carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
iuliano_smile |
![]()
Post
#541
|
||
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|||
Minel |
![]()
Post
#542
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Gataaaa.....am terminat si ultimul ansablu al carburatorului ....
-flansa adaptoare la filtrul de aer existent .....Q.jpg ( Size: 160.55k ) Number of downloads: 1086 Q__1_.jpg ( Size: 144.48k ) Number of downloads: 1043 Practic am confectionat-o de la 0 ( zero ) din tabla de Al , manufacturare , potrivire, ajustare, gaurire, etc , in afara de sudura de Al cu WIG ... ..... ![]() Dupa toate operatiile ,s-a rectificat frontal pe partea de asezare pe carburator si cam atat Si cum da pe carburator ....Q__2_.jpg ( Size: 179.76k ) Number of downloads: 1069 Q__3_.JPG ( Size: 50.44k ) Number of downloads: 1075 Q__4_.JPG ( Size: 51.69k ) Number of downloads: 1073 Vreme sa fie maine si il montez sus ..... ![]() This post has been edited by Minel: 12 Feb 2010, 22:39 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#543
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Minel @ 7 Feb 2010, 18:39) Si referitor la consum ce poti spune , s-a marit , s-a pastrat ....ceva detalii te rog . Corpul inferior al carburatorului este acelasi , difera doar capacul superior cu sistemul de soc .... Cred ca o sa il incerc prima data pe soc manual si apoi , daca se dovedeste ca este in regula , il trec pe soc automat , sa vedem ce zice... ![]() eu am avut pe un simplu-corp soc automat ... cred ca is cateva poze si mai in spate tot pe topicu asta ... sincer nici acum nu stiu cat imi consuma masina ... eu is genu bag benzina cand vad ca se aprinde becu, nu calculez ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Minel |
![]()
Post
#544
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
QUOTE(Minel @ 12 Feb 2010, 22:33) Gataaaa.....am terminat si ultimul ansablu al carburatorului .... -flansa adaptoare la filtrul de aer existent .....Q.jpg ( Size: 160.55k ) Number of downloads: 1086 Q__1_.jpg ( Size: 144.48k ) Number of downloads: 1043 Practic am confectionat-o de la 0 ( zero ) din tabla de Al , manufacturare , potrivire, ajustare, gaurire, etc , in afara de sudura de Al cu WIG ... ..... ![]() Dupa toate operatiile ,s-a rectificat frontal pe partea de asezare pe carburator si cam atat Si cum da pe carburator ....Q__2_.jpg ( Size: 179.76k ) Number of downloads: 1069 Q__3_.JPG ( Size: 50.44k ) Number of downloads: 1075 Q__4_.JPG ( Size: 51.69k ) Number of downloads: 1073 Vreme sa fie maine si il montez sus ..... ![]() Minele numai vorbe de lauda am pt tine, imi place super mult cum a iesit, acuma stiu de unde sa fur idei pt confectionare ![]() |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
G I M |
![]()
Post
#546
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Minel, ce diametru are gaura de la flansa pentru filtrul de aer? Mie mi se pare ca ai cam "sufocat" carburatorul tinand cont ca e un dublu corp. Nota 10+ pentru executie.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#547
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Neagu Ionut @ 13 Feb 2010, 10:58) Minel, ce diametru are gaura de la flansa pentru filtrul de aer? Mie mi se pare ca ai cam "sufocat" carburatorul tinand cont ca e un dublu corp. Nota 10+ pentru executie. Diametrul gaurii este identic cu cel al carburatorului Carfil si anume , phi 52 exterior si phi 48 interior. ( In cazul meu am reusit sa obtin doar exteriorul , interiorul este undeva la phi 46 ) Executia nu este gata in proportie de 100 % , urmeaza a mai fi bibilita , smirgheluita cu granulatie mai mica si apoi lustruita cu pasla , in cele din urma se va aplica un lac pe exterior si gata ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#548
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am avut ceva timp si l-am probat pe masina ....
