DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

G I M
post 11 Mar 2009, 23:25
Post #361


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




La monocorp,pompa are 3 stuturi : un stut este intrarea benzinei care vine din rezervor, un stut se duce in carburator iar celalalt stut se duce in tevuta de retur.
La cel dublucorp,pompa are doar 2 stuturi :unu intrarea si celalalt iesirea benzinei spre carburator.La randul lui carburatorul are si el doua stuturi,unu mai gros in care intra furtunul de la pompa si unul mai subtire,returul,care intra in tevuta de retur.
Sper ca nu te-am ametit prea tare


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 11 Mar 2009, 23:35
Post #362


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Pai pompa mea are doar doua furtunuri puse .. unu care vine din rezervor in pompa si unu care se duce spre carburator (pe care se gaseste si returul). Nu stiu de ce trebuie sa 'lungesc' furtunul pentru retur pentru ca eu nu am returul din carburator ...

O alta chestie ar fi cablu de acceleratie, de ce trebuie sa-l schimb? Este cablu pentru mono cu un singur capat ... si cel pentru dublu cu doua capete sau de ce?


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 11 Mar 2009, 23:42
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




cablul de acc tot un capat are biggrin.gif , numai ca prinderea e alta, daca te uita la carbul dublu vei vedea ca nu are nici un surub de prindere. cablul tb sa aiba o maciulie in capat. eu m-am gandit sa ii pun un surbel ceva, nu stiu, vad eu...

cat despre alimentare e f simplu: in carbul dublu tb sa intre doua furtune. tur si retur. tu ai un t-eu pe furtunul de tur din care pleaca returul si se duce in rezervor..
tu tb sa scoti furtunul de retur din t-eu si sa il prelungesti ca sa ajunga in carb...

daca nu sti cum, postezi si iti spun eu niste "carpeli"..

bafta


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 12 Mar 2009, 01:07
Post #364


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Am inteles faza cu turul si returul. Nu stiam ca dublu are retur din carburator. OKe ... ar mai trebui sa stiu ceva despre dublu ? Inafara de faptul ca trebuie sa am cablu de acceleratie cu 'o chestie' in cap ... si retur la benzina? Mai are ceva in plus fata de mono?


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 Mar 2009, 15:59
Post #365


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Da ,carburatorul dublu corp mai are si o supapa electromagnetica care are rolul de a intrerupe circuitul de benzina la luarea contactului,pentru a preveni inecarea motorului cu vapori de benzina. Deci iti mai trebuie un + contact , il poti lua de pe + bobina de inductie. Daca nu ai acest fir nu iti va sta la relanti. In rest nimic diferit


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 12 Mar 2009, 16:01
Post #366


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Ok. Multumesc. Maine poate imi gasesc timp sa cobor sa montez dublu. O sa revin cu detalii.


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 Mar 2009, 22:34
Post #367


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Spor la munca si consum mic !


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razwy
post 14 Mar 2009, 00:06
Post #368


mad max


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 September 06




unsure.gif Si totusi care sunt cele mai bune carburi cu dublu corp? se mai gasesc kit-uri de reparatii la weber si dellorto
Ma intereseaza 2 buc. weber sau dellorto in stare de functionare, daca are cineva.

This post has been edited by razwy: 14 Mar 2009, 00:07


--------------------
Dacia 1300, 1310 1979, 1995 berlina - CS-04-YFS, B-34-RBK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Mar 2009, 06:03
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca esti din bucuresti, kit de reparatie gasesti la al padrino. un magazin e la universitate, altele, nu stiu, mai cauta pe net.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 14 Mar 2009, 10:15
Post #370


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




O intrebare .. as astepta un raspuns cat de repede ... dublu are 4 "mufe" ... si anume 2 pe o parte si 2 pe cealalta ... 2 dintre ele stiu ca intra tur si retur ... dar in celelalte doua poate sa-mi spuna cineva ce trebuie bagat !? Cumva furtunelu' ala de la vacuum ? Astept un raspuns cat mai repdee .. daca se poate smile.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 14 Mar 2009, 11:36
Post #371


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




pe aceeasi parte cu cele 2 "mufe" de tur respectiv retur benzina sunt doua "mufe", una din ele este astupata de un dop de cauciuc, iar la cealalta cel care duce la delcou, la membrana ptr avans vacuumatic.Pe partea opusa cu aceste 4 "mufe" ar trebui un furtunel mai mic intre acea capsula de vacuum si partea inferioara a acarburatorului, partea sub cele doua clapete.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 14 Mar 2009, 13:41
Post #372


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Oke ... haideti s-o luam mai usor ca nu-s asa priceput smile.gif

1 - Tur si retur
2 - Nu stiu ce vine acolo (furtunul de la vacuum?)
3 - E chestia aia care trebuie sa ii pun + de la bobina de inductie
4 - Cablu de acceleratie

E bun? Deci la 2 nu am inteles ce trebuie .. sa astup o gaura si unde s-o pun la vacuum ?

