carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
Kinetix |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#212
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu rezolvi treaba cu avansul vacumatic asa legand de capsula de la socul vacumatic . Se face altfel prin furtunul de la servofrana.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Priza de vacuum pentru capsula de avans trebuie sa fie (la Dacie) sub clapeta de acceleratie, dar foarte aproape de ea. Masoara pe un Carfil.
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#214
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mare greutate sa dai o gaurica sub clapeta si sa infiletezi un stut hai Kinetix suntem baieti destepti ,dar pana acolo sa facem rost de carburator galerie de papuc is vedem dupa aceea . off topic La mine s-au facut astia rai la dezmembrari cica o fulie de oltcit nu o vinde decat cu alternatorul
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
adytt |
![]()
Post
#215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 14 December 04 ![]() |
a montat cineva pana la urma unul sa ne spuna si noua cum se comporta
|
--------------------
DACIA
1400 TLX
1999
- AG-03-UNP
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Iata o sugestie de montare pe galeria monocorp de Dacie.
Ei, distantierul ala din tabla poate fi si din alt material inafara de aluminiu: otel (inox, etc), alama, etc. Trebuie studiat bine inainte si facute masuratori (inaltimea ansamblului, gabaritul, orientarea, etc). Alte sugestii: - va trebui sa faceti adaptari la cablul de acceleratie. Trebuie luat unul de Tico (pentru a intra in levierul de actionare a clapetei de acceleratie) si innadit cu cel de Dacie (prin diverse metode). - pentru a folosi returul normal al pompei de Dacie, va trebui infundata iesirea de retur din carburatorul de Tico. Traseul este asa: tur pompa-carburator-retur carburator-pompa de accelerare-retur rezervor. Ei bine, pe stutul "retur rezervor" se va pune un furtun scurt, al carui capat se infunda. Sigur ca trebuie coliere peste tot. - daca se pozitioneaza carburatorul ca in desenul atasat, accelerarea se va face tragand de cablu spre aripa dreapta a masinii, iar stutul pentru benzina va fi orientat spre directia de inaintare a masinii. P.S: Poate ca s-ar potrivi mult mai bine cu o galerie de Dacie pentru carburator dublucorp, dar asta implica ceva costuri in plus... Insa montajul va fi, poate, mai stabil, mai echilibrat... This post has been edited by Kinetix: 23 Apr 2008, 20:31 Attached thumbnail(s) adaptare_carburator_Tico_pe_Dacie.JPG ( Size: 56.45k ) Number of downloads: 1129 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#217
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai pe galerie de dublu corp se v-a monta fiindca randamentul e mult mai bun. Galerie de papuc.
This post has been edited by djasu82: 23 Apr 2008, 21:16 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sobolan |
![]()
Post
#218
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
sau galerie de dacia injectabila
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
geo bgv |
![]()
Post
#219
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 9 February 06 ![]() |
Am un carb carfil dublucorp ,licenta solex, nu stiu exact ce model este tot ce am gasit ca scrie pe el ar fi 15C83R1 ..este cumva de olcit ?
|
--------------------
dacia
1310L
1993
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#220
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
nu e de oltcit,ala e 28 cic4 si 28 cic 5
daca la tico filtrul de aer e deasupra carburatorului, incape toata șandramaua sub capota la dacie? despre avans vaacumatic, nu crd ca e o problema ca ia vaacum de deasupra clapetei,doar ca reglajul avansului va trebui reglat iar,preferabil cu stroboscopul. si carburatorul de oltcit/nova are vaacumul deasupra clapetei si tot merge pe dacie, la fel si cel de dacie pe oltcit |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Kinetix |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Inaltimea carburatorului de Tico este mai mica decat Carfilul cu 1cm.
