DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

DaciaPower
post 2 Jun 2008, 23:49
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(Kinetix @ 16 Nov 2007, 20:05)
Dodo a incercat si a reusit cu "Ozonul" de Lada.
Sugestia mea: carburator de Tico SL. Se pot face doua flanse suprapuse, de 10-15mm grosime: cea de jos cu o gaura (deschidere), iar cea de deasupra tot cu o deschidere (dar ovala), care sa le uneasca pe cele doua ale talpii noului carburator. In aceasta configuratie se poate monta pe galeria obisnuita (monocorp) de Dacie.
Caracteristici carburator:
- dublu corp inversat, in trepte;
- comanda corpului II este vacuumatica; se poate regla sau anula;
- diametru difuzoare mari: 21 si 26mm
- jiclor principal: 98.8 (corp I) si 180 (corp II)
- socul este automat (comandat de temperatura lichidului de racire), durata actiunii lui este reglabila
- turatie de ralanti la rece reglabila (pe durata actiunii clapetei de soc)
- reglare turatie ralanti la cald
- reglare amestec ralanti
- capsula, surub si electrovalva pentru ralanti accelerat (actioneaza cand turatia de ralanti scade sub o anumita valoare critica, la actionarea AC, franare brusca, etc.); se poate anula;
- electrovalva pentru "taierea" alimentarii la intreruperea contactului cheii;
- are jicloare speciale pentru regimul de frana de motor
- are supapa de aer de saracire a amestecului la cald
- stutul pentru avansul vacuumatic are priza deasupra clapetei de acceleratie, dar pentru delcoul de Dacie se poate lua vacuum de la o alta priza (cred ca mai are vreo doua...);
- stutul pompei de accelerare trimite un jet mult mai precis decat Carfil.
- executie foarte precisa a pieselor.
Momentan nu am o Dacie pe care sa fac acest experiment, dar cred ca ar merge de minune. Suma valorilor jicloarelor si a difuzoarelor este mult mai mare decat la Carfilul de Dacie, asa ca la deschidere maxima motorul este "supraalimentat".
Daca se hotaraste cineva sa faca experimentul, ma straduiesc sa colaborez (schite, poze, reglaje, pareri tehnice  tongue.gif  ).
Mult succes!
*





Nu stiu cat de rantabil ar fii un carburator de Tico pe Dacie avand in vedere ca costa in jur de 12 mil si in plus are niste garnituri care nu se gasesc plus alte piese care sunt exagerat de scumpe


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 3 Jun 2008, 17:03
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Prietene, nu fii atat de sigur.
La SH, un carburator de Tico Sl e vreo 150Roni.
La magazin, un set de garnituri (kit reparatie) este max 15Roni, garnitura talpii carburatorului este 4Roni, set cui poantou+scaun tot vreo 15Roni, etc.
Atentie, daca ia cineva carb de Tico Euro2, va trebui sa ia si electrovalva de ralanti. Din cate stiu, la acest model jiclorul de ralanti si progresiune e un pic mai mare decat la cele noneuro, dar asta se coroboreaza cu deschiderea variabila a electrovalvei de aer. De asemenea, acest model are si priza de vacuum pentru valva EGR, care va trebui infundat, daca nu i se ataseaza si valva.
Toate cele bune!

This post has been edited by Kinetix: 3 Jun 2008, 17:07


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 4 Jun 2008, 22:21
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(Kinetix @ 3 Jun 2008, 17:03)
Prietene, nu fii atat de sigur.
La SH, un carburator de Tico Sl e vreo 150Roni.
La magazin, un set de garnituri (kit reparatie) este max 15Roni, garnitura talpii carburatorului este 4Roni, set cui poantou+scaun tot vreo 15Roni, etc.
Atentie, daca ia cineva carb de Tico Euro2, va trebui sa ia si electrovalva de ralanti. Din cate stiu, la acest model jiclorul de ralanti si progresiune e un pic mai mare decat la cele noneuro, dar asta se coroboreaza cu deschiderea variabila a electrovalvei de aer. De asemenea, acest model are si priza de vacuum pentru valva EGR, care va trebui infundat, daca nu i se ataseaza si valva.
Toate cele bune!
*



Offtopic:
Lucrez la un magazin de piese Daewoo, te asigur ca un carb de tico nu-l iei sub 12 mil (nou)
La SH poate, dar cat de bun este si cati banuti tre sa mai bagi in el?

This post has been edited by DaciaPower: 4 Jun 2008, 22:22


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 4 Jun 2008, 22:24
Post #244


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




sa nu fie dereglat ca in rest nu prea are ce sa se strice la un carburator...


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 4 Jun 2008, 22:50
Post #245


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(ArtVandelay @ 4 Jun 2008, 22:24)
sa nu fie dereglat ca in rest nu prea are ce sa se strice la un carburator...
*



De reglaje nush ce sa zic... in schimb stiu ca e complicat rau biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jun 2008, 23:19
Post #246


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu e de loc complicat poate fac eu rost luni biggrin.gif si de o galerie dublu corp.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 5 Jun 2008, 19:53
Post #247


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




este cineva care a montat un astfel de carb?

