Circuit Electric Bord(Bricheta casetofon), Bricheta aeroterma casetofon
![]() ![]() ![]() |
Circuit Electric Bord(Bricheta casetofon), Bricheta aeroterma casetofon
vasilache |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 12 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Dacia 1410
- SM 24 NAD
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai la motorul de la aeroterma ai 2 fire: un plus si o masa. Masa se leaga undeva pe caroserie (de regula e un papuc in spatele scrumierei) si plus-ul se leaga pe buton. In celalalt papuc de la buton (asta in cazul in care ai o singura viteza) trebuie sa intre un fir de plus (care sa mearga doar cand pui contactul).
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mumulacke |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 19 January 05 From: Sibiu ![]() |
are cineva idee ce legaturi trebuie sa fac la aeroterma de la un bord scoica pentru a avea doua viteze,mentionez ca butonul are doua viteze dar pe oricare dintre ele as apasa aeroterma are aveasi turatie.
|
--------------------
Dacia
1310L
1997
- SB-25-CIP Mitac Mio A701
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mumulacke @ 14 Feb 2006, 21:46) are cineva idee ce legaturi trebuie sa fac la aeroterma de la un bord scoica pentru a avea doua viteze,mentionez ca butonul are doua viteze dar pe oricare dintre ele as apasa aeroterma are aveasi turatie. Pe buton pe firul central se pune un fir de aeroterma, celelalte fire mergind la o rezistenta bobinata de sub bord. Unul din capetele rezistentei e "single" asigurind treapta 1 iar celalalt se leaga la masa asigurind treapta 2 Edit: Pe celalalt fir al aerotermei "vine" +. This post has been edited by diaconuliviu: 15 Feb 2006, 12:05 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mumulacke |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 19 January 05 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 15 Feb 2006, 10:45) Pe buton pe firul central se pune un fir de aeroterma, celelalte fire mergind la o rezistenta bobinata de sub bord. Unul din capetele rezistentei e "single" asigurind treapta 1 iar celalalt se leaga la masa asigurind treapta 2 Edit: Pe celalalt fir al aerotermei "vine" +. nu tin minte sa fi vazut o rezistenta pe sub bord,o sa mai caut,dar daca nu as gasi in magazin de cumparat???ti-as fi foarte recunoscator daca ai putea sa dezenezi o schema pentru legaturile astea. Mersi anticipat |
--------------------
Dacia
1310L
1997
- SB-25-CIP Mitac Mio A701
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#6
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu vei gasi nici o rezistenta
![]() ![]() Parerea mea este ca nu merita sa micsorezi turatia aerotermei, care si asa este insuficienta pentru debitul necesar ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 15 Feb 2006, 14:54) Nu vei gasi nici o rezistenta ![]() ![]() Parerea mea este ca nu merita sa micsorezi turatia aerotermei, care si asa este insuficienta pentru debitul necesar ... Nu exista la modelul cu "scoica"? are doar o viteza? rezistenta nu gasesti la magazin, poate la dezmembrari; are cam 5 x 7 cm, bobinata pe samota cu fir de 1 mm, ar trebui sa fie de la bricheta putin in dreapta si spre fata. This post has been edited by diaconuliviu: 15 Feb 2006, 15:37 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mumulacke |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 19 January 05 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 15 Feb 2006, 15:54) Nu vei gasi nici o rezistenta ![]() ![]() Parerea mea este ca nu merita sa micsorezi turatia aerotermei, care si asa este insuficienta pentru debitul necesar ... are doua viteze,eu am observat pentru ca si butonul are tot doua viteze.Si sa sti ca este chiar prea puternic debitul de aer daca izolezi bine compartimentul pe unde isi trage aer din afara. PS Mai ales la un drum mai lung ar fi foarte utila pentru a micsora debitul de aer si tot odata pentru a preveni aburirea geamurilor. |
--------------------
Dacia
1310L
1997
- SB-25-CIP Mitac Mio A701
|
|
sonykel |
![]()
Post
#9
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
eu am bord cn3 dacia din 97.si de vreo 2saptamani mai cazut bricheta in bord si am bagat mana si am demufato de atunci nu mai merge ceasul din plafon.sa ars ceasul sau daca e demufata bricheta nu mai mere ceasul?Mam uitat la sigurante nimic nici arse nici contact imperfect.
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
electric |
![]()
Post
#10
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
[quote=vasilache,14 Feb 2006, 14:49]
Dacia 1300->1410. Salutare la toat alumea sunt un rookie pe acest forum si imi place la nebunie. In vara anul trecut am ahizitionat si eu o dacie 1310 TLX si tin foaret mult la ea pt ca am luat-o de la un verisor de-al mei innebunit dupa masini si tinea mult la a si eu tin foarte mult la ea imi place. Vroiam sa deschidem un subiect de discutie despre circuitul electric de la bord. uita de exemplu eu am o mica problema cand porneam aeroterma ini facea scanteie undeva la nivelul brichetei si am verificat firele si intr-adevar de la intrerupator vine un fir direct la bricheta deci ma gandeasc ca aia o fi plusul dar mai este un fir care merge catre aeroterma si ala nu stiu la ce sa il leg, am gasit eu unul liber acolo si l-am legat si am vazut ca merge aeroterma insa tot timpul nu mai tine cont de intrerupator ca il inchid ca il deschid aeroterma merge si am observat ca in timp ce merge daca misc bricheta se intrerupe si mai si face cate o scanteie, ![]() [/quote firul care vine din instalatie (culoare gri de regula ) si este mufat cu unul din firele aerotermei este + celalalt fir care vine de la aeroterma vine pus la intrerupator si este - .minusul respectiv vine de la minusul brichetei. daca bricheta este slaba defapt suportul apar acele scintei fiind un contact imperfect. stringe suportul bine sau trage alt fir de minus la intrerupator . |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
La bordul CN pe unde vin firele de la aeroterma? De unde se alimenteaza aeroterma?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
sonykel |
![]()
Post
#12
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(sonykel @ 15 Feb 2006, 18:03) eu am bord cn3 dacia din 97.si de vreo 2saptamani mai cazut bricheta in bord si am bagat mana si am demufato de atunci nu mai merge ceasul din plafon.sa ars ceasul sau daca e demufata bricheta nu mai mere ceasul?Mam uitat la sigurante nimic nici arse nici contact imperfect. pe mine ma lumineaza careva? |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
electric |
![]()
Post
#13
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
QUOTE(ady_KPK @ 16 Feb 2006, 21:33) buna la toata lumea!sper sa nu fie tarziu raspunsu!se alimenteaza din comutatorul cu 4 trepte al aertermei!dar ai grija comanda poate sa fie cu + sau -(alimentarea)am intalnit ambele cazuri.firele sunt 4 si intra in rezistenta aerotermei ,din comutator pleaca direct la aeroterma!aeroterma mai are un fir permanent care de obicei e + alimentat prin siguranta de la contact(din adoua rigleta) |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pentru Vasilache-initiatorul:
Cauta Mondiru prin librarii sau poate la Editura Tehnica. Asta pentru ca pe privat iar nu-ti pot raspunde. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:56 |