DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

iuliano_smile
post 9 May 2011, 23:05
Post #691


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Ala e surubul de reglaj al amestecului la relanti.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 May 2011, 08:09
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu ti-as recomanda sa montezi acel carburator. am avut si eu pe masina, pe motorul de 1600 cmc.


e greu de reglat si dupa cum vad, probabil e de pe un motor mare, ceea ce inseamna ca nu prea se va potrivi pe motorul de dacie.


in plus, are comanda clapetei invers fata de cum se poate monta la dacie adica, cablul de acceleratie ar trebui sa impinga in loc sa traga ceea ce face destul de grea adaptarea.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crull
post 10 May 2011, 17:10
Post #693


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 May 10
From: calarasi




Nu stie nimeni ce fel de caburi trebuie sa cumpar? Asta de acceleratie ar merge desi e intins la maxim insa soclu nu ajunge pe partea cealalta la carburator.


--------------------
Dacia logan 2007 laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 May 2011, 20:04
Post #694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cablul de 1.6 are la capat o bucata de metal turnata, ca si la cel de 1.4, doar ca e foarte scurta. s-ar putea sa mearga foarte bine si cel de dacie cu injectie.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackAlien
post 11 May 2011, 00:17
Post #695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 26 June 07




QUOTE(iuliano_smile @ 9 May 2011, 23:05)
Ala e surubul de reglaj al amestecului la relanti.
*



ba nu e ala.

QUOTE(payty @ 10 May 2011, 08:09)
nu ti-as recomanda sa montezi acel carburator. am avut si eu pe masina, pe motorul de 1600 cmc.
e greu de reglat si dupa cum vad, probabil e de pe un motor mare, ceea ce inseamna ca nu prea se va potrivi pe motorul de dacie.
in plus, are comanda clapetei invers fata de cum se poate monta la dacie adica, cablul de acceleratie ar trebui sa impinga in loc sa traga ceea ce face destul de grea adaptarea.
*



surubul de reglaj al amestecului la relanti este pus in coltul talpei carburatorului.

ca in "schita" din camera 2 pleaca un canal in jos pana in talpa comunicand cu surubul acesta, unde se mai afla si un canal care face legatura cu prima camera, ( acest canal fiind construit in pata calda.

carburatorul a fost montat pe motor de 1.4 de dacie, si a mers foarte bine, dar din pacate surubul sa hotarat sa paraseasca carburatorul in timpul unei curse undeva pe aeroportul din tulcea! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

deci... are cineva?

Attached thumbnail(s)
f_r__titlu.JPG ( Size: 13.98k ) Number of downloads: 976


--------------------
dacia dacia 1983 1310 - BR 40 YUL
Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 16 May 2011, 21:44
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Vreau sa imi montez si eu carburator de nova pe berlina. Am si carburatorul, am si galeria. Carburatorul este acum in curs de reconditionare si m-ar ajuta foarte tare niste documentatie despre el. Aveti asa ceva? Am cautat si degeaba, nu am gasit nimic.


--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 17 May 2011, 13:03
Post #697


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cauta pe oltcit.ro, iti explica acolo in mare, eu am manualul de reparatie dar nu zice cine stie ce despre el acolo.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 20 May 2011, 20:35
Post #698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Mare lucru nu am gasit despre carburator acolo. Adica explica, dar nu ca pentru aia care habar n-au ce si cum.
L-am demontat si curatat, mai am sa ii cumpar garnitura dintre capac si corp, si pe cea dintre corp si galerie. Singura problema este ca am de cautat, ca la magazinele de pe Gageni, pentru cei care stiu zona, carburatorul dublu este de mult disparut. Pentru reglaje o sa ma duc la cel de la care l-am luat, un om de nota 20.

Legat de montaj, as avea o intrebare: cu returul de la carburator ce sa fac? Am pompa cu tur si retur. Solutia ar fi ori sa infund returul de la pompa/carb, ori sa le unesc intr-un teu si sa se duca amandoua inapoi in rezervor.

Aa, mi-am mai adus aminte de ceva. Cel care mi-a dat carburatorul, mi-a dat si o flansa pentru gaz, pentru dublucorp. Cea din poza. Insa nu incape in gatul ala de lebada. Mai demult am gasit pe la remat una pentru monocorp. Daca as monta-o pe aceea, dar la inceputul gatului de lebada, adica spre filtru, nu deasupra carburatorului, distanta mai mare ar influenta mersul? Ar aparea o pauza intre apasarea pedalei si accelerarea propriu-zisa? Intreb asta deoarece la masina de pe care am luat-o era pusa chiar in filtrul de aer, inainte de racordul ala de cauciuc. Deci si mai departe.

