DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

payty
post 2 Jan 2010, 08:50
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(mesteru surubel @ 2 Jan 2010, 00:22)
nu n-am umblat la nici un reglaj al lui , sa zic a avut o perioada de cateza saptamani in care a stationat masina si dupa ce am reluat-o la circulat zilnic au inceput si problemele cu consumul si nu stiu ce poate fi
*



ai avut noroc ca nu ti-a consumat mult din start. am avut si eu unul pe masina. era de pe fuego 2.0 litri. - mare atentie la dimensiunea difuzoarelor pt ca weberele 32 DARA sunt in multe variante - la mine erau 26/26 cu clapete de 32. conteaza mult deoarece difuzoarele originale de pe motorul de 1600 sunt 22 si 23. evident pot fi alese carburatoare cu difuzoare mai mari, dar cum era la mine cred ca era cam mare. eventual un 23-24 sau 24-24.

intr-adevar, sunt facute bine carburatoarele astea, dar greu de reglat. suruburile clasice de amestec si deschidere clapeta, teoretic trebuiesc lasate in pace pt ca sunt sigilate din fabrica. ma exista si un al treilea surub de reglaj, ceva combinat intre aer si amestec. adica daca il deschizi, da si aer mai mult dar si benzina. daca mai umbli si la celelalte, atunci chiar l-ai dereglat de tot si incepe sa consume la greu.

in cazul lor nu cred ca se poate face un reglaj corect decat cu analizor de gaze.

@danny -
exista un circuit de by-pass in corpul I si practic oricat ai inchide clapeta de acceleratie, motorul tot trage aer pe acolo, doar ca e aer fals, neamestecat cu benzina, doar gaze din carter. e facut ca la relanti, sa traga pe acolo gazele din carter si sa nu mai faca ulei in carburator. orificiul are un jiclor calibrat si cred ca depinde de capacitatea motorului. daca orificiul e prea mare, trage prea mult aer pe acolo deci e imposibil de reglat relantiul. asa pateam si eu, pornea si statea la o turatie imensa - pe la 2000.

eu as astupa acel orificiu si as incerca sa fac clasic reglajul apoi.

pe urma, vezi ca priza vacuumatica a carburatorului (cea pt delcou) e la nivelul clapetei, deci la relanti nu ai vacuum la delcou. efectul e similar cu a scoate furtunelul la o dacie cu carburator carfil - merge mai prost la relanti. trebuie sa legi furtunelul de la delcou in alta parte, de exemplu faci un T la furtunul servofranei si il legi acolo, sau daca ai galerie de papuc, la unul din cele 2 stuturi de acolo. in plus trebuie astupat intr-un fel stutul de vacuum din carburator pt ca pe acolo va trage aer fals la turatii medii/mari.

mai era deranjant si modul de actionare a lui. este ca si WEBER 32 dir, adica trebuie modificat cablul de acceleratie in asa fel incat sa impinga, nu sa traga clapeta. eu nu am avut pe vremea aia dispozitivul cu parghie care se monta pe capacul culbutori asa ca am pus cablul in asa fel incat sa traga cumva din partea opusa. rezultatul a fost ca arcul de revenire trebuia sa fie foarte tare pt ca altfel ramanea clapeta de acceleratie deschisa. ajunsese acceleratia sa fie aproape la fel de tare ca un ambreiaj de masina mai noua.

Ce am facut eu e cam asa: in poza atasata, unde e sageata rosie se afla o gaura. la montajul original al acestui carburator, cablul vine pe undeva pe sus si se prinde de canalul de langa gaura. in cazul de fata e imposibil de facut asa ceva pt ca acel cablu vine din alta directie. eu l-am bagat direct in gaura aia si l-am prins cu un surub. problema e acel arc de revenire de care ziceam care trebuie sa fie foarte tare si faptul ca acceleratia e foarte brusca, adica apesi putin pe acceleratie si se deschide mult clapeta. nu e ceva liniar cum ar fi in cazul in care carburatorul s-ar monta asa cum e pe fuego de exemplu.

cam de asta m-am lovit eu cand am avut weberul asta pe masina. in final l-am scos, ca sub 13% nu consuma. nu am facut test in afara, doar in oras. bujiile erau vesnic afumate desi motorul era nou si in perfecta stare de functionare.

