DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O informatie doua..., oare cati cp castig?

SiloS
post 20 Apr 2006, 23:58
Post #31


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




jale ce-i c ele . Osa faca motorul la fel cu un v8 . Daca maresti volanta si micsorezi dimaetrul chiulasei o sa meaerga motorul rombic si o sa trepideze de la 9000 de ture in susul , la fel ca la motoparturi , dar ideea este ca o sa accelereze mai puternic , chiar daca creste mai greu in ture :rolleyes :

ps : misto meci , traiasca burger biggrin.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Apr 2006, 08:27
Post #32


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Usurarea chiulasei cu 30 kg rolleyes.gif , pai daca ea are 20???
Care este diferenta intre un bloc motor de 1300, 1400 si 1600, ca am observat ca arata la fel, chiulasele parca sunt aceleasi ( doar inaltimea difera ) .... huh.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 08:42
Post #33


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




apropo de marirea rap de compresie ,<putin offtopic>,am pus bujii de alea bosch cu 4 electrozi pe dacia mea<1400cm3,carburator>si dupa 20km parcursi cu teroare le-an dat jos si am constatat ca erau innegrite si ancrasate rau!!!nu dati banii pe ele ca nu merg la dacia...doar pe injectie...<am motoru nou facut>....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 21 Apr 2006, 09:12
Post #34


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Daca are motor de 1300 si ambreiaj de 170.... schimba volanta cu una de 180, aceasta este mai usoara decat cea de 170


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Apr 2006, 09:17
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2006, 09:42)
apropo de marirea rap de compresie ,<putin offtopic>,am pus bujii de alea bosch cu 4 electrozi pe dacia mea<1400cm3,carburator>si dupa 20km parcursi cu teroare le-an dat jos si am constatat ca erau innegrite si ancrasate rau!!!nu dati banii pe ele ca nu merg la dacia...doar pe injectie...<am motoru nou facut>....
*




Ce legatura are marirea raportului de compresie cu bujiile bosch cu 4 electrozi?
Alea sunt jecmaneala curata, fac acelasi lucru ca orice bujii, unii nu inteleg ca bujiile fac exact acelasi lucru, indiferent de cati electrozi are si cat de dichisite sunt.
Multi credeti ca daca va puneti nustiuce bujii "bengoase" cu 4 electrozi, o sa se transforme masina intr-un bolid, cel putin 10 cai in plus radmasa.gif , dar cand colo masina o sa mearga exact la fel, sau mai rau, nu mai merge deloc, cazul sobolan.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 09:58
Post #36


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




[quote=argon,21 Apr 2006, 10:17]
Ce legatura are marirea raportului de compresie cu bujiile bosch cu 4 electrozi?

are legatura.bujiile alea au filetu mai lung si astfel ocupa un loc mai mare in camera de ardere fata de bujiile normale...nu faci masina bolid cu alte bujii ....pote porneste mai bine la temp scazute...merge mai 'rotund' la ralanti....etc..minore..


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Apr 2006, 10:03
Post #37


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




incet, ca e nasol, in nici un caz sa nu pui cu filet lung daca nu e strunjit, ca distrugi chiulasa, nu mi-a trecut prin cap ca pui cu filet lung.
Si daca e strunjit nu e bine sa pui cu filet lung, pentru ca scanteia va fi data mai spre centrul camerei de ardere, ceea ce nu e bine deloc, desi multi aveti alta parere. In cazul Daciei, scanteie trebuie sa se produca unde se produce cu bujii normale, mai spre margine, nu in centru, ca altfel arderea nu e optima !

Si singurul avantaj al celor cu 4 electrozi, e durata de viata mai mare, se uzeaza de 4 ori mai incet, atat, nu merge mai rotun, etc.

This post has been edited by argon: 21 Apr 2006, 10:06


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 10:09
Post #38


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




am strunjit filetu ..m-am lut dupa una normala si l-am strunjit..CONCLUZIE: NU sunt bune bujiile alea...pote pun altele mai bune decat sinterom sau brisk ...am cam luat-o offtopic.


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Apr 2006, 10:53
Post #39


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am ras mistocareala de aici
muttley s-a facut cu un warn !

va astept pe restu' la cotitura wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 21 Apr 2006, 11:53
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




Daca dai volanta jos sau o schimbi cu una mai usoara la o Dacie de 24 de ani(si nu numai) motorul va avea trepidati foarte mari(ca si cum ai pune un motor diesel) ,este cam o idee ticnita dupa parerea mea si nu prea am auzit pe nimeni sa faca asa ceva!


