat ceva pe la carburator ( atunci habar nu aveam mecanica), si tata intr-o noapte, a zis ia ma sa vad ce a facut asta sa vad daca porneste, si a pornit-o fara soc, si fara sa o tina accelerata, la sfert de cheie, asta se intampla in luna decembrie, era frig, am fost de fata cand a pornit-o... Are cine-va o dacie pe care, cand o porneste nu trebuie sa o tina accelerata???sa ne spuna si noua secretul...

This post has been edited by EUROPE_: 23 Apr 2006, 17:17


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tropy
post 25 Apr 2006, 13:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Daca mai aveti pe parbriz lipit stickerul "Demaraj" cu care vine masina din fabrica, cititi ce scrie acolo . Daca nu, va spun eu asa, in mare:
- motor rece iarna - se trage socul complet
- motor caldut - se trage 1/2 din cursa socul si se apasa pedala de acc.
- motor cald - nu se trage socul dar se apasa pedala de acc.


--------------------
Dacia Berlina - GUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 25 Apr 2006, 13:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Exact. Nu exista Dacia pe carburatie la care sa nu se opreasca motorul dupa pornire daca nu e turat. Nici vara, nici iarna. Diferenta e ca vara se incalzeste mult mai repede si n-are nevoie de soc.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Apr 2006, 13:19
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu nu folosesc socul, dupa pornire sta singura(iarna mai putin).
Iarna imping socul in secunda urmatoare pornirii, nu stau sa incalzesc motorul, 1 minut de mers cu motorul rece face cat 10 minute de stat pe loc si incalzit motorul !!

This post has been edited by argon: 25 Apr 2006, 13:20


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Apr 2006, 13:24
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cum adica cand e motorul cald nu se trage socul dar se apasa pe epdala de acceleratie, iante faceam asa, dar imi pornea ceva mai greu, acum nu apas deloc, si porneste dupa o jumatate de rotire a arborelui cotit de catre electromotor.
Problema cred ca este de ce nu sta pornita???
Exista destule Dacii care raman pornite dupa prima cheie... cred...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 25 Apr 2006, 13:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




De acord, Argon, dar daca primul km inseamna un drum in oras, iarna, cu semafoare (cazul meu), nu cred ca rezista motorul fara ajutorul socului.


--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tropy
post 25 Apr 2006, 13:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 25 Apr 2006, 14:19)
nu stau sa incalzesc motorul, 1 minut de mers cu motorul rece face cat 10 minute de stat pe loc si incalzit motorul !!
*



Dupa aceea stai si te intrebi de ce ai facut set la 25.000 km ...
Gandeste-te ce ungere se face atunci cand e motorul rece ...

Eu personal, indiferent de vremea de-afara, stau 5 min. cu motorul pornit inainte de a pleca, pana se mai incalzeste putin.


--------------------
Dacia Berlina - GUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Apr 2006, 13:36
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Tropy @ 25 Apr 2006, 14:28)
Dupa aceea stai si te intrebi de ce ai facut set  la 25.000 km ...
Gandeste-te ce ungere se face atunci cand e motorul rece ...

Eu personal, indiferent de vremea de-afara, stau 5 min. cu motorul pornit inainte de a pleca, pana se mai incalzeste putin.
*




E taman invers, daca stai pe loc sa incalzesti motorul apar efecte negative.
Arderea nu e completa, vaporii de benzina ramasi vor "spala" uleiul din cilindru, pe cand daca motorul e in sarcina, arderea se face mult mai bine.
E foarte important un aspect aici..NU forja cu motorul rece, mers domol !

Eu iarna pun ulei 5w40, vara 10w40

PS acusi am 122 000 km, fara sa umblu la motor wink.gif

This post has been edited by argon: 25 Apr 2006, 13:39


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Apr 2006, 13:38
Post #10


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(Tropy @ 25 Apr 2006, 14:28)
Eu personal, indiferent de vremea de-afara, stau 5 min. cu motorul pornit inainte de a pleca, pana se mai incalzeste putin.
*


Sa iti spun parerea mea... motorul se incalzeste mai repede daca mergi cu masina, de exemplu, o pornesti, si gata, ii dai talpa, decat daca stai cu ea 5 minute, sa se incalzeasca... Ajunge mult mai repede la 80 de grade daca mergi cu ea, in aproximativ 1-2 depinde de vremea de afara, asa stai cu ea in parcare si 10 minute si motorul tot nu e cald... doar o parere...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 15:43
Forum Renault