carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
payty |
![]()
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
cannavaro |
![]()
Post
#302
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
inseamna ca nu erau reglate bine.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
mad toz |
![]()
Post
#304
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(payty @ 28 Jan 2009, 22:47) eu nu te-as sfatui sa iti pui asa ceva pe motorul de dacie. am avut eu (unul singur, nu 2) si nu m-a impresionat decat prin consumul atata de mare incat dupa vreo 5 km, imi scazuse vizibil (pe ceasul din bord) nivelul la benzina. Daca ai 2 carburatoare cum sunt cele din poza reglate bine ,trebuie sa consume mai putin decat un carfil monocorp sau dublucorp , si chiar mai putin decat orice carburator dublucorp. Se intampla asta pentru ca se poate regla amesctecul pentru fiecare cilindru. This post has been edited by mad toz: 29 Jan 2009, 00:09 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
payty |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mad toz @ 29 Jan 2009, 00:06) Daca ai 2 carburatoare cum sunt cele din poza reglate bine ,trebuie sa consume mai putin decat un carfil monocorp sau dublucorp , si chiar mai putin decat orice carburator dublucorp. Se intampla asta pentru ca se poate regla amesctecul pentru fiecare cilindru. se intampla sa pot regla, dar oricum nu poti regla cu foarte mare acuratete amestecul ca sa fie egal pe toti cilindrii. Un reglaj dupa ochi nu are cum sa fie precis. e cum ai regla culbutorii fara lera. Plus ca aceste carburatoare au pompele de sprit foarte "potente", adica dau benzina foarte multa cand se apasa pedala. Weberele au pompa de sprit cu piston, nu cu membrana si nu vad cum reglezi volumul pe care il da pompa. Eu am avut carburatoar weber 40 dcoe, cu setari pt motor destul de mic, adica difuzor de 27 mm (exact cat cel de dacie). Aveam si un programel care iti dadea setarile in functie de anumiti parametri care erau dati de utilizator si carburatorul meu se incadra in ce zicea programul ala. Asta, ca ar trebui sa consume mult mai putin sunt povesti pescaresti. Tot se discuta ca un monocorp de dacie reglat cum trebuie si in parametri ar trebui sa consume 7-8% in oras. Pai daca weberul orizontal ar consuma si mai putin de atat, nu s-ar mai fi inventat injectia electronica, pt ca nu ar mai fi fost necesara. Weberele orizontale sunt carburatoare facute in special pt masini sport, si la masinile sport nu se pune problema consumului, ci a performantelor. Ma rog, nu aveti decat sa va montati daca vreti asa ceva, dar ca idee, pe motorul asta cum e cel de dacie, renault nu a montat din fabrica carburatoare weber orizontale pt ca nu era necesar. Orizontale s-au montat doar pe motoarele renault cu chiulasa cu camere emisferice de genul gordini, unde chiar era nevoie de asa ceva. Eu am incercat doar sa dau o parere ca unul care a avut asa ceva pe masina. This post has been edited by payty: 29 Jan 2009, 08:48 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#306
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.434 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Payty, ai mare dreptate.
Oricum, dcoe-ul e un carburator de curse, deci e de tipul portnit/oprit in mare parte. Circuitul de progresiune nu e prea complicat, si ca atare asigura dozaje destul de bogate in marea majoritate a timpului. In plus, pentru capacitatile de cuurgere pe care le ofera chiulasa de dacie cu arbore cu came STAS, e cam mult. Pentru consumuri mici, un 32/36 DGAV e mai potrivit. This post has been edited by einstein1984: 29 Jan 2009, 10:20 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#307
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
sau 32/32 il poti face sincron sau progresiv depinde cum doresti.
