carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
Didy |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 24 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1991 1.4
- MM 02 BOS
|
|||
tmkrf |
![]()
Post
#332
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#333
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
carburatoare dublu corp le gasiti in targul vitan bucuresti .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Didy |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 24 February 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1991 1.4
- MM 02 BOS
|
|
G I M |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Carburatoarele dublu corp sunt destul de ok daca te pricepi sa le reglezi . Eu am experimentat destule pe asta al meu si inca mai merge , consumul acceptabil si trage destul de bine ;de reglat eu l-am reglat dar se poate si mai bine . Consumul este intradevar mai mare decat ca la cel de 1400 ( mi se pare si logic) dar ai alta senzatie cand se deschide tr a 2 . Daia nu prea vreau sa ma despart eu de el si sa pun monocorp...
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#336
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Indeed...cu siguranta la buzunare ai o cu totul alta senzatie
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
G I M |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Mr_Devil83 la drum intins imi ia cam 7-8 , si cam 10-11 pe drum de munte ,mers sportiv ,schimbat intre 3000 si 4000 rpm . Nu e chiar asa rau ,dar tot o sa-mi pun un monocorp si daca imi place cum merge si consum acceptabil o sa-l las pe masina. Dar sa fac rost de bani si sa se mai incalzeasca vremea putin
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#338
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Daca am motor de 1.6 si carburator de 1.4 ... consumul care e? De 1.4 (carburatorul) sau de 1.6 (motorul) ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
consumul e dat 20%de carb(cum isi face dozajul in fctie de reglaje) si 80% de stilul de condus
daca pui carb de 1,6 pe mot 1,6 o sa iti creasca,DEMARAJUL(nu viteza),cuplul imbunatatit iar consumul va urca(daca este BINE reglat) cu max 1l in plus la ce ai tu acum.repet,daca este bine reglat...daca nu o sa creasca mult mai mult |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
gangara |
![]()
Post
#340
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@Alungatu: exact aceeasi treaba vreau sa fac si eu...tot motor de 1557 am si actualmente carb mono. tot un carb de nova am facut rost, iar astazi am reusit sa fac rost si de flansa de textolit.
in materie de consum, dc ai un mers linistit nu cred ca se va vedea mare diferenta (daca e reglat corespunzator, bineinteles), insa totusi tb sa luam in calcul ca are 2 difuzoare si imbogatire pneumatica, cea din urma cred ca o s-o anulez.. Daca reusesti sa-l montezi inaintea mea chiar te rog sa dai de veste...in materie de reglaje ...site-ul oltcit.ro spor |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#341
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Din cate am inteles merg o singura camera pana la o anumita turatie .. dupa care se deschide cea de-a 2a .. deci daca o calci .. se deschide si camera 2 .. daca mergi linistit e ca si cum ai merge cu 1.6 mono... sau gresesc ?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
ai dreptate...dar gandestete:cu cat intarzii intrarea celei de'a 2 a camere in fctiune cu atat ai sa o folosesti mai mult pe prima=>tot consum maricel deoarece ai sa deshizi aproape toata clapeta 1 pana sa intre a 2a..ori daca faci asta e echivalentul mersului cu un carb normal foarte turat=consum de carburant mare
de aceea acel reglaj este un compromis intre performanta si eficienta This post has been edited by CandyMan13: 9 Mar 2009, 21:36 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
G I M |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Gresiti, clapeta de pe treapta a doua se deschide la aproximativ 1/3 din cursa pedalei de acceleratie.Nu este cu deschidere vacumatica.Cand clapeta a doua se deschide,prima nu se inchide ,deci logic ca papa si mai multa benzina cu tr II deschisa. Evitati deschiderea tr II daca nu aveti nevoie de ea .
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#344
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
1/3 sau 2/3 ? :| Adica la primu sfert sau la ultimu sfert de pedala ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ionut, motorul de 1,4l, carburator 32irma2am consum undeva la 7in oras si ceva peste 5 in afara, cu o cutie de viteze in 4 trepte si planetare scurte. In afara viteza de croaziera este de 70 - 90km/h.
Nu zic 5,2 ca sare argon pe mine ca abia cutia in 5 trepte scoate un 5,5% dar undeva pe acolo. sa zicem ca am facut 20 de km cu 1l de benzina + ce mai era in carburator si stat la vreo 4 semafoare, franari, accelerari, ferit de accidente bucurestenii cu logan sau jeepuri care nu stiu sa semnalizeze nici cand intra intr-un giratoriu, nici cand te depasesc, nici cand revin pe banda. Si ceva masini cu numar de ilfov. Localnici vreo 2 numai. P.S. In ordinea cretinilor intanliti pe drum cand faceam testul. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
gangara |
![]()
Post
#346
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Alungatu: clapeta aia a II-a se deschide spre ultima treime a cursei, insa ca sa scoti un consum decent cu ast carb nu e suficient sa mergi cu ea turata mult doar cu clapeta I deschisa pt ca iti intra imbogatirea pneumatica...carbul asta oricum haleste mult. importante sunt reglajele referitoare la deschiderea clapetelor si a suruburilor CO si progresiune. Interesati-va cat consuma un oltcit, care are motorul si mai mic si jiglere mai mici...