Reglajul a fost facut "la ochi " cat sa o pornesc si apoi sa il reglez ,masina nu statea la ralanti nici cum , si prima data cand a pornit s-a dus undeva la 5000 rpm .... ![]() Bun , mai desfac surubul de la clapeta si ii dau din nou , pornea ( pornea greu de tot ,dupa vreo 3-4 invarteli ) , o tineam din sprituri dar cand o tineam sa zic la 2000 din pedala , murea .... ![]() Furtunul cu diuza calibrata din pata calda a carburatorului ( phi 1,5 mm ) Weber pe care nu l-am putut introduce cum trebuie datorita capacului culbutorilor . Am zis hai sa ii dau asa sa vad ce si cum .... Tocmai de aceea il puteam tine din acceleratie cat de cat, amestecul se imbogatea prin "sprituire" ( el fiind foarte sarac din cauza respectivului furtun cu diuza ... ![]() ![]() Tinand cont ca nori negrii se adunau deasupra capului ( la propriu ) nu am mai experimentat nimic si am montat la loc Carfilu ' Destul pt prima zi de teste ... ![]() Editat .... ![]() This post has been edited by Minel: 16 Feb 2010, 19:38 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ment |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Acelasi lucru mi se intamplase si mie pe monocorp cand am uitat sa pun diuza aia in furtun, de statea pe la 2000
![]() Nu inteleg pentru ce sa faci stut in talpa sau in flansa, problema care e de fapt din cauza caruia nu poti mentine sistemul original de recirculare al gazelor ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ment: 16 Feb 2010, 19:21 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#550
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ment @ 16 Feb 2010, 19:19) Nu inteleg pentru ce sa faci stut in talpa sau in flansa, problema care e de fapt din cauza caruia nu poti mentine sistemul original de recirculare al gazelor ![]() ![]() ![]() De ce am gandit asa , hmm , buna idee ... ![]() ![]() Sigur o sa il folosesc acela, in cazul acesta, o sa astup actualul stut din flansa de preincazire si gata ... Multumesc tare mult ..... m-ai scapat de niste munci in plus , desfund stutul din galerie si asta e .... This post has been edited by Minel: 16 Feb 2010, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#551
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Azi am avut timp mi-am pus Weber-ul 32 DRT pe masina ..... ( scuze calitatea pozelor ) Imag000.jpg ( Size: 441.38k )
Number of downloads: 336
Imag001.jpg ( Size: 454.34k ) Number of downloads: 420 cabluri si furtune a nu se lua in seama pe perioada testelor ... ![]() Am reusit cat de cat sa il reglez la ochi si apoi i-am dat cheie ( am scos intentionat tija de actionare a celei de-a 2 camere ,asta doar pe perioada testelor ) a pornit la prima cheie cu turatia undeva la 2000 .... Bun toate bune si frumoase pana s-a incalzit si am zis sa reglez ralantiul ... mai jos de 1100 de ture nu puteam sa il las ( de fapt l-am lasat si la 850 mergea frumos de tot, dar nu pt mult timp ca o balbaia si murea ...) Pe urma am scos-o pe "roscata " la o tura scurta sa vad cu trage ... diferenta mareeee intre carfil si Weberu asta ( urca muuuult mai repede in ture , parca ii dopata .... ![]() ![]() Atunci am trecut la reglajul ralantiului care uneori ba il balbaia , uneori mergea parfum , ( aer fals se exclude , talpa planata, diuza calibrata de 1,5 mm , etc) ii clar ca este infundat ....tinand cont ca surubul de amestec era strans la maxim , pe masura ce il desurubam mersul motorului se inrautatea ... ![]() O sa ii trag si la asta o ciorba de carburator si vedem ce iasa .... ![]() P.S. Trebuie adaptate cabluri de acceleratie si cel de soc , acceleratia ii relativ simplu dar la soc.... ( ii cam scurt si ar trebui altul ) sau prelungit cumva .... ![]() This post has been edited by Minel: 21 Feb 2010, 10:32 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
sriw |
![]()
Post
#552
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 February 08 ![]() |
Se potriveste galeria dublucorp de nova pe dacie?Vreau sa cumpar una de la cineva si nu stiu daca merge montata pe motorul de 1.4.Poate e cineva care stie.Mersi fain
|
--------------------
dacia break
hhuygyt
1997
- gyuy
|
|
ment |
![]()
Post
#553
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Da, merge, dar doar partea de admisie din aluminiu. Evacuarea nu merge de pe nova pe berlina. Deci si cu galerie de admisie de nova tot o sa iti trebuiasca galerie de evacuare de injectie sau de papuc
![]() Minel, felicitari pt. montarea carburatorului ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Minel |
![]()
Post
#554
