DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

payty
post 28 Jan 2009, 21:47
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Black%Snake @ 28 Jan 2009, 21:16)
Domnu Vali  m-ar interesa si pe mine numai galeriile de la aceste carburatoare, crezi ca ma poti ajuta cu un set ??? sau le vinzi alea ale tale ?? sau este cineva pe forum care vinde asa ceva ???
*




eu nu te-as sfatui sa iti pui asa ceva pe motorul de dacie. am avut eu (unul singur, nu 2) si nu m-a impresionat decat prin consumul atata de mare incat dupa vreo 5 km, imi scazuse vizibil (pe ceasul din bord) nivelul la benzina.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 28 Jan 2009, 22:18
Post #302


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




inseamna ca nu erau reglate bine.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 28 Jan 2009, 23:09
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(cannavaro @ 28 Jan 2009, 23:18)
inseamna ca nu erau reglate bine.
*




Asta ma gandesc si eu ca nu erau reglate bine, oricum ptr mine un consum de 12 L nu e mare, daca consuma atata este acceptabil. Oricum daca le iau nu o sa fie ptr uz de zi cu zi... blush.gif


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 29 Jan 2009, 00:06
Post #304


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(payty @ 28 Jan 2009, 22:47)
eu nu te-as sfatui sa iti pui asa ceva pe motorul de dacie. am avut eu (unul singur, nu 2) si nu m-a impresionat decat prin consumul atata de mare incat dupa vreo 5 km, imi scazuse vizibil (pe ceasul din bord) nivelul la benzina.
*


Daca ai 2 carburatoare cum sunt cele din poza reglate bine ,trebuie sa consume mai putin decat un carfil monocorp sau dublucorp , si chiar mai putin decat orice carburator dublucorp.
Se intampla asta pentru ca se poate regla amesctecul pentru fiecare cilindru.

This post has been edited by mad toz: 29 Jan 2009, 00:09


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 29 Jan 2009, 08:47
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(mad toz @ 29 Jan 2009, 00:06)
Daca ai 2 carburatoare cum sunt cele din poza reglate bine ,trebuie sa consume mai putin decat un carfil monocorp sau dublucorp , si chiar mai putin decat orice carburator dublucorp.
Se intampla asta pentru ca se poate regla amesctecul pentru fiecare cilindru.
*




se intampla sa pot regla, dar oricum nu poti regla cu foarte mare acuratete amestecul ca sa fie egal pe toti cilindrii. Un reglaj dupa ochi nu are cum sa fie precis. e cum ai regla culbutorii fara lera.

Plus ca aceste carburatoare au pompele de sprit foarte "potente", adica dau benzina foarte multa cand se apasa pedala. Weberele au pompa de sprit cu piston, nu cu membrana si nu vad cum reglezi volumul pe care il da pompa.

Eu am avut carburatoar weber 40 dcoe, cu setari pt motor destul de mic, adica difuzor de 27 mm (exact cat cel de dacie). Aveam si un programel care iti dadea setarile in functie de anumiti parametri care erau dati de utilizator si carburatorul meu se incadra in ce zicea programul ala.

Asta, ca ar trebui sa consume mult mai putin sunt povesti pescaresti. Tot se discuta ca un monocorp de dacie reglat cum trebuie si in parametri ar trebui sa consume 7-8% in oras. Pai daca weberul orizontal ar consuma si mai putin de atat, nu s-ar mai fi inventat injectia electronica, pt ca nu ar mai fi fost necesara.

Weberele orizontale sunt carburatoare facute in special pt masini sport, si la masinile sport nu se pune problema consumului, ci a performantelor.



Ma rog, nu aveti decat sa va montati daca vreti asa ceva, dar ca idee, pe motorul asta cum e cel de dacie, renault nu a montat din fabrica carburatoare weber orizontale pt ca nu era necesar. Orizontale s-au montat doar pe motoarele renault cu chiulasa cu camere emisferice de genul gordini, unde chiar era nevoie de asa ceva.