This post has been edited by payty: 2 Jan 2010, 09:18


Attached thumbnail(s)
weber.JPG ( Size: 284.12k ) Number of downloads: 1695


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 2 Jan 2010, 11:13
Post #512


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat.


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 2 Jan 2010, 11:51
Post #513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




@ DannY_SmekeruL si payty : cum faceti sa ajungeti de aici
1.jpeg ( Size: 629.95k ) Number of downloads: 1883



la curatenia si luciul de aici
2.jpeg ( Size: 287.3k ) Number of downloads: 1688


???!!!


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 2 Jan 2010, 13:22
Post #514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 11:13)
mersi payty.carburatorul este pus pe un ALPINE nu este pus pe motor de dacie.acum ma duc in garaj sa vad ce ii pot face, in cel mai rau caz ii schimb jiglerele cu unele de la 32dara 38 care sunt in stare buna de functionare.Multumesc pentru sfaturi.dupa ce vin din garaj va spun ce am rezolvat.
*




am vazut ulterior pozele si am vazut ca e pe alpine. deci s-a rezolvat din start problema cu cablul de acceleratie. legat de astupatul circuitului by-pass, eu as zice sa faci ceva reversibil, adica sa nu pui vreun lipici sau alta chestie acolo care sa nu se mai poata scoate. eu reusisem sa il fac sa aiba relantiul mai jos fara a astupa orificiul ala, dar nu era multumitor consumul.

carburatorul are doua stuturi in corpul superior. unul e pentru reciclarea vaporilor de benzina din camera de nivel constant, deci trebuie pus in legatura cu gatul care vine de la filtrul de aer (daca ai), si e destul de neimportant.

celalalt e pt recircularea gazelor si daca ii urmaresti traseul ai sa vezi ca ajunge undeva sub carburator. eu am folosit un furtun cu duza ca la dacie pe care l-am legat acolo printr-un T.

repet, in final problema cea mai importanta a fost consumul mare.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 2 Jan 2010, 15:58
Post #515


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ROBY 06-TFA @ 2 Jan 2010, 01:23)
Se leaga la evacuare gaze carter.Furtunul ce iti iese din capacul culbutorilor.Iti spun maine mai sigur,ca nu mai stiu care si cum vin.

Poate vor fi utile cuiva pozele.
*



Observ ca aveti documentatie foare buna ..... rolleyes.gif ( ma refer la acel manual ) , sper ca daca se poate si nu cer prea mult ... blush.gif sa postati documentatia pt WEBER 32 DRT .

Cu multumirile de rigoare , va salut ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 2 Jan 2010, 18:42
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




deci am reusit sa il fac sa mearga. era o mica greseala de montaj si anume am pus jiglerul de aer de la camera a doua la camera 1 si invers,apoi am pornit-o din nou si am realizat ca relantiul e la 2000,deci mai scazuse,urmatoarea schimbare a fost inlocuirea jiglerului de relanti cu unul ceva mai mic(32/36dara6 avea jiglerul de 47 si l-am inlocuit cu unul de 42)dupa aceasta schimbare relantiul a scazut 1200,iar dupa cateva ore de reglaj am ajuns cu relantiul la 900 fara ca bujiile sa fie afumate si fara fum negru pe evacuare singurele care au ramas sunt cateva rateuri puternice pe evacuare la decelerare de la 7000 la 900 biggrin.gif .
Mentionez ca a trebuit sa mut furtunasul care vine de la la capsula vacumatica din talpa carburatorului pe furtunul care duce la servo,astupand orificiul cu un furtun cu surub in cap.
Atasez si cateva poze poate sunt cuiva de ajutor.
Era sa uit.Payty eu am decat un stut in corpul superior (intr-o poza e ceva cu albastru ) si acolo am bagat reciclarea gazelor. E bine?Daca nu e bine atunci unde bag reciclarea gazelor ca sa nu stea in gol furtunul ala.
PS:gaby-cta-ro carburatorul l-am curatat la inceput cu o solutie adusa de cumnatamiu cu care curata instalatia de spumat(spuma poliedrica),apoi a fost spalat cu motorina si apoi cu benzina si lasat la uscat.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Jan 2010, 19:01

