carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
G I M |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|||
payty |
![]()
Post
#722
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
electrovalva aia e buna cat merge bine. cand incepe sa faca figuri e o mare porcarie. M-am chinuit odata sa ajung acasa foarte tare din cauza ei.
la mine porneste greu pt ca s-au oxidat contactele si in plus mai are si o siguranta pe fir, alt loc unde pot aparea contacte oxidate. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
G I M |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu n-am avut probleme cu ea, insa cand voi avea ii voi taia varful si gata.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#724
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Gata am taiat varful ala...faza este ca mi-a mai facut dupa aceea o problema....in timp ce mergeam cu masina mi sa oprit dintr-o data...am tras pe dreapta,am dat la contact timp de vreo 10 secunde,a pornit si in spatele meu era ditamai norul de fum negru....sa nu inchida cuiul?sa fie nivelul cam mare???sa nu fie reglat cum trebuie???
asa a fost reglat... Carburatorul asta are cateva probleme. In primul rand jiglerul de benzina de pe treapta 1 e mai mic decat ar trebui sa fie. O schimbare de la 112,5 la 125(se gasesc seturi cu cel de 125) creshte puterea shi mototrul merge mai bine. A doua problema este ca nu are destul aer la relanti, din cauza asta pentru a regla relanti-ul la 900-950 ture clapeta de acceleratzie trece de prima gaura de progresiune, reglajul shurubului de progresiune afectand mersul in gol. Eu am dat o gaura de 1mm diametru in clapeta de acceleratzie, aproape de marginea din spate, in felul asta nu mai trage la relanti benzina din circuitul de progresiune, clapeta fiind mai inchisa la relanti. Shurubul din talpa este echivalentul celui de la monocorp. Imbogatzeshte amestecul prin desfacere. Shurubul de progresiune afecteaza consumul mult. El e de obicei desfacut cam o tura shi 3/4. Prin deschidere saraceshte amestecul la progresiune. Nivelul se masoara intre centrul plutitoarelor shi capac, cu garnitura, tzinand capacul cu plutitorul in sus shi trebuie sa fie de 18mm, spre deosebire de oltcit unde e de 17mm. Furtunul dintre capacul colbutorilor shi filtrul de aer are o ramificatzie care duce in talpa carburatorului. Este echivalentul furtunului cu duza de la monocorp. Din fabrica vine infundat cu un dop (nu shtiu de ce shi nu shtiu daca la toate) care trebuie scos. Daca s-au inversat jiglere nu va merge bine niciodata. Asta daca va mai merge. Reglajul se face asha: Motorul incalzit, aprinderea reglata bine. Se regleaza shurubul de progresiune la 1 tura shi 3/4, cel din talpa la 2,5- 3 ture, relanti-ul la 900 se regleaza shurubul din talpa pana merge bine. De obicei pe la 4 ture deschis se obtzine un mers rotund. In acelashi timp se readuce relani-ul la 900 ture daca acesta creshte. Procedura e aceeashi ca la monocorp. Surubul din talpa trebuie sa se deschida pana cand motorul merge rotund(nu mai tusheshte shi nu mai trepideaza). Deschizandu-l in continuare turatzia va creshte dar nu e bine. Va merge prost cu shocul tras. Reglajul shurubului de progresiune este mult mai fin. Se poate deschide sau inchide ushor(cate un sfert de tura, poate chiar mai putzin). Daca la plecare de pe loc incet(motorul la 1000 ture) trepideaza sau la accelereri ushoare de la turatzii mici motorul tusheshte sau da in nas atunci mai trebuie strans putzin, amestecul fiind prea sarac. Se deschide pana se obtzin simptomele de mai sus shi apoi se inchide pana dispar. Dupa reglajul progresiunii se mai poate regla inca o data shurubul de dozaj la relanti, daca turatzia de relanti s-a modificat cu mai mult de 50 ture. Daca nu a umblat nimeni la shurubul de progresiune ar fi bine sa retzinetzi pozitzia la care a fost initzial, ianinte sa va jucatzi cu el. S-ar putea sa fie reglajul corect. O alta cauza pentru care consumul poate creshte este infundarea canalului prin care este comandat economizorul(chestia triunghiulara din stanga care seamana cu o pompa de shpritz). Se desfunda cu o sarma foarte subtzire. Canalul leaga partea dinspre capac a mombranei cu galeria de admisie, depresiunea tzinand inchis circuitul de imbogatzire. La aceeleratzii puternice depresiunea scade shi economizorul intra in functziune, in paralel cu jiglerul de benzina al treptei 1. Langa shurubul de jos al capacului economizorului e o chestie de cupru. Prin ea trece canalul despre care am vorbit. Nu se umbla la shurubul de reglaj al clapetei corpului 2. Trebuie sa fie inchisa, sa nu se vada lumina prin corpul2. Reglajul e un sfert de tura din momentul in care shurubul atinge parghia. Daca shurubul nu atinge parghia se blocheaza clapeta cand se incalzeshte carburatorul. Cam asta e cu reglajul carburatorului dublu...... La mine a trebuit sa dat vreo 5 ture inapoi la surubul de amestec ca sa mearga cum trebuie.....oricum faza cu opritul sa intamplat ieri si de ieri tot am mai mers si nu mi-a mai facut figuri de genul...porneste foarte usor si la rece si la cald si trage foarte bine.... p.s. la cat trebuie reglat plutitorul??am citit la un moment dat dar nu mai gasesc ce si cum This post has been edited by br17rfg: 15 Sep 2011, 19:53 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
