carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
G I M |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|||
Alungatu |
![]()
Post
#362
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Pai pompa mea are doar doua furtunuri puse .. unu care vine din rezervor in pompa si unu care se duce spre carburator (pe care se gaseste si returul). Nu stiu de ce trebuie sa 'lungesc' furtunul pentru retur pentru ca eu nu am returul din carburator ...
O alta chestie ar fi cablu de acceleratie, de ce trebuie sa-l schimb? Este cablu pentru mono cu un singur capat ... si cel pentru dublu cu doua capete sau de ce? |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
cablul de acc tot un capat are
![]() cat despre alimentare e f simplu: in carbul dublu tb sa intre doua furtune. tur si retur. tu ai un t-eu pe furtunul de tur din care pleaca returul si se duce in rezervor.. tu tb sa scoti furtunul de retur din t-eu si sa il prelungesti ca sa ajunga in carb... daca nu sti cum, postezi si iti spun eu niste "carpeli".. bafta |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#364
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Am inteles faza cu turul si returul. Nu stiam ca dublu are retur din carburator. OKe ... ar mai trebui sa stiu ceva despre dublu ? Inafara de faptul ca trebuie sa am cablu de acceleratie cu 'o chestie' in cap ... si retur la benzina? Mai are ceva in plus fata de mono?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Da ,carburatorul dublu corp mai are si o supapa electromagnetica care are rolul de a intrerupe circuitul de benzina la luarea contactului,pentru a preveni inecarea motorului cu vapori de benzina. Deci iti mai trebuie un + contact , il poti lua de pe + bobina de inductie. Daca nu ai acest fir nu iti va sta la relanti. In rest nimic diferit
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#366
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Ok. Multumesc. Maine poate imi gasesc timp sa cobor sa montez dublu. O sa revin cu detalii.
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
G I M |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Spor la munca si consum mic !
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
razwy |
![]()
Post
#368
|
![]() mad max Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 06 ![]() |
![]() Ma intereseaza 2 buc. weber sau dellorto in stare de functionare, daca are cineva. This post has been edited by razwy: 14 Mar 2009, 00:07 |
--------------------
Dacia
1300, 1310
1979, 1995 berlina
- CS-04-YFS, B-34-RBK
|
|
payty |
![]()
Post
#369
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca esti din bucuresti, kit de reparatie gasesti la al padrino. un magazin e la universitate, altele, nu stiu, mai cauta pe net.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#370
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
O intrebare .. as astepta un raspuns cat de repede ... dublu are 4 "mufe" ... si anume 2 pe o parte si 2 pe cealalta ... 2 dintre ele stiu ca intra tur si retur ... dar in celelalte doua poate sa-mi spuna cineva ce trebuie bagat !? Cumva furtunelu' ala de la vacuum ? Astept un raspuns cat mai repdee .. daca se poate
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
MECCA |
![]()
Post
#371
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
pe aceeasi parte cu cele 2 "mufe" de tur respectiv retur benzina sunt doua "mufe", una din ele este astupata de un dop de cauciuc, iar la cealalta cel care duce la delcou, la membrana ptr avans vacuumatic.Pe partea opusa cu aceste 4 "mufe" ar trebui un furtunel mai mic intre acea capsula de vacuum si partea inferioara a acarburatorului, partea sub cele doua clapete.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#372
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Oke ... haideti s-o luam mai usor ca nu-s asa priceput
![]() 1 - Tur si retur 2 - Nu stiu ce vine acolo (furtunul de la vacuum?) 3 - E chestia aia care trebuie sa ii pun + de la bobina de inductie 4 - Cablu de acceleratie E bun? Deci la 2 nu am inteles ce trebuie .. sa astup o gaura si unde s-o pun la vacuum ? Attached thumbnail(s) IMG_1394.jpg ( Size: 201.03k ) Number of downloads: 1407 IMG_1395.jpg ( Size: 192.76k ) Number of downloads: 1557 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#373
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
prietene, hai sa iti explic pe intelesul tau, nu de alta dar tocmai am venit de la fierul meu si sunt fericitul posesor al cca 70 de magari. tocmai am reusit sa imi montez si eu dublul corp. chiar pot sa spun ca masina are cu totul alta viata. sper sa nu ma sece de combustibil.