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li - bh... 1984,1988,2001
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 11:57
Post #41


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




hai sa continuam topicul in "liniste"si sa "nu mai luam warn-uri", probabil titlul unui nou topic. am in apropiere de mine un atelier mecanic care lucreaza si cu rect. chiuloase .unii dintre voi stiu sa calculeze rap de compresie si eu nu.asa ca cine stie sa faca asta sa calc.,va rog,si ptr mine pt un rap de compr. de 10/1 sa zicem la motor de 1.4 dacia berlina ....cat sa iau din chiuloasa exact?

This post has been edited by sobolan: 21 Apr 2006, 11:58


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Apr 2006, 12:09
Post #42


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cica dumnezeu iti da , dar nu iti baga in traista ... scrie pe prima pagina .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 12:31
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(SiloS @ 21 Apr 2006, 13:09)
Cica dumnezeu iti da , dar nu iti baga in traista ... scrie pe prima pagina .
*


ASTA CE INSEAMNA ?LA CE TE REFERI?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Apr 2006, 12:43
Post #44


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2006, 13:31)
ASTA CE INSEAMNA ?LA CE TE REFERI?
*


Scrie pe prima pagina a acestui topic... dry.gif . Daca vrei sa stii, uitatea in cartea Automobile Dacia de Mondiru, acolo scri cat sa iei maxim.. La motorul de 1,4 chiulasa are inaltimea de de 72,90, iar cota de reparatie ( rectificare ) 72,40 mm. Nu stiu exact...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Apr 2006, 13:59
Post #45


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 13:43)
Scrie pe prima pagina a acestui topic... dry.gif . Daca vrei sa stii, uitatea in cartea Automobile Dacia de Mondiru, acolo scri cat sa iei maxim.. La motorul de 1,4 chiulasa are inaltimea de de 72,90, iar cota de reparatie ( rectificare ) 72,40 mm. Nu stiu exact...
*


din ce zici tu tre sa iei din ea 5 zecimi max.ce rap de compr. o sa am atunci?eu nu ma pre pricep la calcule...daca as sti exact cum as face eu calculu ,da....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 21 Apr 2006, 16:36
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




blink.gif bai fratilor,cine v-a zis ca daca iei din chiulasa creste rap de compresie?raportul de compresie este dat de inaltimea(lung) cilindrului si mai ales de bratele manetoane ale arborelui.daca iei din chiulasa cresti decat vol camerei de ardere,si rap de compresie ramane acelasi.raport de compresie inseamna vol cand pistonul se afla in pmi,impartit la vol cand pist se afla in pms.deci este legata de cursa pistonului,care este data de bratele manetoane.daca iei din chiulasa ai totusi beneficiul ca motorul va absorbi o cant mai mare de amestec carburant=putere mai mare(oarecum).daca usurezi volanta,motorul va fi mai instabil la turatii joase,dar va fi mai iute in ture.cu un carb dublucorp si alte imbunat faci un motor decent.eu cu nova mea stock ma tin dupa un 1.9 tdi pana la 100.cine zice de raportul masa/putere,adevar graieste.am scos 100 in 12 sec.ma credeti?


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Apr 2006, 16:43
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Of of raport comprimare= Volum initial / Volum final
Volum initial= volum cilindru +volum camera de ardere
Volum final= volum camera de ardere ==>
R=(V cilindru+V camera de ardere)/V camera de ardere


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Apr 2006, 16:59
Post #48


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(madcos @ 21 Apr 2006, 17:36)
blink.gif bai fratilor,cine v-a zis ca daca iei din chiulasa creste rap de compresie?raportul de compresie este dat de inaltimea(lung) cilindrului si mai ales de bratele manetoane ale arborelui.daca iei din chiulasa cresti decat vol camerei de ardere,si rap de compresie ramane acelasi.raport de compresie inseamna vol cand pistonul se afla in pmi,impartit la vol cand pist se afla in pms.deci este legata de cursa pistonului,care este data de bratele manetoane.
*


Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare tongue.gif , daca nu ma crezi ia un manual, si scuza-ma daca te-am suparat...


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 21 Apr 2006, 19:59
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 17:59)
Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare  tongue.gif , daca nu ma crezi ia un manual, si scuza-ma daca te-am suparat...
*


nu m-ai suparat,dar ma seaca cand se face confuzie.daca vrei sa maresti RAPORTUL DE COMPRESIE nu se face luand din chiulasa.rap 9/1 inseamna 9 unitati comprimate la una singura.inca un lucru:cu cat manetoanele sunt mai mari,cu atat rap de compresie este mai mare,deoarece pistonul va avea o cursa mai lunga.de ce crezi ca cei care isi pun turbo zic ca scad rap de compresie cand iau din chiulasa?ex:sgm


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 21 Apr 2006, 20:04
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 17:59)
Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare  tongue.gif , daca nu ma crezi ia un manual, si scuza-ma daca te-am suparat...
*


da mai omule,daca micsorezi camera de ardere,nu micsorezi si vol de amestec ce va intra?ce naiba,trebuie sa dam explicatii ca la "efectele accelerarii la maxim" wacko.gif no offense


