carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
payty |
![]()
Post
#511
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) weber.JPG ( Size: 284.12k ) Number of downloads: 1698 |
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat.
|
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
payty |
![]()
Post
#514
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 11:13) mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat. am vazut ulterior pozele si am vazut ca e pe alpine. deci s-a rezolvat din start problema cu cablul de acceleratie. legat de astupatul circuitului by-pass, eu as zice sa faci ceva reversibil, adica sa nu pui vreun lipici sau alta chestie acolo care sa nu se mai poata scoate. eu reusisem sa il fac sa aiba relantiul mai jos fara a astupa orificiul ala, dar nu era multumitor consumul. carburatorul are doua stuturi in corpul superior. unul e pentru reciclarea vaporilor de benzina din camera de nivel constant, deci trebuie pus in legatura cu gatul care vine de la filtrul de aer (daca ai), si e destul de neimportant. celalalt e pt recircularea gazelor si daca ii urmaresti traseul ai sa vezi ca ajunge undeva sub carburator. eu am folosit un furtun cu duza ca la dacie pe care l-am legat acolo printr-un T. repet, in final problema cea mai importanta a fost consumul mare. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#515
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 2 Jan 2010, 01:23) Se leaga la evacuare gaze carter.Furtunul ce iti iese din capacul culbutorilor.Iti spun maine mai sigur,ca nu mai stiu care si cum vin. Poate vor fi utile cuiva pozele. Observ ca aveti documentatie foare buna ..... ![]() ![]() Cu multumirile de rigoare , va salut ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#516
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
deci am reusit sa il fac sa mearga. era o mica greseala de montaj si anume am pus jiglerul de aer de la camera a doua la camera 1 si invers,apoi am pornit-o din nou si am realizat ca relantiul e la 2000,deci mai scazuse,urmatoarea schimbare a fost inlocuirea jiglerului de relanti cu unul ceva mai mic(32/36dara6 avea jiglerul de 47 si l-am inlocuit cu unul de 42)dupa aceasta schimbare relantiul a scazut 1200,iar dupa cateva ore de reglaj am ajuns cu relantiul la 900 fara ca bujiile sa fie afumate si fara fum negru pe evacuare singurele care au ramas sunt cateva rateuri puternice pe evacuare la decelerare de la 7000 la 900
![]() Mentionez ca a trebuit sa mut furtunasul care vine de la la capsula vacumatica din talpa carburatorului pe furtunul care duce la servo,astupand orificiul cu un furtun cu surub in cap. Atasez si cateva poze poate sunt cuiva de ajutor. Era sa uit.Payty eu am decat un stut in corpul superior (intr-o poza e ceva cu albastru ) si acolo am bagat reciclarea gazelor. E bine?Daca nu e bine atunci unde bag reciclarea gazelor ca sa nu stea in gol furtunul ala. PS:gaby-cta-ro carburatorul l-am curatat la inceput cu o solutie adusa de cumnatamiu cu care curata instalatia de spumat(spuma poliedrica),apoi a fost spalat cu motorina si apoi cu benzina si lasat la uscat. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Jan 2010, 19:01 Attached thumbnail(s) DSC02768.jpg ( Size: 471.54k ) Number of downloads: 1665 DSC02774.jpg ( Size: 474.77k ) Number of downloads: 1592 DSC02759.jpg ( Size: 445.44k ) Number of downloads: 572 DSC02771.jpg ( Size: 378.01k ) Number of downloads: 489 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
payty |
![]()
Post
#517
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu intentionezi sa pui capac de legatura cu filtrul de aer, oricum nu prea conteaza reciclarea gazelor. nu stiu exact care dintre cele doua stuturi era pt gaze si care pt vapori de benzina. oricum cred ca il ai pe cel de gaze acolo. felicitari daca iti merge cum trebuie.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
o sa ii pun si capac pt filtru de aer dar cand ajung in buc.am gasit la magazinele de piese auto de pe pantelimon cotul acela de legatura intre filtru si carburator si o sa il pun deoarece eu merg mult cu masina pe la tara si intra mizerie in motor.acum sa vad si ce consum are masina cu carburatorul.cred ca mai trebuie reglat deoarece eu nu am putut scoate masina din garaj din cauza drumului impracticabil (noroaie ).
