probleme cu priza de aer de la picioare
![]() ![]() ![]() |
probleme cu priza de aer de la picioare
george_slz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|||
Tudor B |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Taie o bucata carton/mocheta si o pui pe dupa grilajul consolei in fata gurii de aer.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Sa vi vazut la vechea berlina ca imi venea un vant pe sub volan exact in genunchi de incepea sa ma doara genunchiul dupa ce conduceam vreo 3 ore....
SLZ nu e facuta sa fie perfect etansa. Nici macar Clio Symbol nu e. E normal totusi sa intre niste aer ca atfel te axfisiezi. Deci nu prea cred ca ai ce sa ii faci - asa e construita masina. Cum zicea si Tudor, poti tu sa incerci sa micsorezi debitul aerului pe aceasta gura de aerisire prin aplicarea unui material suplimentar. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
george_slz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Aerul vine din aeroterma, nu e de afara, ma gandeam ca niste rotite ceva de la vreo clapeta nu mai muncesc bine, trebuiesc unse ceva, in fine trebuie sa investighez.
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa gasesti clapeta aia ce se inchide tb sa faci asa:
- daca ai aer conditionat: Se da jos plasticul negru de la compartimentul stergatoarelor Chiar la mijloc e un plastic negru mare. Sunt doua suruburi pe care le desfaci cu cheie de 10. Unul e in capat iar altul pe lateral. Le scoti si apoi acest capac negru se da deoparte. Prin acest aer e dirijat aerul de la ventilator catre interior. Acolo dedesupt gasesti o gaura in tabla prin care aerul ajunge in habitaclu. Imediat e o clapeta de plastic neagra care face comutarea aer rece/aer cald. Pui pe cineva sa dea de rozeta si vezi unde trebuie uns. Dar eu zic ca tot nu scapi, asa e proiectata masina. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
george_slz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi, am sa merg pe solutia sugerata de tine si am sa revin dupa Pasti cu informatii legate de problema.
This post has been edited by george_slz: 21 Apr 2006, 17:34 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:03 |