Attached thumbnail(s)
IMG_1394.jpg ( Size: 201.03k ) Number of downloads: 1407
IMG_1395.jpg ( Size: 192.76k ) Number of downloads: 1557


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 14 Mar 2009, 14:44
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




prietene, hai sa iti explic pe intelesul tau, nu de alta dar tocmai am venit de la fierul meu si sunt fericitul posesor al cca 70 de magari. tocmai am reusit sa imi montez si eu dublul corp. chiar pot sa spun ca masina are cu totul alta viata. sper sa nu ma sece de combustibil.

in prima ta poza: e un tur (cel indicat cu sageata pe carb) si un retur. celelalte doua stuturi: cel subtire se duce la delco (avans vacumatic), iar cel gros tb sa se duca in capacul care vine peste carb din filtrul de aer, totodata intr-un t-eu (t-eu care se gaseste si la monocorp) in care mai intra furtunul de la capacul culbutori( furtunul il pastrezi pe acelasi de dinainte) . T-ul cred ca tb sa fie un pic diferit. Azi am facut teste fara sa conectez la filtru furtunele astea.

in poza a doua: ai electrovalva care tb alimentata de la un plus de pe contact, in consecinta cel mai usor e sa iei de la bob de ind.
si mai ai legatura la cablul de acc. dupa cum vezi, cablul este diferit, ii tb o maciulie. eu astazi ca sa fac teste l-am legat cu o sarma.

mai ai un stut, pe cealalta parte a carbului la care se conecteaza capsula de dezanecare, care oricum vad ca o ai deja pusa.

meca spune sa astupi un stut, respectiv cel un pic mai gros de langa stutul corespunzator avansului vacumatic. daca faci asta , pastrezi vechiul furtun, cel cu duza de la monocorp. ideea e ca ar fi mai la indemana asa, insa stutul respectiv este deja calibrat.
in materie de reglaje...ehehe....e treaba multa...dar sa ajunci tu acolo. spor


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 15 Mar 2009, 09:39
Post #374


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




L-am montat ... am reusit sa merg .. insa imediat am renunta la idee .. pentru ca, va vine sa credeti sau nu, in timp ce acceleram se ridica joja din motor .. si imi sarea ulei pe gaura de la joja .. am umplu masina de ulei de la motor.. cand statea la relanti .. era OK... cu cat o acceleram mai tare, cu atat se ridica joja mai sus.. drept urmare am revenit inapoi la 1.4 mono ... Nu stiu de ce s-a intamplat asa ca doar am motor de 1.6 si galerie tot de 1.6 :|

16 Mar 2009, 08:49:
Nu stie nimeni ?

This post has been edited by Alungatu: 16 Mar 2009, 08:49


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Mar 2009, 21:32
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai furtunul de recuperare de gaze din carter unde l-ai pus?



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 16 Mar 2009, 21:34
Post #376


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Ptr. ca tot se discuta aici de carburatoare dublu corp, stiti daca mai exista vreun carbotest in Bucuresti si cat costa afacerea asta?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 17 Mar 2009, 10:25
Post #377


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




QUOTE(payty @ 16 Mar 2009, 21:32)
pai furtunul de recuperare de gaze din carter unde l-ai pus?
*




Care e furtunu asta ? Ca sincer nu stiu ... eu am pus acceleratia ... socul .. vacuumul .. turul si returul .. si un fir cu + la electrovalva..

Cumva furtunul din poza care e incercuit cu rosu ? Pentru ca la furtunu asta, partea care intra in carburator am infundat-o (pentru ca nu stiam unde s-o bag)

This post has been edited by Alungatu: 17 Mar 2009, 10:27

Attached thumbnail(s)
IMG_0686.JPG ( Size: 329.54k ) Number of downloads: 1489


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 17 Mar 2009, 10:44
Post #378


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Alungatu @ 17 Mar 2009, 10:25)
Pentru ca la furtunu asta, partea care intra in carburator am infundat-o (pentru ca nu stiam unde s-o bag)
*




Pai si gazele din carterul superior pe unde se evacueaza huh.gif ,

Daca nu ai unde pune acel furtun , de la capac, propteste-l undeva pe sub masina si atat, chiar daca nu este prea indicat .... sleep.gif

This post has been edited by Minel: 17 Mar 2009, 10:45


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 17 Mar 2009, 11:03
Post #379


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Deci greseala a fost ca l-am infundat si gazele au ramas in motor ? Deci eu am infundat doar partea care intra in carburator ... cea care intra in motor si in partea cealalta am lasat la fel ... doar partea care intra in carburator am infundat-o...