This post has been edited by DaciaPower: 5 Jun 2008, 20:26


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 8 Jun 2008, 17:19
Post #248


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Cine stie diametrul difuzoarelor la carburatorul de nova si marimea jicloarelor pricipale?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 8 Jun 2008, 17:30
Post #249


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




22/23 mm pentru difuzoare.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 8 Jun 2008, 19:16
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Pt Nova:B59.jpg ( Size: 193.63k ) Number of downloads: 936


si pt oltcit(tabel facut de cineva de pe alt forum,dar corect):
jigloare_dublucorp.jpg ( Size: 66.74k ) Number of downloads: 950

Diametrele difuzoarelor la carburator de oltcit sunt 20/21 respectiv 20/22

This post has been edited by gabi1: 8 Jun 2008, 19:22


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 12 Jun 2008, 22:20
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Timp de o luna si ceva si aproximativ 4000km am facut un experiment.Am eliminat circuitul economizor(am pus un jiclor infundat).
Consumul mediu a scazut cu 0.2-0.3 litri/100km,nu te mai ajuta in depasiri,in rest,cu toate astea merge mult mai bine decat un carburator simplu.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woden665plus1
post 13 Jun 2008, 23:05
Post #252


Lucifer's personal driver


Group: Members
Posts: 112
Joined: 6 June 08




Io zic ca merita un dublucorp pe dacia. Io am un Weber 32 DRT de pe un R5. Inca nu este montat definitiv pt ca nu am gasit galerie de evacuare (cea de admisie o am) si nici filtru de aer. Este montat pe galeria veche, cu flansa. De reglat l-am reglat f usor. Are un consum de aproximativ 10% extraurban. Dupa ce fac rost de evacuare schimb si galeria, iar carburatorul nu va fi niciodata inlocuit cu vechiul Carfil.


--------------------
Dacia Sport 1.4 Turbo cu numere de Bulgaria
I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jun 2008, 17:32
Post #253


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Doamne 10% extraurban e prea mult .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 15 Jun 2008, 21:37
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Daca l-a folosit pt teste,pe perioada scurta ,e normal sa consume atat.Un consum bun il faci dupa 2-3000 km.Iar in afara de asta nu era carburator de nova/oltcit. tongue.gif Adica la o masina cu cat simti ca te trage cu atat ii dai si tu in goarna...asta e mai mult o problema blink.gif .


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woden665plus1
post 16 Jun 2008, 17:03
Post #255


Lucifer's personal driver


Group: Members
Posts: 112
Joined: 6 June 08




QUOTE(djasu82 @ 14 Jun 2008, 17:32)
Doamne 10% extraurban e prea mult .
*



Intr-adevar... 10% pare mult, dar eu sunt multumit. Reglajele inca nu sunt definitive, dar nu trag speranta de un consum mai mic, altfel de ce i-as fi pus dublucorp. Consumul nu ma deranjeaza deoarece decat sa conduc toata saptamana ca "pensionarii" (si aici e un mod de a spune, nu se refera la nimeni in special) prefer sa conduc duminica asa cum imi place.

Fiecare moneda are si reversul ei, in cazul de fata mai multa putere dar cu un consum mai mare.


--------------------
Dacia Sport 1.4 Turbo cu numere de Bulgaria
I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2008, 17:07
Post #256


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(djasu82 @ 14 Jun 2008, 17:32)
Doamne 10% extraurban e prea mult .
*




poate vreo 12 tongue.gif si prin oras vreo 25 radmasa.gif ....

eu am avut un carb de r18 cu 2 camere....prin oras imi lua vreo 12-13 si afara aprox 7%....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 17:08
Post #257


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Totusi cu un consum mai mic poti avea tot acelasi demaraj fi sigur pune la punct cum trebuie carburatorul . Ar fi de preferat jetarea lui perfecta pentru a trage la game de turati mai mici si la game de turati mari cand e are amblele clapeta deschise complet. Sper in scurt timp sa montez si eu o galerie pentru a monta un dublu corp.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2008, 17:16
Post #258


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




galerie de dacia injectata sau de papuc....sunt la fel....eu am galerie de dacia pe inj. jumate al jumate fonta...partea de al(admisia) e slefuita pe interior si traseele toate(adm si ev) din chiulasa deasemeni...
carbelitor,momentan, am tot carfil(de 1,4) dar intentionez sa pun alt monstru radmasa.gif in curand....caut ceva care sa mentina,totusi, un echilibru oarecare intre consum si performanta....poate tot un monocorp dar de 1,6(ex vw golf 2)....mai vad eu.....