in prima ta poza: e un tur (cel indicat cu sageata pe carb) si un retur. celelalte doua stuturi: cel subtire se duce la delco (avans vacumatic), iar cel gros tb sa se duca in capacul care vine peste carb din filtrul de aer, totodata intr-un t-eu (t-eu care se gaseste si la monocorp) in care mai intra furtunul de la capacul culbutori( furtunul il pastrezi pe acelasi de dinainte) . T-ul cred ca tb sa fie un pic diferit. Azi am facut teste fara sa conectez la filtru furtunele astea. in poza a doua: ai electrovalva care tb alimentata de la un plus de pe contact, in consecinta cel mai usor e sa iei de la bob de ind. si mai ai legatura la cablul de acc. dupa cum vezi, cablul este diferit, ii tb o maciulie. eu astazi ca sa fac teste l-am legat cu o sarma. mai ai un stut, pe cealalta parte a carbului la care se conecteaza capsula de dezanecare, care oricum vad ca o ai deja pusa. meca spune sa astupi un stut, respectiv cel un pic mai gros de langa stutul corespunzator avansului vacumatic. daca faci asta , pastrezi vechiul furtun, cel cu duza de la monocorp. ideea e ca ar fi mai la indemana asa, insa stutul respectiv este deja calibrat. in materie de reglaje...ehehe....e treaba multa...dar sa ajunci tu acolo. spor |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#374
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
L-am montat ... am reusit sa merg .. insa imediat am renunta la idee .. pentru ca, va vine sa credeti sau nu, in timp ce acceleram se ridica joja din motor .. si imi sarea ulei pe gaura de la joja .. am umplu masina de ulei de la motor.. cand statea la relanti .. era OK... cu cat o acceleram mai tare, cu atat se ridica joja mai sus.. drept urmare am revenit inapoi la 1.4 mono ... Nu stiu de ce s-a intamplat asa ca doar am motor de 1.6 si galerie tot de 1.6 :|
16 Mar 2009, 08:49: Nu stie nimeni ? This post has been edited by Alungatu: 16 Mar 2009, 08:49 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
payty |
![]()
Post
#375
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai furtunul de recuperare de gaze din carter unde l-ai pus?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cannavaro |
![]()
Post
#376
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Ptr. ca tot se discuta aici de carburatoare dublu corp, stiti daca mai exista vreun carbotest in Bucuresti si cat costa afacerea asta?
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#377
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
QUOTE(payty @ 16 Mar 2009, 21:32) Care e furtunu asta ? Ca sincer nu stiu ... eu am pus acceleratia ... socul .. vacuumul .. turul si returul .. si un fir cu + la electrovalva.. Cumva furtunul din poza care e incercuit cu rosu ? Pentru ca la furtunu asta, partea care intra in carburator am infundat-o (pentru ca nu stiam unde s-o bag) This post has been edited by Alungatu: 17 Mar 2009, 10:27 Attached thumbnail(s) IMG_0686.JPG ( Size: 329.54k ) Number of downloads: 1489 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
Minel |
![]()
Post
#378
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Alungatu @ 17 Mar 2009, 10:25) Pentru ca la furtunu asta, partea care intra in carburator am infundat-o (pentru ca nu stiam unde s-o bag) Pai si gazele din carterul superior pe unde se evacueaza ![]() Daca nu ai unde pune acel furtun , de la capac, propteste-l undeva pe sub masina si atat, chiar daca nu este prea indicat .... ![]() This post has been edited by Minel: 17 Mar 2009, 10:45 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#379
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Deci greseala a fost ca l-am infundat si gazele au ramas in motor ? Deci eu am infundat doar partea care intra in carburator ... cea care intra in motor si in partea cealalta am lasat la fel ... doar partea care intra in carburator am infundat-o...