Attached thumbnail(s)
DSC02768.jpg ( Size: 471.54k ) Number of downloads: 1662
DSC02774.jpg ( Size: 474.77k ) Number of downloads: 1589
DSC02759.jpg ( Size: 445.44k ) Number of downloads: 572
DSC02771.jpg ( Size: 378.01k ) Number of downloads: 489


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 2 Jan 2010, 20:42
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca nu intentionezi sa pui capac de legatura cu filtrul de aer, oricum nu prea conteaza reciclarea gazelor. nu stiu exact care dintre cele doua stuturi era pt gaze si care pt vapori de benzina. oricum cred ca il ai pe cel de gaze acolo. felicitari daca iti merge cum trebuie.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 2 Jan 2010, 21:04
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




o sa ii pun si capac pt filtru de aer dar cand ajung in buc.am gasit la magazinele de piese auto de pe pantelimon cotul acela de legatura intre filtru si carburator si o sa il pun deoarece eu merg mult cu masina pe la tara si intra mizerie in motor.acum sa vad si ce consum are masina cu carburatorul.cred ca mai trebuie reglat deoarece eu nu am putut scoate masina din garaj din cauza drumului impracticabil (noroaie ).
Iti multumesc foarte mult pt sfaturile acordate.
PS:prin ce zona e orificiul circuitului by-pass,nu de alta dar in caz ca consuma prea mult sa stiu unde sa mai umblu in caz ca poate se schimba ceva.ar fi ideal daca ai putea modifica o poza sa imi arati exact.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 2 Jan 2010, 21:10


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 2 Jan 2010, 22:01
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am sa pun maine o poza ca sa te lamuresti mai bine. e cam complicat de explicat si o poza te lamureste cum trebuie. cu socul cum faci? il legi la circuitul de apa, sau il blochezi pe pozitia deschis?

ai fi bine sa ii poti pune si o priza de aer cald desi la alpine e mai complicat. pe mine ma ajuta iarna la carburatorul asta. fara priza asta si fara soc (eu ii demontasem si clapetele si mecanismul de actionare si astupasem cu ceva gaura pe unde ar fi trebuit sa fie circuitul de imbogatire a amestecului) era destul de greu pana se incalzea motorul.

This post has been edited by payty: 2 Jan 2010, 22:04


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 2 Jan 2010, 22:24
Post #520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




socu se poate anula dar trebuie umblat si la bimetalul din interior daca nu ma insel ala inchide si deschide un canal de aer
aveti cumva idee daca se pot schimba difuzoarele cu cel din cel de 12ts ?

am o intrebare toate au avut electrovalva aceea pe ele ?

This post has been edited by mesteru surubel: 2 Jan 2010, 22:26


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 2 Jan 2010, 23:11
Post #521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit.
Priza de aer cald as vrea sa ii montez si eu dar exista o problema si anume eu am galeria de evacuare imbracata in material termoizolant.


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 6 Jan 2010, 11:14
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Minel,are un prieten documentatie pt R11 si am sa-l intreb daca are ceva si despre carburator.Daca sunt,cu cea mai mare placere le postez.


