O informatie doua..., oare cati cp castig?
![]() ![]() ![]() |
O informatie doua..., oare cati cp castig?
SiloS |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#32
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Usurarea chiulasei cu 30 kg
![]() Care este diferenta intre un bloc motor de 1300, 1400 si 1600, ca am observat ca arata la fel, chiulasele parca sunt aceleasi ( doar inaltimea difera ) .... ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#33
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
apropo de marirea rap de compresie ,<putin offtopic>,am pus bujii de alea bosch cu 4 electrozi pe dacia mea<1400cm3,carburator>si dupa 20km parcursi cu teroare le-an dat jos si am constatat ca erau innegrite si ancrasate rau!!!nu dati banii pe ele ca nu merg la dacia...doar pe injectie...<am motoru nou facut>....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
amc |
![]()
Post
#34
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca are motor de 1300 si ambreiaj de 170.... schimba volanta cu una de 180, aceasta este mai usoara decat cea de 170
|
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2006, 09:42) apropo de marirea rap de compresie ,<putin offtopic>,am pus bujii de alea bosch cu 4 electrozi pe dacia mea<1400cm3,carburator>si dupa 20km parcursi cu teroare le-an dat jos si am constatat ca erau innegrite si ancrasate rau!!!nu dati banii pe ele ca nu merg la dacia...doar pe injectie...<am motoru nou facut>.... Ce legatura are marirea raportului de compresie cu bujiile bosch cu 4 electrozi? Alea sunt jecmaneala curata, fac acelasi lucru ca orice bujii, unii nu inteleg ca bujiile fac exact acelasi lucru, indiferent de cati electrozi are si cat de dichisite sunt. Multi credeti ca daca va puneti nustiuce bujii "bengoase" cu 4 electrozi, o sa se transforme masina intr-un bolid, cel putin 10 cai in plus ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#36
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
[quote=argon,21 Apr 2006, 10:17]
Ce legatura are marirea raportului de compresie cu bujiile bosch cu 4 electrozi? are legatura.bujiile alea au filetu mai lung si astfel ocupa un loc mai mare in camera de ardere fata de bujiile normale...nu faci masina bolid cu alte bujii ....pote porneste mai bine la temp scazute...merge mai 'rotund' la ralanti....etc..minore.. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
incet, ca e nasol, in nici un caz sa nu pui cu filet lung daca nu e strunjit, ca distrugi chiulasa, nu mi-a trecut prin cap ca pui cu filet lung.
Si daca e strunjit nu e bine sa pui cu filet lung, pentru ca scanteia va fi data mai spre centrul camerei de ardere, ceea ce nu e bine deloc, desi multi aveti alta parere. In cazul Daciei, scanteie trebuie sa se produca unde se produce cu bujii normale, mai spre margine, nu in centru, ca altfel arderea nu e optima ! Si singurul avantaj al celor cu 4 electrozi, e durata de viata mai mare, se uzeaza de 4 ori mai incet, atat, nu merge mai rotun, etc. This post has been edited by argon: 21 Apr 2006, 10:06 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#38
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
am strunjit filetu ..m-am lut dupa una normala si l-am strunjit..CONCLUZIE: NU sunt bune bujiile alea...pote pun altele mai bune decat sinterom sau brisk ...am cam luat-o offtopic.
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#39
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am ras mistocareala de aici
muttley s-a facut cu un warn ! va astept pe restu' la cotitura ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
danS22 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
Daca dai volanta jos sau o schimbi cu una mai usoara la o Dacie de 24 de ani(si nu numai) motorul va avea trepidati foarte mari(ca si cum ai pune un motor diesel) ,este cam o idee ticnita dupa parerea mea si nu prea am auzit pe nimeni sa faca asa ceva!
|
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
- bh...
1984,1988,2001 Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
hai sa continuam topicul in "liniste"si sa "nu mai luam warn-uri", probabil titlul unui nou topic. am in apropiere de mine un atelier mecanic care lucreaza si cu rect. chiuloase .unii dintre voi stiu sa calculeze rap de compresie si eu nu.asa ca cine stie sa faca asta sa calc.,va rog,si ptr mine pt un rap de compr. de 10/1 sa zicem la motor de 1.4 dacia berlina ....cat sa iau din chiuloasa exact?
