carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
djasu82 |
![]()
Post
#661
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
hyena |
![]()
Post
#662
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
QUOTE(crull @ 13 Feb 2011, 13:53) @payty poate ai timp azi (duminica) sa tragi 2-3 poze, sunt nedumerit si in privinta alimentarii, in momentul de fata pompa face retur si am inteles ca trebuie schimbat capul pompei de benzina si returul il face carburatorul. sau astupi returu de la carburator si lasi pompa asa cum este |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
payty |
![]()
Post
#663
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@crull
Am reusit sa fac pozele. Si eu m-am chinuit ceva pana l-am pus, desi aveam toate piesele, asa ca o sa incerc sa fiu cat mai explicit. Daca nu, poti sa imi dai PM oricand si iti mai dau lamuriri. 1. Pompa de benzina. Poti sa o lasi si pe cea pe care o ai tu. Ii pui un furtun scurt cu un surub la capat, cum se vede in poza. Surubul ar fi bine sa fie din cel care nu are filet pana la capat, si il prinzi pt siguranta cu un colier, sa nu curga cumva. La fel, pui colier si in partea de langa pompa. Ideea e sa astupi returul din pompa. Mai exista si varianta sa iti pui pompa fara retur, dar sunt mai greu de gasit. Corpul superio arata identic, doar ca in locul stutului de retur e un dop. 2. Vacuumul de la carburator trebuie montat cum vezi in poza 2. Celalalt stut are un dop. Mare atentie la acel distantier de ebonita care se pune sub carburator. In primul rand neaparat sa il ai, pt ca altfel se incalzeste carburatorul de la galerie si merge motorul nasol. Apoi, vezi ca acel distantier trebuie pus intr-o anumita pozitie. El are o "catare" dar n-am stiut sa o folosesc. Ideea e sa ai grija ca gaurile din el sa vina exact sub cele doua corpuri ale carburatorului. El are si o gaura mai mica care are rolul de a pune vacuumul de la galerie in legatura cu stutul in care trebuie pus furtunelul de la delcou. Daca pui aiurea acest distantier se intampla doua lucruri nasoale: - Corpurile carburatorului nu vor mai fi aliniate cu aceste gauri ->dardaie motorul la relanti. - Nu vei avea deloc vacuum la delcou -> avans vacuumatic 0 -> motorul merge rau. 3. In poza 3 e furtunul de apa care vine de la chiulasa si merge la surubul de aerisire. Am zis sa pun si aceasta poza deoarece daca ai carburator simplu, in mod sigur n-ai acel furtun. E bine sa faci rost de unul in caz ca vrei sa pui carburatorul dublu. 4. Alimentarea carburatorului. Aici nu mai stiu exact care e turul si care returul. In orice caz, pe capac, in dreptul unuia din stuturi ai o sageata care indica ori iesire, ori intrare. Prin eliminare, celalalt stut corespunde la ce a ramas (ori tur, ori retur). Turul il montezi la turul pompei de benzina, iar returul la conducta de retur ramasa libera dupa ce ai scos returul de la pompa (pct 1). In rest, pe cealalta parte, mai e o capsula care e conectata la un stut de vacuum din talpa carburatorului (am uitat sa o pozez si pe aia), dar daca ai carburatorul, ar trebui sa fie si furtunul pus. Mare atentie ca acest carburator are si o electrovalva de relanti (e pe partea cu fltrul de aer). Aceasta electrovalva se leaga printr-un papuc cu fir la (+) pe bobina de inductie. A, si sper ca ai gatul ala de conectare la filtrul de aer, si neaparat carcasa de filtru de plastic, cea ovala, pt ca altfel nu incape in locas din cauza galeriei. Spor! This post has been edited by payty: 13 Feb 2011, 20:41 Attached thumbnail(s) IMG_5116.jpg ( Size: 120.15k ) Number of downloads: 1128 IMG_5117.jpg ( Size: 76.01k ) Number of downloads: 1211 IMG_5118.jpg ( Size: 101.8k ) Number of downloads: 1260 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Da am tot ce trebuie, carburatorul este complet, distantier de ebonita, gatul de lebada, carcasa filtrului de aer este aceea de plastic ovala, galeria este de 1600 .