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jan 2010, 11:21
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Danny, ce fel de material ai folosit pt izolarea evacuarii? si de unde l-ai luat?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannY_SmekeruL
post 6 Jan 2010, 21:32
Post #524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 454
Joined: 30 August 07
From: Bucuresti-Slobozia




materialul folosit e luat de la racing nick, nu stiu ce are in componenta,dar stiu ca nu are azbest.a costat in jur de 1 mil acum jumate de an, si mi-a ajuns sa invelesc toata galeria si coborarea pana in toba de mijloc.

This post has been edited by DannY_SmekeruL: 6 Jan 2010, 21:33


--------------------
SOON Dacia 1310 with F7P Kompressor Edition '84
VW Passat B6 2.0 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 8 Jan 2010, 13:15
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




DannY_SmekeruL ,sper sa te lamureasca aceasta poza ,referitor la montarea stuturilor.Este cea mai relevanta.

Attached thumbnail(s)
entretien_Renault_25_3.jpg ( Size: 95.17k ) Number of downloads: 574
1049993114.jpg ( Size: 64.96k ) Number of downloads: 594


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sriw
post 5 Feb 2010, 18:14
Post #526


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 21 February 08




Salutare baieti.Astazi am dat jos carburatorul de pe un Ford Escort,cu intentia de a mi-l pune pe dacie.Am o dacie break din 97.Carburatorul este un Weber 28-30 DFTM .Ce parere aveti,merge montat acest carburator pe dacie,pe motor de 1.4?Fordul avea motor de 1.6 si mergea bine pe el.Ce parere aveti de carbu asta?Pun si niste poze imediat.Mersi fain.

5 Feb 2010, 19:33:
Uite si pozele:

This post has been edited by sriw: 5 Feb 2010, 18:33

Attached thumbnail(s)
IMG_0610.JPG ( Size: 83.03k ) Number of downloads: 519
IMG_0611.JPG ( Size: 88.83k ) Number of downloads: 362
IMG_0612.JPG ( Size: 69.82k ) Number of downloads: 293
IMG_0613.JPG ( Size: 94k ) Number of downloads: 284
IMG_0614.JPG ( Size: 84.15k ) Number of downloads: 276
IMG_0615.JPG ( Size: 86.54k ) Number of downloads: 229


--------------------
dacia break hhuygyt 1997 - gyuy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Feb 2010, 09:20
Post #527


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Azi mi-a terminat si eu Weber-ul 32 DRT ,spalat, curatat, suflat ,reglat dupa carte intr-un cuvant boboc .... happy.gif Imag000.jpg ( Size: 204.16k ) Number of downloads: 295
Imag001.jpg ( Size: 175.61k ) Number of downloads: 262
Imag002.jpg ( Size: 179.19k ) Number of downloads: 214
Imag003.jpg ( Size: 167.69k ) Number of downloads: 225
Imag004.jpg ( Size: 192.38k ) Number of downloads: 230


Mi-am facut si o flansa adaptoare pt galeria de mono-corp ...Imag005.jpg ( Size: 167.44k ) Number of downloads: 328


Ce mi-a dat niste batai de cap au fost suruburile de prindere ale carburatorului M7 ... wacko.gif , neavand tarod de 7 si nici suruburi asa lungi de M8 .. am facut o mica inginerie prin gaurire si apoi lamare a gaurilor , introduse presat si asigurate cu Loctite piulite de M7 ...Imag006.jpg ( Size: 131.34k ) Number of downloads: 358


Dupa toate prelucrarile flansei , a fost rectificata frontal curat ambele parti si acum asteapta vreme buna pt montarea pe masina ... rolleyes.gif , pana atunci ......

-se lucreaza intens pt a adapta filtrul de aer existent la adimisia carburatorului prin fabricarea unui capac din Al. .

Aaaa si inca un amanunt , mai am un 32 DRT care il folosesc pt piese , dar acesta este cu soc automat pe apa .

