Probleme cu bordul CN
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu bordul CN
Dyda |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
-------------------- Kox
|
|||
Pedala |
![]()
Post
#32
|
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
QUOTE(lucian_vlaicu @ 1 Feb 2004, 21:11) Am io o schema cu instalatia de climatizare la bord CN de la uzina Dacia (tatal unui prieten mi-a facut rost de ea). Explica detaliat cum se pun furtunasele alea. Daca mai ai nevoi o sa o scanez si o pun aici pe forum (daca am voie). P.S. Cum fac sa scap si io de statutul asta de "membru incepator" ? Sunt si eu interesat de acea schema pentru instalita de climatizare. Am aceiasi porblema cu dirijarea aerului la o berlina din 98, precum cea descrisa la inceputul topicului. Daca ai pune aceasta schita la indemana pe site cred ca ai primi multumiri de la toti posesorii de Dacii cu bord CN ![]() |
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
Eu am patit-o din 2000 la nici 6 luni de cand am luat-o cand a inceput sa fasaie aerul prin bord si atunci m-am apucat si am scos parghia cu tot cu opritorul prin care vine aerul in fata mijloc dupa aceea am scos-o pe cea de jos de la picioare lateral stanga - dreapta, am anulat furtunasul care vine pe cel de la servo(acum este dintr-o bucata ca la modelele vechi)am desfacut gratarul de la capota si cu un patent am mai largit gaurile de aer de sub gratar si am luat 2 bucati de 'zapada artificiala' le-am taiat si le-am montat acolo sub gratar una in dreapta......stanga la o distanta apreciabila care sa faca in asa fel incat aerul care intra in gratar sa intre direct in vanele de aer(una mare una mica o sa vedeti)fara sa se mai disperseze si in lateral.practic imi vine caldura 'pe direct' la geam,mijloc bord si jos si chiar sub 50 la ora fara dat drumul la aeroterma si asa am scapat de toate problemele
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Am o problema si nush care e rezolvarea.Sambata am fost pana la brasov, iar aeroterma mi-a mers incontinuu cam 2-3 ore,pt ca era foarte frig.Beleaua e alta.Cand vreau sa dau caldura numai pe mijloc,incepe sa mi sa se auda un fasaot si imi baga caldura si pe parbriz si pe mijloc.Care ar putea fi problema?Precizez ca in celelalte pozitii imi baga caldura cum trebuie.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Ov |
![]()
Post
#35
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ori s-a spart membrana de la capsula care baga aer in fata (e in stanga sus, spre interiorul masinii nu spre motor, cum demontezi torpedoul), ori s-a bulit distribuitorul pneumatic care comanda pe unde s-o ia vacuum-ul.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:59 |