Cosmin1300 |
![]()
Post
#725
|
![]() Dacia Performance Club Group: Members Posts: 152 Joined: 9 August 11 From: Dambovita ![]() |
Salutare tuturor, mi-am montat pe dacia 1310 1.4 carburator de oltcit 1.3 si am o problema nasoala... ce fac cu clapeta de acceleratie? Loveste si in filtrul de aer ( am din ala oval de model nou) nu imi ajunge cablul... Ce cablu sa folosesc si ce fac cu clapeta de acceleratie?? eu mai am un carburator de dacie pick-up si ma gandeam sa pun tija aia ce misca clapeta de acceleratie la carburatorul asta de oltcit... Ce ma sfatuiti sa fac?? Chiar nu am idee ce as putea face in prinvinta asta... si vreau sa ma duc sa il reglez pe banc la carbotest in Pantelimon, pe cel de oltcit 1.3, sunt indecis ce sa fac, ce sa aleg...sfatuiti-ma daca ma puteti ajuta cu laba aia de urs care se pune deasupra v-as fi recunoscator pe viata, si contracost evident si cateva poze, nu prea clare... macar sa va faceti o idee, si as vrea explicatii cat mai concrete sa inteleg totul !
Attached thumbnail(s) DSC00014.JPG ( Size: 149.84k ) Number of downloads: 899 DSC00015.JPG ( Size: 144.43k ) Number of downloads: 988 DSC00016.JPG ( Size: 144.94k ) Number of downloads: 974 IMG_1395.jpg ( Size: 192.59k ) Number of downloads: 992 IMG_5118.jpg ( Size: 104.14k ) Number of downloads: 1006 |
--------------------
DACIA
1310
1998
- DB 07 VNF
|
|
payty |
![]()
Post
#726
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai in primul rand vezi ca l-ai montat invers, adica cele doua furtune, de tur si retur, vin in fata , nu in spatele carburatorului.
uita-te la ultima poza (care apropo, e motorul meu ![]() comanda clapetei e altfel la oltcit, are o tija care trage de chestia aia si mi se pare ca mai e un mecanism pe undeva montat, cum e la renault 12 TS, pe capacul de culbutori. Eu zic ca nu te complici cu ala de oltcit, mai bine pui unul de papuc 1.6 ca in ciuda povestilor de pe acest forum nu iti consuma deloc mult daca e spalat cum trebuie, reglat si in special daca nu a umblat nimeni la surubul de progresiune. La mine, pe 1.6 am scos consum de 6.3% cel mai putin, mers in afara. In oras scoate cam 8-9%, mers normal, adica nici batraneste, dar nici forja. Ce zici tu, tija, nu se poate monta pt ca acea piesa e direct pe axul clapetei si ar insemna sa il inlocuiesti cu cel de la carburatorul de papuc, ceea ce nu iti recomand ca nu vei nimeri in veci sa pui clapeta cum trebuie la loc. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#727
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Mi se blocheaza clapeta a 2a pe inchis cand o calc.....ce este de facut???
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
hyena |
![]()
Post
#728
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
vezi ca are un reglaj la clapeta un opritor astfel incat sa nu ramana clapeta infipta ... mai strange putin surubu... un sfert de tura poate chiar mai putin
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
G I M |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cosmin vezi ca tu ai montat carburatorul gresit, asa cum a zis si payty. Atentie mare la cum montati garniturile de sub el, mai ales distantierul ala pentru ca are catare. Carburatorul are 3 colturi rotunde si unu la 90 de grade.
Furtunul ala de la avansul vacumatic intra in partea cealalta, iar unde ai bagat tu furtunul de la avansul vacumatic acum vine furtunul de la capsula de dezinecare. E acelasi lucru dar sa nu te complici cu alte furtune mai lungi. Pentru soc iti trebuiesc alte tije. br17rfg vezi ca a doua clapeta are un mic surubel de reglaj, e mascat de un dop, mai invarte de el un sfert de tura si vezi cum este. Acum depinde si de uzura lagarelor, insa nu invarti prea mult pentru ca il dereglezi si o sa-ti creasca consumul. This post has been edited by Neagu Ionut: 19 Sep 2011, 21:45 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Cosmin1300 |
![]()
Post
#730
|
![]() Dacia Performance Club Group: Members Posts: 152 Joined: 9 August 11 From: Dambovita ![]() |
Am inteles, v-am lasat niste P.M-uri acum problema, cine imi cumpara si mie super ultra mega URGENT o laba deaia de urs, platesc dublu de cat costa ea... numai sa imi faceti rost, sa fie noua/buna daca nu aveti ce face cu ea datimi-o mie sa o pun eu la masina.... deci daca ma puteti rezolva va rog din suflet sunati-ma la numarul 0769 379 943 dupa ora 14:00
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998
- DB 07 VNF
|
|
hyena |
![]()
Post
#731
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
payty |
![]()
Post
#732
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@RFG, eu zic sa nu umbli la surubul ala ca dereglezi carburatorul si pe urma te miri de unde ai consum mare si iar apar povesti cum ca acest carburator e o porcarie.