Am posibilitatea sa montez tot ansamblul de pe unu pe altu ( practic schimb doar capacul carbului si gata ) ... dar ma gandesc , care o fi mai okey .. huh.gif :

-soc automat ( ar tine mai mult timp socul "activ ",dar te-ai scapa de tras de cabluri , practic o tentativa de injectie ... happy.gif )

-soc manual , il introduci mai devreme , consum mai redus pana la ajungerea la temperatura de functionare etc ....


P.S.

Oare s-or lua astia de mine daca ma duc la ITP cu carbul dublu ?... unsure.gif

This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 19:01


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 6 Feb 2010, 21:39
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




minel arata super, mai ales flansa e bine conceputa acuma stiu si eu cum sa imi fac flansa (fur modelul smile.gif )
deabea astept sa il vad montat pe masinuta ta

la itp mai bine cu monocorp ca o sa comenteze pt ca fac si poze si ar fi pacat sa te cheme inca o data din cauza carbului,


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Feb 2010, 21:53
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@minel:

de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc? e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 6 Feb 2010, 21:56
Post #530


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator.
Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior.
Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu.

LE : a fost mai rapid payty tongue.gif

This post has been edited by mad toz: 6 Feb 2010, 21:56


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Feb 2010, 22:10
Post #531


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(payty @ 6 Feb 2010, 21:53)
@minel:

de ce nu ai incercat sa pui galerie de papuc?  e pacat pt atata munca de curatat, aranjat carburatorul, sa-l pui pe galeria de monocorp.
*




QUOTE(mad toz @ 6 Feb 2010, 21:56)
De ce va chinuiti sa faceti tot felul de flanse? Se gasesc galerii de papuc sau nova peste tot si la preturi mici. Si la galeria de papuc se dau 4 gauri pentru noul carburator.
Plus ca admisia galeriei de papuc este din aluminiu si se poate slefui la interior.
Doar cu o galerie pentru dublucorp o sa va bucurati pe deplin de avantajele carburatorului dublu.

LE : a fost mai rapid payty tongue.gif
*



Sa va dau quote pe ambii , nu am gasit niciunde in zona o galerie de papuc sad.gif , fiti siguri ca aceea ar fi si fost planul A , dar neconcretizandu-se planul A , am trecut la planul B si anume, acea flansa ...
Cand o sa gasesc o sa o montez fara dar si poate ! smile.gif

Totusi ce parere aveti , soc automat sau manual ?

This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 22:17


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 6 Feb 2010, 22:13
Post #532


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Fa un topic la bursa, imposibil sa nu apara cineva care sa vanda.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 6 Feb 2010, 22:33
Post #533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok smile.gif.

Daca nu merge bine si vrei sa incerci cu galeria si tot nu gasesti, am eu una dar doar partea de admisie, nu si evacuarea.. CRED ca se poate taia evacuarea de pe cea originala, Muttley parca a facut asta..

E cea prinsa la chiulasa.

121020091425.jpg ( Size: 1002.94k ) Number of downloads: 443


Legat de soc, manual biggrin.gif. Mai simplu, mai putine lucruri sa se strice.. Plus ca Dacie fara soc, n-are farmec tongue.gif.

This post has been edited by ment: 6 Feb 2010, 22:52


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 6 Feb 2010, 22:36
Post #534


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




DE CE NU TI AI LUAT O GALERIE DE PAPUC ? GALERIA DE PAPUC NECESITA 4 GAURI (+FILET) SI NU MI TREBUIA SA FACI FLANSE SI ALTE MINUNATII

This post has been edited by tmkrf: 6 Feb 2010, 22:38


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Feb 2010, 23:25
Post #535


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(ment @ 6 Feb 2010, 22:33)
Acum daca tot te-ai chinuit sa faci flansa aia poti sa o incerci sa vezi cum merge. Sincer, arata cam dubios intr-un fel designul cu "scobitura" aia, adica nu executarea care e foarte buna, ci s-ar putea sa afecteze intr-un mod ciudat functionarea.. Dar poate merge ok smile.gif.