iar despre consumuri de 5% cu carb mono...mie si daca mi-ar consuma atat nu as avea curaj sa spun. mi se par basme si atat. poate cu motor de 1,3L. nu stiu |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
gangara 102-13-le de 1,4l are compresia de 9,6:1 iar 810-99* are 8,5:1. Care crezi ca scoate un consum mai mic, ajutat de o cutie de papuc pe 1300?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#349
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ok ok ok, 9:1. Ideea e ca tot e mai potent decat ailalta puturosenie de motor.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#350
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Eu am sa pun ala de nova .. dublu corp 1.6 .. si-oi vedea ce va fi
![]() ![]() Am motor 106-00 ... adica motor de papuc si galerie tot de papuc .. This post has been edited by Alungatu: 10 Mar 2009, 10:33 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#351
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@Mr_Devil83: faza aia ca 1300 ar putea sa scoata un consum mai mic decat 1400 a fost doar asa o chestie legata de cilindree in apararea acestei utopii legate de consum...nimic serios in date...
@Alungatu:in afara de reductia aia de la galerie de 1600 la carb de 1400, vezi ca mai tb sa prelungesti si returul de benzina, in caz ca ai pompa fara retur |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#352
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Parca nu am retur .. din cate retin .. am sa ma uit si-o sa revin
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Vroiam sa spun 3/4 din cursa pedalei,nu stiu unde imi era capul
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#354
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Am revenit .. deci pompa mea e una ciudata... Are returul pe furtunul pe care se duce benzina spre carburator .. inainte de filtru de benzina.. atasez o poza facuta in paint ca sa intelegeti
![]() Ar trebui sa mai fac vreo modificare la pompa? untitled_15.jpg |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Aia e pompa pentru carburator dublucorp, care are returul pe el si nu e nevoie de retur la pompa, iar furtunul care nu stii de el, e intrarea de benzina in pompa, cine a montat-o a mai pus un filtru suplimentar, inainte de pompa.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#356
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Deci sa inteleg ca pompa e OK ... e chiar pentru carburator dublu corp. Tipu care a avut masina inaintea mea era pasionat de masini.. un tip din Vaslui .. avea magazie de CDuri pe ea .. si altele. Motorul probabil tot el l-a pus (de papuc 1.6 si galerie tot de papuc). Doar carburatorul a ramas de 1.4 ... ceea ce am sa schimb in curand. Deci in concluzie trebuie doar sa schimb carburatorul.. nu mai trebuie sa fac alte modificari pe la pompa sau stiu eu ce, nu ?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Vezi ce cablu de acceleratie ai, posibil sa fie pentru monocorp si nu se potriveste la dublucorp.
This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Mar 2009, 14:18 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#358
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
gangara chestia e ca chiar scoate motoru de 1,4 consum mai mic decat 1,3-ul.
Acuma ce sa zic, cu benzina de 20,00 lei fac cam 110km. Adica cu 6,06litri. Si nu facuti dintr-o bucata ci in 2 zile sa zicem si vreo 4 5 porniri din care minim 2 la rece. Asa ca sau e mai jmecher motorul meu si nu ii mai place benzina sau l-am vrajit eu de nu ii mai place benzina. Pur si simplu tot ce i-am facut dupa ce am avut o problema cu retuul infundat (asa era de cand am cumparat masina si nu am stiut), i-am pus monocorpul by default de 1400, fara nici o modificare, o platina bosch si lulea bosch pt ca aveam problema cu urcatul peste 2000 de ture in treptele superioare de viteza (3,4) si un capac metaplast (ca numa de ala am gasit) si un schimb de ulei. Am bagat un valvoline turbo V 10w-40. Si dintr-o data motorul meu consuma decent. Si trage si foarte bine pentru o dacie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
gangara |
![]()
Post
#359
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@alungatu: pompa e buna..ideea e ca tb sa prelungesti furtunul de retur . el tb sa intre in carburatorul dublu...sau astupi stutul de retur din carburator, ceea ce nu cred ca ar fi indicat...
mr devil: eu nici pe autostrada cu 100 km/h nu scot consum de 6...si am toata aprinderea schimbata si motorul un stare buna... |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#360
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
QUOTE(gangara @ 11 Mar 2009, 16:52) @alungatu: pompa e buna..ideea e ca tb sa prelungesti furtunul de retur . el tb sa intre in carburatorul dublu...sau astupi stutul de retur din carburator, ceea ce nu cred ca ar fi indicat... mr devil: eu nici pe autostrada cu 100 km/h nu scot consum de 6...si am toata aprinderea schimbata si motorul un stare buna... Sa inteleg ca la carburatorul dublu trebuiesc doua furtune care sa alimenteze .. si metoda ar fi ca returul sa-l bag in carburator si sa nu se mai duca .. unde se duce in mod normal ? Cat despre cablu ... trebuie si cablu de acceleratie cu doua 'capete' ? |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 10:09 |