carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
iuliano_smile |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|||
payty |
![]()
Post
#692
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu ti-as recomanda sa montezi acel carburator. am avut si eu pe masina, pe motorul de 1600 cmc.
e greu de reglat si dupa cum vad, probabil e de pe un motor mare, ceea ce inseamna ca nu prea se va potrivi pe motorul de dacie. in plus, are comanda clapetei invers fata de cum se poate monta la dacie adica, cablul de acceleratie ar trebui sa impinga in loc sa traga ceea ce face destul de grea adaptarea. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#693
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Nu stie nimeni ce fel de caburi trebuie sa cumpar? Asta de acceleratie ar merge desi e intins la maxim insa soclu nu ajunge pe partea cealalta la carburator.
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
payty |
![]()
Post
#694
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cablul de 1.6 are la capat o bucata de metal turnata, ca si la cel de 1.4, doar ca e foarte scurta. s-ar putea sa mearga foarte bine si cel de dacie cu injectie.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#695
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 9 May 2011, 23:05) ba nu e ala. QUOTE(payty @ 10 May 2011, 08:09) nu ti-as recomanda sa montezi acel carburator. am avut si eu pe masina, pe motorul de 1600 cmc. e greu de reglat si dupa cum vad, probabil e de pe un motor mare, ceea ce inseamna ca nu prea se va potrivi pe motorul de dacie. in plus, are comanda clapetei invers fata de cum se poate monta la dacie adica, cablul de acceleratie ar trebui sa impinga in loc sa traga ceea ce face destul de grea adaptarea. surubul de reglaj al amestecului la relanti este pus in coltul talpei carburatorului. ca in "schita" din camera 2 pleaca un canal in jos pana in talpa comunicand cu surubul acesta, unde se mai afla si un canal care face legatura cu prima camera, ( acest canal fiind construit in pata calda. carburatorul a fost montat pe motor de 1.4 de dacie, si a mers foarte bine, dar din pacate surubul sa hotarat sa paraseasca carburatorul in timpul unei curse undeva pe aeroportul din tulcea! ![]() ![]() ![]() deci... are cineva? Attached thumbnail(s) f_r__titlu.JPG ( Size: 13.98k ) Number of downloads: 976 |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#696
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Vreau sa imi montez si eu carburator de nova pe berlina. Am si carburatorul, am si galeria. Carburatorul este acum in curs de reconditionare si m-ar ajuta foarte tare niste documentatie despre el. Aveti asa ceva? Am cautat si degeaba, nu am gasit nimic.
|
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
G I M |
![]()
Post
#697
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cauta pe oltcit.ro, iti explica acolo in mare, eu am manualul de reparatie dar nu zice cine stie ce despre el acolo.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#698
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Mare lucru nu am gasit despre carburator acolo. Adica explica, dar nu ca pentru aia care habar n-au ce si cum.
L-am demontat si curatat, mai am sa ii cumpar garnitura dintre capac si corp, si pe cea dintre corp si galerie. Singura problema este ca am de cautat, ca la magazinele de pe Gageni, pentru cei care stiu zona, carburatorul dublu este de mult disparut. Pentru reglaje o sa ma duc la cel de la care l-am luat, un om de nota 20. Legat de montaj, as avea o intrebare: cu returul de la carburator ce sa fac? Am pompa cu tur si retur. Solutia ar fi ori sa infund returul de la pompa/carb, ori sa le unesc intr-un teu si sa se duca amandoua inapoi in rezervor. Aa, mi-am mai adus aminte de ceva. Cel care mi-a dat carburatorul, mi-a dat si o flansa pentru gaz, pentru dublucorp. Cea din poza. Insa nu incape in gatul ala de lebada. Mai demult am gasit pe la remat una pentru monocorp. Daca as monta-o pe aceea, dar la inceputul gatului de lebada, adica spre filtru, nu deasupra carburatorului, distanta mai mare ar influenta mersul? Ar aparea o pauza intre apasarea pedalei si accelerarea propriu-zisa? Intreb asta deoarece la masina de pe care am luat-o era pusa chiar in filtrul de aer, inainte de racordul ala de cauciuc. Deci si mai departe. Astept parerea voastra. Multumesc.DSC03149.JPG ( Size: 251.86k ) Number of downloads: 932 |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
payty |
![]()
Post
#699
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca montezi flansa de monocorp, in mod sigur nu vei putea etansa bine in asa fel incat tot aerul tras de motor sa treaca prin ea. in consecinta dozarea gazului nu va fi corecta. In plus, gatui motorul de tot ,pentru ca el va trage aer printr-un orificiu mult mai mic.
