carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
tmkrf |
![]()
Post
#481
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Minel |
![]()
Post
#482
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am avut timp si am spalat cam superficial ( interior ,exterior ) bijuteria din dotare ...
![]() La primavara , dupa ce fac motorul si rodajul acesta va fi pe masina , Webber 32 DRT..., pana atunci am timp de adunat restul de piese ( galerie , "cagula", etc ) A.jpg ( Size: 184.3k ) Number of downloads: 2085 A__1_.jpg ( Size: 189.64k ) Number of downloads: 2161 A__2_.jpg ( Size: 211.22k ) Number of downloads: 2047 A__3_.jpg ( Size: 203.68k ) Number of downloads: 1994 A__4_.jpg ( Size: 215.89k ) Number of downloads: 1960 Scuze pt calitatea pozelor , facute cu Nokia 6300.... ![]() This post has been edited by Minel: 31 Oct 2009, 21:26 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
....
![]() Attached thumbnail(s) DSC00237.JPG ( Size: 653.68k ) Number of downloads: 940 |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
ment |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Florinel 86` din ce ai facut 'distantieru' ala negru dintre galerie si carburator ? Ca trebuie sa fac si eu unul si caut material
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Florinel 86` |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
....acel distantier este din material plastic...asa lam luat...nu este necesar,daca vrei sa montezi un astfel de carburator....
....multumesc frumos lui KRF pt carburator...sper ca in scurt timp sal urc sus... ![]() |
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|
Minel |
![]()
Post
#486
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Avand un pic de timp am studiat carburatorul meu ,Weber 32 DRT si imi lipseste ( se pare ca a fost rupta ....
![]() ![]() Atasez si pozele aferente : Cu actionare vaccumatica : imghf6.jpg ( Size: 25.87k ) Number of downloads: 1171 Fara actionare vaccumatica :A__3_.jpg ( Size: 168.08k ) Number of downloads: 921 Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez .... daca este cineva si ma poate ajuta ..... ![]() This post has been edited by Minel: 10 Nov 2009, 09:05 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#487
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
WTF
![]() ![]() Minel, vezi ca lada 1500 sau 2105 avea deschiderea a 2a vacuamtica. Vezi daca se potriveste. Sper sa o gasesti cat mai repede. Nu cred ca mai deschid acea poza, ca mi se rupe inima ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
emircea |
![]()
Post
#488
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum?
Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare. Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Minel |
![]()
Post
#489
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(emircea @ 10 Nov 2009, 12:21) Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum? Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare. Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'. Carburatorul nu a fost "manarit" de nici un meserias , l-am luat de pe o masina functionala , sper ca documentatia atasata mai jos sa te lamureasca ... ![]() 001.JPG ( Size: 75.3k ) Number of downloads: 798 002.JPG ( Size: 79.85k ) Number of downloads: 532 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#490
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
QUOTE(emircea @ 10 Nov 2009, 12:21) Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum? Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare. Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'. acel vacuum deschide clapeta de soc, ea fiind comandata de acea cutie neagra cilindrica ce pare a fi un senzor de temperatura. Cred doar pt ca eu nu am folosit socul cand am avut pe masina un asemenea carb. QUOTE(Minel @ 10 Nov 2009, 09:03) Avand un pic de timp am studiat carburatorul meu ,Weber 32 DRT si imi lipseste ( se pare ca a fost rupta .... ![]() ![]() Atasez si pozele aferente : Cu actionare vaccumatica : imghf6.jpg ( Size: 25.87k ) Number of downloads: 1171 Fara actionare vaccumatica :A__3_.jpg ( Size: 168.08k ) Number of downloads: 921 Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez .... daca este cineva si ma poate ajuta ..... ![]() Cred ca inca mai este pe la mine piesa aia. Ma uit zilele astea printre piese si daca este platesti doar curierul. |
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
Minel |
![]()
Post
#491
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
emircea |
![]()
Post
#492
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Daca cumva nu ma inseala memoria(cum ca Minel scria mai de mult ca are soc electric), 'senzorul' ala de temperatura este o rezistenta electrica la 12V, infasurata ca un melc. Primeste un + prin contact iar masa o face prin suruburi si partile metalice ce se ating de restul carburatorului.
