carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
kta |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e buna, dar daca galeria arata ca cea din link, mai bine nu. Ideea e ca traseul de admisiune sa fie relativ egal pentru toti cilindri, ori la aceea, cilindrii 1 si 4 au trasee de 2 ori mai lungi decat 2 si3. Dar la un singur carb e destul de greu sa faci altfel.
Daca-l cumperi de nou, un DCOE sau DHLA te duce lejer la 500$. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
kta |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 3 May 2006, 19:37) Ideea e buna, dar daca galeria arata ca cea din link, mai bine nu. Ideea e ca traseul de admisiune sa fie relativ egal pentru toti cilindri, ori la aceea, cilindrii 1 si 4 au trasee de 2 ori mai lungi decat 2 si3. Dar la un singur carb e destul de greu sa faci altfel. Daca-l cumperi de nou, un DCOE sau DHLA te duce lejer la 500$. Carburi am, nu e problema ... problema e galeria. |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poti incerca sa tai flansele (din tabla groasa) si sa le sudezi pe niste bucati de teava taiate la unghiurile potrivite (otel moale la ambele). Dar parca nu e cea mai buna realizare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
payty |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de facut flansele nu e mare lucru. Problema mai mare e sa tai tevile in unghiul care trebuie. A, inca ceva, pentru chiulasa de dacie teava trebuie sa fie in forma de trunchi de con. Eu m-am apucat sa fac asa ceva si am facut flansele, pentru cele 4 conducte am folosit reductii de sudura. In bucuresti le gasiti la obor in piata, acolo unde se vand diverse fiare.
Cel mai bine ar fi din aluminiu, dar eu nu am cum sa sudez asa ceva. This post has been edited by payty: 4 May 2006, 08:10 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
kta |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am gandit sa modific galeria de Dacie, adica sa tai bucata care se duce la carbul original si acolo sa montez flansa. Trebuie doar sudura in fonta sau Al (daca e de la papuc).
|
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
ksi_id |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
mie de ex a 2-a urca pana la 5500 de ture sar de la 4000 in sus nu mai accelereaza masina
![]() Sau daca se poate ca la un carb progresiv la care carb 2 se descide la 3250 de ture sa-l fac sa se deschida mai repede, pe la 2500 sau aprox ![]() |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
ksi_id |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
mie de ex a 2-a urca pana la 5500 de ture sar de la 4000 in sus nu mai accelereaza masina
![]() Sau daca se poate ca la un carb progresiv la care carb 2 se descide la 3250 de ture sa-l fac sa se deschida mai repede, pe la 2500 sau aprox ![]() |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
ksi_id |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
![]() |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
madcos |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
hai sa lamurim ceva:
1. carb de oltcit este dif prin constructie de cel de nova.este adev ca seamana...dar nu rasare. 2. eu am pe nova gaz-nici o problema(cu stut in carb). 3. se poate regla ca cea de-a doua camera sa deschida mai devreme;de fapt sa fie deja deschisa-are un surub ca la relanti. 4.da,se va tura mai tare.cam pana in 6000(in sarcina).cu a treia m-am dus la 110 kph(motor de 1600)vedeti sa nu spargeti motorul.eu am topit intai un piston,si dupa ce l-am facut nou,l-am facut bucati. ![]() recomand carb de nova(reglat pe banc). |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
eu din cate stiu carb de nova si cel de olcit sunt aproape identice, adica difera la ele numai sensul de deschidere al clapetei, ca la olcit vine invers.
poate ma insel dar asa stiam.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
anndi |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(madcos @ 5 May 2006, 01:21) hai sa lamurim ceva: 1. carb de oltcit este dif prin constructie de cel de nova.este adev ca seamana...dar nu rasare. 2. eu am pe nova gaz-nici o problema(cu stut in carb). 3. se poate regla ca cea de-a doua camera sa deschida mai devreme;de fapt sa fie deja deschisa-are un surub ca la relanti. 4.da,se va tura mai tare.cam pana in 6000(in sarcina).cu a treia m-am dus la 110 kph(motor de 1600)vedeti sa nu spargeti motorul.eu am topit intai un piston,si dupa ce l-am facut nou,l-am facut bucati. ![]() recomand carb de nova(reglat pe banc). eu am dus nova in 7800 de ture in sarcina in vit 2. si nu am topit nici pistoane si nici motorul nu lam spart. pistoanele nu se topesc din cauza amestecului sarac? in schimb cu carbul de nova am avut numai porbleme! This post has been edited by anndi: 6 May 2006, 23:51 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
madcos |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(marius-gabriel @ 5 May 2006, 20:16) eu din cate stiu carb de nova si cel de olcit sunt aproape identice, adica difera la ele numai sensul de deschidere al clapetei, ca la olcit vine invers. poate ma insel dar asa stiam.. nu,difera niste gaurele prin el.eu le-am avut pe amandoua in maini si am facut comparatia intre ele. eu cu carb de nova nu am avut probleme in afara de gunoaie in benzina. sa nu se inteleaga ca daca am turat-o mai tare,mi s-a topit pistonul,si s-a spart motorul...acestea s-au intamplat la intervale de cca 20.000km intre ele(1 an) |
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
ok, te cred atunci.niciodata nu le-am comparat unul langa altul
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pt madcos: pe Oltcit au fost montate 3 carburi diferite:
1) Oltcit special 2) Oltcit club 11R motor 1100 3) Oltcit club 12trs motor1300 Ei acest din urma carb de pe motorul de 1300 este cel de pe nova, difera jiglerele, normal doar motorul este de 1,6 L |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal.