This post has been edited by djasu82: 29 Jan 2009, 17:01 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
payty |
![]()
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mai e o chestie apropo de dcoe:
unii ar zice ca sunt chestii neimportante, dar dupa parerea mea sunt, pentru mersul pe strada, nu pt curse. e greu sa faci priza de aer cald, si iarna e belea destul de mare, si e greu sa faci talpa incalzitoare. Plus ca mecanismul de soc e destul de rudimentar la dcoe, iar la unele mai vechi din cate am auzit chiar lipseste. Ar parea chestii care sunt necesare pt mersul batraneste cu masina, dar eu unul, pe frig, cand am avut carburator fara soc, fara filtru si implicit fara priza de aer cald, m-am umplut de nervi (si din cauza consumului si din cauza ca pana se incalzea, se oprea de nu stiu cate ori motorul). bune cred ca ar fi niste solexuri orizontale de 32 de mm. sunt tot pt motoare sportive, dar probabil permit un reglaj mai economic din cauza ca au corpurile mai mici. din pacate, dupa cate am vazut, aceste solexuri nu sunt atat de bine facute precum dcoe-urile (de exemplu nu au rulmenti la axul clapetei) si probabil s-ar gasi unele deja uzate la ax si implicit prin urmele lasate de clapete in corpul carburatorului. This post has been edited by payty: 29 Jan 2009, 18:47 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#309
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In "categoria DCOE" s-ar incadra si DHLA? Ma refer aici la tot ce ati zis despre ele...
Daca da, indraznesc sa nu fiu de acord. Tipul asta de carburator a echipat masini de serie, relativ recente ca productie, destinate mersului pe strada. Si aveau chiulase cross-flow si petele calde lipseau (vezi alfa) ![]() PS: Abia astept sa le pun la punct si p-ale mele ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#310
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu dellorto-urile nu le-am incercat.
ale mele sunt tot de alfa, pt motor de 1.7 litri cred. au difuzor de 32 de mm. chiar sunt curios daca le montezi pe ale tale cum se comporta. cum ziceam, weberul ala al meu avea difuzor mai mic (27) si nu m-a impresionat prea mult. S-ar putea totusi sa consume ceva, pt ca au gaurile de progresiune mai mari si sunt si 5 in loc de 3 ca la weber. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ment |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Pai tocmai ca sunt 5 gauri de progresiune ma gandesc ca-s mai destepte.. Mai multe circuite, reglarea mai exacta a amestecului, pe mai multe plaje
![]() Oricum, cu carburatoarele astea din ce am citit, nu faci mai nimic daca nu le jetezi serios, si asta implica in primul rand alegerea venturiului, care din ce am citit pe net ar veni pe la 26mm pentru "strada". La noi majoritatea care folosesc asa ceva parca merg cu venturiuri supradimensionate.. Si jetarea la fel, nu cred ca ii chiar asa de usor sa gasesti combinatia potrivita, tre sa cumperi jigloare de pe net, si sa tot incerci, scoti jiglor, bagi jiglor, testezi pff. Iar pentru "pompa de benzina", ca arunca prea multa benzina, si aici e ceva customizabil. Pana la urma cel mai mare avantaj al carburatoarelor astea - "customising", optiunile de modificari, sunt si un dezavantaj.. Plus ca daca te apuci de jetare la noi, nici nu prea ai cum sa-ti dai seama cand ai gasit combinatia cu adevarat potrivita, decat sa tot iesi la plimbare si sa-ti dai cu presupusu. In afara din ce am vazut astia le jeteaza pe "rolling road", dyno, si doar asa probabil ca poti sa scoti tot din carburatoarele astea. La noi mai greu. Dar tre sa recunosc ca tot mi-ar place o pereche sa ma joc cu ele candva ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Muttley |
![]()
Post
#312
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
payty, parca ale mele au 6 gauri de progresiune, nu 5. Am scris la vremea-n care ma chinuiam sa merg cu ele da' nu mai stau sa caut.
Oricum, ultima gaura, dinspre galerie (considerand un singur corp), cred c-am s-o astup, clapeta de acceleratie n-o prea-nchide cum ar trebui. Dar ziceai ca la DCOE e rudimentar mecanismul de soc. Nu cunosc carburatorul ala, dar tu da. Deci la DHLA tot rudimentar e? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#313
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
dhla-urile nu le-am desfacut deloc sa vad ce e inauntru, si nici nu le-am pus pe galerie (ma rog, unul, ca nu am galerie pt 2).
la astea ai avantajul ca poti regla din arcul ala cursa parghiei de la pompa de sprit (sau cel puti asa imi inchipui uitandu-ma la ele ). In felul asta, micsorezi volumul total pe care il poate da pompa si mai reduci din consum. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(payty @ 28 Jan 2009, 22:47) eu nu te-as sfatui sa iti pui asa ceva pe motorul de dacie. am avut eu (unul singur, nu 2) si nu m-a impresionat decat prin consumul atata de mare incat dupa vreo 5 km, imi scazuse vizibil (pe ceasul din bord) nivelul la benzina. Un coforumist a avut pe o sportiva un singur carburator orizontal si consuma mai putin decat Carfilescu, Silos poate confirma ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
Muttley |
![]()
Post
#315
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mda, daca la DCOE n-ai posibilitate de reglaj pe pompa de repriza, cred si eu ca ti-a facut vartej in rezervor.
