carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
Alungatu |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|||
Florinel 86` |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Salut...in acea gaura care este infundata de mine vine introdus furtunul de la epurator care la mine acum e bagat intrun recipient din inox confectionat de mine...pt a numi baga gazele din carter si cateva particule cu ulei in aspiratie respectiv carb...astfel protejez carbul de `sicleala` numai bine.
|
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Baieti, nu e chiar asa...
Stutul ala din racordul filtrului de aer la carburator este prevazut pentru cuplarea cu un mic dispozitiv, denumit "Teu economizor". Asta are o supapa de vacuum cu arc, care se deschide progresiv in frana de motor, pentru a preveni supraimbogatirea amestecului. In felul acesta se face oarece economie... Gazele de carter si vaporii de ulei care ies de sub capacul culbutorilor trebuie musai reabsorbiti in admisie, din ratiuni de poluare, in primul rand. Daca fluxul de vapori de ulei e prea mare, atunci se pune problema segmentarii motorului. Daca apare substanta aia gelatinoasa, atunci e problema de calitatea uleiului. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 19 Apr 2009, 14:43 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#424
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Deci acolo se baga un furtun ceva ... right ? Dar in carburator unde se baga acel furtun ?
Cumva se baga un furtun in cele 2 "gauri" incercuite de mine ? This post has been edited by Alungatu: 19 Apr 2009, 13:22 Attached thumbnail(s) Carb__dublu_corp_filtru_aer_sport_fnl_.jpg ( Size: 187.69k ) Number of downloads: 1741 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#425
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
in "lebada" bagi furtunul care vine din capacul culbutorilor iar cel de jos eu l-as infunda
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#426
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Asta incercuit ?
Data trecuta partea incercuita cu galben am infundat-o ... oare de asta imi sarea joja din motor si uleiul ? Partea galbena trebuie s-o bag in gatul de lebada ? This post has been edited by Alungatu: 19 Apr 2009, 13:35 Attached thumbnail(s) IMG_0686.JPG ( Size: 321.35k ) Number of downloads: 2021 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#427
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
da partea galbea o bagi in gatul lebada bagi teul iar daca nu are galeria furtunul cu diuza bagi direct furtunul ,cand ai infundat acel furtun ti-a aruncat joja pt ca pe el ies gazele din motor nu exista motor care sa nu aiba gaze de fel chiar si motorul nou are ceva gaze e drept ca nu ca si unul uzat eu am pus un furtun si nu am stiuyt ca e infunat mie mi-a aruncat capacu in fata de la ulei si tot m-a umplut de ulei
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#428
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Merci frumos! Dar am o problema ... gaura de la furtun e mai mare ca gaurica de la lebada ... vreo solutie?
|
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
cauti un furtun care intra in furtunu de pe capacu culbutorilor il bagi in el o bucata scurta si celalat il bagi pe lebada
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
2004
- bh o4 frb
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
QUOTE(Alungatu @ 19 Apr 2009, 13:20) Deci acolo se baga un furtun ceva ... right ? Dar in carburator unde se baga acel furtun ? Cumva se baga un furtun in cele 2 "gauri" incercuite de mine ? Hristos a Inviat...cu aceasta configuratie merg de aprox.1500km si nu am inlocuit nicio bujie darmite sa o curat...fostul propietar era `samsar` de masini si ii sa parut lui ca are un consum mare,de vina era cuiiul poantou care nu mai inchidea si baga benzina la greu si inneca si carbu`dupa inlocuiirea cuiului lam reglat si nam nicio problema...nici nu se compara cu carbu` de Lada dar sa lasam asta, cert e ca in scurt timp voi achizitiona un carb Dellorto...Numai bine va doresc. |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#431
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
Gata! Am rezolvat. Am montat 1.6 dublu si merge OK (trebuie sa mai rezolv cu cablu de acceleratie ca-mi sta pedala cam sus). In rest e OK. Multumesc celor care m-au ajutat
![]() ![]() Am sa fac si niste poze cu carburatorul montat sa vedeti si voi .. poate totusi nu l-am montat asa bine ![]() This post has been edited by Alungatu: 22 Apr 2009, 14:00 |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
stai liniștit
cum l-ai pus așa o să-l dai și jos să nu crezi că vreau să te descurajez. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
payty |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
poate a nimerit unul bun. mai sunt si exceptii.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
gangara |
![]()
Post
#434
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
adevărul că fiecare dacie e o excepție la altă dacie.