Eu am incercat doar sa dau o parere ca unul care a avut asa ceva pe masina.

This post has been edited by payty: 29 Jan 2009, 08:48


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Jan 2009, 10:18
Post #306


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.434
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Payty, ai mare dreptate.
Oricum, dcoe-ul e un carburator de curse, deci e de tipul portnit/oprit in mare parte. Circuitul de progresiune nu e prea complicat, si ca atare asigura dozaje destul de bogate in marea majoritate a timpului.
In plus, pentru capacitatile de cuurgere pe care le ofera chiulasa de dacie cu arbore cu came STAS, e cam mult.
Pentru consumuri mici, un 32/36 DGAV e mai potrivit.

This post has been edited by einstein1984: 29 Jan 2009, 10:20


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Jan 2009, 17:00
Post #307


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




sau 32/32 il poti face sincron sau progresiv depinde cum doresti.

This post has been edited by djasu82: 29 Jan 2009, 17:01


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 29 Jan 2009, 18:42
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




mai e o chestie apropo de dcoe:

unii ar zice ca sunt chestii neimportante, dar dupa parerea mea sunt, pentru mersul pe strada, nu pt curse.


e greu sa faci priza de aer cald, si iarna e belea destul de mare, si e greu sa faci talpa incalzitoare.


Plus ca mecanismul de soc e destul de rudimentar la dcoe, iar la unele mai vechi din cate am auzit chiar lipseste.

Ar parea chestii care sunt necesare pt mersul batraneste cu masina, dar eu unul, pe frig, cand am avut carburator fara soc, fara filtru si implicit fara priza de aer cald, m-am umplut de nervi (si din cauza consumului si din cauza ca pana se incalzea, se oprea de nu stiu cate ori motorul).


bune cred ca ar fi niste solexuri orizontale de 32 de mm. sunt tot pt motoare sportive, dar probabil permit un reglaj mai economic din cauza ca au corpurile mai mici.

din pacate, dupa cate am vazut, aceste solexuri nu sunt atat de bine facute precum dcoe-urile (de exemplu nu au rulmenti la axul clapetei) si probabil s-ar gasi unele deja uzate la ax si implicit prin urmele lasate de clapete in corpul carburatorului.

This post has been edited by payty: 29 Jan 2009, 18:47


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Jan 2009, 19:01
Post #309


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




In "categoria DCOE" s-ar incadra si DHLA? Ma refer aici la tot ce ati zis despre ele...

Daca da, indraznesc sa nu fiu de acord. Tipul asta de carburator a echipat masini de serie, relativ recente ca productie, destinate mersului pe strada. Si aveau chiulase cross-flow si petele calde lipseau (vezi alfa) smile.gif

PS: Abia astept sa le pun la punct si p-ale mele 04.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 29 Jan 2009, 19:19
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu dellorto-urile nu le-am incercat.

ale mele sunt tot de alfa, pt motor de 1.7 litri cred.

au difuzor de 32 de mm.

chiar sunt curios daca le montezi pe ale tale cum se comporta. cum ziceam, weberul ala al meu avea difuzor mai mic (27) si nu m-a impresionat prea mult.

S-ar putea totusi sa consume ceva, pt ca au gaurile de progresiune mai mari si sunt si 5 in loc de 3 ca la weber.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 30 Jan 2009, 12:17
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Pai tocmai ca sunt 5 gauri de progresiune ma gandesc ca-s mai destepte.. Mai multe circuite, reglarea mai exacta a amestecului, pe mai multe plaje unsure.gif.

