DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 23 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

G I M
post 14 Sep 2011, 01:13
Post #721


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Bine cu siguranta nu este, dar se practica sa se taie motul ala si ramane circuitul deschis mereu. In afara de o pornire mai greoaie la cald (probabil) nu o sa simti nicio diferenta.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Sep 2011, 07:37
Post #722


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




electrovalva aia e buna cat merge bine. cand incepe sa faca figuri e o mare porcarie. M-am chinuit odata sa ajung acasa foarte tare din cauza ei.


la mine porneste greu pt ca s-au oxidat contactele si in plus mai are si o siguranta pe fir, alt loc unde pot aparea contacte oxidate.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 14 Sep 2011, 09:39
Post #723


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu n-am avut probleme cu ea, insa cand voi avea ii voi taia varful si gata.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 15 Sep 2011, 19:51
Post #724


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Gata am taiat varful ala...faza este ca mi-a mai facut dupa aceea o problema....in timp ce mergeam cu masina mi sa oprit dintr-o data...am tras pe dreapta,am dat la contact timp de vreo 10 secunde,a pornit si in spatele meu era ditamai norul de fum negru....sa nu inchida cuiul?sa fie nivelul cam mare???sa nu fie reglat cum trebuie???

asa a fost reglat...

Carburatorul asta are cateva probleme. In primul rand jiglerul de benzina de pe treapta 1 e mai mic decat ar trebui sa fie. O schimbare de la 112,5 la 125(se gasesc seturi cu cel de 125) creshte puterea shi mototrul merge mai bine.
A doua problema este ca nu are destul aer la relanti, din cauza asta pentru a regla relanti-ul la 900-950 ture clapeta de acceleratzie trece de prima gaura de progresiune, reglajul shurubului de progresiune afectand mersul in gol.
Eu am dat o gaura de 1mm diametru in clapeta de acceleratzie, aproape de marginea din spate, in felul asta nu mai trage la relanti benzina din circuitul de progresiune, clapeta fiind mai inchisa la relanti.
Shurubul din talpa este echivalentul celui de la monocorp. Imbogatzeshte amestecul prin desfacere.
Shurubul de progresiune afecteaza consumul mult. El e de obicei desfacut cam o tura shi 3/4. Prin deschidere saraceshte amestecul la progresiune.
Nivelul se masoara intre centrul plutitoarelor shi capac, cu garnitura, tzinand capacul cu plutitorul in sus shi trebuie sa fie de 18mm, spre deosebire de oltcit unde e de 17mm.
Furtunul dintre capacul colbutorilor shi filtrul de aer are o ramificatzie care duce in talpa carburatorului. Este echivalentul furtunului cu duza de la monocorp. Din fabrica vine infundat cu un dop (nu shtiu de ce shi nu shtiu daca la toate) care trebuie scos.
Daca s-au inversat jiglere nu va merge bine niciodata. Asta daca va mai merge.
Reglajul se face asha:
Motorul incalzit, aprinderea reglata bine.
Se regleaza shurubul de progresiune la 1 tura shi 3/4, cel din talpa la 2,5- 3 ture, relanti-ul la 900
se regleaza shurubul din talpa pana merge bine. De obicei pe la 4 ture deschis se obtzine un mers rotund. In acelashi timp se readuce relani-ul la 900 ture daca acesta creshte. Procedura e aceeashi ca la monocorp. Surubul din talpa trebuie sa se deschida pana cand motorul merge rotund(nu mai tusheshte shi nu mai trepideaza). Deschizandu-l in continuare turatzia va creshte dar nu e bine. Va merge prost cu shocul tras.
Reglajul shurubului de progresiune este mult mai fin. Se poate deschide sau inchide ushor(cate un sfert de tura, poate chiar mai putzin). Daca la plecare de pe loc incet(motorul la 1000 ture) trepideaza sau la accelereri ushoare de la turatzii mici motorul tusheshte sau da in nas atunci mai trebuie strans putzin, amestecul fiind prea sarac. Se deschide pana se obtzin simptomele de mai sus shi apoi se inchide pana dispar.
Dupa reglajul progresiunii se mai poate regla inca o data shurubul de dozaj la relanti, daca turatzia de relanti s-a modificat cu mai mult de 50 ture.
Daca nu a umblat nimeni la shurubul de progresiune ar fi bine sa retzinetzi pozitzia la care a fost initzial, ianinte sa va jucatzi cu el. S-ar putea sa fie reglajul corect.
O alta cauza pentru care consumul poate creshte este infundarea canalului prin care este comandat economizorul(chestia triunghiulara din stanga care seamana cu o pompa de shpritz). Se desfunda cu o sarma foarte subtzire. Canalul leaga partea dinspre capac a mombranei cu galeria de admisie, depresiunea tzinand inchis circuitul de imbogatzire. La aceeleratzii puternice depresiunea scade shi economizorul intra in functziune, in paralel cu jiglerul de benzina al treptei 1.
Langa shurubul de jos al capacului economizorului e o chestie de cupru. Prin ea trece canalul despre care am vorbit.
Nu se umbla la shurubul de reglaj al clapetei corpului 2. Trebuie sa fie inchisa, sa nu se vada lumina prin corpul2. Reglajul e un sfert de tura din momentul in care shurubul atinge parghia. Daca shurubul nu atinge parghia se blocheaza clapeta cand se incalzeshte carburatorul.
Cam asta e cu reglajul carburatorului dublu......