carbul ăsta dublu are trei neajunsuri care m-a făcut să renunț la el. este adevărat că îți conferă un șofat mai liniștitor...însă tot la mono m-am întors. un lucru foarte controversat pe care eu îl reprim este consumul (bineînțeles dacă este reglat corespunzător)... neajunsuri principale: pornirea net mai proastă; uimitor însă la ralanti începuse să îmi zornăie capota(trepidații provocate, lucru confirmat de alți doi posesori de nova); după 80 km/h nu dezvoltă demaraj absolut deloc mai bun. avantaje: reprize muuuuult mai bune; chiar dacă este iarnă nu tb să aștepți până să se încălzească motorul ca să ai un mers rotund al acestuia; demaraj mai bun până la viteza indicată mai sus;nu mai ai pb la RAR; lucru acesta este testat cu un carb dublu în stare perfectă de funcționare |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
MECCA |
![]()
Post
#435
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
QUOTE(MECCA @ 8 Apr 2009, 18:44) Bijuteriile de care m-am lipit 1.Solex simplu corp [attachmentid=1627514329] [attachmentid=1627514330] 2.Weber W66-50 dublu copr: la acesta din urma lipseste o capsula vacuumatica (cred) cu ceva legaura cu soclul.Intrebarea mea este daca pot sa-l montez si fara aceasta capsula (vezi poza cu degetul care arata gaura unde trebuia sa fie aceea capsula si o schema cu carburatorul gasita de pe un forum citroen din franta [attachmentid=1627514331] [attachmentid=1627514332] o poza cu un carburator acelasi model insa cu capsula de care vorbesc la loc [attachmentid=1627514333] si o poza cu schema acestui carburator.Credeti ca am vreo sansa sa gasesc aceasta capsula de vacuum pe undeva??? [attachmentid=1627514334] cu solexul monocorp = demaraje mai puternice = consum identic CARFIL BRASOV, ffff multumit de el.Problema cu acest carburator este ca pe furtunul de vacuum care duce la capsula de pe delcou, am depresiune doar in momentul deschiderii clapetei de acceleratie, la ralanti deloc.Carburatorul mai are prevazut un sistem de imbogatire a amestecului dupa o anumita deschidere a clapetei de acceleratie, credeti ca ceea ce am enumerat mai sus sa duca catre un carburator de motor TURBO??? Pe el nu are scris nimic decat o serie si ata de accea mi-e cam greu sa identific ce model este si daca este sau nu ptr motoare turbo. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Alungatu |
![]()
Post
#436
|
![]() Ala micu' de respira greu Group: Members Posts: 88 Joined: 22 January 09 From: Perla Moldovei ![]() |
QUOTE(gangara @ 22 Apr 2009, 21:18) adevărul că fiecare dacie e o excepție la altă dacie. carbul ăsta dublu are trei neajunsuri care m-a făcut să renunț la el. este adevărat că îți conferă un șofat mai liniștitor...însă tot la mono m-am întors. un lucru foarte controversat pe care eu îl reprim este consumul (bineînțeles dacă este reglat corespunzător)... neajunsuri principale: pornirea net mai proastă; uimitor însă la ralanti începuse să îmi zornăie capota(trepidații provocate, lucru confirmat de alți doi posesori de nova); după 80 km/h nu dezvoltă demaraj absolut deloc mai bun. avantaje: reprize muuuuult mai bune; chiar dacă este iarnă nu tb să aștepți până să se încălzească motorul ca să ai un mers rotund al acestuia; demaraj mai bun până la viteza indicată mai sus;nu mai ai pb la RAR; lucru acesta este testat cu un carb dublu în stare perfectă de funcționare Dupa ce l-am montat am vrut sa vad ce poate ... si am ajuns de la 80 la 120 relantiv usor si se simte pedala in orice moment cand o apas.. consumul inca nu l-am testat .. cat despre pornire, intradevar .. porneste putin mai greu, dar merge rotund (cel putin la mine). Am sa vad ... cum e treaba si daca nu-mi convine, o sa-l dau jos ![]() |
--------------------
Dacia
1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm -
1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
de mers rotund fără doar și poate...am și scris. însă cu demarajul la o viteză relativ mare...se prea poate să fi doar entuziasmat.