Oricum, cu carburatoarele astea din ce am citit, nu faci mai nimic daca nu le jetezi serios, si asta implica in primul rand alegerea venturiului, care din ce am citit pe net ar veni pe la 26mm pentru "strada". La noi majoritatea care folosesc asa ceva parca merg cu venturiuri supradimensionate.. Si jetarea la fel, nu cred ca ii chiar asa de usor sa gasesti combinatia potrivita, tre sa cumperi jigloare de pe net, si sa tot incerci, scoti jiglor, bagi jiglor, testezi pff. Iar pentru "pompa de benzina", ca arunca prea multa benzina, si aici e ceva customizabil. Pana la urma cel mai mare avantaj al carburatoarelor astea - "customising", optiunile de modificari, sunt si un dezavantaj..

Plus ca daca te apuci de jetare la noi, nici nu prea ai cum sa-ti dai seama cand ai gasit combinatia cu adevarat potrivita, decat sa tot iesi la plimbare si sa-ti dai cu presupusu. In afara din ce am vazut astia le jeteaza pe "rolling road", dyno, si doar asa probabil ca poti sa scoti tot din carburatoarele astea. La noi mai greu. Dar tre sa recunosc ca tot mi-ar place o pereche sa ma joc cu ele candva radmasa.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Jan 2009, 13:01
Post #312


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




payty, parca ale mele au 6 gauri de progresiune, nu 5. Am scris la vremea-n care ma chinuiam sa merg cu ele da' nu mai stau sa caut.
Oricum, ultima gaura, dinspre galerie (considerand un singur corp), cred c-am s-o astup, clapeta de acceleratie n-o prea-nchide cum ar trebui.

Dar ziceai ca la DCOE e rudimentar mecanismul de soc. Nu cunosc carburatorul ala, dar tu da. Deci la DHLA tot rudimentar e?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 30 Jan 2009, 19:11
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




dhla-urile nu le-am desfacut deloc sa vad ce e inauntru, si nici nu le-am pus pe galerie (ma rog, unul, ca nu am galerie pt 2).

la astea ai avantajul ca poti regla din arcul ala cursa parghiei de la pompa de sprit (sau cel puti asa imi inchipui uitandu-ma la ele ). In felul asta, micsorezi volumul total pe care il poate da pompa si mai reduci din consum.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 30 Jan 2009, 22:58
Post #314


Membru cu trotineta


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




QUOTE(payty @ 28 Jan 2009, 22:47)
eu nu te-as sfatui sa iti pui asa ceva pe motorul de dacie. am avut eu (unul singur, nu 2) si nu m-a impresionat decat prin consumul atata de mare incat dupa vreo 5 km, imi scazuse vizibil (pe ceasul din bord) nivelul la benzina.
*


Un coforumist a avut pe o sportiva un singur carburator orizontal si consuma mai putin decat Carfilescu, Silos poate confirma sleep.gif sleep.gif


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Jan 2009, 01:23
Post #315


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mda, daca la DCOE n-ai posibilitate de reglaj pe pompa de repriza, cred si eu ca ti-a facut vartej in rezervor.

Ai dreptate, cursa membranei de la DHLA e perfect reglabila. Cand am facut testul ala le-am echilibrat foarte usor din acele piulite. Ce nu stiu la carburatoarele mele e diametrul difuzoarelor. Da' macar am unde sa-mi fac altele daca va fi cazul smile.gif

Abia astept sa ma reapuc de ele la vara happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 31 Jan 2009, 02:56
Post #316


Membru cu trotineta


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




QUOTE(Muttley @ 31 Jan 2009, 02:23)
Mda, daca la DCOE n-ai posibilitate de reglaj pe pompa de repriza, cred si eu ca ti-a facut vartej in rezervor.
*


Se poate regla schimband "pump jet-ul" in nr.57 in poza
dcoe40ex.jpg ( Size: 119.17k ) Number of downloads: 1911


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 31 Jan 2009, 11:42
Post #317


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu tocmai usor smile.gif

PS: payty, imi pare rau ca n-ai incercat si DHLA-ul... Ai motorul cam identic cu al meu, ar fi fost interesant de vazut cum merge sleep.gif