Furtunul care vine de la chiuloasa la aerisitor este intrerupt , am pus acea placa care incalzeste carburatorul monocorp, am sa iau un furtun dintr-o bucata. Electrovalva de relanti chiar nu stiam unde sa o leg. Sper sa ma descurc cu pozitia distantierului de ebonita. Multumesc de ajutor , poate gasesc ceva timp saptamana asta si il montez. This post has been edited by crull: 13 Feb 2011, 22:19 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
hyena |
![]()
Post
#665
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
@payty poti sa imi spui daca electrovalva aia lucreaza intr-un fel sau pur si simplu deschide circutitul cand pui contactu ?
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
payty |
![]()
Post
#666
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
doar deschide circuitul. e pusa acolo ca sa se inchida si sa previna intrarea benzinei in motor dupa oprirea lui.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
hyena |
![]()
Post
#667
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
am inteles e acolo de dragu de a ne complica
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
G I M |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Crull poti pune dop la chiulasa si scoti si "T", mai scapi de furtune.
Hyena pai are un rol destul de important electrovalva aia, daca se blocheaza nu mai sta la relanti ![]() Payty ce fel de "gat de lebada" ai montat la carburatorul ala? Poti face o poza? Parca mi s-a facut dor de carburatorul ala dublu, cand se va incalzi afara il pun pe masina pentru cateva ture. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
hyena |
![]()
Post
#669
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
Nu, daca avea eebio mi se parea o jmecherie electrovalva aia... asa mi se pare chiar inutila puteau sa gaseasca alta solutie electrica
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
payty |
![]()
Post
#670
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@Neagu Ionut.
Se vede in poze gatul de lebada. Oricum nu e decat un singur model. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
G I M |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu nu am vazut pana acu gat de lebaga pentru carburator dublu corp, daia te intrebam ca si eu as avea nevoie.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
hyena |
![]()
Post
#672
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
ai incercat magazinele de piese auto?
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
G I M |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Da, nu am gasit decat pentru monocorp.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Mai incearca pe la magazine,poti gasii pe la cele gen mai mici...sau poate gasesti pe la cineva,nu este nici un service de carburatoare pe acolo? poti gasi acolo eventual.
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
crull |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Am ajuns in impas, carburatorului meu ii lipseste o componenta, habar nu am cum se numeste sau ce rol are. Piesa de care ma refer e incercuita in poza.
Attached thumbnail(s) carb111.jpg ( Size: 71.91k ) Number of downloads: 1037 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
G I M |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ala e un dashpot ( un amortizor al clapetei de acceleratie). Mege si fara el.
This post has been edited by Neagu Ionut: 11 Mar 2011, 21:47 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
payty |
![]()
Post
#677
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(crull @ 11 Mar 2011, 12:26) Am ajuns in impas, carburatorului meu ii lipseste o componenta, habar nu am cum se numeste sau ce rol are. Piesa de care ma refer e incercuita in poza. teorectic chestia aia ar trebui sa franeze clapeta de acceleratie ca sa nu se mai inchida brusc. practic e o porcarie ca de multe ori ramane motorul turat din cauza ca e facuta prost. merge foarte bine si fara. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Aha m- am linistit, am dat o cheie astazi a pornit , statea turata pe la 3500 ture, am oprit motoru sa ma uit la carburator si dupa aia nu mai aveam curent (am ascultat radio cat am facut transplantul), apoi a venit seara, las pe maine.
Cablu de acceleratie nu prea se potriveste, e mai scurt , am facut eu o adaptare pana imi iau un cablu, insa cablul de la soclu e prea scurt , nu ajunge pe partea cealalta. Multumesc inca odata pentru ajutor. |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
payty |
![]()
Post
#679
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai e clar ca trage pe undeva aer fals.
ori pe sub el (ai pus garnituri de hartie si sub acea cala de ebonita si deasupra?) ori pe la vreunul din stuturile alea de vacuum (sunt vreo 3). Vezi ca mai are o capsul pe partea cealalta fata de cum e poza asta de am pus-o eu, care e conectata tot la vacuum cu un furtun scurt si din cate mi-am dat eu seama actioneaza cumva pentru deschiderea clapetei de soc. Cand e motorul de relanti, ea are un ax metalic care iese din ea si care ar trebui sa fie tras in interiorul capsulei din cauza vacuumului. Daca nu il trage, inseamna ca ia aer fals pe acolo. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Merge bine capsula aia, garnituri am pus si sub placa de eboinita si deasupra.