Iti multumesc foarte mult pt sfaturile acordate. PS:prin ce zona e orificiul circuitului by-pass,nu de alta dar in caz ca consuma prea mult sa stiu unde sa mai umblu in caz ca poate se schimba ceva.ar fi ideal daca ai putea modifica o poza sa imi arati exact. This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Jan 2010, 21:10 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
payty |
![]()
Post
#519
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am sa pun maine o poza ca sa te lamuresti mai bine. e cam complicat de explicat si o poza te lamureste cum trebuie. cu socul cum faci? il legi la circuitul de apa, sau il blochezi pe pozitia deschis?
ai fi bine sa ii poti pune si o priza de aer cald desi la alpine e mai complicat. pe mine ma ajuta iarna la carburatorul asta. fara priza asta si fara soc (eu ii demontasem si clapetele si mecanismul de actionare si astupasem cu ceva gaura pe unde ar fi trebuit sa fie circuitul de imbogatire a amestecului) era destul de greu pana se incalzea motorul. This post has been edited by payty: 2 Jan 2010, 22:04 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
socu se poate anula dar trebuie umblat si la bimetalul din interior daca nu ma insel ala inchide si deschide un canal de aer
aveti cumva idee daca se pot schimba difuzoarele cu cel din cel de 12ts ? am o intrebare toate au avut electrovalva aceea pe ele ? This post has been edited by mesteru surubel: 2 Jan 2010, 22:26 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#521
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit.
Priza de aer cald as vrea sa ii montez si eu dar exista o problema si anume eu am galeria de evacuare imbracata in material termoizolant. |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Minel,are un prieten documentatie pt R11 si am sa-l intreb daca are ceva si despre carburator.Daca sunt,cu cea mai mare placere le postez.
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
payty |
![]()
Post
#523
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Danny, ce fel de material ai folosit pt izolarea evacuarii? si de unde l-ai luat?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
DannY_SmekeruL |
![]()
Post
#524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 30 August 07 From: Bucuresti-Slobozia ![]() |
materialul folosit e luat de la racing nick, nu stiu ce are in componenta,dar stiu ca nu are azbest.a costat in jur de 1 mil acum jumate de an, si mi-a ajuns sa invelesc toata galeria si coborarea pana in toba de mijloc.
This post has been edited by DannY_SmekeruL: 6 Jan 2010, 21:33 |
--------------------
SOON Dacia 1310
with F7P Kompressor Edition
'84 VW Passat B6 2.0 TDI
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
DannY_SmekeruL ,sper sa te lamureasca aceasta poza ,referitor la montarea stuturilor.Este cea mai relevanta.
Attached thumbnail(s) entretien_Renault_25_3.jpg ( Size: 95.17k ) Number of downloads: 576 1049993114.jpg ( Size: 64.96k ) Number of downloads: 596 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
sriw |
![]()
Post
#526
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 February 08 ![]() |
Salutare baieti.Astazi am dat jos carburatorul de pe un Ford Escort,cu intentia de a mi-l pune pe dacie.Am o dacie break din 97.Carburatorul este un Weber 28-30 DFTM .Ce parere aveti,merge montat acest carburator pe dacie,pe motor de 1.4?Fordul avea motor de 1.6 si mergea bine pe el.Ce parere aveti de carbu asta?Pun si niste poze imediat.Mersi fain.
5 Feb 2010, 19:33: Uite si pozele: This post has been edited by sriw: 5 Feb 2010, 18:33 Attached thumbnail(s) IMG_0610.JPG ( Size: 83.03k ) Number of downloads: 520 IMG_0611.JPG ( Size: 88.83k ) Number of downloads: 362 IMG_0612.JPG ( Size: 69.82k ) Number of downloads: 293 IMG_0613.JPG ( Size: 94k ) Number of downloads: 284 IMG_0614.JPG ( Size: 84.15k ) Number of downloads: 276 IMG_0615.JPG ( Size: 86.54k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
dacia break
hhuygyt
1997
- gyuy
|
|
Minel |
![]()
Post
#527
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi mi-a terminat si eu Weber-ul 32 DRT ,spalat, curatat, suflat ,reglat dupa carte intr-un cuvant boboc ....
![]() Imag001.jpg ( Size: 175.61k ) Number of downloads: 262 Imag002.jpg ( Size: 179.19k ) Number of downloads: 214 Imag003.jpg ( Size: 167.69k ) Number of downloads: 225 Imag004.jpg ( Size: 192.38k ) Number of downloads: 230 Mi-am facut si o flansa adaptoare pt galeria de mono-corp ...Imag005.jpg ( Size: 167.44k ) Number of downloads: 328 Ce mi-a dat niste batai de cap au fost suruburile de prindere ale carburatorului M7 ... ![]() Dupa toate prelucrarile flansei , a fost rectificata frontal curat ambele parti si acum asteapta vreme buna pt montarea pe masina ... ![]() -se lucreaza intens pt a adapta filtrul de aer existent la adimisia carburatorului prin fabricarea unui capac din Al. . Aaaa si inca un amanunt , mai am un 32 DRT care il folosesc pt piese , dar acesta este cu soc automat pe apa . Am posibilitatea sa montez tot ansamblul de pe unu pe altu ( practic schimb doar capacul carbului si gata ) ... dar ma gandesc , care o fi mai okey .. ![]() -soc automat ( ar tine mai mult timp socul "activ ",dar te-ai scapa de tras de cabluri , practic o tentativa de injectie ... ![]() -soc manual , il introduci mai devreme , consum mai redus pana la ajungerea la temperatura de functionare etc .... P.S. Oare s-or lua astia de mine daca ma duc la ITP cu carbul dublu ?... ![]() This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 19:01 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
minel arata super, mai ales flansa e bine conceputa acuma stiu si eu cum sa imi fac flansa (fur modelul
![]() deabea astept sa il vad montat pe masinuta ta la itp mai bine cu monocorp ca o sa comenteze pt ca fac si poze si ar fi pacat sa te cheme inca o data din cauza carbului, |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
payty |
![]()
Post
#529
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@minel:
de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc? e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#530
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator.
Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior. Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu. LE : a fost mai rapid payty ![]() This post has been edited by mad toz: 6 Feb 2010, 21:56 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Minel |
![]()
Post
#531
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(payty @ 6 Feb 2010, 21:53) @minel: de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc? e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp. QUOTE(mad toz @ 6 Feb 2010, 21:56) De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator. Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior. Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu. LE : a fost mai rapid payty ![]() Sa va dau quote pe ambii , nu am gasit niciunde in zona o galerie de papuc ![]() Cand o sa gasesc o sa o montez fara dar si poate ! ![]() Totusi ce parere aveti , soc automat sau manual ? This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 22:17 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
mad toz |
![]()
Post
#532
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Fa un topic la bursa, imposibil sa nu apara cineva care sa vanda.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
ment |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok
![]() Daca nu merge bine si vrei sa incerci cu galeria si tot nu gasesti, am eu una dar doar partea de admisie, nu si evacuarea.. CRED ca se poate taia evacuarea de pe cea originala, Muttley parca a facut asta.. E cea prinsa la chiulasa. 121020091425.jpg ( Size: 1002.94k ) Number of downloads: 444 Legat de soc, manual ![]() ![]() This post has been edited by ment: 6 Feb 2010, 22:52 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
tmkrf |
![]()
Post
#534
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
DE CE NU TI AI LUAT O GALERIE DE PAPUC ? GALERIA DE PAPUC NECESITA 4 GAURI (+FILET) SI NU MI TREBUIA SA FACI FLANSE SI ALTE MINUNATII
This post has been edited by tmkrf: 6 Feb 2010, 22:38 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Minel |
![]()
Post
#535
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ment @ 6 Feb 2010, 22:33) Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok ![]() Legat de soc, manual ![]() ![]() Sa o luam pe rand , scobitura respectiva de fapt este o raza executata la o freza cu comanda numerica pt a crea o curgere cat mai lina a amestecului din cele 2 difuzoare ale carburatorului dublu in cea simpla a galeriei mono-corp ......daca nu ar fi fost acea "scobitura " atunci ar functiona mai ciudat , parere strict personala . Sincer sa fiu as inclina din ce in ce mai mult spre soc automat ,parca ar fi mai secsi stiind ca numai trebe sa tragi de nimic , doar dai cheie si atat... ![]() Ce imi este la socul automat ca mi-ar tine prea mult timp socul "tras " ( consum mai mare , bujii afumate pe distante scurte ) pe cand la cel manual , maxim 1 minut si am plecat ..... P.S. Multumesc tare mult pt. ajutor si mai mult ca sigur o sa discutam pe privat detaliile ! This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 23:27 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Cum am zis, executarea pare foarte ok
![]() ![]() Doar ca ce vreau sa zic tine de "miscarea" amestecului carburant la viteza, mai greu de prevazut ce o sa se intample, poate nimic. Sper sa mearga bine ![]() This post has been edited by ment: 6 Feb 2010, 23:49 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Muttley |
![]()
Post
#537
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Acu' 2-3 ani, o galerie de papuc era 1 mil in magazin. Eu zic ca merita sa cumperi una.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Minel |
![]()
Post
#538
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 23:11) socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit. Ai verificat vreun consum , bujiile cum se prezinta , ca eu mi-s intr-o dilema mare ...( oricum sa verific ambele tipuri de soc ) si nu stiu ce anume o sa las pe masina .... .. ![]() -soc manual ..........Imag002.jpg ( Size: 179.19k ) Number of downloads: 437 -soc automat pe apa ....A.jpg ( Size: 172.94k ) Number of downloads: 227 A__1_.jpg ( Size: 169.49k ) Number of downloads: 184 This post has been edited by Minel: 7 Feb 2010, 16:30 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#539
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Minel |
![]()
Post
#540
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tmkrf @ 7 Feb 2010, 18:30) eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe Si referitor la consum ce poti spune , s-a marit , s-a pastrat ....ceva detalii te rog . Corpul inferior al carburatorului este acelasi , difera doar capacul superior cu sistemul de soc .... Cred ca o sa il incerc prima data pe soc manual si apoi , daca se dovedeste ca este in regula , il trec pe soc automat , sa vedem ce zice... ![]() This post has been edited by Minel: 7 Feb 2010, 18:42 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 19:07 |