La mine a trebuit sa dat vreo 5 ture inapoi la surubul de amestec ca sa mearga cum trebuie.....oricum faza cu opritul sa intamplat ieri si de ieri tot am mai mers si nu mi-a mai facut figuri de genul...porneste foarte usor si la rece si la cald si trage foarte bine....

p.s. la cat trebuie reglat plutitorul??am citit la un moment dat dar nu mai gasesc ce si cum

This post has been edited by br17rfg: 15 Sep 2011, 19:53


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin1300
post 19 Sep 2011, 20:41
Post #725


Dacia Performance Club


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 August 11
From: Dambovita




Salutare tuturor, mi-am montat pe dacia 1310 1.4 carburator de oltcit 1.3 si am o problema nasoala... ce fac cu clapeta de acceleratie? Loveste si in filtrul de aer ( am din ala oval de model nou) nu imi ajunge cablul... Ce cablu sa folosesc si ce fac cu clapeta de acceleratie?? eu mai am un carburator de dacie pick-up si ma gandeam sa pun tija aia ce misca clapeta de acceleratie la carburatorul asta de oltcit... Ce ma sfatuiti sa fac?? Chiar nu am idee ce as putea face in prinvinta asta... si vreau sa ma duc sa il reglez pe banc la carbotest in Pantelimon, pe cel de oltcit 1.3, sunt indecis ce sa fac, ce sa aleg...sfatuiti-ma daca ma puteti ajuta cu laba aia de urs care se pune deasupra v-as fi recunoscator pe viata, si contracost evident si cateva poze, nu prea clare... macar sa va faceti o idee, si as vrea explicatii cat mai concrete sa inteleg totul !

Attached thumbnail(s)
DSC00014.JPG ( Size: 149.84k ) Number of downloads: 899
DSC00015.JPG ( Size: 144.43k ) Number of downloads: 988
DSC00016.JPG ( Size: 144.94k ) Number of downloads: 974
IMG_1395.jpg ( Size: 192.59k ) Number of downloads: 992
IMG_5118.jpg ( Size: 104.14k ) Number of downloads: 1006


--------------------
DACIA 1310 1998 - DB 07 VNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 19 Sep 2011, 21:07
Post #726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai in primul rand vezi ca l-ai montat invers, adica cele doua furtune, de tur si retur, vin in fata , nu in spatele carburatorului.

uita-te la ultima poza (care apropo, e motorul meu smile.gif ).

comanda clapetei e altfel la oltcit, are o tija care trage de chestia aia si mi se pare ca mai e un mecanism pe undeva montat, cum e la renault 12 TS, pe capacul de culbutori.


Eu zic ca nu te complici cu ala de oltcit, mai bine pui unul de papuc 1.6 ca in ciuda povestilor de pe acest forum nu iti consuma deloc mult daca e spalat cum trebuie, reglat si in special daca nu a umblat nimeni la surubul de progresiune.

La mine, pe 1.6 am scos consum de 6.3% cel mai putin, mers in afara.

In oras scoate cam 8-9%, mers normal, adica nici batraneste, dar nici forja.

Ce zici tu, tija, nu se poate monta pt ca acea piesa e direct pe axul clapetei si ar insemna sa il inlocuiesti cu cel de la carburatorul de papuc, ceea ce nu iti recomand ca nu vei nimeri in veci sa pui clapeta cum trebuie la loc.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 19 Sep 2011, 21:12
Post #727


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Mi se blocheaza clapeta a 2a pe inchis cand o calc.....ce este de facut???