Ai dreptate, cursa membranei de la DHLA e perfect reglabila. Cand am facut testul ala le-am echilibrat foarte usor din acele piulite. Ce nu stiu la carburatoarele mele e diametrul difuzoarelor. Da' macar am unde sa-mi fac altele daca va fi cazul ![]() Abia astept sa ma reapuc de ele la vara ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#316
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(Muttley @ 31 Jan 2009, 02:23) Mda, daca la DCOE n-ai posibilitate de reglaj pe pompa de repriza, cred si eu ca ti-a facut vartej in rezervor. Se poate regla schimband "pump jet-ul" in nr.57 in poza dcoe40ex.jpg ( Size: 119.17k ) Number of downloads: 1911 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
Muttley |
![]()
Post
#317
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu tocmai usor
![]() PS: payty, imi pare rau ca n-ai incercat si DHLA-ul... Ai motorul cam identic cu al meu, ar fi fost interesant de vazut cum merge ![]() This post has been edited by Muttley: 31 Jan 2009, 11:46 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
payty |
![]()
Post
#318
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vali vtk @ 31 Jan 2009, 02:56) Se poate regla schimband "pump jet-ul" in nr.57 in poza dcoe40ex.jpg ( Size: 119.17k ) Number of downloads: 1911 schimband inejectorul pompei de repriza nu schimbi decat jetul momentan pe care il da. cantitatea totala de benzina pe care o da la o apasare completa a acceleratiei e aceeasi pt ca depinde de cata benzina intra in cilindrul pompei de sprit. Cand apesi pe acceleratie, benzina va iesi toata de acolo indiferent ce duza pui tu. E valabil si pt apasari partiale. Ma rog, s-ar putea face un opritor care sa impiedice pistonul sa mai coboare pana jos, dar nu cred ca e o solutie prea buna. @Muttley - probabil ai difuzoare de 32 la dhla-uri. Ale mele tot de alfa sunt si am de 32. Oricum trebuie sa scrie pe ele. Problema e ca daca la DCOE le-am putut scoate cu usurinta de acolo, la dhla nu s-au miscat deloc, oricat as fi tras de ele. Sper sa nu fie intepenite, ca parca totusi nu par turnate cu corpul caruratorului cum e la majoritatea. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
payty |
![]()
Post
#319
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
scuze pt postul dublu, dar nu se mai putea edita cel vechi.
Cineva de pe internet se pare ca a adaptat la un GTT o sonda lambda. http://pquillon.chez-alice.fr/r5gtturbo/richesse.htm Eu vreau sa incerc sa adaptez asa ceva pe un saxofon de dacie. Cred ca e util in cazul in care se schimba carburatorul de dacie cu altul de alta masina, pentru a putea verifica pe o plaja mai mare de turatii cum e amestecul. E posibil ca el sa fie reglat cum trebuie la relanti, dar in sarcina sa fie prea bogat si sa dea consumuri mari. Montajul e simplu, se pune sonda pe evacuare, si apoi se cupleaza la un milivoltmetru care nu e greu de construit si care se poate monta in bord cu un afisaj lcd. In felul asta se poate umbla la jicloare dupa cum indica milivoltmetrul. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#320
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
aproximativ cam cat consuma carburatorul dublu corp pe dacie ? si cam ce diferente is dintre cel original si cel cu dublu corp ? astept pareri va rog
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
emircea |
![]()
Post
#321
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(payty @ 2 Feb 2009, 19:01) Iti trebuie sonda lambda de banda larga daca vrei treaba ca lumea. Am gasit 2 variante mai ok ca pret: fara afisaj: Asta si cu afisaj: Asta. Ambele iti fac data logging in functie de turatie... pe una o vezi in direct, cealalta numai cu un calculator interfatata. Circuit electronic simplu e pentru una de banda ingusta - presupun, cel putin din ce scheme am vazut pana acum. Pentru montare iti trebuie doar o gaura filetata in evacuare; cand nu o folosesti se astupa cu un surub. Daca ai galerii individuale la fiecare cilindru, poti face acolo cate o gaura, permitand astfel reglarea fiecarui cilindru in parte daca si alimentarea este asa. Daca stiti alte variante mai ok dati de stire. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
payty |
![]()
Post
#322
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
m-am uitat pe linkuri, se pare ca sunt un pic mai 'user friendly' in sensul ca fac conversia din tensiune in raport aer/combustibil.
