DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

Didy
post 1 Mar 2009, 13:32
Post #331


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 24 February 09




Cam cat ar costa un carburator din asta dublu corp? Ce ajustari ar trebuii?

Ms anticipat:)


--------------------
Dacia 1310 TLX 1991 1.4 - MM 02 BOS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 1 Mar 2009, 14:58
Post #332


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(Didy @ 1 Mar 2009, 13:32)
Cam cat ar costa un carburator din asta dublu corp? Ce ajustari ar trebuii?

Ms anticipat:)
*



is o gramada de vand carburatoare dublu corp , dami un pm daca chear esti interesat


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Mar 2009, 18:07
Post #333


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




carburatoare dublu corp le gasiti in targul vitan bucuresti .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Didy
post 5 Mar 2009, 21:00
Post #334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 24 February 09




QUOTE(djasu82 @ 1 Mar 2009, 18:07)
carburatoare dublu corp le gasiti in targul vitan bucuresti .
*


sunt din Baia Mare smile.gif


tmkrf nu pot sa-ti las la PM... n-am destule postari, lasa-mi te rog aici dak poti.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1991 1.4 - MM 02 BOS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 5 Mar 2009, 22:20
Post #335


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Carburatoarele dublu corp sunt destul de ok daca te pricepi sa le reglezi . Eu am experimentat destule pe asta al meu si inca mai merge , consumul acceptabil si trage destul de bine ;de reglat eu l-am reglat dar se poate si mai bine . Consumul este intradevar mai mare decat ca la cel de 1400 ( mi se pare si logic) dar ai alta senzatie cand se deschide tr a 2 . Daia nu prea vreau sa ma despart eu de el si sa pun monocorp...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Mar 2009, 21:13
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Indeed...cu siguranta la buzunare ai o cu totul alta senzatie biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Mar 2009, 22:19
Post #337


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Mr_Devil83 la drum intins imi ia cam 7-8 , si cam 10-11 pe drum de munte ,mers sportiv ,schimbat intre 3000 si 4000 rpm . Nu e chiar asa rau ,dar tot o sa-mi pun un monocorp si daca imi place cum merge si consum acceptabil o sa-l las pe masina. Dar sa fac rost de bani si sa se mai incalzeasca vremea putin


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 9 Mar 2009, 12:59
Post #338


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Daca am motor de 1.6 si carburator de 1.4 ... consumul care e? De 1.4 (carburatorul) sau de 1.6 (motorul) ? smile.gif Eu am 1.6 .. dar am carburator mono de 1.4. Am facut rost de unu de 1.6 dublu de pe o nova, urmeaza sa-l montez. Sa vad care sunt diferentele (de putere si de consum)


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 13:05
Post #339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




consumul e dat 20%de carb(cum isi face dozajul in fctie de reglaje) si 80% de stilul de condus
daca pui carb de 1,6 pe mot 1,6 o sa iti creasca,DEMARAJUL(nu viteza),cuplul imbunatatit iar consumul va urca(daca este BINE reglat) cu max 1l in plus la ce ai tu acum.repet,daca este bine reglat...daca nu o sa creasca mult mai mult


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 9 Mar 2009, 16:37
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@Alungatu: exact aceeasi treaba vreau sa fac si eu...tot motor de 1557 am si actualmente carb mono. tot un carb de nova am facut rost, iar astazi am reusit sa fac rost si de flansa de textolit.
in materie de consum, dc ai un mers linistit nu cred ca se va vedea mare diferenta (daca e reglat corespunzator, bineinteles), insa totusi tb sa luam in calcul ca are 2 difuzoare si imbogatire pneumatica, cea din urma cred ca o s-o anulez..
Daca reusesti sa-l montezi inaintea mea chiar te rog sa dai de veste...in materie de reglaje ...site-ul oltcit.ro
spor


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 9 Mar 2009, 21:25
Post #341


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Din cate am inteles merg o singura camera pana la o anumita turatie .. dupa care se deschide cea de-a 2a .. deci daca o calci .. se deschide si camera 2 .. daca mergi linistit e ca si cum ai merge cu 1.6 mono... sau gresesc ?