This post has been edited by sobolan: 16 Jun 2008, 17:17


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 17:27
Post #259


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Da sobo nu conteaza galeria ca toate sunt la fel papuc injectie sau nova doar cei de la magazin sunt tra la la biggrin.gif Oare se mai slefuieste alumini pe admisie ? intreb si eu ca am vazut ca e formata din doua bucati Al pe admisie si fonta pe evacuare...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woden665plus1
post 16 Jun 2008, 17:49
Post #260


Lucifer's personal driver


Group: Members
Posts: 112
Joined: 6 June 08




QUOTE(djasu82 @ 16 Jun 2008, 17:27)
Oare se mai slefuieste alumini pe admisie ? intreb si eu ca am vazut ca e formata din doua bucati Al pe admisie si fonta pe evacuare...
*



Nu e nevoie sa se mai slefuiasca admisia ci e suficient sa indepartezi bavurile create prin turnarea piesei. Evacuarea este cea care trebuie slefuita daca e posibil pana o faci "oglinda"

This post has been edited by woden665plus1: 16 Jun 2008, 23:41


--------------------
Dacia Sport 1.4 Turbo cu numere de Bulgaria
I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 16 Jun 2008, 17:54
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(woden665plus1 @ 16 Jun 2008, 17:49)
Nu e nevoie sa se mai slefuiasca evacuarea ci e suficient sa indepartezi bavurile create prin turnarea piesei. Evacuarea este cea care trebuie slefuita daca e posibil pana o faci "oglinda"
*


Scuze ca intreb... la ce foloseste slefuirea galeriei de admisie/evacuare?


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Jun 2008, 17:59
Post #262


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Curge mai fluid amestecul nu obtureaza ... se poate face cu o mica bormasina o mandrina si un cablu de ambreaj se infige o perie rotativa cu smirghel fin in acea mandrina si se trece la treaba... Pentru itp se face o piesa care se poate adapta pe galeria de dublu corp pentru a monta carburatorul mocorp.

This post has been edited by djasu82: 16 Jun 2008, 18:01


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 16 Jun 2008, 18:27
Post #263


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Orice substanță care curge se numește fluid. În această categorie se încadrează atât lichidele cât și gazele.
Slefuirea galeriei are rolul de a ajuta trecerea gazelor (sau amestecului) mult mai usor. Se urmareste ca rugozitatea interioara sa fie cat mai mica pentru un efect "vizibil". O simpla frecare cu smirghel nu aduce o imbunatatire substantiala.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2008, 19:37
Post #264


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(djasu82 @ 16 Jun 2008, 17:27)
Da sobo nu conteaza galeria ca toate sunt la fel papuc injectie sau nova doar cei de la magazin sunt tra la la biggrin.gif Oare se mai slefuieste alumini pe admisie ?
*



o slefuiesti tu cu manutele tale pana iese oglinda...asa facui si eu....vreo 4 beri,pe o zi caldurosa de vara si timp mult....mult tare.....pe fonta nu m-am bagat ca innebuneam deacuma radmasa.gif ....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woden665plus1
post 16 Jun 2008, 21:45
Post #265


Lucifer's personal driver


Group: Members
Posts: 112
Joined: 6 June 08




Pe fonta e foarte greu, dar merita efortul. Acolo trebuie prelucrat progresiv: intai cu smirghel de granulatie mare, apoi mai mic si la urma cu pasla si pasta abraziva.


--------------------
Dacia Sport 1.4 Turbo cu numere de Bulgaria
I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Jun 2008, 22:17
Post #266


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




mda...usor de zis si mai greu de facut 10561582.gif .....
ON: de carbelitoare biggrin.gif ce se mai aude?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
woden665plus1
post 16 Jun 2008, 23:34
Post #267


Lucifer's personal driver


Group: Members
Posts: 112
Joined: 6 June 08




QUOTE(sobolan @ 16 Jun 2008, 22:17)
mda...usor de zis si mai greu de facut 10561582.gif .....
*



Adica??? Poti detalia???


--------------------
Dacia Sport 1.4 Turbo cu numere de Bulgaria
I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margarit2001
post 28 Jul 2008, 22:43
Post #268


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 July 04




ontopic
de ce nu se incearca si urmatoarea varianta:
se ia una bucata galerie de admisie de aluminiu, se prelucreaza astfel incat sa se obtina o prindere clasica Weber-pe la noi e o oferta destul de variata avand in vedere ca multe masini erau dotate cu carburatoare cu acest tip de prindere ( de la polski fiat, ford capri, sierra etc)

se poate pune ceva de genul Weber 23/36 dgav - jicloare de dacie, doar 1 singur reglaj, consum ca de dacie, soc automat - porneste imediat indiferent ca e iarna sau vara, eu l-am lasat acum vara fara soc - ii dau 2-3 pedale inainte sa pornesc si apoi dau la cheie si o ia instant si mai sta pornita fara s-o tin din acceleratie wink.gif

bafta la duble
cool.gif




Attached thumbnail(s)
IMG_1786.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 1180
IMG_1782.jpg ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 1162


--------------------
1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jul 2008, 20:23
Post #269


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E mai placut unu dublu sincron 32/32.

This post has been edited by djasu82: 29 Jul 2008, 20:23


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margarit2001
post 30 Jul 2008, 09:58
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 July 04




pt. mine e mult mai placut un dublu sincron weber 42/42
smile.gif

This post has been edited by margarit2001: 30 Jul 2008, 09:58


--------------------
1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 12:29
Forum Renault