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ment @ 22 Feb 2010, 00:00) Minel, felicitari pt. montarea carburatorului ![]() ![]() Multumesc , dar mai este destul de munca ... "Clapetele" ( difuzoarele ) sunt de , 23-24 , prima si a doua camera ... Oricum azi ii fac o ciorba de carburator de neuitat ..... ![]() O avea ceva daca bag si jicloarele in ea .... ![]() This post has been edited by Minel: 22 Feb 2010, 06:12 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tmkrf |
![]()
Post
#555
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Minel @ 22 Feb 2010, 06:10) Multumesc , dar mai este destul de munca ... "Clapetele" ( difuzoarele ) sunt de , 23-24 , prima si a doua camera ... Oricum azi ii fac o ciorba de carburator de neuitat ..... ![]() O avea ceva daca bag si jicloarele in ea .... ![]() la aprindere nu ai degand sa umbli ? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
Minel |
![]()
Post
#556
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu am de ce ,( motorul functioneaza superb cu carburatorul actual ) doar cu carburatorul dublu sa zic asa face figuri iar cand il repun pe cel original functioneaza perfect ..... souu ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pcostica |
![]()
Post
#557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
s-ar putea ca problemele de relantiu sa fie de la flansa adaptoare. Dupa parerea mea camera 1 de la carburator ar trebui sa fie pe axa galeriei de admisie.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#558
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 22 Feb 2010, 18:45) s-ar putea ca problemele de relantiu sa fie de la flansa adaptoare. Dupa parerea mea camera 1 de la carburator ar trebui sa fie pe axa galeriei de admisie. Bafta! Mai , nu cred, deoarece vreo 2 minute am reusit sa obtin un ralanti asa de stabil de fain , de invidiat chiar .... ![]() ![]() Ce este cel mai nasol la carbul asta dublu , ca daca ai nevoie sa umbli la jiclorul de ralanti de la prima camera ( ca doar ala iti tine ralantiul sa zic asa ) trebe sa dai jos tot carbul de pe masina ... ![]() Apoi iar a inceput sa o balbaie ,etc ... numai bine maine termin de fiert la el , si vreme sa fie sa apuc sa il montez, sa vedem ce zice ..... ![]() This post has been edited by Minel: 22 Feb 2010, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pcostica |
![]()
Post
#559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
nu zic ca sigur asta e , doar am presupus ca fluxul de amestec pt relanti este deviat de flansa adaptoare si se inrautateste alimentarea motorului la relanti. Sper sa ai dreptate!
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#560
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Minel @ 22 Feb 2010, 19:51) Mai , nu cred, deoarece vreo 2 minute am reusit sa obtin un ralanti asa de stabil de fain , de invidiat chiar .... ![]() ![]() Ce este cel mai nasol la carbul asta dublu , ca daca ai nevoie sa umbli la jiclorul de ralanti de la prima camera ( ca doar ala iti tine ralantiul sa zic asa ) trebe sa dai jos tot carbul de pe masina ... ![]() Apoi iar a inceput sa o balbaie ,etc ... numai bine maine termin de fiert la el , si vreme sa fie sa apuc sa il montez, sa vedem ce zice ..... ![]() Desfunda-l ca sigur e infundat relantiul iar cand era lasat la 1100 de ture musca din progresiune. I-a sa fi avut tu doua corpuri duble ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
payty |
![]()
Post
#561
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@minel
Eu sincer, nu as incerca acea "ciorba de carburator". sa iti explic de ce: in principiu din cauza faptului ca spalarea se face cu apa si detergent de vase si pot ramane depuneri de calcar prin canale care nu se pot curata in niciun caz cu diluant, benzina, etc. mai bine il pui vreo cateva ore sa stea in solutie de curatat carburatoarele, apoi bagi cu o seringa sub presiune solutie din cea in care a stat carburatorul prin canale si atat. canalizatiile din carburator sunt destul de simple si de putin intortocheate, si nu cred ca e neaparat necesar sa il fierbi in apa ca sa iasa mizeria de acolo. iti spun asta pt ca am reusit rezultate foarte bune pe carfilul de dacie. nu cred ca un dublu corp ar fi mai pretentios din pct de vedere al curatatului. s-ar putea sa spuna unii ca nu se curata, dar poate au incercat cu benzina in loc de decarbusolv. e o mare diferenta intre ele. benzina nu curata aproape deloc, in schimb, decarbusolvul dizolva tot ce se poate in acel carburator (atentie sa la chestii de genul garnituri, saibe din plastic, etc). This post has been edited by payty: 22 Feb 2010, 21:54 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#562
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Eu a-si merge pe 2 L de nitrodiluant si parleste totul in cale!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Minel |
![]()
Post
#563
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Bun azi l-am pus pe masina , am reusit sa il reglez si merge beton ....