Astept parerea voastra. Multumesc.DSC03149.JPG ( Size: 251.86k ) Number of downloads: 932



--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 21 May 2011, 08:07
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca montezi flansa de monocorp, in mod sigur nu vei putea etansa bine in asa fel incat tot aerul tras de motor sa treaca prin ea. in consecinta dozarea gazului nu va fi corecta. In plus, gatui motorul de tot ,pentru ca el va trage aer printr-un orificiu mult mai mic.


daca vrei si gpl, monteaza flansa pe care ai pus-o in poza de mai sus.

vezi ca la cele de monocorp, se dadea o gaura in gatul de lebada ca sa scoti stutul. poata trebuie sa faci la fel si la ce ai tu.

sau poti monta unul monocorp, pentru ca probabil nu te intereseaza puterea motorului prea mult (pe gpl oricum scade).


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 21 May 2011, 23:45
Post #700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Ma intereseaza puterea motorului, insa doar pe benzina. Pe gpl nu prea ma intereseaza cum trage, pentru ca in coada la semafor nu conteaza daca am 62 de cai sau 200. Dar cand merg pe benzina, ori de cate ori am bani pentru un asa lux biggrin.gif , vreau sa simt cum trage.
Flansa asta de dublucorp nu prea incape din cauza constructiei ei, nu din cauza stutului, ca am incercat intai fara el. Dar caut o metoda sa o indes acolo in gatul ala de lebada.


--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 May 2011, 09:35
Post #701


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ca si mult trage cu dublu corp tongue.gif vrei ceva mai de calitate cumpara de la dezmembrari carburatoare de motocileta le reglezi si tinte nene dupa aceea ce benzinar vei avea biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 22 May 2011, 15:27
Post #702


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Sa nu crezi ca si cu alea o sa ai un mers de motor de te lasa cu gura cascata.Sa nu uitam ca e motor de dacie :|


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 22 May 2011, 15:33
Post #703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 22 May 2011, 09:35)
ca si mult trage cu dublu corp tongue.gif vrei ceva mai de calitate cumpara de la dezmembrari carburatoare de motocileta le reglezi si tinte nene dupa aceea ce benzinar vei avea biggrin.gif
*




se simte ceva diferenta. eu am avut la mine (1.6) intai monocorp. \

cand l-am pus pe cel dublu era diferenta.

Iar cu cele de motocicleta, nu o sa fie cine stie ce in plus fata de unul dublu. ca sa nu mai zic ca munceste o gramada sa faca o galerie de admisie pt ele.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 24 May 2011, 22:16
Post #704


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Topicul inca se numeste "Carburator dublucorp", iar eu nu sunt cine stie ce fan al off-topicului. Va rog ramaneti la subiect.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 24 May 2011, 22:36
Post #705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Am montat azi carburatorul. M-am chinuit, m-am confruntat cu oarece probleme, dar per total a iesit bine, zic eu.

Cablul de acceleratie il aveam nou, cu metalul ala in capat, pe care doar l-am indoit, deci a mers folosit. Cablul de soc nu ajunge, trebuie cablu de 1600. De asemenea nu am gasit nicaieri garnitura dintre carb si galerie, a trebuit sa o confectionez eu. Am avut doar clingherit subtire si am impresia ca trage puuuuutin aer pe acolo. De asemenea, cum nu cunosc carburatoarele prea bine, nu prea stiu care dintre jicloarele notate 1 si 2 in poza este cel de amestec (jiclorul 1 nu se vede, este in spatele capsulei aceleia. cei care stiu carburatorul, stiu de care jiclor e vorba). Ma lamuriti si pe mine?

In ture mici, cand apas pedala la maxim da putin in nas. Amestec prea sarac? De unde il reglez? In rest se infige bine, mai ales cu a doua camera deschisa. Iar sunetul este genial, nu se compara cu nimic.

Cu gpl-ul nu am rezolvat-o, o sa incerc maine.

IMG_1395.jpg ( Size: 181.32k ) Number of downloads: 878


--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 May 2011, 05:30
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




jiclorul de amestec e cel din talpa carburatorului. E pe acelasi principiu ca la cel monocorp (insurubezi/benzina mai putina si invers).

Celalalt, de mai sus, e de progresiune. Sa nu umbli acolo ca il dereglezi de tot. Ideal ar fi sa fi avut acel surub sigilat, ca sa fii sigur ca nu a umblat nimeni acolo.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crull
post 25 May 2011, 07:46
Post #707


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 May 10
From: calarasi




@Cristian pentru a functiona soclu iti trebuie si alta parghie de actionare, aceea paghie care o ai tu acum nu culiseaza din cauza gatului de lebada, am patito si eu. Iti trebuie o parghie orientata in jos pentru a putea folosi soclul.


--------------------
Dacia logan 2007 laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 May 2011, 10:59
Post #708


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Stiti cumva daca mai exista Carfil Bv pentru reglarea carburatoarelor?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 25 May 2011, 11:03
Post #709


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




poate carbotest


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 25 May 2011, 11:04
Post #710


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Tot aia e.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ky_Cristian
post 25 May 2011, 18:17
Post #711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 21 July 09
From: Ploiesti




Multumesc mult pentru ajutor payty.