Clapeta de aer de la a doua camera nu etansaza bine la revenirea acceleratiei, inchide bine doar daca fortez putin. Carburatorul a fost tinut la naftalina, cred ca trebuie sa scot axul clapetei de aer sa il curat si poate va culisa mai elegant. This post has been edited by crull: 11 Mar 2011, 21:09 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
payty |
![]()
Post
#681
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mare grija ca la carburatoarele astea clapeta de la corpul 2 e reglata foarte fin in asa fel incat sa se inchida perfect. mai bine incerci sa torni niste solutie de spalat carburatoare in lagarele axului si apoi niste ulei, dupa ce se curata. Eu am stricat un carburator din asta dublu ca n-am mai reusit sa pun la loc clapeta cum trebuie.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
QUOTE(payty @ 11 Mar 2011, 21:33) mare grija ca la carburatoarele astea clapeta de la corpul 2 e reglata foarte fin in asa fel incat sa se inchida perfect. mai bine incerci sa torni niste solutie de spalat carburatoare in lagarele axului si apoi niste ulei, dupa ce se curata. Eu am stricat un carburator din asta dublu ca n-am mai reusit sa pun la loc clapeta cum trebuie. Urmeaza sfaturile lui "payty" in legatura cu clapeta 2 ca are dreptate,mai bine nu o desface,am si eu acelasi carburator pe masina dar l-am reglat la un service specializat in carburaoare. |
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
crull |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Am urmat sfaturile lui payty, insa fara rezultatat, l -am curatat cu decarbosolv apoi am bagat in lagare ulei de transofmator dar nimic, clapeta de la adoaua camera refuza sa se inchida , inchide ea dar trebuie fortata un pic. Am pornit masina azi , cu a doaua clapeta inchisa manual, porneste mult mai bine la rece decat cu carburatorul monocorp , sta undeva pe la 1000 rpm relantiul, asta fara reglaje, dar persista rpoblema clapetei a doua , daca acelerez mai mult e actionata clapeta a doua si nu mai revine natural la pozitia inchis.
L am lasat peste noapte in decarbosolv, poate poate... Deja caut alt carburator, sper sa si gasesc, era o vreme in care toata lumea le arunca , acum multi le cauta. This post has been edited by crull: 12 Mar 2011, 20:57 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#684
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Care are sa-mi dea si mie distanta intre gauri la o galerie de papuc(carb dublu corp) sa vad daca se merita sa modific
![]() Asa arata partea de la carb dublucorp ce il am. Attached thumbnail(s) DSC00865.JPG ( Size: 765.01k ) Number of downloads: 823 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
payty |
![]()
Post
#685
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca e weber carburatorul tau, merge sa dai alte gauri in galerie. am facut eu asta.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#686
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu e weber,deaia am intrebat distanta intre gauri la unu normal,sa vad daca se merita sau nu sa-l montez.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
G I M |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
La carburatorul dublu corp de papuc/nova: 75mm cu 80 mm, distanta masurata din centrul gaurilor.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#688
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Mersi Ionut,o sa vad ce rezolv dupa pasti.
Al meu are 45mm/80mm Cateva poze ![]() This post has been edited by bv-08-fgm: 22 Apr 2011, 13:29 Attached thumbnail(s) DSC00866.JPG ( Size: 837.3k ) Number of downloads: 356 DSC00867.JPG ( Size: 723.23k ) Number of downloads: 316 DSC00868.JPG ( Size: 688.14k ) Number of downloads: 284 DSC00869.JPG ( Size: 733.56k ) Number of downloads: 258 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
crull |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Salut !
Azi am montat carburatorul dublucorp pe masina (dacia berlina 1,6) ,dupa ce in prealabil a fost curatat. Functioneaza ff bine, nici nu am umblat la reglaje (progresiune si amestec), porneste la prima cheie la rece ![]() Cablu de acceleratie e cam scurt, sta intins la maxim iar cablul de la soclu nici nu ajunge. Ce fel de cabluri trebuie sa cer vanzatorului ? De nova ? Daca le zic de berlina 1,6 zic ca nu exista. ![]() This post has been edited by crull: 8 May 2011, 20:59 |
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
ma scuzati ca ma bag in discutie, dar solicit ajutorul vostru pentru a gasi un surub de reglaj pentru carburator weber de pe renault 25.
poze cu obiectu cu pricina Attached thumbnail(s) default.jpeguu.jpeg ( Size: 235.1k ) Number of downloads: 253 bgkgkhl.jpeg ( Size: 253.88k ) Number of downloads: 260 |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 13:26 |