am auzit pe undeva ca se mai poate monta carburator de alfa-romeo 33( tot dublu corp parca e). Si acum o intrebare: carburtor sa zicem ca gasesti dar ca sa schimbi un jiglor ceva, cum mai faci, de unde il gasesti? |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am un carb de alfa 33, de fapt doua, insa m-am hotarat sa incerc cu unul singur.
Carb-ul este vertical (Weber), poate cineva sa-mi spuna unde pot face o galerie pt el? un atelier de prelucrari mecanice... ceva... Multumesc, numai bine! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#48
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai aR fi bine sa le montezi pe amandoua.un carb ajunge cam pt 900 cmc:)
de galerie mai intreaba si u pe veteranii de pe aici cu dacii tari:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
alexblondul |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
QUOTE(amc @ 22 Apr 2006, 15:11) 40s9si.th.jpg pe galeria de 1600 pui doua weber DCOE 40 cu flanse si jicloare aferente unei capacitati de 1300! ![]() si de unde se poate face rost de asa ceva ??? sunt interesat ??? |
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Daca ai noroc, poate gasesti pe la batrani o galerie pt dacie.
Cea din poza nu este pt chiulasa de dacie, are gaurile prea departate. Posibil sa mearga pe chiulasa de gtt. Attached thumbnail(s) Imag046a.jpg ( Size: 54.59k ) Number of downloads: 3445 Imag049a.jpg ( Size: 40.51k ) Number of downloads: 3584 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
si alta chiuloasa pt respectivele carburatore se poate procura ???
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#52
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da de reno alpine.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#53
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
care batrani mai nene ?CONCRET care ati pus alt carb pe dacia ,de care, e bun la dacia, si care spuneai ca papucu are galerii din aluminu?care dintre voi a reusit sa slefuiasca galeriile la interior ? (nu ma incumet sa pun un solex de papuc ca consuma mult ...un echivalent al lui dar nu 'made in romania' cred ca consuma mult mai putin ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
cristidb |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Madcos : carbul de nova seamana foarte mult cu cel de oltcit 1300, dar nu e identic. Difuzoarele sunt mai mari si are alte jicloare, iar prinderea cablului de acceleratie e altfel. In rest e la fel.
A doua treapta deschide cam la 70% din cursa pedalei. s-ar putea face sa deschida mai devreme inlocuind parghiile de comanda. Nu se umbla la surubul de limitare a treptei 2. Daca il desfaci clapeta va atinge de corpul carburatorului si il va strica, iar daca il strangi ai stricat amestecul la relanti si progresiune. Nu ai motiv sa umbli acolo decat daca si-a bagat nasul un meserias inainte. Eu am slefuit galeria de aluminiu. Cu rabdare merge. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
danS22 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
Ajunge sa ti pui carburator de nova 1600 dublu si o galerie si vei observa ca masina iti inebuneste ....adevarul e ca poti trai senzatii tari cu o dacie/////
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e chiar asa, ii da putina viata in plus, dar nu e cum umbla vorba prin targ.
Plus ca motorul se va distruge mult mai repede, uleiul va trebui schimbat mult mai des, pentru ca se va contamina cu benzina..etc, nu merita. This post has been edited by argon: 29 May 2006, 17:51 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#57
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
argon, de ce-ti place sa strici cheful si bucuria baietilor?
![]() La cati bani a investit danS22 de exemplu in galeria, carburatorul ala si restu anexelor, daca verdictul lui este ca a "inebunit masina" ce treaba ai tu? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inseamna ca nu se va mai cunoaste investitia intr-un set nou din cand in cand.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
amc |
![]()
Post
#59
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danS22 @ 29 May 2006, 18:44) Ajunge sa ti pui carburator de nova 1600 dublu si o galerie si vei observa ca masina iti inebuneste ....adevarul e ca poti trai senzatii tari cu o dacie///// ![]() Mi se pare doar o solutie de compromis! si multe belele.......si in final se ajunge tot la 32IRM. Weber,Dellorto-sincron , doua sau unul, vertical sau orizontal.....astea modificari adevarate ![]() |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
matrafox |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
pot sa imi iau si warn dar nu ma pot abtine.nu am vazut frate unul care sa isi puna unul din carburile astea si sa zica direct"da frate,nu pot sa plec de pe loc decat cu scart "sau "nu se simte cine stie ce diferenta" toti o dam cotita.daca tot vrem sa fim "uniti" macar spuneti lucrurilor pe nume.el a fost singurul care a spus de carbul de nova ca face diferenta mare intre ce era si ce este acum motorul masinii lui.astept parerile celor ce au shimbat carbul si apoi sa vb pe marginea lor
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:51 |