DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

Kinetix
post 21 Apr 2008, 19:57
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu trebuie judecata potrivirea carburatorului doar dupa capacitatea cilindrica totala a motorului. De fapt conteaza in special capacitatea cilindrica unitara (a unui singur cilindru), deoarece, oricat de mare ar fi motorul, el trage prin carburator doar cu cate un piston o data.
Tico=> 796cmc (total) => 265.3cmc (unitar)
Dacia1300 => 1300cmc (total) => 325cmc (unitar)
Diferenta aprox 60cmc (vreo 18% mai putin la Tico fata de Dacia).
Motorul de Dacie se va simti in largul lui cu un carburator a carui suprafata totala de trecere este echivalenta unui Carfil monocorp cu difuzor de 33.4mm. Calculati si voi. Turatia maxima va creste (implicit viteza maxima), iar consumul va scadea, datorita pulverizarii mai bune.

Daca se hotaraste cineva sa ia un carb de Tico, sa cumpere si jiclorul de aer cu filtru (e ca un butoias, un mic cilindru de plastic, jumatate alb - jumatate albastru) pentru socul automat si carcasa filtrului de aer (care se prinde fain pe carburator).
De asemenea, trebuie "pozat" carburatorul pe galeria de Dacie, astfel ca pozitionarea finala sa nu deranjeze alte repere pe acolo. O regula importanta este ca axul clapetelor de acceleratie trebuie sa fie paralel cu arborele cotit al motorului.
Atentie si la faptul ca la Tico (la carburator) priza de vacuum pentru avans vacuumatic este deasupra clapetei si nu se va putea folosi la delcoul de Dacie. Furtunul de la delcou va putea fi conectat (printr-un teu mic) la furtunul care vine la capsula socului automat, intre carburator si jiclorul cu filtru de care spuneam mai sus.

This post has been edited by Kinetix: 21 Apr 2008, 20:17


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Apr 2008, 20:24
Post #212


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu rezolvi treaba cu avansul vacumatic asa legand de capsula de la socul vacumatic . Se face altfel prin furtunul de la servofrana.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 21 Apr 2008, 20:33
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Priza de vacuum pentru capsula de avans trebuie sa fie (la Dacie) sub clapeta de acceleratie, dar foarte aproape de ea. Masoara pe un Carfil.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Apr 2008, 20:39
Post #214


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mare greutate sa dai o gaurica sub clapeta si sa infiletezi un stut hai Kinetix suntem baieti destepti ,dar pana acolo sa facem rost de carburator galerie de papuc is vedem dupa aceea . off topic La mine s-au facut astia rai la dezmembrari cica o fulie de oltcit nu o vinde decat cu alternatorul sad.gif .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 23 Apr 2008, 11:19
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 584
Joined: 14 December 04




a montat cineva pana la urma unul sa ne spuna si noua cum se comporta


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 23 Apr 2008, 19:31
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Iata o sugestie de montare pe galeria monocorp de Dacie.
Ei, distantierul ala din tabla poate fi si din alt material inafara de aluminiu: otel (inox, etc), alama, etc.
Trebuie studiat bine inainte si facute masuratori (inaltimea ansamblului, gabaritul, orientarea, etc).
Alte sugestii:
- va trebui sa faceti adaptari la cablul de acceleratie. Trebuie luat unul de Tico (pentru a intra in levierul de actionare a clapetei de acceleratie) si innadit cu cel de Dacie (prin diverse metode).
- pentru a folosi returul normal al pompei de Dacie, va trebui infundata iesirea de retur din carburatorul de Tico. Traseul este asa: tur pompa-carburator-retur carburator-pompa de accelerare-retur rezervor. Ei bine, pe stutul "retur rezervor" se va pune un furtun scurt, al carui capat se infunda. Sigur ca trebuie coliere peste tot.
- daca se pozitioneaza carburatorul ca in desenul atasat, accelerarea se va face tragand de cablu spre aripa dreapta a masinii, iar stutul pentru benzina va fi orientat spre directia de inaintare a masinii.

P.S: Poate ca s-ar potrivi mult mai bine cu o galerie de Dacie pentru carburator dublucorp, dar asta implica ceva costuri in plus... Insa montajul va fi, poate, mai stabil, mai echilibrat...