Functioneaza pe principiul ca, o data incalzita, se dilata (adica se lungeste) si-ti muta clapeta de soc pe pozitia deschis. E posibil ca vacuumul acela sa ajute deschiderea clapetei, dar n-o face de unul singur. Mi-au trecut ceva carburatoare prin mana, ca mi-am cautat si eu unul. Daca ar fi fost complete, as fi mers pe varianta de soc pe apa; am preferat ceva cu soc manual (weber32dir) primit de la varu' sobolan. La socul pe apa e tot un material infasurat ca un melc, dar incalzit de lichidul de racire. Socul in inchide tot din cauza ca se dilata si muta o parghie. This post has been edited by emircea: 11 Nov 2009, 18:49 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Minel |
![]()
Post
#493
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sper ca din poza asta indexCAM50CIX.jpg ( Size: 70.24k )
Number of downloads: 456
sa clarificam odata si sa numai existe diferente de opinie . Ceea ce imi lipseste mie este piesa cu contur rosu , iar cea neagra , nu stiu ce este ...... ![]() Din cate vad si nu numai la mine( am inspectat pe carburatorul meu ) , am mai studiat si alte poze nu reiese nici unde ca are avea vreun + contact sau vreo mufa care sa denote ca este soc electronic , sau ....... ![]() Nu doresc sa intru in polemici interminabile , doar sa deslusim rolul acelei capsule negre ... ![]() This post has been edited by Minel: 11 Nov 2009, 19:18 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Darckdgc |
![]()
Post
#494
|
![]() membru DC Group: Members Posts: 30 Joined: 17 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut, are cineva documentatia de la carburatoru ozon 2, cred ca asa se numeste este cel cu vacum de pe lada 1500 . S-a dereglat nu stiu ce are
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- B Dacia 1310 Berlina 1995 1.4I & Dacia 1310 1.3 Break 1989 & Opel Astra H
|
|
woden665plus1 |
![]()
Post
#495
|
![]() Lucifer's personal driver Group: Members Posts: 112 Joined: 6 June 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sport
1.4 Turbo cu numere de Bulgaria I kiss'd the Seven Angels of Death.
And Hell open'd its doors, |
|
Gaba |
![]()
Post
#496
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Stie cineva cumva ce carburator e acesta ? si daca se poate monta pe dacie...
Tipul zicea ca e de la un motor de 1,6 litri (audi sau wolksvagen) Attached thumbnail(s) DSC00436.JPG ( Size: 831.41k ) Number of downloads: 731 DSC00437.JPG ( Size: 765.42k ) Number of downloads: 660 |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
payty |
![]()
Post
#497
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
vreun Pierburg, ceva...
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
yonutz85 |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
QUOTE(za_kristake @ 20 Sep 2009, 15:53) Am montat si eu un carb dublu de r25, dar treaba e ca porneste pe la 3-4 mii de ture dupa care isi revine, dar in cele mai multe cazuri motorul moare. Daca mai are cineva montat asa ceva si poate pune poze ar fi excelent. Mai mult ca sigur trebuie sa te legi si cu tur si retur de la instalatia de racire. Atunci iti va functiona si socul automat. Poti sa te legi la furtunul ce iese din chiulasa si intra in teul de deasupra pompei de apa. Attached thumbnail(s) carb2.jpg ( Size: 282.78k ) Number of downloads: 698 |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
MECCA |
![]()
Post
#499
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Salutare !