![]() Concluzii : -in ralanti merge suuuper ,( surubul de amestec se simte foarte bine , acum daca il strang de tot moare motorul , cum ar si trebui ) -in momentul cand scot furtunul de la vaccum nu se simte mai nimic .... ![]() -in sarcina treptele 1,2 3, pana in 5000 nu ezita deloc accelereaza foarte bine dar treptele 4 si 5 undeva de la 3000 rpm incepe sa scuture si sa de-a in nas cum ar veni .... - parerea mea , nivel benzina prea mic Am reusit sa adaptez si filtrul de aer existent doar ca numai pot sa ii pun acum tubul gofrat ... ![]() ![]() Cablurile , furtunele si restul acareturilor sunt montate provizoriu , montarea definivita va fi facuta cat de curand posibil .. Imag000.jpg ( Size: 437.16k ) Number of downloads: 377 Imag003.jpg ( Size: 436.47k ) Number of downloads: 277 ( calitatea pozelor nici nu o discut macar ) This post has been edited by Minel: 23 Feb 2010, 20:52 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#564
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
asa minel , in sfarsit vad ca ai pus webberul pe masinuta si dupa sunet zici ca e un mustang
![]() |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#565
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu zic ca ai gatuit cam mult si intrarea si iesirea din carb si de aia nu iti mai trage dupa treapta a 3a.
PS: Sa nu cumva sa umbli la surubul de la deschiderea camerei a 2a ca ai puso ![]() This post has been edited by iuliano_smile: 23 Feb 2010, 23:20 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
payty |
![]()
Post
#566
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@minel
carburatoarele de genul asta au stutul deasupra nivelulul clapetei. mai exact, la relanti nu ai vacuum deloc. la carfil e sub clapeta. incearca sa legi furtunul de vacuum in locul celui de la servofrana si vei vedea diferenta. cum delcoul de dacie e conceput pt a doua varianta, ar trebui sa faci o derivatie de la servofrana ca sa legi vacuumul de la delcou. probabil de aia si tremura motorul in treptele superioare, pt ca are sarcina mai mare care nu e compensata cum trebuie de avansul vacuumatic. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#567
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 23 Feb 2010, 23:20) Eu zic ca ai gatuit cam mult si intrarea si iesirea din carb si de aia nu iti mai trage dupa treapta a 3a. PS: Sa nu cumva sa umbli la surubul de la deschiderea camerei a 2a ca ai puso ![]() Cand a facut testul de "viteza" si turatie sa zic asa .. eram cu el chel fara flansa de deasupra .... Si totusi cred ca nu citesti tot ce scriu si ....... hai sa ma repet "in sarcina treptele 1,2 3, pana in 5000 nu ezita deloc accelereaza foarte bine dar treptele 4 si 5 undeva de la 3000 rpm incepe sa scuture si sa de-a in nas cum ar veni .... - parerea mea , nivel benzina prea mic " Nu umblu la surubul de la camera 2 ,doar la parghia care actioneaza camera 2 . QUOTE(payty @ 24 Feb 2010, 01:32) @minel carburatoarele de genul asta au stutul deasupra nivelulul clapetei. mai exact, la relanti nu ai vacuum deloc. la carfil e sub clapeta. incearca sa legi furtunul de vacuum in locul celui de la servofrana si vei vedea diferenta. cum delcoul de dacie e conceput pt a doua varianta, ar trebui sa faci o derivatie de la servofrana ca sa legi vacuumul de la delcou. probabil de aia si tremura motorul in treptele superioare, pt ca are sarcina mai mare care nu e compensata cum trebuie de avansul vacuumatic. Am inteles ..... multumesc Payty , am remarcat si eu aspectul asta dar nu i-am acordat suficienta importanta si anume .... pe masura ce deschideam clapeta de acceleratie ( din surub ) se simtea din ce in ce mai mult la scoaterea furtunului lipsa vaccumului de la delcou .... Pai in cazul asta ii relativ simplu , o sa ma leg la furtunul sistemului vaccumatic de comanda a voletelor ( avand bord CN ) cu un T la acel furtun si m-am scos ..... ![]() Bun atunci , stutul de la carburator: 1. sa il infund cu un furtun scurt de tot 2. sau sa il extrag de acolo si sa astup gaura cu chit metalic Loctite .... Inca o data multumesc tare mult , m-ai salvat ...... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
payty |
![]()
Post
#568
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ai bord de CN, atunci e ideal sa il pui acolo unde zici. cred ca se potriveste direct pe acea derivatie.