QUOTE(crull @ 25 May 2011, 07:46)
@Cristian pentru a functiona soclu iti trebuie si alta parghie de actionare, aceea paghie care o ai tu acum nu culiseaza din cauza gatului de lebada, am patito si eu. Iti trebuie o parghie orientata in jos pentru a putea folosi soclul.
*



Ai dreptate, acum ca i-am pus gatul de lebada am vazut. II dau 2 gaurele si ii mut parghia jos. Asta e o chestie minora pe langa cate mai am de facut.

Am avut probleme cu prostia aia de surub care deschide clapeta de acceleratie. Ii reglam relanti-ul din aia la 900, clapeta abia deschisa, iar dupa 1-2 km, relanti la 1800. Sau il reglam pe benzina, iar pe gaz ajungea la valori astronomice. Asta pana am descoperit ca din lipsa unui arculet care sa impinga surubul, acesta se rotea singur, cand aveam acceleratia apasata. Acum merge bine si pe gaz si pe benzina. Dupa ce i-am pus filtrul de aer si flansa aia de gaz, a mai scazut zvacul pe benzina, dar tot se simte ok.

Per total: puterea creste putin, sunetul e criminal, iar consumul va creste mai mult ca sigur pentru ca nu pot sa ma abtin sa nu deschid a doua camera. Parerea mea: merita.


--------------------
Renault Megane II 2006, K4M
"Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 25 May 2011, 18:23
Post #712


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pe gaz cred si eu... sunt curios cum o sa mearga la mine 1,6 cu dublucorpu de lada wub.gif... si ce consum o sa am wacko.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 31 May 2011, 16:59
Post #713


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




ma ajuta cineva cu carburatoru asta ? ma intereseaza ce e cu el... pare diferit de cel de papuc... restu stiu cum se leaga tur retur si vacum



LE: Gata mi-a picat fisa e de oltcit 1,3

This post has been edited by hyena: 31 May 2011, 17:35

Attached thumbnail(s)
DSCN1854.JPG ( Size: 380.73k ) Number of downloads: 789
DSCN1864.JPG ( Size: 347.14k ) Number of downloads: 734
DSCN1862.JPG ( Size: 362.79k ) Number of downloads: 317


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 1 Jun 2011, 15:42
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cred ca e de oltcit.

uita-te la dimensiunile clapetelor.

daca sunt identice, e de oltcit (28/28)

daca e 28/30, e de dacie.

din cate mi-a zis un nene care vindea la Vitan piese de oltcit, mai e inca o diferenta:

la ala de oltcit prinderea cablului de acceleratie vine acolo unde e la carburatorul asta din poza, iar daca e la celalalt capat al axului clapetei, e de dacie.

poti sa pui te rog o poza cu el si din partea cealalta, acolo unde e axul clapetei de la corpul primar?

ma intereseaza sa vad ceva mai in detaliu. merci.

This post has been edited by payty: 1 Jun 2011, 15:48


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 1 Jun 2011, 18:14
Post #715


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




din pacate nu am dar promit ca fac


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 11 Jul 2011, 13:43
Post #716


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




A incercat cineva pana acum sa modifice un carburator de oltcit dublucorp 28CIC5 ( pt motor de 1.3) pentru al pune pe berlina?
Modificat in sensul schimbarii parghiilor de prindere a cablurilor de acceleratie si soc de pe partea stanga pe partea dreapta.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sspoitoru
post 13 Jul 2011, 12:01
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.788
Joined: 8 April 08
From: Brasov




pt ce este gaura aia din corpul superior
nu are filet si cred ca e cam sus sa fie retur
ma gandesc ca ar fi inundat carburatorul cu benzina pana ar pleca pe acolo la retur
pun niste poze
carburatorul este weber 32 dir 21

P130711_12.340001.JPG ( Size: 739.68k ) Number of downloads: 260
P130711_12.340002.JPG ( Size: 650.03k ) Number of downloads: 174
P130711_12.350001.JPG ( Size: 825.09k ) Number of downloads: 163
P130711_12.350002.JPG ( Size: 865.17k ) Number of downloads: 171
P130711_12.400001.JPG ( Size: 873.48k ) Number of downloads: 174
P130711_12.420001.JPG ( Size: 812.06k ) Number of downloads: 198


--------------------
Membru cu rugina turbata ...Dacia 1310 - TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bartenders
post 8 Sep 2011, 12:52
Post #718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 14 April 05




Gaura este pentru ventilare gazelor din CNC in atmosfera sau carcasa filtru aer.


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 8 Sep 2011, 14:04
Post #719


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




prea tarziu l-a vandut biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 14 Sep 2011, 01:04
Post #720


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Am si eu o intrebare...Are ceva daca blochez dracia aia de electrovalva(sa nu se mai miste prostia aia in el)??cateodata la ralanti mi se blocheaza aiurea si mi se opreste motorul asa ca as vrea sa o blochez cu "acul" ala sau ce este impins inspre papuc....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 13:41
Forum Renault