Am facut si eu rost de un carburator, simplu corp de care anul trecut cand l-am avut pe masina am fost foarte multumit, a trebuit insa sa fac ITP-ul la masina, si l-am dat jos, iar acum dupa RK la motor l-am remontat.Problema este ca odata ce porneste motorul merge bine, insa dupa oprirea motorului, carburatorul este inundat de benzina, atat de multa incat a curs in cilindri iar din cilindri in baia de ulei.Carburatorul este destul de simplu are 2 jicloare inauntru + cuiul poantou.As dori sa-i cumpar un set de reparatie, insa nu stiu ce model este.Daca recunoaste cineva modelul si ma poate ajuta cu un sfat unde as putea gasi un kit de repartie as fi recunoscator.Carburatorul este SOLEX....cel din imaginea de mai jos !!Daca trebuie sa-l fotogarfiez din mai multe unghiuri va rog sa-mi spuneti! 08042009311.jpg ( Size: 803.8k ) Number of downloads: 648 08042009312.jpg ( Size: 850.75k ) Number of downloads: 416 08042009313.jpg ( Size: 759.84k ) Number of downloads: 277 08042009314.jpg ( Size: 817.18k ) Number of downloads: 294 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#500
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(MECCA @ 15 Dec 2009, 19:12) Salutare ! Am facut si eu rost de un carburator, simplu corp de care anul trecut cand l-am avut pe masina am fost foarte multumit, a trebuit insa sa fac ITP-ul la masina, si l-am dat jos, iar acum dupa RK la motor l-am remontat.Problema este ca odata ce porneste motorul merge bine, insa dupa oprirea motorului, carburatorul este inundat de benzina, atat de multa incat a curs in cilindri iar din cilindri in baia de ulei.Carburatorul este destul de simplu are 2 jicloare inauntru + cuiul poantou.As dori sa-i cumpar un set de reparatie, insa nu stiu ce model este.Daca recunoaste cineva modelul si ma poate ajuta cu un sfat unde as putea gasi un kit de repartie as fi recunoscator.Carburatorul este SOLEX....cel din imaginea de mai jos !!Daca trebuie sa-l fotogarfiez din mai multe unghiuri va rog sa-mi spuneti! 08042009311.jpg ( Size: 803.8k ) Number of downloads: 648 08042009312.jpg ( Size: 850.75k ) Number of downloads: 416 08042009313.jpg ( Size: 759.84k ) Number of downloads: 277 08042009314.jpg ( Size: 817.18k ) Number of downloads: 294 posibil sa nu iti mai inchida cuiu in camera .... sau ori ai returu infundat ... de la pompa de benzina ( ca ,carburatorul nu vad sa aibe retur ca si alte modele de la solex) |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
MECCA |
![]()
Post
#501
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
@tmkrf- multumesc pentru sfat, daca imi poti spune si cum pot gasi un kit de reparatie pentru el...sau macar ce model de SOLEX este, m-ai ajuta foarte mult
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#502
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Acela este Solex 32 eisa. Mai multe informatii gasesti aici http://www.daciaclub.ro/Carburator-Solex-32-EI-t58057.html
![]() Am si eu o intrabare. Am facut rost de un carb Weber 32 DARA 38. Sa il pastrez pe aceasta, sau imi recomandati ceva mai bun. Mentionez ca, carbul este complet. This post has been edited by iuliano_smile: 20 Dec 2009, 21:58 Attached thumbnail(s) DSC05218.JPG ( Size: 330.93k ) Number of downloads: 374 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
buna seara baieti.am si eu o mica/ mare problema.de curand am facut rost de doua carburatoare incomplete un weber 32 dara 38 si de un weber 32/36 dara 6.weber-ul 32 dara 38 avea gaura pentru GPL data in corp,garnitura de la capac lipsa si partea cu socul nu o avea,iar weber-ul 32/36 dara 6 nu avea garnitura de la capac,capacul de la pompa de sprit, membrana de la pompa de sprit,arcul si cateva suruburi de la capac.Ce ma gandesc eu acum sa fac din doua unul bun.iau pompa de sprit impreuna cu membrana si arc de pe 32dara 38 si pun pe 32/36 dara 6, garnitura o fac din carton,apoi strang surburile si ma duc si il pun pe masina.Dupa ce am terminat de montat dau la pompa sa bage benzina in carburator dau cateva sprituri si pornesc.Masina porneste dar sta la 2500 rpm, iar daca incerc sa ii micsorez relantiul moare motorul.de la ce poate sa fie.
