DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu bordul CN

Dyda
post 20 Sep 2004, 12:18
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pentru a adapta grupul de climatizare nu trebuie sa sudezi nimic , de taiat da
Deci sub parbriz in interior pe toata lungimea caroseriei este o fanta cu deschiderea de cca 40-50 mm latime avind tot pe toata lungimea niste X -uri din tabla. Ei bine aceasta fanta trebuie obturata cu o tabla de forma celei din atas iar in dreptul acelor gauri dreptunchiulare trebuie taiate acele X-uri
Dar pentru aceasta operatie trebuie sa ai tabla ( din Al) si musai parbrizul si plansa bord demontate
Pentru fixarea grupului trebuie sa pui trei suruburi in caroserie la cotele urechilor de prindere de pe grup si sa faci o alveola in planseul pedalier pentru furtunurile de radiator incalzire in dreptul acestuia
In mare cam asa stau lucrurile. Daca mai doresti acest lucru si nu te descurci te pot ajuta dar venind la mine - dureaza cam 1/2 din zi pentru tot montajul, calapodul ptr tabla il am.
Eu am facut trei asemenea modificari si toate au iesit bine


Attached File(s)
Attached File  Tabla etansare CN.doc ( 11k ) Number of downloads: 83


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedala
post 9 Nov 2004, 00:58
Post #32


pedal2theMetal


Group: Members
Posts: 78
Joined: 24 June 04
From: Galati




QUOTE(lucian_vlaicu @ 1 Feb 2004, 21:11)
Am io o schema cu instalatia de climatizare la bord CN de la uzina Dacia (tatal unui prieten mi-a facut rost de ea). Explica detaliat cum se pun furtunasele alea. Daca mai ai nevoi o sa o scanez si o pun aici pe forum (daca am voie).
P.S. Cum fac sa scap si io de statutul asta de "membru incepator" ?
*




Sunt si eu interesat de acea schema pentru instalita de climatizare. Am aceiasi porblema cu dirijarea aerului la o berlina din 98, precum cea descrisa la inceputul topicului.
Daca ai pune aceasta schita la indemana pe site cred ca ai primi multumiri de la toti posesorii de Dacii cu bord CN tongue.gif .


--------------------
Dacia & Opel Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4 1998 - AstraG 1.6i 3 usi
"Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 9 Nov 2004, 15:25
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Eu am patit-o din 2000 la nici 6 luni de cand am luat-o cand a inceput sa fasaie aerul prin bord si atunci m-am apucat si am scos parghia cu tot cu opritorul prin care vine aerul in fata mijloc dupa aceea am scos-o pe cea de jos de la picioare lateral stanga - dreapta, am anulat furtunasul care vine pe cel de la servo(acum este dintr-o bucata ca la modelele vechi)am desfacut gratarul de la capota si cu un patent am mai largit gaurile de aer de sub gratar si am luat 2 bucati de 'zapada artificiala' le-am taiat si le-am montat acolo sub gratar una in dreapta......stanga la o distanta apreciabila care sa faca in asa fel incat aerul care intra in gratar sa intre direct in vanele de aer(una mare una mica o sa vedeti)fara sa se mai disperseze si in lateral.practic imi vine caldura 'pe direct' la geam,mijloc bord si jos si chiar sub 50 la ora fara dat drumul la aeroterma si asa am scapat de toate problemele


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 4 Apr 2005, 12:05
Post #34


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Am o problema si nush care e rezolvarea.Sambata am fost pana la brasov, iar aeroterma mi-a mers incontinuu cam 2-3 ore,pt ca era foarte frig.Beleaua e alta.Cand vreau sa dau caldura numai pe mijloc,incepe sa mi sa se auda un fasaot si imi baga caldura si pe parbriz si pe mijloc.Care ar putea fi problema?Precizez ca in celelalte pozitii imi baga caldura cum trebuie.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Apr 2005, 13:47
Post #35


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ori s-a spart membrana de la capsula care baga aer in fata (e in stanga sus, spre interiorul masinii nu spre motor, cum demontezi torpedoul), ori s-a bulit distribuitorul pneumatic care comanda pe unde s-o ia vacuum-ul.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 17:59
Forum Renault