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 17 Mar 2009, 11:16
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Asta e motivul pentru care iti sare joja.
Daca la carburatorul nou nu ai unde sa-l introduci, ia un stut de ala metalic pentru galerii si infileteaza-l in gatul de lebada si cu un furtun mai lung il conectezi acolo.

This post has been edited by aly: 17 Mar 2009, 11:17


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 17 Mar 2009, 15:15
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




ba are unde sa il conecteze
capacul nou care vine peste carb dublu din filtrul de aer are si el un mic stut (la fel ca la capacul mono) in care intra acelas t-eu (de la carbul mono). intr-o parte intra acest furtun de la capacul culbutori, iar in cealalta parte tb sa intre un furtun care sa duca in talpa carbului(inlocuieste furtun acela cu duza).
acest furtun se adapteaza usor: din furtunul inital cu duza, scoti duza si il prelungesti cu o bucata de furtun de benzina ( dar sa nimeresti un furtun mai moale) pe care-l vari in stutul carbului.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 17 Mar 2009, 15:50
Post #382


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Carburatorul e de nova ... si nu se potriveste gatu de lebada care-l am eu acu (am pt monocorp). Sunt gaturi de lebada care sa se potriveasca la asta dublucorp ? Cat am mers cu ala dublu corp am mers fara filtru de aer pus. Am sa incerc cum a spus gangara .. sa vad daca reusesc ceva


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 17 Mar 2009, 16:52
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




de nova mi-am pus si eu, care e identic ca cel de pe papuc.
gat de lebada se gaseste si e cca 5-6 lei. scump dupa parerea mea avand in vedere ca e groaznic din punct de vedere calitativ, dar e bun. ia-ti-l si o sa te prinzi tu cum o sa vina furtunele astea...
oricum pb ta cu joja...nu stiu ce sa zic, asta in cazul in care tu ai infundat, dupa cum ai spus, stutul carburatorului si nu furtunul capacului culbutorilor. mai verifica...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 17 Mar 2009, 17:16
Post #384


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Mi-am intrebat instructorul de la C,E,D si mi-a spus ca-mi ajunge presiune in baia de ulei .. de aia cica.. dar de ce si de unde ajunge .. nu stiu smile.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly
post 17 Mar 2009, 17:21
Post #385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 7 January 05
From: Iasi




Nu am inteles.
Iti sare joja cu ambele carburatoare sau numai cu cel de nova?
Daca iti sare indiferent de carburator instructorul are dreptate, scapari de compresie -se rezolva cu o segmentare.
Daca scoti busonul pe unde bagi ulei(cu motorul pornit) iese fum mult pe acolo?


--------------------
Dacia 1310 tlx - is-xx-yy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 17 Mar 2009, 18:42
Post #386


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Doar la ala dublu sare joja ... si nu sare, se ridica in sus cand accelerez si sare uleiul. Nu am incercat cu capacul la motor scos. ..

Am motor 1.6 din fabrica ... si anume dacia 1310 T (cod motor 106-00).

This post has been edited by Alungatu: 17 Mar 2009, 18:55


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 17 Mar 2009, 19:15
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




laugh.gif Stai linistit ca nu are nici o legatura cu carburatorul dublu-corp, nu de la ala iti sarea joja, ci cum au zis si cei de mai sus, si cu monocorpul daca blochezi furtunul/furtunurile de recirculare a gazelor de carter (care sunt doua, un furtun de 'jos' pentru carterul inferior, si cel de sus, din capacul culbutorilor - carter superior) la fel o sa se intample, gazeele ne-evacuate creeaza presiune logic precum a zis instructorul respectiv, si sare joja.. Realizeaza circuitul de recirculare a gazelor si incearca iar tongue.gif.

This post has been edited by ment: 17 Mar 2009, 19:15


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 17 Mar 2009, 19:44
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




bine ca nu ai patit si tu ca mine cand am pus un furtun infundat mi-a aruncat busonu in mecla mi-a spart buza si ma pictat negru pe fata radmasa.gif


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala 2004 - bh o4 frb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 17 Mar 2009, 21:29
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@ment: "Stai linistit ca nu are nici o legatura cu carburatorul dublu-corp, nu de la ala iti sarea joja, ci cum au zis si cei de mai sus"
dar nu a spus nimeni ca ar fi de la carb...toti au spus ca ar fi de la gazele carter


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 17 Mar 2009, 22:03
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Pai da, am vazut, d-aia am zis "cum au zis si cei de mai sus"; nu am vrut sa se inteleaga ca si cum ar fi zis cineva altcineva, doar am vrut sa subliniez ce ati zis si voi deja unsure.gif.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 09:29
Forum Renault