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 21:36
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




ai dreptate...dar gandestete:cu cat intarzii intrarea celei de'a 2 a camere in fctiune cu atat ai sa o folosesti mai mult pe prima=>tot consum maricel deoarece ai sa deshizi aproape toata clapeta 1 pana sa intre a 2a..ori daca faci asta e echivalentul mersului cu un carb normal foarte turat=consum de carburant mare
de aceea acel reglaj este un compromis intre performanta si eficienta

This post has been edited by CandyMan13: 9 Mar 2009, 21:36


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 9 Mar 2009, 21:57
Post #343


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Gresiti, clapeta de pe treapta a doua se deschide la aproximativ 1/3 din cursa pedalei de acceleratie.Nu este cu deschidere vacumatica.Cand clapeta a doua se deschide,prima nu se inchide ,deci logic ca papa si mai multa benzina cu tr II deschisa. Evitati deschiderea tr II daca nu aveti nevoie de ea .


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 9 Mar 2009, 23:41
Post #344


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




1/3 sau 2/3 ? :| Adica la primu sfert sau la ultimu sfert de pedala ? smile.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 00:16
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




ionut, motorul de 1,4l, carburator 32irma2am consum undeva la 7in oras si ceva peste 5 in afara, cu o cutie de viteze in 4 trepte si planetare scurte. In afara viteza de croaziera este de 70 - 90km/h.

Nu zic 5,2 ca sare argon pe mine ca abia cutia in 5 trepte scoate un 5,5% dar undeva pe acolo.

sa zicem ca am facut 20 de km cu 1l de benzina + ce mai era in carburator si stat la vreo 4 semafoare, franari, accelerari, ferit de accidente bucurestenii cu logan sau jeepuri care nu stiu sa semnalizeze nici cand intra intr-un giratoriu, nici cand te depasesc, nici cand revin pe banda. Si ceva masini cu numar de ilfov. Localnici vreo 2 numai.

P.S.
In ordinea cretinilor intanliti pe drum cand faceam testul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 10 Mar 2009, 00:45
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




Alungatu: clapeta aia a II-a se deschide spre ultima treime a cursei, insa ca sa scoti un consum decent cu ast carb nu e suficient sa mergi cu ea turata mult doar cu clapeta I deschisa pt ca iti intra imbogatirea pneumatica...carbul asta oricum haleste mult. importante sunt reglajele referitoare la deschiderea clapetelor si a suruburilor CO si progresiune. Interesati-va cat consuma un oltcit, care are motorul si mai mic si jiglere mai mici...
iar despre consumuri de 5% cu carb mono...mie si daca mi-ar consuma atat nu as avea curaj sa spun. mi se par basme si atat. poate cu motor de 1,3L. nu stiu


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 01:03
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




gangara 102-13-le de 1,4l are compresia de 9,6:1 iar 810-99* are 8,5:1. Care crezi ca scoate un consum mai mic, ajutat de o cutie de papuc pe 1300?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 10 Mar 2009, 07:29
Post #348


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Mai incearca.

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 113.4k ) Number of downloads: 955


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 07:32
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




ok ok ok, 9:1. Ideea e ca tot e mai potent decat ailalta puturosenie de motor.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 10 Mar 2009, 10:32
Post #350


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Eu am sa pun ala de nova .. dublu corp 1.6 .. si-oi vedea ce va fi smile.gif Daca-mi ies niste consumuri dintr-alea SF .. am sa repun asta de 1.4 mono si gata smile.gif Singurul lucru care il pierd e flansa aia (adjustarea) de la 1.4 la 1.6 ... si invers (daca o sa pun 1.4 inapoi)

Am motor 106-00 ... adica motor de papuc si galerie tot de papuc ..

This post has been edited by Alungatu: 10 Mar 2009, 10:33


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 10 Mar 2009, 15:27
Post #351


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@Mr_Devil83: faza aia ca 1300 ar putea sa scoata un consum mai mic decat 1400 a fost doar asa o chestie legata de cilindree in apararea acestei utopii legate de consum...nimic serios in date...