This post has been edited by Kinetix: 23 Apr 2008, 20:31

Attached thumbnail(s)
adaptare_carburator_Tico_pe_Dacie.JPG ( Size: 56.45k ) Number of downloads: 1129


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2008, 21:04
Post #217


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai pe galerie de dublu corp se v-a monta fiindca randamentul e mult mai bun. Galerie de papuc.

This post has been edited by djasu82: 23 Apr 2008, 21:16


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Apr 2008, 22:25
Post #218


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




sau galerie de dacia injectabila wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo bgv
post 4 May 2008, 17:53
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 9 February 06




Am un carb carfil dublucorp ,licenta solex, nu stiu exact ce model este tot ce am gasit ca scrie pe el ar fi 15C83R1 ..este cumva de olcit ?


--------------------
dacia 1310L 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 4 May 2008, 18:02
Post #220


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




nu e de oltcit,ala e 28 cic4 si 28 cic 5

daca la tico filtrul de aer e deasupra carburatorului, incape toata șandramaua sub capota la dacie?
despre avans vaacumatic, nu crd ca e o problema ca ia vaacum de deasupra clapetei,doar ca reglajul avansului va trebui reglat iar,preferabil cu stroboscopul.
si carburatorul de oltcit/nova are vaacumul deasupra clapetei si tot merge pe dacie, la fel si cel de dacie pe oltcit


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 4 May 2008, 18:38
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Inaltimea carburatorului de Tico este mai mica decat Carfilul cu 1cm.
Insa inaltimea sistemului intreg este mult mai mare la Carfil, deoarece se pune si flansa calda, cale de textolit, garnituri, etc.
Pe de alta parte, inaltimea carcasei filtrului de aer nu depaseste cu mai mult de 3-4cm gura carburatorului la Tico. Nu am masurat, dar este posibil sa intre totusi si la Dacie.
Intre carburatorul de Tico si galerie se va pune doar o cala/flansa de textolit de vreo 5-10mm grosime (pentru izolare termica) si doua garnituri.
Sper ca asa ar incapea. Trebuie masurat.

Cu privire la priza avansului vacuumatic, nu cred ca e asa de simplu...
La Dacie, la ralanti membrana capsulei este "supta" complet, si este eliberata progresiv pe masura ce se apasa clapeta de acceleratie. La Tico, membrana capsulei nu e supta deloc la ralanti, ci imediat dupa apasarea usoara a acceleratiei.
Daca se foloseste priza originala de la carburatorul de Tico, motorul Daciei va merge la ralanti cu avans minim al scanteii (avans 0 grade). La accelerarea usoara, avansul va creste brusc spre 6-8grade, apoi va tot creste, pe baza mecanismului centrifugal. Singura imbunatatire va fi, probabil, la pornire, dar in sarcina nu va merge bine.
Daca insa se pune o flansa de textolit de 10mm grosime sub carburatorul de Tico, se poate da o gaura filetata in grosimea ei (filet M5-6), in apropiere de clapeta corpului 1, in care se infileteaza un stut (cu gaura axiala de 1.5-2mm) care va reprezenta priza de vacuum pentru capsula. In acest caz, desigur, se va obtura priza de vacuum originala de la carburatorul de Tico.
Mult succes!

(Totusi, la ITP nu vor avea probleme cei care isi pun carb de Tico pe Dacie?)

This post has been edited by Kinetix: 4 May 2008, 19:45


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 8 May 2008, 19:21
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




Am o intrebare:
Circul mai mult cu dacia in oras, dotata cu un carfil de 1.3 jiglaore de 1.4. M-ar interesa daca se merita montarea unui carburator de papuc, daca e bataie mare de cap la montarea lui la conectarea anexelor pe acesta etc. As incerca asa ceva mai mult pt "tasnirile" mai bune ca ma omara carfilu de 1.3 care e cam puturos.
Multam fain


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 8 May 2008, 20:14
Post #223


