frana spate, prinde neuniform
![]() ![]() ![]() |
frana spate, prinde neuniform
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
amc |
![]()
Post
#2
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Este din tambur,probabil autoreglajul nu si-a facut treaba, acolo trebuie sa intervii tu!
This post has been edited by amc: 14 Apr 2006, 09:26 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Oare daca a-si reseta autoreglajul si-ar reveni? ma gandesc sa nu fi luat un dinte in plus la o franare puternica, deoarece am umblat mult cu pompa in avarie, franarea puternica fiind pe spate.
Din cate stiu eu trebuie doar sa dau roata jos, si sa introduc o surubelnita in gaurica din tambur, invartind in sensul de mers...asa stiu eu ca se reseteaza aurtoreglajul. A mai facut cineva treaba asta? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pasarel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 9 April 06 ![]() |
parerea mea cilindru receptor blocat.
![]() |
--------------------
dacia 1310
mls
- b.27.zlt nu te baga in tarate ca te maninca porcii!
|
|
cik83 |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Cel mai bine da jos tamburul si verifica sabotii, cilindrul receptor, sa nu ramana blocat. Sau sistemul de autoreglare.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai, vad ca nu mai face asa, presupun ca a luat umezeala in tambur..acum prind bine ambele roti fara sa intervin...vad daca mai face, o sa desfact tamburul..preupun ca nu e din limitator sau pompa...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#7
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Curata cilindrii de pe spate ... unul dintre ei este posibil sa aiba ceva mizerie, iar din acest motiv, cursa lor sa nu fie egala, iar franarea inegala.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Dyda |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Apr 2006, 11:26) pai, vad ca nu mai face asa, presupun ca a luat umezeala in tambur..acum prind bine ambele roti fara sa intervin...vad daca mai face, o sa desfact tamburul..preupun ca nu e din limitator sau pompa... Pai da,caci Ferodourile tale la roata cu pricina, posibil sa fi fost intre reglaje, adica uzura era insuficienta ptr a facilita deplasarea sectorului autoreglaj cu un dinte, pe de alta parte avind totusi o uzura la ferodouri s-a marit distanta inte ferodou si tambur, distanta ce nu iti permitea o frina eficienta la roata respectiva. Insistind la pedala ai obigat sistemul autoreglaj sa sara un dinte iar distanta ferodou-tambur a revenit in parametri optimi. La prima vedere cam asta explicatie o vad, posibil si alta cauza dar pina nu vezi sau pipai nu poti fi 100/% sigur |
-------------------- Kox
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Dyda @ 17 Apr 2006, 12:46) Pai da,caci Ferodourile tale la roata cu pricina, posibil sa fi fost intre reglaje, adica uzura era insuficienta ptr a facilita deplasarea sectorului autoreglaj cu un dinte, pe de alta parte avind totusi o uzura la ferodouri s-a marit distanta inte ferodou si tambur, distanta ce nu iti permitea o frina eficienta la roata respectiva. Insistind la pedala ai obigat sistemul autoreglaj sa sara un dinte iar distanta ferodou-tambur a revenit in parametri optimi. La prima vedere cam asta explicatie o vad, posibil si alta cauza dar pina nu vezi sau pipai nu poti fi 100/% sigur Exact asa m-am gandit si eu...urma sa resetez autoreglaju, dar vad ca s-a rezolvat. Cilindri daca erau gripati/bocati, nu-si reveneau asa deodata... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dyda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
De regula cilindri nu prea isi mai revin (cea mai sigura revenire sunt altii noi) sau daca o fac ff putin iar roata se simte ca merge infrinata
|
-------------------- Kox
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:58 |