This post has been edited by Muttley: 31 Jan 2009, 11:46


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 1 Feb 2009, 09:32
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(vali vtk @ 31 Jan 2009, 02:56)
Se poate regla schimband "pump jet-ul" in  nr.57  in poza
dcoe40ex.jpg ( Size: 119.17k ) Number of downloads: 1911

*




schimband inejectorul pompei de repriza nu schimbi decat jetul momentan pe care il da. cantitatea totala de benzina pe care o da la o apasare completa a acceleratiei e aceeasi pt ca depinde de cata benzina intra in cilindrul pompei de sprit. Cand apesi pe acceleratie, benzina va iesi toata de acolo indiferent ce duza pui tu. E valabil si pt apasari partiale.

Ma rog, s-ar putea face un opritor care sa impiedice pistonul sa mai coboare pana jos, dar nu cred ca e o solutie prea buna.



@Muttley - probabil ai difuzoare de 32 la dhla-uri. Ale mele tot de alfa sunt si am de 32. Oricum trebuie sa scrie pe ele. Problema e ca daca la DCOE le-am putut scoate cu usurinta de acolo, la dhla nu s-au miscat deloc, oricat as fi tras de ele.

Sper sa nu fie intepenite, ca parca totusi nu par turnate cu corpul caruratorului cum e la majoritatea.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 2 Feb 2009, 19:01
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




scuze pt postul dublu, dar nu se mai putea edita cel vechi.

Cineva de pe internet se pare ca a adaptat la un GTT o sonda lambda.

http://pquillon.chez-alice.fr/r5gtturbo/richesse.htm


Eu vreau sa incerc sa adaptez asa ceva pe un saxofon de dacie. Cred ca e util in cazul in care se schimba carburatorul de dacie cu altul de alta masina, pentru a putea verifica pe o plaja mai mare de turatii cum e amestecul.

E posibil ca el sa fie reglat cum trebuie la relanti, dar in sarcina sa fie prea bogat si sa dea consumuri mari.

Montajul e simplu, se pune sonda pe evacuare, si apoi se cupleaza la un milivoltmetru care nu e greu de construit si care se poate monta in bord cu un afisaj lcd.

In felul asta se poate umbla la jicloare dupa cum indica milivoltmetrul.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 3 Feb 2009, 02:19
Post #320


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




aproximativ cam cat consuma carburatorul dublu corp pe dacie ? si cam ce diferente is dintre cel original si cel cu dublu corp ? astept pareri va rog


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 4 Feb 2009, 11:37
Post #321


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(payty @ 2 Feb 2009, 19:01)
Cineva de pe internet se pare ca a adaptat la un GTT o sonda lambda.
*



Iti trebuie sonda lambda de banda larga daca vrei treaba ca lumea. Am gasit 2 variante mai ok ca pret: fara afisaj: Asta si cu afisaj: Asta. Ambele iti fac data logging in functie de turatie... pe una o vezi in direct, cealalta numai cu un calculator interfatata.
Circuit electronic simplu e pentru una de banda ingusta - presupun, cel putin din ce scheme am vazut pana acum.

Pentru montare iti trebuie doar o gaura filetata in evacuare; cand nu o folosesti se astupa cu un surub. Daca ai galerii individuale la fiecare cilindru, poti face acolo cate o gaura, permitand astfel reglarea fiecarui cilindru in parte daca si alimentarea este asa.

Daca stiti alte variante mai ok dati de stire.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Feb 2009, 16:29
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




m-am uitat pe linkuri, se pare ca sunt un pic mai 'user friendly' in sensul ca fac conversia din tensiune in raport aer/combustibil.

Eu o sa fac ceva mai primitiv.

milivoltmetrul asta :

http://www.best-microcontroller-projects.c...volt-meter.html

am sa il cuplez la sonda lambda. Am luat o sonda de logan. sper sa fie buna. nu m-am documentat prea mult, dar daca nu e buna, vad eu unde gasesc alta.