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




E simplu de montat ,iti trebuie galerie de papuc ,carburatorul si un "gat de lebada " pentru dublucorp.Mai trebuie un cablu de acceleratie.In reste se contecteaza simplu , avansul vacuumatic la fel ca la carfil monocorp ,cablul de soc la fel.
Si vreo 2 ore de munca biggrin.gif .
Cat despre carburator dublucorp am incercat si eu saptamana trecuta cu unul mecanic aproape la fel ca cel de lada.Carburatorul este nou.
L-am pus ,am adaptat acceleratie ,am pus avansul vacuumatic ,conectat tot.Am pornit masina l-am reglat(are aceleasi reglaje ca si carfilul monocorp,adica surub de aer si surubul care actioneaza clapeta de acceleratie).
Am pornit cu masina la drum ,ce sa zic fuge mult mai bine decat cu carfilul de 1,3 insa au aparut niste probleme : la relantii scoate fum alb(de benzina nearsa),si la accelerari bruste face ca si cum s-ar ineca si dupa pleaca.
Am reglat la el vreo 2 ore si nimic,am reglat si avansul,nimic, fumul alb la relantii persista.Si uitasem am masurat si valorile din CNC erau de 7 mm si 13 mm.
Pe jicloare scrie in felul urmator : cioc de papagal 50,jicloarele alea lungi au gaurile mai mici decar la carfil,pe cele din capul jicloarelor lungi scrie 175,pe cele din CNC am uitat ,o sa ma uit si revin.
Jiclorul de relantii este inlocuit de o electrovalva,insa nu inteleg un lucru are jiclor de relatii si pe a doua camera blink.gif .
Scz pentru postul lung si astept sugestii.

This post has been edited by mad toz: 8 May 2008, 20:17


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 May 2008, 20:22
Post #224


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Iti trebuie aprindere CDI sau o bobina de inductie cu miez magnetic inchis. Avansul e mic. Colac peste pupaza sper sa fac rost si eu de un carb dublu sincron .

This post has been edited by djasu82: 8 May 2008, 20:24


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 8 May 2008, 20:26
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Benzina nearsa nu scoate fum alb..., ci negru.
"Fumul" alb reprezinta vapori de apa sau lichid de racire (antigel).
Corpul 2 nu ar trebui sa aiba jiclor de ralanti. Presupun ca deschiderea celor doua clapete este progresiva, nu?
Spune si tu ce tip (model, cod) este carburatorul ala, poate gasim specificatiile tehnice.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 8 May 2008, 20:32
Post #226


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Nu stiu despre antigel ca nu curgea pe nicaieri si dupa ce am pus carfilul vechi numai scotea.
Avansul nu e mic,e bine reglat ,si oricum am incercat multe reglaje.
Carbul nu il am langa mine ,dar scria ceva in rusa pe el si un cod ceva de 2106 parca (nu sunt sigur).Este progresiv mecanic si este pentru motor de 1,6.
Si despre jiclorul de relantii de la a doua camera ma mirat si pe mine ,nu e electrovalva ca la prima camera ,e la fel ca cel de carfil.
Sambata cred ca o sa fac cateva poze.Astept si alte sugestii.
O nelamurire am daca se schimba carburatorul se modifica si avansul?

This post has been edited by mad toz: 8 May 2008, 20:35


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 May 2008, 21:19
Post #227


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(za_kristake @ 8 May 2008, 19:21)
Am o intrebare:
Circul mai mult cu dacia in oras, dotata cu un carfil de 1.3 jiglaore de 1.4. M-ar interesa daca se merita montarea unui carburator de papuc.........
*



NU biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 8 May 2008, 21:40
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Jiclor de ralanti(mai corect de progresie) pe tr2 au cam toate astea dublucorp,iar avansul trebuie un pic micsorat cand se merge cu un amestec bogat.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 8 May 2008, 22:57
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Jiclor de ralanti pe corpul 2 nu prea vad ce rost are, de vreme ce ralantiul se regleaza doar la corpul 1.
Jiclor de progresiune e musai sa fie cate unul pentru fiecare corp.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 11 May 2008, 13:56
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Este un program care te ajuta la calculare juglerelor.