vezi sa nu aiba alte probleme, eventual baga niste ulei in lagarele de la corpul 2, umbla la el pana merge cum trebuie. Ultimul lucru pe care l-as face la carburatorul asta sunt de fapt 2 lucruri ![]() - sa umblu la surubul de progresiune - sa dereglez corpul 2. In rest merge orice, nu e mai complicat decat cel monocorp. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#733
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Eu sunt foarte multumit de carburator si de consum....atat ca este enervanta treaba cu corpul 2....o sa incerc cum ai zis tu...multumesc de sfaturi
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
hyena |
![]()
Post
#734
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
ma robert tu ce carb ai carfil dasta dublucorp sau weberu ala ?
uite suruburile opritoare This post has been edited by hyena: 20 Sep 2011, 10:03 Attached thumbnail(s) SANY0072__1600x1200_.JPG ( Size: 496.3k ) Number of downloads: 481 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
br17rfg |
![]()
Post
#735
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Carfil dublu....scuze ca nu a mai ajuns weberul al tine dar am fost plecat din tara o perioada...catusi de curand o sa imi fac timp si il trimit...
Multumesc pentru poze... |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
hyena |
![]()
Post
#736
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
nu e nici o problema
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Kiraly |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Ce ziceti despre un carburator Weber dublu corp legat pe GPL cu 2 vaporizatoare cu 2 stuturi la cele 2 clapete? cred ca se poate rezolva si as observa mare diferenta:D
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ANdR |
![]()
Post
#738
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 5 February 12 ![]() |
salut, am si eu un carburator weber 32 DRT si am o problema nu stiu cum vin furtunele la apa, vacum, tur-retur, astept un raspuns cum vin legate ...
|
--------------------
dacia
1310
1993
|
|
hyena |
![]()
Post
#739
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
pune si tu 2 poze cu el si iti zic pe poza aia care cum vin
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Kiraly |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
cine vrea un Weber dublucorp cu galerie completa de dacia gaseste anuntul meu la Bursa
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
ANdR |
![]()
Post
#741
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 5 February 12 ![]() |
am gasit o poza pe net, maine o sa ii fac poze ...
Attached thumbnail(s) carb1.jpg ( Size: 141.88k ) Number of downloads: 240 |
--------------------
dacia
1310
1993
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ANdR,la vacuum ar trebui facuta o gaurica sub clapeta de acceleratie, cea de deasupra nu se potriveste cu capsula de dacie,
eu am montat la mine pe 1.6 un weber 34 dchd , sunt f multumit, de ex in depasire cand retrogradez si dau blana, intra total cred camera a doua si parca e o explozie de putere |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
hyena |
![]()
Post
#743
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
daca carburaturul nu are stutz de vacum tragi de la servofrana ca in poza...
PS: in poza e scos de la delcou dar se vede Tul Attached thumbnail(s) DSCN6200.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 235 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu stiu daca e asa bine luat de acolo, e mai mare vacuumul si se mentine puternic si in turatie, ar fi maxim tot timpul avansul vacuumatic, poate cu cu arculetul reglat din rozeta pe maxim tare
This post has been edited by krapcarasu: 6 Sep 2012, 22:55 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
hyena |
![]()
Post
#745
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
eu merg asa de 2 ani si merge foarte bine... T-ul e cel prin care isi ia vacum aeroterma de CN si are gaura desutl de mica si vacumul e acelasi in toata galeria de admisie
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
bine ca merge, dar vacuumul nu e acelasi , daca ar fi static da, dar fiind dinamic, acolo sub clapeta are alta variatie, de asta am preferat sa fac priza sub clapeta , mai ales ca 1.6 absoarbe puternic, am sa fac rost de un vacuummetru sa vedem exact care e treaba
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
trage tractorul mai bine krapkarasu?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
da, merge ghebos, bun carbu de la tine, mersi
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
hyena |
![]()
Post
#749
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
eu am vacummetru si imi arata la fel fie ca e conectat pe furtun fie ca e sub carb
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sub carburator da, exact sub clapeta la vreo maxim 3mm trebuie vazut, compara te rog daca vrei la la o dacie cu carburator normal , vacuumul pt delco cu cel de la servo
Unde gasesc si eu un vacuummetru? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 19:12 |