daca vrei si gpl, monteaza flansa pe care ai pus-o in poza de mai sus. vezi ca la cele de monocorp, se dadea o gaura in gatul de lebada ca sa scoti stutul. poata trebuie sa faci la fel si la ce ai tu. sau poti monta unul monocorp, pentru ca probabil nu te intereseaza puterea motorului prea mult (pe gpl oricum scade). |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Ma intereseaza puterea motorului, insa doar pe benzina. Pe gpl nu prea ma intereseaza cum trage, pentru ca in coada la semafor nu conteaza daca am 62 de cai sau 200. Dar cand merg pe benzina, ori de cate ori am bani pentru un asa lux
![]() Flansa asta de dublucorp nu prea incape din cauza constructiei ei, nu din cauza stutului, ca am incercat intai fara el. Dar caut o metoda sa o indes acolo in gatul ala de lebada. |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#701
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ca si mult trage cu dublu corp
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#702
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Sa nu crezi ca si cu alea o sa ai un mers de motor de te lasa cu gura cascata.Sa nu uitam ca e motor de dacie :|
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
payty |
![]()
Post
#703
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 22 May 2011, 09:35) ca si mult trage cu dublu corp ![]() ![]() se simte ceva diferenta. eu am avut la mine (1.6) intai monocorp. \ cand l-am pus pe cel dublu era diferenta. Iar cu cele de motocicleta, nu o sa fie cine stie ce in plus fata de unul dublu. ca sa nu mai zic ca munceste o gramada sa faca o galerie de admisie pt ele. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#704
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Topicul inca se numeste "Carburator dublucorp", iar eu nu sunt cine stie ce fan al off-topicului. Va rog ramaneti la subiect.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#705
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Am montat azi carburatorul. M-am chinuit, m-am confruntat cu oarece probleme, dar per total a iesit bine, zic eu.
Cablul de acceleratie il aveam nou, cu metalul ala in capat, pe care doar l-am indoit, deci a mers folosit. Cablul de soc nu ajunge, trebuie cablu de 1600. De asemenea nu am gasit nicaieri garnitura dintre carb si galerie, a trebuit sa o confectionez eu. Am avut doar clingherit subtire si am impresia ca trage puuuuutin aer pe acolo. De asemenea, cum nu cunosc carburatoarele prea bine, nu prea stiu care dintre jicloarele notate 1 si 2 in poza este cel de amestec (jiclorul 1 nu se vede, este in spatele capsulei aceleia. cei care stiu carburatorul, stiu de care jiclor e vorba). Ma lamuriti si pe mine? In ture mici, cand apas pedala la maxim da putin in nas. Amestec prea sarac? De unde il reglez? In rest se infige bine, mai ales cu a doua camera deschisa. Iar sunetul este genial, nu se compara cu nimic. Cu gpl-ul nu am rezolvat-o, o sa incerc maine. IMG_1395.jpg ( Size: 181.32k ) Number of downloads: 878 |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
payty |
![]()
Post
#706
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
jiclorul de amestec e cel din talpa carburatorului. E pe acelasi principiu ca la cel monocorp (insurubezi/benzina mai putina si invers).
Celalalt, de mai sus, e de progresiune. Sa nu umbli acolo ca il dereglezi de tot. Ideal ar fi sa fi avut acel surub sigilat, ca sa fii sigur ca nu a umblat nimeni acolo. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#707
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
@Cristian pentru a functiona soclu iti trebuie si alta parghie de actionare, aceea paghie care o ai tu acum nu culiseaza din cauza gatului de lebada, am patito si eu. Iti trebuie o parghie orientata in jos pentru a putea folosi soclul.
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
G I M |
![]()
Post
#708
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Stiti cumva daca mai exista Carfil Bv pentru reglarea carburatoarelor?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
hyena |
![]()
Post
#709
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
poate carbotest
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
G I M |
![]()
Post
#710
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Tot aia e.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#711
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Multumesc mult pentru ajutor payty.