cine consideră că acest carb aduce avantaje suficiente...este cu adevărat îndreptățit și considerat să îl folosească |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#438
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(MECCA @ 8 Apr 2009, 17:44) Bijuteriile de care m-am lipit 1.Solex simplu corp [attachmentid=1627514329] [attachmentid=1627514330] 2.Weber W66-50 dublu copr: la acesta din urma lipseste o capsula vacuumatica (cred) cu ceva legaura cu soclul.Intrebarea mea este daca pot sa-l montez si fara aceasta capsula (vezi poza cu degetul care arata gaura unde trebuia sa fie aceea capsula si o schema cu carburatorul gasita de pe un forum citroen din franta [attachmentid=1627514331] [attachmentid=1627514332] o poza cu un carburator acelasi model insa cu capsula de care vorbesc la loc [attachmentid=1627514333] si o poza cu schema acestui carburator.Credeti ca am vreo sansa sa gasesc aceasta capsula de vacuum pe undeva??? [attachmentid=1627514334] La Weberul ala lipseste o piesa care nu e cea figurata de tine in schema. Pe schema e un ac de reglaj care exista in poza, in talpa carburatorului. In gaura aia e foarte posibil sa fie un "glont", un surub de reglaj mai gros ( M16 pas marunt- aproximativ, dar de ordinul ala de marime) cu O-ring pe el si cu un virf fi=6-8 mm, bont, exact ca glontul de pistolet, nu ca cel AK47. Uita-te atent la carbul ala cu capsula montata, la partea de sus e un bolt lucios care apare si la carbul ala vechi dar matuit, exact deasupra gaurii tale, iar desubt, la cel cu capsula se vede un surub gros, cu crestatura de surubelnita. Ca atare e cam ce spuneam, un reglaj de aer sau CO. La Solex 31PIC(T)5 reglam relantiul din el. This post has been edited by diaconuliviu: 23 Apr 2009, 14:58 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#439
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
@diaconliviu - multumesc mult d-le liviu ptr explicatii.In poza aceea cu sageata rosie, cea ce am figurat eu ca lipseste este scris cu negru un pik mai marunt, nu este acea sageata notata cu "1".Asa am gasit poza pe net, cu acea sageata.Piesa figurata cu sageata exista, ceea ce nu am eu este cum v-am scris mai sus figurat cu negru, ce e dreap un pic cam marunt scris
![]() in legatura cu acel SOLEX monocorp imi puteti spune ce model este, ca nu am gasit pe el nici o notatie sa stiu ce model, poate gasesc ceva pe net referitor la el... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#440
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Are flansa pozitionata la 90 grade fata de ax clapeta sau putin dezaxata? Si are supapa de vapori pe CNC? Parca R5? avea asa ceva?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#441
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Montat pe galerie vine exact pe suruburi insa cade un pic oblic ca sa-i zic asa, o sa fac o poza cand ajung diseara acasa cu el pus pe masina...Pana una alta am gasit o poza cu el montat pe un fiat...
Solex_carb.jpg ( Size: 32.33k ) Number of downloads: 1712 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
robyn |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 November 08 From: Pitesti ![]() |
daca vreti sa va puneti carburator dublu corp cel mai indicat este cel de lada 1500 cu deschiderea camerei 2 vacumatic.