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
aly |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Asta e motivul pentru care iti sare joja.
Daca la carburatorul nou nu ai unde sa-l introduci, ia un stut de ala metalic pentru galerii si infileteaza-l in gatul de lebada si cu un furtun mai lung il conectezi acolo. This post has been edited by aly: 17 Mar 2009, 11:17 |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
gangara |
![]()
Post
#381
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
ba are unde sa il conecteze
capacul nou care vine peste carb dublu din filtrul de aer are si el un mic stut (la fel ca la capacul mono) in care intra acelas t-eu (de la carbul mono). intr-o parte intra acest furtun de la capacul culbutori, iar in cealalta parte tb sa intre un furtun care sa duca in talpa carbului(inlocuieste furtun acela cu duza). acest furtun se adapteaza usor: din furtunul inital cu duza, scoti duza si il prelungesti cu o bucata de furtun de benzina ( dar sa nimeresti un furtun mai moale) pe care-l vari in stutul carbului. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#382
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Carburatorul e de nova ... si nu se potriveste gatu de lebada care-l am eu acu (am pt monocorp). Sunt gaturi de lebada care sa se potriveasca la asta dublucorp ? Cat am mers cu ala dublu corp am mers fara filtru de aer pus. Am sa incerc cum a spus gangara .. sa vad daca reusesc ceva
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#383
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
de nova mi-am pus si eu, care e identic ca cel de pe papuc.
gat de lebada se gaseste si e cca 5-6 lei. scump dupa parerea mea avand in vedere ca e groaznic din punct de vedere calitativ, dar e bun. ia-ti-l si o sa te prinzi tu cum o sa vina furtunele astea... oricum pb ta cu joja...nu stiu ce sa zic, asta in cazul in care tu ai infundat, dupa cum ai spus, stutul carburatorului si nu furtunul capacului culbutorilor. mai verifica... |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#384
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Mi-am intrebat instructorul de la C,E,D si mi-a spus ca-mi ajunge presiune in baia de ulei .. de aia cica.. dar de ce si de unde ajunge .. nu stiu
![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
aly |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
Nu am inteles.
Iti sare joja cu ambele carburatoare sau numai cu cel de nova? Daca iti sare indiferent de carburator instructorul are dreptate, scapari de compresie -se rezolva cu o segmentare. Daca scoti busonul pe unde bagi ulei(cu motorul pornit) iese fum mult pe acolo? |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#386
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Doar la ala dublu sare joja ... si nu sare, se ridica in sus cand accelerez si sare uleiul. Nu am incercat cu capacul la motor scos. ..
Am motor 1.6 din fabrica ... si anume dacia 1310 T (cod motor 106-00). This post has been edited by Alungatu: 17 Mar 2009, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
ment |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by ment: 17 Mar 2009, 19:15 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
razvan solenza |
![]()
Post
#388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
bine ca nu ai patit si tu ca mine cand am pus un furtun infundat mi-a aruncat busonu in mecla mi-a spart buza si ma pictat negru pe fata
![]() |
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
gangara |
![]()
Post
#389
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@ment: "Stai linistit ca nu are nici o legatura cu carburatorul dublu-corp, nu de la ala iti sarea joja, ci cum au zis si cei de mai sus"
dar nu a spus nimeni ca ar fi de la carb...toti au spus ca ar fi de la gazele carter |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
ment |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Pai da, am vazut, d-aia am zis "cum au zis si cei de mai sus"; nu am vrut sa se inteleaga ca si cum ar fi zis cineva altcineva, doar am vrut sa subliniez ce ati zis si voi deja
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 09:29 |