Legat de soc, manual biggrin.gif. Mai simplu, mai putine lucruri sa se strice.. Plus ca Dacie fara soc, n-are farmec tongue.gif.
*



Sa o luam pe rand , scobitura respectiva de fapt este o raza executata la o freza cu comanda numerica pt a crea o curgere cat mai lina a amestecului din cele 2 difuzoare ale carburatorului dublu in cea simpla a galeriei mono-corp ......daca nu ar fi fost acea "scobitura " atunci ar functiona mai ciudat , parere strict personala .

Sincer sa fiu as inclina din ce in ce mai mult spre soc automat ,parca ar fi mai secsi stiind ca numai trebe sa tragi de nimic , doar dai cheie si atat... icon_mrgreen.gif ( asta dupa ce o sa fie reglat si testat cu socul manual ,( in ralanti , in sarcina , consumul , etc )

Ce imi este la socul automat ca mi-ar tine prea mult timp socul "tras " ( consum mai mare , bujii afumate pe distante scurte ) pe cand la cel manual , maxim 1 minut si am plecat .....

P.S.

Multumesc tare mult pt. ajutor si mai mult ca sigur o sa discutam pe privat detaliile !

This post has been edited by Minel: 6 Feb 2010, 23:27


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 6 Feb 2010, 23:48
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Cum am zis, executarea pare foarte ok smile.gif! Si inteleg cum asta era cea mai buna modalitate, e cel mai ok probabil asa cum ai gandit-o pentru galeria normala - in nici un caz nu zic ca ar fi trebuit sa fie plana biggrin.gif, atunci chiar ca ar fi ciudat, da.

Doar ca ce vreau sa zic tine de "miscarea" amestecului carburant la viteza, mai greu de prevazut ce o sa se intample, poate nimic. Sper sa mearga bine biggrin.gif.

This post has been edited by ment: 6 Feb 2010, 23:49


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2010, 04:01
Post #537


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




Acu' 2-3 ani, o galerie de papuc era 1 mil in magazin. Eu zic ca merita sa cumperi una.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Feb 2010, 09:49
Post #538


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(DannY_SmekeruL @ 2 Jan 2010, 23:11)
socul este legat la sistemul de racire(apa)(se vede in una din poze ca este legat) si functioneaza foarte bine momentan vad maine dimineata cum se comporta.M-am gandit azi sa ii montez un contact (ca cel de la pedala de frana) pentru a ma atentiona atunci cand este socul "tras".parerea mea e ca ar fi binevenit.



Ai verificat vreun consum , bujiile cum se prezinta , ca eu mi-s intr-o dilema mare ...( oricum sa verific ambele tipuri de soc ) si nu stiu ce anume o sa las pe masina .... .. nedumerire.gif

-soc manual ..........Imag002.jpg ( Size: 179.19k ) Number of downloads: 436


-soc automat pe apa ....A.jpg ( Size: 172.94k ) Number of downloads: 227
A__1_.jpg ( Size: 169.49k ) Number of downloads: 184


This post has been edited by Minel: 7 Feb 2010, 16:30


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 7 Feb 2010, 18:30
Post #539


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Feb 2010, 18:39
Post #540


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(tmkrf @ 7 Feb 2010, 18:30)
eu las lasa pe cel manual ... am avut un carb cu soc automat si intradevar pornirea era sfert mereu dar dupa ce se incalzea motoru nu se comporta cum trebe
*



Si referitor la consum ce poti spune , s-a marit , s-a pastrat ....ceva detalii te rog .


Corpul inferior al carburatorului este acelasi , difera doar capacul superior cu sistemul de soc ....

Cred ca o sa il incerc prima data pe soc manual si apoi , daca se dovedeste ca este in regula , il trec pe soc automat , sa vedem ce zice... happy.gif

This post has been edited by Minel: 7 Feb 2010, 18:42


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 09:01
Forum Renault