(nu este punct jpg, este punct rar numai forumul nu lasa upload...save as target si rescries extentia file-ului)

Poate merge si asa:
http://www.mediafire.com/?9gz0xmnjsxd

This post has been edited by Hexer: 11 May 2008, 14:08

Attached thumbnail(s)
JETTING.jpg ( Size: 58.26k ) Number of downloads: 1159


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 12 May 2008, 22:10
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




QUOTE
NU

BA DA. incerc si asa ceva ce se poate intampla daca nu-mi convine sunt doar niste bani aruncati degeaba, dar asta este


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 14 May 2008, 10:49
Post #232


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(mad toz @ 8 May 2008, 20:14)
.....
Scz pentru postul lung si astept sugestii.
*


Ia-ti tot codul de pe carb si da un search pe google.
O sa gasesti ceva, dar sa te pregatesti de rusa.
Cauta si pe aici, ca model http://www.daaz.ru/eng/product/product21-1.htm
si aici incearca sa il gasesti pe al tau, eu aici mi l-am gasit. http://www.avtomirpenza.ru/catalog-125.html
Mai vezi si aici http://www.carb.ru/karb_opt.htm


This post has been edited by SGM.MYKE: 14 May 2008, 10:56


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 14 May 2008, 11:30
Post #233


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




2107-1107010-20.Deci modelu e asta ,e identic cu cel de lada ,numai ca a doua camera e mecanica(nu vacuumatica ca la cel de lada).Dar mam uitat pe site-urile alea blink.gif .Nu stiu nici macar un cuvant in rusa.Daca ma poate ajuta careva cu modelul asta.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 14 May 2008, 11:56
Post #234


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Vezi aici ceva http://www.auto.etlt.ru/s4-7.php
si incearca cu translatorul asta din rusa in engleza, eu tot cu el am tradus http://www2.worldlingo.com/en/products_ser...translator.html
Spor smile.gif

Mai incearca si aici http://www.lada.cc/tech/s4-6.html

This post has been edited by SGM.MYKE: 14 May 2008, 11:59


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 May 2008, 11:26
Post #235


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(djasu82 @ 23 Apr 2008, 21:04)
Pai pe galerie de dublu corp se v-a monta fiindca randamentul e mult mai bun. Galerie de papuc.
*




QUOTE(sobolan @ 23 Apr 2008, 22:25)
sau galerie de dacia injectabila wink.gif
*


galeria de 1,6 e aceeasi la injectie si carburatie;)
si nu mai ziceti galerie de papuc mad.gif wacko.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 May 2008, 13:48
Post #236


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai bine ca ai spus ca sa stim eu stiam doar de papuc.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 16 May 2008, 13:58
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




daca o iei noua e bine sa specifici de nova sau de papuc.....pentru ca vanzatorii de la piese auto nu au habar ca au fost berline..sau dacii in general(fara papuc si nova) cu motoare 1,6 smile.gif)....
cautati un 38/38 sincron :X cu ala se vede o adevarata imbunatatire biggrin.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margarit2001
post 27 May 2008, 12:26
Post #238


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 July 04





dar cu un sincron 42/42 o fi bine? blush.gif
o fugi? blink.gif


--------------------
1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 May 2008, 14:55
Post #239


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(fiderzen @ 16 May 2008, 14:58)
daca o iei noua e bine sa specifici de nova sau de papuc.....pentru ca vanzatorii de la piese auto nu au habar ca au fost berline..sau dacii in general(fara papuc si nova) cu motoare 1,6 smile.gif)....
cautati un 38/38 sincron :X  cu ala se vede o adevarata imbunatatire biggrin.gif
*


Se vede imbunatatire daca il si aduci in parametri optimi reglarea debitului de aer respectiv amestecul care arde in cilindru. Stiu ca 38/38 da putere si fuge biggrin.gif iar la consum sincer v-a fi mai mic daca se regleaza corect si cum spunea odata sgm cu 4 carburatoare montate consumul v-a fi mult mai mic decat un carburator corect?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 May 2008, 17:57
Post #240


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Galerie noua de papuc sau nova costa in jur de 220 de lei in magazin cea ce e mult. Cum a spus si fiderzen vanzatorul habar nu avea biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 10:57
Forum Renault