Eu o sa fac ceva mai primitiv. milivoltmetrul asta : http://www.best-microcontroller-projects.c...volt-meter.html am sa il cuplez la sonda lambda. Am luat o sonda de logan. sper sa fie buna. nu m-am documentat prea mult, dar daca nu e buna, vad eu unde gasesc alta. Iau un saxofon nou, sudez o piulita pe el si montez sonda. Din cate am vazut la logan, prima sonda e foarte "sus", pe galerie, adica in apropiere de iesirile din chiulasa. Am sa conectez si rezitenta de incalzire a sondei, tot manual, cu un buton pornit/oprit. Bine, in caz ca vreau sa fac un pic mai softisticat, modific softul voltmetrului ca sa converteasca din tensiune in raportul ala aer/combustibil. Softul e simplu, facut in C, deci nu pune probleme prea mari de adaptare. Doar sa gasesc o fisa tehnica de la sonda asta pe care am luat-o. This post has been edited by payty: 4 Feb 2009, 16:31 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#323
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Cu uimire am aflat ieri dupa ce m-am uitat la carburator ... ca scrie pe el Carfil .. si ca e facut sub liceenta weber ... e bun de ceva? Din ce-am vazut... cred ca e 1.4.. dar nu stiu sigur. Sunt incepator .. cum as putea sa vad exact ce model e?
Atasez si o poza .. poate poate .. Poza_043.jpg This post has been edited by Alungatu: 9 Feb 2009, 10:55 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
payty |
![]()
Post
#324
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
modelul e stantat undeva pe el. ar trebui sa fie carfil irm2am daca e de 1400. si ar trebui undeva pe lateral sa fie stantat si un "27", adica dimensiunea difuzorului.
daca gasesti 25.5 atunci ai carburator de 1300 adica carfil 32 irma. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#325
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
La cat consuma ma indoiesc ca e de 1.3
![]() EDIT Si totusi scrie "32 irm2am" pe el, e de 1.3 ? ... cel de 1.6 ce scrie pe el ? Caut unu de 1.6 (poate dublucorp) 11 Feb 2009, 00:19: Nimeni? ![]() This post has been edited by Alungatu: 11 Feb 2009, 00:19 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
@Alungatu Galeria ta de admisie este de nova si chiuloasa la fel...Nu ai motor de 1600? Carburatorul are facuta flansa pentru adaptare .Nu pot spune ce fel de carburator este acela( de 1300 sau 1400) dar galaria sigur este de nova si chiuloasa le fel se vede clar si cred ca si de acolo ai consumul ala mai maricel. Poti pune linistit carburator dubu corp cu mici modificari si o sa simti ceva diferenta si daca este reglat bine consumul este cam acelasi
![]() This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Feb 2009, 14:22 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#327
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Motorul e de 1.6, dar e de pe papuc. Carburatorul cred ca e de 1.4 (scrie 32 irm2am pe el) si de asta ma gandeam sa caut unu dublu corp de 1.6. Doar ca .. nu prea gasesc
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Am zis eu ...si eu caut carburator dublu...am vb cu cineva dar sa vad ce zice
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#329
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Stii ceva modele de masini de la care s-ar potrivi carburatorul la dacie? Si care sa aiba eventual si dublu? Auzisem ca de la oltcit s-ar potrivi ..
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Da cel de oltcit e APROAPE la fel dar am inteles ca nu merge...parearea mea e sa cauti tot de nova...gasisem la cineva un dublu corp cu vreo 2 mil care zicea ca e aproape nou si reglat pe banc daca te intereseaza te pot pune in legatura cu el asta daca il mai are .
This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Feb 2009, 15:54 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2025 - 00:04 |