@Alungatu:in afara de reductia aia de la galerie de 1600 la carb de 1400, vezi ca mai tb sa prelungesti si returul de benzina, in caz ca ai pompa fara retur


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 10 Mar 2009, 15:32
Post #352


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Parca nu am retur .. din cate retin .. am sa ma uit si-o sa revin


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Mar 2009, 15:36
Post #353


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Vroiam sa spun 3/4 din cursa pedalei,nu stiu unde imi era capul biggrin.gif


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Mar 2009, 11:02
Post #354


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Am revenit .. deci pompa mea e una ciudata... Are returul pe furtunul pe care se duce benzina spre carburator .. inainte de filtru de benzina.. atasez o poza facuta in paint ca sa intelegeti smile.gif


Ar trebui sa mai fac vreo modificare la pompa?

untitled_15.jpg


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 11 Mar 2009, 11:30
Post #355


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Aia e pompa pentru carburator dublucorp, care are returul pe el si nu e nevoie de retur la pompa, iar furtunul care nu stii de el, e intrarea de benzina in pompa, cine a montat-o a mai pus un filtru suplimentar, inainte de pompa.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Mar 2009, 12:57
Post #356


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Deci sa inteleg ca pompa e OK ... e chiar pentru carburator dublu corp. Tipu care a avut masina inaintea mea era pasionat de masini.. un tip din Vaslui .. avea magazie de CDuri pe ea .. si altele. Motorul probabil tot el l-a pus (de papuc 1.6 si galerie tot de papuc). Doar carburatorul a ramas de 1.4 ... ceea ce am sa schimb in curand. Deci in concluzie trebuie doar sa schimb carburatorul.. nu mai trebuie sa fac alte modificari pe la pompa sau stiu eu ce, nu ?


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Mar 2009, 14:17
Post #357


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Vezi ce cablu de acceleratie ai, posibil sa fie pentru monocorp si nu se potriveste la dublucorp.

This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Mar 2009, 14:18


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Mar 2009, 14:47
Post #358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




gangara chestia e ca chiar scoate motoru de 1,4 consum mai mic decat 1,3-ul.

Acuma ce sa zic, cu benzina de 20,00 lei fac cam 110km. Adica cu 6,06litri. Si nu facuti dintr-o bucata ci in 2 zile sa zicem si vreo 4 5 porniri din care minim 2 la rece. Asa ca sau e mai jmecher motorul meu si nu ii mai place benzina sau l-am vrajit eu de nu ii mai place benzina.

Pur si simplu tot ce i-am facut dupa ce am avut o problema cu retuul infundat (asa era de cand am cumparat masina si nu am stiut), i-am pus monocorpul by default de 1400, fara nici o modificare, o platina bosch si lulea bosch pt ca aveam problema cu urcatul peste 2000 de ture in treptele superioare de viteza (3,4) si un capac metaplast (ca numa de ala am gasit) si un schimb de ulei. Am bagat un valvoline turbo V 10w-40. Si dintr-o data motorul meu consuma decent. Si trage si foarte bine pentru o dacie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 11 Mar 2009, 16:52
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 876
Joined: 30 October 07




@alungatu: pompa e buna..ideea e ca tb sa prelungesti furtunul de retur . el tb sa intre in carburatorul dublu...sau astupi stutul de retur din carburator, ceea ce nu cred ca ar fi indicat...

mr devil: eu nici pe autostrada cu 100 km/h nu scot consum de 6...si am toata aprinderea schimbata si motorul un stare buna...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Mar 2009, 23:14
Post #360


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




QUOTE(gangara @ 11 Mar 2009, 16:52)
@alungatu: pompa e buna..ideea e ca tb sa prelungesti furtunul de retur . el tb sa intre in carburatorul dublu...sau astupi stutul de retur din carburator, ceea ce nu cred ca ar fi indicat...

mr devil: eu nici pe autostrada cu 100 km/h nu scot consum de 6...si am toata aprinderea schimbata si motorul un stare buna...
*




Sa inteleg ca la carburatorul dublu trebuiesc doua furtune care sa alimenteze .. si metoda ar fi ca returul sa-l bag in carburator si sa nu se mai duca .. unde se duce in mod normal ?

Cat despre cablu ... trebuie si cablu de acceleratie cu doua 'capete' ?


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 16:28
Forum Renault