Atasez si cateva poze. Multumesc PS: in una din poze este incercuit un stut.acela unde il leg? This post has been edited by DannY_SmekeruL: 1 Jan 2010, 22:13 Attached thumbnail(s) DSC1577.jpg ( Size: 752.46k ) Number of downloads: 544 DSC1579.jpg ( Size: 916.43k ) Number of downloads: 421 DSC1581.jpg ( Size: 973.9k ) Number of downloads: 367 DSC1559.jpg ( Size: 889.65k ) Number of downloads: 368 DSC1568.jpg ( Size: 905.87k ) Number of downloads: 311 DSC15781.jpg ( Size: 115.53k ) Number of downloads: 273 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#504
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(Minel @ 10 Nov 2009, 09:03) Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez .... daca este cineva si ma poate ajuta ..... ![]() am avut si eu unu. acuma este la tiberiu. aia parca e capsula de dezinecare.nu mai stiu exact. This post has been edited by ydaniel: 1 Jan 2010, 22:42 |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#505
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
ydaniel esti pe aproape. Am intrat in posesia carbului weber si a unuia carfil. Carfilu avea o supapa vacumatica, care in momentul in care ai tras socu si tu ii dai blana, deschide socul ca sa intre mai mult aer.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
foarte bune weberu 32 DARA am fost foarte multuminit cu motor de 1.6 peste 6.5 afara si 9 in oras nu sarea, il am de 2 ani pe masina dar anul acesta cum a venit frigul cum s-a dereglat sau nu stiu ce a patit dar a inceput sa consume in prostie sub 16 in oras nu ma lasa si ce am mai observat ca nu il influenteaza mersu in exterior sau in oras consumu e identic. Socu am observat ca lucreaza corect , ce pot sa spun e ca am observat garnitura de la capac putin ciupita dar nu cred ca ar fi din cauza ei , se pricepe cineva la modelul acesta de carburator si ce s-ar putea face sa nu mai consume chiar atat de mult
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#507
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Teai jucat cumva cu surubul de deschidere a clapetei de pe corpul 2
![]() This post has been edited by iuliano_smile: 2 Jan 2010, 00:18 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
nu n-am umblat la nici un reglaj al lui , sa zic a avut o perioada de cateza saptamani in care a stationat masina si dupa ce am reluat-o la circulat zilnic au inceput si problemele cu consumul si nu stiu ce poate fi
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#509
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Bagal la curatat.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 1 Jan 2010, 22:08) buna seara baieti.am si eu o mica/ mare problema.de curand am facut rost de doua carburatoare incomplete un weber 32 dara 38 si de un weber 32/36 dara 6.weber-ul 32 dara 38 avea gaura pentru GPL data in corp,garnitura de la capac lipsa si partea cu socul nu o avea,iar weber-ul 32/36 dara 6 nu avea garnitura de la capac,capacul de la pompa de sprit, membrana de la pompa de sprit,arcul si cateva suruburi de la capac.Ce ma gandesc eu acum sa fac din doua unul bun.iau pompa de sprit impreuna cu membrana si arc de pe 32dara 38 si pun pe 32/36 dara 6, garnitura o fac din carton,apoi strang surburile si ma duc si il pun pe masina.Dupa ce am terminat de montat dau la pompa sa bage benzina in carburator dau cateva sprituri si pornesc.Masina porneste dar sta la 2500 rpm, iar daca incerc sa ii micsorez relantiul moare motorul.de la ce poate sa fie. Atasez si cateva poze. Multumesc PS: in una din poze este incercuit un stut.acela unde il leg? Se leaga la evacuare gaze carter.Furtunul ce iti iese din capacul culbutorilor.Iti spun maine mai sigur,ca nu mai stiu care si cum vin. Poate vor fi utile cuiva pozele. This post has been edited by ROBY 06-TFA: 2 Jan 2010, 01:35 Attached thumbnail(s) haynes_064.JPG ( Size: 866.27k ) Number of downloads: 366 haynes_065.JPG ( Size: 1012.55k ) Number of downloads: 348 haynes_066.JPG ( Size: 948.52k ) Number of downloads: 245 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 00:58 |