Iau un saxofon nou, sudez o piulita pe el si montez sonda. Din cate am vazut la logan, prima sonda e foarte "sus", pe galerie, adica in apropiere de iesirile din chiulasa.

Am sa conectez si rezitenta de incalzire a sondei, tot manual, cu un buton pornit/oprit.

Bine, in caz ca vreau sa fac un pic mai softisticat, modific softul voltmetrului ca sa converteasca din tensiune in raportul ala aer/combustibil. Softul e simplu, facut in C, deci nu pune probleme prea mari de adaptare. Doar sa gasesc o fisa tehnica de la sonda asta pe care am luat-o.

This post has been edited by payty: 4 Feb 2009, 16:31


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 9 Feb 2009, 10:53
Post #323


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Cu uimire am aflat ieri dupa ce m-am uitat la carburator ... ca scrie pe el Carfil .. si ca e facut sub liceenta weber ... e bun de ceva? Din ce-am vazut... cred ca e 1.4.. dar nu stiu sigur. Sunt incepator .. cum as putea sa vad exact ce model e?

Atasez si o poza .. poate poate ..

Poza_043.jpg

This post has been edited by Alungatu: 9 Feb 2009, 10:55


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 9 Feb 2009, 18:50
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




modelul e stantat undeva pe el. ar trebui sa fie carfil irm2am daca e de 1400. si ar trebui undeva pe lateral sa fie stantat si un "27", adica dimensiunea difuzorului.

daca gasesti 25.5 atunci ai carburator de 1300 adica carfil 32 irma.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 10 Feb 2009, 11:10
Post #325


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




La cat consuma ma indoiesc ca e de 1.3 biggrin.gif Ies cam cu 10 % in oras ... :|

EDIT

Si totusi scrie "32 irm2am" pe el, e de 1.3 ? ... cel de 1.6 ce scrie pe el ? Caut unu de 1.6 (poate dublucorp)

11 Feb 2009, 00:19:
Nimeni? smile.gif

This post has been edited by Alungatu: 11 Feb 2009, 00:19


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Feb 2009, 14:19
Post #326


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




@Alungatu Galeria ta de admisie este de nova si chiuloasa la fel...Nu ai motor de 1600? Carburatorul are facuta flansa pentru adaptare .Nu pot spune ce fel de carburator este acela( de 1300 sau 1400) dar galaria sigur este de nova si chiuloasa le fel se vede clar si cred ca si de acolo ai consumul ala mai maricel. Poti pune linistit carburator dubu corp cu mici modificari si o sa simti ceva diferenta si daca este reglat bine consumul este cam acelasi wink.gif .Toate cele bune

This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Feb 2009, 14:22


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Feb 2009, 14:36
Post #327


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Motorul e de 1.6, dar e de pe papuc. Carburatorul cred ca e de 1.4 (scrie 32 irm2am pe el) si de asta ma gandeam sa caut unu dublu corp de 1.6. Doar ca .. nu prea gasesc biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Feb 2009, 14:53
Post #328


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Am zis eu ...si eu caut carburator dublu...am vb cu cineva dar sa vad ce zice


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Feb 2009, 15:03
Post #329


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Stii ceva modele de masini de la care s-ar potrivi carburatorul la dacie? Si care sa aiba eventual si dublu? Auzisem ca de la oltcit s-ar potrivi ..


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Feb 2009, 15:50
Post #330


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Da cel de oltcit e APROAPE la fel dar am inteles ca nu merge...parearea mea e sa cauti tot de nova...gasisem la cineva un dublu corp cu vreo 2 mil care zicea ca e aproape nou si reglat pe banc daca te intereseaza te pot pune in legatura cu el asta daca il mai are .

This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Feb 2009, 15:54


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2025 - 00:04
Forum Renault