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Apr 2006, 21:25
Post #51


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Mah tu chiar confunzi volumul camerei de ardere cu tot ce e pe acolo. Cred ca ai auzit ca depunerea de calamina pe peretii camerei de ardere mareste reportul de comprimare ( un exemplu ). A si inca ceva, confuzi camera de ardere cu camera de amestec de la carburator??? Spunemi si mie ce este camera de ardere= partile componente? Ce treaba are cursa pistonului cu raportul de comprimare... daca nu esti lamurit, intreaba un mecanic care rectifica chiulase, sau un profesor si vei afla raspunsul... Raport de comprimare = volumul total al cilindrului impartit la volumul camerei de ardere tongue.gif tongue.gif care rezulta 8,5-1 ( dacia 1300 )


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Apr 2006, 21:35
Post #52


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(madcos @ 21 Apr 2006, 21:04)
da mai omule,daca micsorezi camera de ardere,nu micsorezi si vol de amestec ce va intra?ce naiba,trebuie sa dam explicatii ca la "efectele accelerarii la maxim" wacko.gif no offense
*


Nu are nici o treaba volumul de amestec, cu volumul camerei de ardere, volumul de amestec este cu totul altceva, cred ca multi fac confuzie intre camera de ardere ( din chiulasa) si camera de amestec (din carburator) dry.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Apr 2006, 23:35
Post #53


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Vino doamne sa mai iei , ca este chiar vinerea Mare !!!!

Dar este frumos , adica amuzant laugh.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Apr 2006, 06:52
Post #54


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(SiloS @ 22 Apr 2006, 00:35)
Vino doamne sa mai iei , ca este chiar vinerea Mare !!!!

Dar este frumos , adica amuzant laugh.gif
*


La ce te referi? ohmy.gif wacko.gif Am gresit cu ceva???? radmasa.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 22 Apr 2006, 13:04
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




-cu aditivi in benzina pentru cresterea cifrei octanice se poate castiga ceva putere??? sau sunt doar bani aruncati in vant?


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li - bh... 1984,1988,2001
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Apr 2006, 13:22
Post #56


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Ce aditivi, baga benzina ECO fara plumb 99, de la petrom ( acuma daca mai are si apa in ea asta e), si motorul o sa iti mearga mai bine ...cred ... nu stiu nu am cumparat niciodata.... biggrin.gif sau de la omv, baga benzina de calitate, a mai scumpa...

This post has been edited by EUROPE_: 22 Apr 2006, 13:23


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Apr 2006, 14:02
Post #57


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE(EUROPE_ @ 22 Apr 2006, 07:52)
La ce te referi? ohmy.gif  wacko.gif Am gresit cu ceva???? radmasa.gif
*




QUOTE
cei care isi pun turbo zic ca scad rap de compresie cand iau din chiulasa?


Si eu stiam ca la turbo se folosesc pistoane care tine apa ca sa creasca volumul camerei de ardere . 10561582.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Apr 2006, 18:08
Post #58


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(SiloS @ 22 Apr 2006, 15:02)
se folosesc pistoane care tine apa ca sa creasca volumul camerei de ardere
*


Pistoane care tine apa ... sa creasca volumul camerei de ardere.... nu prea inteleg... ce treaba mai are si apa aici... ohmy.gif wacko.gif
Si Paste Fericit tuturor !!!


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 Apr 2006, 18:25
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(danS22 @ 22 Apr 2006, 14:04)
-cu aditivi in benzina pentru cresterea cifrei octanice se poate castiga ceva putere??? sau sunt doar bani aruncati in vant?
*




Crescand cifra octanica nu obtii mai multa putere. Elimini doar pericolul aparitiei detonatiilor.


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 23 Apr 2006, 15:32
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




nu ma intelegi deloc.nu fac confuzie dintre cnc si camera de ardere radmasa.gif
volumul total al unui cilindru este suma dintre vol cilindrului propriu zis(cu pistonul in pmi)+vol camerei de ardere(din chiulasa).cand amestecul carb intra in cil datorita depresiunii formate de piston,va ocupa tot volumul,nu numai cilindrul.
deci daca iei din chiulasa va creste doar cant de amestec ci nu si rap de compresie,caci vei avea aceeasi cursa a pistonului la o cant mai mare de amestec.
DECI....
daca s-ar modifica astfel rap de compresie(relativ usor),nu si-ar mai pune oamenii turbina,compresor...caci punandu-ti turbina urmaresti ca amestecul carb sa fie cat mai mare si cat mai comprimat.chiar daca nu se intelege,eu o las moarta aici cu rap de compresie.PASTE FERICIT SI VOUA.


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 22:36
Forum Renault