This post has been edited by sobolan: 21 Apr 2006, 11:58 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#42
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cica dumnezeu iti da , dar nu iti baga in traista ... scrie pe prima pagina .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
sobolan |
![]()
Post
#43
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#44
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2006, 13:31) Scrie pe prima pagina a acestui topic... ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#45
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 13:43) Scrie pe prima pagina a acestui topic... ![]() din ce zici tu tre sa iei din ea 5 zecimi max.ce rap de compr. o sa am atunci?eu nu ma pre pricep la calcule...daca as sti exact cum as face eu calculu ,da.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
madcos |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Of of raport comprimare= Volum initial / Volum final
Volum initial= volum cilindru +volum camera de ardere Volum final= volum camera de ardere ==> R=(V cilindru+V camera de ardere)/V camera de ardere |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#48
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(madcos @ 21 Apr 2006, 17:36) ![]() Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
madcos |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 17:59) Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare ![]() nu m-ai suparat,dar ma seaca cand se face confuzie.daca vrei sa maresti RAPORTUL DE COMPRESIE nu se face luand din chiulasa.rap 9/1 inseamna 9 unitati comprimate la una singura.inca un lucru:cu cat manetoanele sunt mai mari,cu atat rap de compresie este mai mare,deoarece pistonul va avea o cursa mai lunga.de ce crezi ca cei care isi pun turbo zic ca scad rap de compresie cand iau din chiulasa?ex:sgm |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
madcos |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 21 Apr 2006, 17:59) Mah raportul de comprimare este, volumul cilindrilui cand pistonul se afla in pme (punctul mort exterior) impartit la volumul camerei de ardere = adica ,,, cand pistonul se afla in pmi ( punctul mort interior), ce e greu asa de inteles, ce inaltimea bielei... nu stii sa legi, ia gandestete daca rectifici din chiulasa, se micsoreaza inaltimea ei , deci si a camerei de ardere, = volum mai mic=raport de comprimare mai mare ![]() da mai omule,daca micsorezi camera de ardere,nu micsorezi si vol de amestec ce va intra?ce naiba,trebuie sa dam explicatii ca la "efectele accelerarii la maxim" ![]() |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#51
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Mah tu chiar confunzi volumul camerei de ardere cu tot ce e pe acolo. Cred ca ai auzit ca depunerea de calamina pe peretii camerei de ardere mareste reportul de comprimare ( un exemplu ). A si inca ceva, confuzi camera de ardere cu camera de amestec de la carburator??? Spunemi si mie ce este camera de ardere= partile componente? Ce treaba are cursa pistonului cu raportul de comprimare... daca nu esti lamurit, intreaba un mecanic care rectifica chiulase, sau un profesor si vei afla raspunsul... Raport de comprimare = volumul total al cilindrului impartit la volumul camerei de ardere
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#52
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(madcos @ 21 Apr 2006, 21:04) da mai omule,daca micsorezi camera de ardere,nu micsorezi si vol de amestec ce va intra?ce naiba,trebuie sa dam explicatii ca la "efectele accelerarii la maxim" ![]() Nu are nici o treaba volumul de amestec, cu volumul camerei de ardere, volumul de amestec este cu totul altceva, cred ca multi fac confuzie intre camera de ardere ( din chiulasa) si camera de amestec (din carburator) ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#53
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vino doamne sa mai iei , ca este chiar vinerea Mare !!!!
Dar este frumos , adica amuzant ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#54
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danS22 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
-cu aditivi in benzina pentru cresterea cifrei octanice se poate castiga ceva putere??? sau sunt doar bani aruncati in vant?
|
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
- bh...
1984,1988,2001 Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#56
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ce aditivi, baga benzina ECO fara plumb 99, de la petrom ( acuma daca mai are si apa in ea asta e), si motorul o sa iti mearga mai bine ...cred ... nu stiu nu am cumparat niciodata....
![]() This post has been edited by EUROPE_: 22 Apr 2006, 13:23 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#57
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#58
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
payty |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- B-##-###
1996 1.6/2002 1.4 Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
madcos |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
nu ma intelegi deloc.nu fac confuzie dintre cnc si camera de ardere
![]() volumul total al unui cilindru este suma dintre vol cilindrului propriu zis(cu pistonul in pmi)+vol camerei de ardere(din chiulasa).cand amestecul carb intra in cil datorita depresiunii formate de piston,va ocupa tot volumul,nu numai cilindrul. deci daca iei din chiulasa va creste doar cant de amestec ci nu si rap de compresie,caci vei avea aceeasi cursa a pistonului la o cant mai mare de amestec. DECI.... daca s-ar modifica astfel rap de compresie(relativ usor),nu si-ar mai pune oamenii turbina,compresor...caci punandu-ti turbina urmaresti ca amestecul carb sa fie cat mai mare si cat mai comprimat.chiar daca nu se intelege,eu o las moarta aici cu rap de compresie.PASTE FERICIT SI VOUA. |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 22:36 |