cu stutul din carburator, indiferent ce ii faci, ideea e sa il astupi ca pe acolo trage aer fals dupa ce clapeta depaseste nivelul canalului aferent. de fapt nu e deasupra clapetei, ci exact acolo unde calca ea cand e motorul la relanti. eu cred ca mai sanatos e un furtun scurt astupat la capat si asigurat cu un colier. in primul rand e reversibila transformarea si in al doilea rand nu se stie cum reactioneaza chestia aia de lipit la benzina, variatii de temperatura. in timp poate crapa, desi zic ei ca e pt lipit metale. This post has been edited by payty: 24 Feb 2010, 10:25 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Minel |
![]()
Post
#569
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
[B]Bun zis si facut .., am montat vacuumul la traseul de comanda a capsulelor ( bord CN ) am astupat acel stut si am marit nivelul de la 8 mm la 7,5 mm
Bun , dau cheie o ia greeeeu ![]() Fiind mandru de ce am realizat am zis sa ma duc sa vad cum se comporta in sarcina , - accelera la fel de constant ca si ieri in treptele 1,2,3 , iar a 4 pana in 3200 a tras fain de tot ( am prins un TIR in fata mea si masini cu duiumu de pe contrasens si numai am putut sa ii dau ) -ralantiul acela frumos s-a transformat la 1250 rpm cu surubul de la clapeta desurubat total .... ![]() Bun deja m-am ivit de o problema mare, ce am facut : -surubul destrans la maxim a clapetei de aceeleratie , nici un rezultat tot 1250 rpm -strans din surubul de amestec pana la o limita de functionare fara balbaieli in ralanti , undeva la 1150 rpm -am scazut si din avans ( neatins pana acum ) am reusit sa il scad undeva la 900 rpm dar nu imi placea cum functiona ,era destul de stabil dar cu usoare variatii ..... Hai sa ii fac si o proba ,( sincer se comporta ca naiba ) , tragea acceptabil pana la o limita, apoi in treapta a 4 de la 3000 ture o scutura de numa , mai rau ca ieri ...ralantiul uneori il apuca sa fluctueze mai mult ... De nervi am dat avansul cum era el initial , am dat si surubul de amestec cu era ieri initial si aveam undeva la 1300 ture ralanti .... ![]() Dar motorul mergea fain de tot , tragea de numa , dar din pacate nervii si alte activitati m-au impiedicat sa vad cum se comporta in sarcina dupa 3000 rpm in treapta a 4 .... Cam atat pt azi , mai vedem ce si cum maine , sper sa iasa okey, ca nu stiu daca ii mai ofer vreo sansa ..... ![]() ----------------------------------------------------------------------------------------------- Acum de dimineata , m-a omorat curiozitatea sa ma duc sa vad cum porneste la rece fara sa ii trag socul ( afara vreo 8 grade ) si mai sa omor bateria si nu alta .... si dat la sprituri de nebun ...... ![]() Si nici in maxim 20 secunde ralanti stabil 800 , ma rog , sa vedem ce zice in sacina , o scot in afara, drumul gol si bun si i-am dat ... undeva la 4800 in treapta a 3 o scutura incet apoi la 3200 in treapta a 4 o scutura si pe masura ce vroiam sa accelerez o scutura si mai tare , in treapta 5 tot asa peste 3000 o scutura de nebuna .... Ai , il desfac iar bucati sa vad ce si cum , iar nivelul in fac la 7 mm si om mai vedea ..... ![]() L-am desfacut bucati si se pare ca , clapeta de acceleratie de la primul corp atingea in corpul carburatorului si din aceasta cauza nu se putea cobori turatia mai jos .... Pacat ca ploua acum ca l-as fi pus pe masina , mai ramane sa ii fac nivelul la 7 mm si sa ii dai bice ..... P.S. Si intrebarea ramane , de ce mama masii porneste greeeeu la rece fara soc ..... ![]() This post has been edited by Minel: 25 Feb 2010, 16:30 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#570
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
'tui ca numai pot sa editez ....
![]() Intr-un final am dibuit-o cu ralantiul , cu clapeta de acceleratie complet inchisa si avansul lasat exact ca si cand aveam Carfilul , ralantiul meu undeva la 1200 rpm, atunci am redus din avans pana la 950 rpm si asta a fost ... Acum o balbaie uneori in cam toate treptele de viteza.... si la viteze mai mari o scutura de dracii o iau .. ![]() Mai ramane de rezolvat 2 puncte : - de ce intrerupe in sarcina ... ( pompa de benzina o exclud , merge perfect, fara probleme cu carfilu si pana la 140 km/h ) - pornirea greoaie rau la rece ( bun , fara soc , dar totusi , Carfilul o ia la sfert dupa 3 pedale , ) la asta pot sa dau o mie de pedale ca degeaba ... o ia greeeeu Souuu .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 19:25 |