DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Repriza slaba la accelerare, motorul nu se accelereaza

EUROPE_
post 16 Apr 2006, 21:04
Post #1


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Am deschis topicul acesta in speranta ca imi ve-ti da sfaturi care sa-mi fie de ajutor. Porblema mea este ca, pornesc motorul, si daca vreu sa accelerez brusc, motorul isi mentine turatia de relantiu, ba chiar mai mult da sa se opreasca... dry.gif .
Asta se intampla la rece, la cald, parca mai are tragere, se accelereaza.
Si chiar si la cald, da sa se opreasca daca deschid clapeta de acceleratie la maxim brusc... stiti voi... dry.gif. Va rog ajutati-ma, credeti ca ar putea fi avansul vacuumatic???


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 17 Apr 2006, 00:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




e normal sa iti faca asa cu motorul rece.
daca ii tragi socul mai face?


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2006, 06:40
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu e de la avansul vacumatic, eventual cel static, dar mai degraba suna a plutitor carburator intepenit/nivel mic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 17 Apr 2006, 07:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(argon @ 17 Apr 2006, 06:40)
nu e de la avansul vacumatic, eventual cel static, dar mai degraba suna a plutitor carburator intepenit/nivel mic.
*



Sau/si membrana pompa sprit fisurata, sau /si giscan infundat


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 17 Apr 2006, 09:10
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pai cred ca ar trebui sa mentionez, ca, pompa de sprit functioneaza, avansul static este la 0 grade ( in limitele normale ), iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm.... sad.gif
Deci ce credeti ca ar putea fi???
A si inca ceva, cand pornesc motorul, scot furtunelul acela de la avansul vacuumatic, motorul nu isi schimba mersul.... asta ma cam pune pe ganduri ca ar putea fi avansul vacuumatic... deci voi ce credeti?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Apr 2006, 09:29
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(EUROPE_ @ 17 Apr 2006, 10:10)
Pai cred ca ar trebui sa mentionez, ca, pompa de sprit functioneaza, avansul static este la 0 grade ( in limitele normale ), iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm.... sad.gif
Deci ce credeti ca ar putea fi???
A si inca ceva, cand pornesc motorul, scot furtunelul acela de la avansul vacuumatic, motorul nu isi schimba mersul.... asta ma cam pune pe ganduri ca ar putea fi avansul vacuumatic... deci voi ce credeti?
*




Scoti furtunul de la vacum cu motorul cald, la rece nu se vede, si turatia nu scade mult.
Cel mai bine trage aer pe furtun si vezi daca se misca in delco platoul platinii mobile. Cand nu mai tragi trebuie sa revina in pozitia initiala,
Dar oricum nu are legatura ala cu problema ta, vacumaticu e pentru altceva, eu am mers mult si bine fara furtunu ala, si nici macar nu mi-am dat seama biggrin.gif , dar a consumat putin mai mult masina.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 17 Apr 2006, 13:11
Post #7


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




QUOTE(EUROPE_ @ 17 Apr 2006, 10:10)
iar nivelul in camera de nivel constant nu este la 7 mm, cred ca este pe la vreo 8-9, poate chiar 10mm....
*

ai grija ca nivelul in CNC e cu atat mai mic cu cat distanta la plutitor e mai mare. daca ai pus 10 mm, inseamna ca ai miscorat nivelul in CNC! ergo problemele de care spui.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 17 Apr 2006, 18:01
Post #8


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Nu stiu ce sa mai fac, am inlocuit bujiile, capacul de la delcou, platinile, trebuie sa spun ca merge si neregulat la relantiu, trepideaza ( nu am turometru ), dar primul lucru pe care il voi face e sa relgez CNC, si apoi (iar....) avansul static...Sper sa mearga huh.gif
Cand pornesc motorul, nu se aude nici o bataie, dar pe masura ce se incalzeste, incepe sa bata culbutorii... ma gandesc ca de aici ar putea sa mearga neregulat.
Oricum multam pt sfaturi biggrin.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 18 Apr 2006, 12:29
Post #9


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Am controlat CNC, si era exact asa cum scrie in carte, am re-reglat, tot, si iar avansul static. Cand am pornit, tot asa facea , nu se accelera, dupa ce s-a mai incalzit motorul, reuseam sa o accelerez, dar dupa ce o acceleram se oprea si motorul, am rezolvat problema, am curatat jiclorul de mers la relantiu, si nu mai facea asa. Astept sa se raceasca motorul, sa vad daca mai face asa si la rece mad.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:06
Forum Renault