deoarece are cel mai bun raport intre consum, performanta si simplitatea reglari. am avut si de nova,dar acesta este un dezastru si la consum si ca sa-l reglezi. pe motor 1.3l,mers normal(fara forja,la 80-90 km/h)consum in jur de 8l.mers mai agresiv(depasiri,mers 100-120,cu putina forja,in jur de 10l). ![]() dar este doar o recomandare asa ca fiecare face cum doreste. ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007/1.6l 16v
- ag 09 xxx
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
Postez si cateva poze cu fostul meu carb de Lada 1500 care acum e pe daciuta unui amic care este in curs de inbunatatire...momentan este montat artizanal deoarece trebuie legat cum trebuie cablu de acceleratie,epuratorul si filtru de aer care va fi sport...si pe viitor si servo-frana care in locul stutului pt furtun am introdus un surub...numai bine
Attached thumbnail(s) poza_1.jpg ( Size: 497.19k ) Number of downloads: 1656 poza2.jpg ( Size: 418.59k ) Number of downloads: 1530 poza3.jpg ( Size: 479.84k ) Number of downloads: 590 poza4.jpg ( Size: 503.87k ) Number of downloads: 624 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#444
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
ce credeti ar merge un varajet 2 pe 1.3 ?
Attached thumbnail(s) 1909945_1.jpg ( Size: 18.64k ) Number of downloads: 664 |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(MECCA @ 24 Apr 2009, 14:45) Montat pe galerie vine exact pe suruburi insa cade un pic oblic[...] Da, chiar vineri am intrat in posesia unuia oblic cu flansa adaptoare dar.. nu doar ca e oblic dar e si pentru motoare transversale. O sa-l studiez mai bine si vorbim, fa-i alui tau poze din varii unghiuri sa comparam. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
Cum ar trebui reglata pozitia clapetei de acceleratie in functie de cele 2 fante? (cred ca una este de progresiune si una de la avansul vacumatic)
Carbu este un varajet 2. This post has been edited by catalin-g3: 25 Jun 2009, 12:07 Attached thumbnail(s) carb.JPG ( Size: 7.46k ) Number of downloads: 449 |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
Alex `90 |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 June 09 From: Micro17 customs(galati) ![]() |
QUOTE(Florinel 86` @ 24 Apr 2009, 22:26) Postez si cateva poze cu fostul meu carb de Lada 1500 care acum e pe daciuta unui amic care este in curs de inbunatatire...momentan este montat artizanal deoarece trebuie legat cum trebuie cablu de acceleratie,epuratorul si filtru de aer care va fi sport...si pe viitor si servo-frana care in locul stutului pt furtun am introdus un surub...numai bine salut... inca nam montat servo frana dar ma e timp .....postez si eu cateva poze cu carburatorul meu dublu corp...sper sa va placa ....numai bine ![]() Attached thumbnail(s) Victor001.jpg ( Size: 584.54k ) Number of downloads: 404 Victor002.jpg ( Size: 640.71k ) Number of downloads: 508 Victor003.jpg ( Size: 503.49k ) Number of downloads: 504 Victor004.jpg ( Size: 560.57k ) Number of downloads: 444 poza4.jpg ( Size: 281.95k ) Number of downloads: 477 |
--------------------
Dacia
1310 L
1981
- GL 01 VXU
|
|
robika79 |
![]()
Post
#448
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 January 09 ![]() |
Nu stiu ce tot se plange de carburatorul dublu corp de Nova.Eu am pus motor de 1.6 pe Dacia mea si este cu dublu corp de Nova pe care l-am dus la Brasov la un meserias care a lucrat la Carfil si mi-a reglat-o brici .Masina merge excelent si la relanti. Am mers cu ea peste 10 000 de km fara probleme.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- CV 01 VHJ
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#449
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
a mai motat careva vre un asemenea carburator pe dacie ? astept pareri daca sunt bune sau nu
Attached thumbnail(s) Imag003.jpg ( Size: 53.12k ) Number of downloads: 485 Imag012.jpg ( Size: 55.24k ) Number of downloads: 329 Imag014.jpg ( Size: 65.31k ) Number of downloads: 309 Imag011.jpg ( Size: 73.7k ) Number of downloads: 333 Imag013.jpg ( Size: 68.85k ) Number of downloads: 337 Imag015.jpg ( Size: 58.51k ) Number of downloads: 331 08072009475.jpg ( Size: 532.99k ) Number of downloads: 313 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
popaandreey_27 |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 July 09 ![]() |
a doua camera are un deschizator vacumatic poti sa ii maresti gaura si furtunasu p unde creaza vacum sau sa scurtezi parghia de la rezervorul vacumatic sa deschida p la 2000..2300
![]() |
--------------------
dacia
1300
1983
- vn01vjc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 05:32 |