Insa inaltimea sistemului intreg este mult mai mare la Carfil, deoarece se pune si flansa calda, cale de textolit, garnituri, etc. Pe de alta parte, inaltimea carcasei filtrului de aer nu depaseste cu mai mult de 3-4cm gura carburatorului la Tico. Nu am masurat, dar este posibil sa intre totusi si la Dacie. Intre carburatorul de Tico si galerie se va pune doar o cala/flansa de textolit de vreo 5-10mm grosime (pentru izolare termica) si doua garnituri. Sper ca asa ar incapea. Trebuie masurat. Cu privire la priza avansului vacuumatic, nu cred ca e asa de simplu... La Dacie, la ralanti membrana capsulei este "supta" complet, si este eliberata progresiv pe masura ce se apasa clapeta de acceleratie. La Tico, membrana capsulei nu e supta deloc la ralanti, ci imediat dupa apasarea usoara a acceleratiei. Daca se foloseste priza originala de la carburatorul de Tico, motorul Daciei va merge la ralanti cu avans minim al scanteii (avans 0 grade). La accelerarea usoara, avansul va creste brusc spre 6-8grade, apoi va tot creste, pe baza mecanismului centrifugal. Singura imbunatatire va fi, probabil, la pornire, dar in sarcina nu va merge bine. Daca insa se pune o flansa de textolit de 10mm grosime sub carburatorul de Tico, se poate da o gaura filetata in grosimea ei (filet M5-6), in apropiere de clapeta corpului 1, in care se infileteaza un stut (cu gaura axiala de 1.5-2mm) care va reprezenta priza de vacuum pentru capsula. In acest caz, desigur, se va obtura priza de vacuum originala de la carburatorul de Tico. Mult succes! (Totusi, la ITP nu vor avea probleme cei care isi pun carb de Tico pe Dacie?) This post has been edited by Kinetix: 4 May 2008, 19:45 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Am o intrebare:
Circul mai mult cu dacia in oras, dotata cu un carfil de 1.3 jiglaore de 1.4. M-ar interesa daca se merita montarea unui carburator de papuc, daca e bataie mare de cap la montarea lui la conectarea anexelor pe acesta etc. As incerca asa ceva mai mult pt "tasnirile" mai bune ca ma omara carfilu de 1.3 care e cam puturos. Multam fain |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
mad toz |
![]()
Post
#223
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
E simplu de montat ,iti trebuie galerie de papuc ,carburatorul si un "gat de lebada " pentru dublucorp.Mai trebuie un cablu de acceleratie.In reste se contecteaza simplu , avansul vacuumatic la fel ca la carfil monocorp ,cablul de soc la fel.
Si vreo 2 ore de munca ![]() Cat despre carburator dublucorp am incercat si eu saptamana trecuta cu unul mecanic aproape la fel ca cel de lada.Carburatorul este nou. L-am pus ,am adaptat acceleratie ,am pus avansul vacuumatic ,conectat tot.Am pornit masina l-am reglat(are aceleasi reglaje ca si carfilul monocorp,adica surub de aer si surubul care actioneaza clapeta de acceleratie). Am pornit cu masina la drum ,ce sa zic fuge mult mai bine decat cu carfilul de 1,3 insa au aparut niste probleme : la relantii scoate fum alb(de benzina nearsa),si la accelerari bruste face ca si cum s-ar ineca si dupa pleaca. Am reglat la el vreo 2 ore si nimic,am reglat si avansul,nimic, fumul alb la relantii persista.Si uitasem am masurat si valorile din CNC erau de 7 mm si 13 mm. Pe jicloare scrie in felul urmator : cioc de papagal 50,jicloarele alea lungi au gaurile mai mici decar la carfil,pe cele din capul jicloarelor lungi scrie 175,pe cele din CNC am uitat ,o sa ma uit si revin. Jiclorul de relantii este inlocuit de o electrovalva,insa nu inteleg un lucru are jiclor de relatii si pe a doua camera ![]() Scz pentru postul lung si astept sugestii. This post has been edited by mad toz: 8 May 2008, 20:17 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#224
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Iti trebuie aprindere CDI sau o bobina de inductie cu miez magnetic inchis. Avansul e mic. Colac peste pupaza sper sa fac rost si eu de un carb dublu sincron .
This post has been edited by djasu82: 8 May 2008, 20:24 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Benzina nearsa nu scoate fum alb..., ci negru.
"Fumul" alb reprezinta vapori de apa sau lichid de racire (antigel). Corpul 2 nu ar trebui sa aiba jiclor de ralanti. Presupun ca deschiderea celor doua clapete este progresiva, nu? Spune si tu ce tip (model, cod) este carburatorul ala, poate gasim specificatiile tehnice. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#226
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu despre antigel ca nu curgea pe nicaieri si dupa ce am pus carfilul vechi numai scotea.