QUOTE(crull @ 25 May 2011, 07:46) @Cristian pentru a functiona soclu iti trebuie si alta parghie de actionare, aceea paghie care o ai tu acum nu culiseaza din cauza gatului de lebada, am patito si eu. Iti trebuie o parghie orientata in jos pentru a putea folosi soclul. Ai dreptate, acum ca i-am pus gatul de lebada am vazut. II dau 2 gaurele si ii mut parghia jos. Asta e o chestie minora pe langa cate mai am de facut. Am avut probleme cu prostia aia de surub care deschide clapeta de acceleratie. Ii reglam relanti-ul din aia la 900, clapeta abia deschisa, iar dupa 1-2 km, relanti la 1800. Sau il reglam pe benzina, iar pe gaz ajungea la valori astronomice. Asta pana am descoperit ca din lipsa unui arculet care sa impinga surubul, acesta se rotea singur, cand aveam acceleratia apasata. Acum merge bine si pe gaz si pe benzina. Dupa ce i-am pus filtrul de aer si flansa aia de gaz, a mai scazut zvacul pe benzina, dar tot se simte ok. Per total: puterea creste putin, sunetul e criminal, iar consumul va creste mai mult ca sigur pentru ca nu pot sa ma abtin sa nu deschid a doua camera. Parerea mea: merita. |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
hyena |
![]()
Post
#712
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pe gaz cred si eu... sunt curios cum o sa mearga la mine 1,6 cu dublucorpu de lada
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
hyena |
![]()
Post
#713
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
ma ajuta cineva cu carburatoru asta ? ma intereseaza ce e cu el... pare diferit de cel de papuc... restu stiu cum se leaga tur retur si vacum
LE: Gata mi-a picat fisa e de oltcit 1,3 This post has been edited by hyena: 31 May 2011, 17:35 Attached thumbnail(s) DSCN1854.JPG ( Size: 380.73k ) Number of downloads: 789 DSCN1864.JPG ( Size: 347.14k ) Number of downloads: 734 DSCN1862.JPG ( Size: 362.79k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
payty |
![]()
Post
#714
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca e de oltcit.
uita-te la dimensiunile clapetelor. daca sunt identice, e de oltcit (28/28) daca e 28/30, e de dacie. din cate mi-a zis un nene care vindea la Vitan piese de oltcit, mai e inca o diferenta: la ala de oltcit prinderea cablului de acceleratie vine acolo unde e la carburatorul asta din poza, iar daca e la celalalt capat al axului clapetei, e de dacie. poti sa pui te rog o poza cu el si din partea cealalta, acolo unde e axul clapetei de la corpul primar? ma intereseaza sa vad ceva mai in detaliu. merci. This post has been edited by payty: 1 Jun 2011, 15:48 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
hyena |
![]()
Post
#715
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
din pacate nu am dar promit ca fac
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
G I M |
![]()
Post
#716
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
A incercat cineva pana acum sa modifice un carburator de oltcit dublucorp 28CIC5 ( pt motor de 1.3) pentru al pune pe berlina?
Modificat in sensul schimbarii parghiilor de prindere a cablurilor de acceleratie si soc de pe partea stanga pe partea dreapta. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#717
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
pt ce este gaura aia din corpul superior
nu are filet si cred ca e cam sus sa fie retur ma gandesc ca ar fi inundat carburatorul cu benzina pana ar pleca pe acolo la retur pun niste poze carburatorul este weber 32 dir 21 P130711_12.340001.JPG ( Size: 739.68k ) Number of downloads: 260 P130711_12.340002.JPG ( Size: 650.03k ) Number of downloads: 174 P130711_12.350001.JPG ( Size: 825.09k ) Number of downloads: 163 P130711_12.350002.JPG ( Size: 865.17k ) Number of downloads: 171 P130711_12.400001.JPG ( Size: 873.48k ) Number of downloads: 174 P130711_12.420001.JPG ( Size: 812.06k ) Number of downloads: 198 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
bartenders |
![]()
Post
#718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
Gaura este pentru ventilare gazelor din CNC in atmosfera sau carcasa filtru aer.
|
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
hyena |
![]()
Post
#719
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
prea tarziu l-a vandut
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
br17rfg |
![]()
Post
#720
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Am si eu o intrebare...Are ceva daca blochez dracia aia de electrovalva(sa nu se mai miste prostia aia in el)??cateodata la ralanti mi se blocheaza aiurea si mi se opreste motorul asa ca as vrea sa o blochez cu "acul" ala sau ce este impins inspre papuc....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 13:41 |