Avansul nu e mic,e bine reglat ,si oricum am incercat multe reglaje. Carbul nu il am langa mine ,dar scria ceva in rusa pe el si un cod ceva de 2106 parca (nu sunt sigur).Este progresiv mecanic si este pentru motor de 1,6. Si despre jiclorul de relantii de la a doua camera ma mirat si pe mine ,nu e electrovalva ca la prima camera ,e la fel ca cel de carfil. Sambata cred ca o sa fac cateva poze.Astept si alte sugestii. O nelamurire am daca se schimba carburatorul se modifica si avansul? This post has been edited by mad toz: 8 May 2008, 20:35 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
sobolan |
![]()
Post
#227
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#228
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Jiclor de ralanti(mai corect de progresie) pe tr2 au cam toate astea dublucorp,iar avansul trebuie un pic micsorat cand se merge cu un amestec bogat.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Jiclor de ralanti pe corpul 2 nu prea vad ce rost are, de vreme ce ralantiul se regleaza doar la corpul 1.
Jiclor de progresiune e musai sa fie cate unul pentru fiecare corp. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Hexer |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 5 December 06 ![]() |
Este un program care te ajuta la calculare juglerelor.
(nu este punct jpg, este punct rar numai forumul nu lasa upload...save as target si rescries extentia file-ului) Poate merge si asa: http://www.mediafire.com/?9gz0xmnjsxd This post has been edited by Hexer: 11 May 2008, 14:08 Attached thumbnail(s) JETTING.jpg ( Size: 58.26k ) Number of downloads: 1159 |
--------------------
Dacia
1100
1969
- CJ-04-ZNH
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE NU BA DA. incerc si asa ceva ce se poate intampla daca nu-mi convine sunt doar niste bani aruncati degeaba, dar asta este |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(mad toz @ 8 May 2008, 20:14) Ia-ti tot codul de pe carb si da un search pe google. O sa gasesti ceva, dar sa te pregatesti de rusa. Cauta si pe aici, ca model http://www.daaz.ru/eng/product/product21-1.htm si aici incearca sa il gasesti pe al tau, eu aici mi l-am gasit. http://www.avtomirpenza.ru/catalog-125.html Mai vezi si aici http://www.carb.ru/karb_opt.htm This post has been edited by SGM.MYKE: 14 May 2008, 10:56 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
mad toz |
![]()
Post
#233
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
2107-1107010-20.Deci modelu e asta ,e identic cu cel de lada ,numai ca a doua camera e mecanica(nu vacuumatica ca la cel de lada).Dar mam uitat pe site-urile alea
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Vezi aici ceva http://www.auto.etlt.ru/s4-7.php
si incearca cu translatorul asta din rusa in engleza, eu tot cu el am tradus http://www2.worldlingo.com/en/products_ser...translator.html Spor ![]() Mai incearca si aici http://www.lada.cc/tech/s4-6.html This post has been edited by SGM.MYKE: 14 May 2008, 11:59 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#235
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#236
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai bine ca ai spus ca sa stim eu stiam doar de papuc.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
daca o iei noua e bine sa specifici de nova sau de papuc.....pentru ca vanzatorii de la piese auto nu au habar ca au fost berline..sau dacii in general(fara papuc si nova) cu motoare 1,6
![]() cautati un 38/38 sincron :X cu ala se vede o adevarata imbunatatire ![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
margarit2001 |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 July 04 ![]() |
dar cu un sincron 42/42 o fi bine? ![]() o fugi? ![]() |
-------------------- 1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#239
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(fiderzen @ 16 May 2008, 14:58) daca o iei noua e bine sa specifici de nova sau de papuc.....pentru ca vanzatorii de la piese auto nu au habar ca au fost berline..sau dacii in general(fara papuc si nova) cu motoare 1,6 ![]() cautati un 38/38 sincron :X cu ala se vede o adevarata imbunatatire ![]() Se vede imbunatatire daca il si aduci in parametri optimi reglarea debitului de aer respectiv amestecul care arde in cilindru. Stiu ca 38/38 da putere si fuge ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#240
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Galerie noua de papuc sau nova costa in jur de 220 de lei in magazin cea ce e mult. Cum a spus si fiderzen vanzatorul habar nu avea
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 10:57 |