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 19 Sep 2011, 21:18
Post #728


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




vezi ca are un reglaj la clapeta un opritor astfel incat sa nu ramana clapeta infipta ... mai strange putin surubu... un sfert de tura poate chiar mai putin


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 19 Sep 2011, 21:41
Post #729


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Cosmin vezi ca tu ai montat carburatorul gresit, asa cum a zis si payty. Atentie mare la cum montati garniturile de sub el, mai ales distantierul ala pentru ca are catare. Carburatorul are 3 colturi rotunde si unu la 90 de grade.
Furtunul ala de la avansul vacumatic intra in partea cealalta, iar unde ai bagat tu furtunul de la avansul vacumatic acum vine furtunul de la capsula de dezinecare. E acelasi lucru dar sa nu te complici cu alte furtune mai lungi.
Pentru soc iti trebuiesc alte tije.
br17rfg vezi ca a doua clapeta are un mic surubel de reglaj, e mascat de un dop, mai invarte de el un sfert de tura si vezi cum este. Acum depinde si de uzura lagarelor, insa nu invarti prea mult pentru ca il dereglezi si o sa-ti creasca consumul.

This post has been edited by Neagu Ionut: 19 Sep 2011, 21:45


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin1300
post 19 Sep 2011, 21:54
Post #730


Dacia Performance Club


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 August 11
From: Dambovita




Am inteles, v-am lasat niste P.M-uri acum problema, cine imi cumpara si mie super ultra mega URGENT o laba deaia de urs, platesc dublu de cat costa ea... numai sa imi faceti rost, sa fie noua/buna daca nu aveti ce face cu ea datimi-o mie sa o pun eu la masina.... deci daca ma puteti rezolva va rog din suflet sunati-ma la numarul 0769 379 943 dupa ora 14:00 smile.gif


--------------------
DACIA 1310 1998 - DB 07 VNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 19 Sep 2011, 22:24
Post #731


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




QUOTE
il dereglezi si o sa-ti creasca consumul.
*



da ai grija sa nu ramana deschisa... clapeta trebuie sa fie exact in asa fel incat sa nu se blocheze banu in gatu ala...

This post has been edited by hyena: 19 Sep 2011, 22:24


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 20 Sep 2011, 06:57
Post #732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@RFG, eu zic sa nu umbli la surubul ala ca dereglezi carburatorul si pe urma te miri de unde ai consum mare si iar apar povesti cum ca acest carburator e o porcarie.

vezi sa nu aiba alte probleme, eventual baga niste ulei in lagarele de la corpul 2, umbla la el pana merge cum trebuie.


Ultimul lucru pe care l-as face la carburatorul asta sunt de fapt 2 lucruri smile.gif

- sa umblu la surubul de progresiune
- sa dereglez corpul 2.

In rest merge orice, nu e mai complicat decat cel monocorp.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 20 Sep 2011, 09:52
Post #733


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Eu sunt foarte multumit de carburator si de consum....atat ca este enervanta treaba cu corpul 2....o sa incerc cum ai zis tu...multumesc de sfaturi


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 20 Sep 2011, 09:57
Post #734


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




ma robert tu ce carb ai carfil dasta dublucorp sau weberu ala ?

uite suruburile opritoare

This post has been edited by hyena: 20 Sep 2011, 10:03

Attached thumbnail(s)
SANY0072__1600x1200_.JPG ( Size: 496.3k ) Number of downloads: 481


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 20 Sep 2011, 10:07
Post #735


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Carfil dublu....scuze ca nu a mai ajuns weberul al tine dar am fost plecat din tara o perioada...catusi de curand o sa imi fac timp si il trimit...

Multumesc pentru poze...


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 20 Sep 2011, 10:09
Post #736


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




nu e nici o problema biggrin.gif cand ai timp il astept biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 12 Mar 2012, 21:02
Post #737


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Ce ziceti despre un carburator Weber dublu corp legat pe GPL cu 2 vaporizatoare cu 2 stuturi la cele 2 clapete? cred ca se poate rezolva si as observa mare diferenta:D


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANdR
post 29 Jul 2012, 11:19
Post #738


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 February 12




salut, am si eu un carburator weber 32 DRT si am o problema nu stiu cum vin furtunele la apa, vacum, tur-retur, astept un raspuns cum vin legate ...


--------------------
dacia 1310 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 30 Jul 2012, 14:32
Post #739


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pune si tu 2 poze cu el si iti zic pe poza aia care cum vin


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 30 Jul 2012, 20:49
Post #740


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




cine vrea un Weber dublucorp cu galerie completa de dacia gaseste anuntul meu la Bursa


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANdR
post 30 Jul 2012, 21:19
Post #741


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 February 12




am gasit o poza pe net, maine o sa ii fac poze ...


Attached thumbnail(s)
carb1.jpg ( Size: 141.88k ) Number of downloads: 240


--------------------
dacia 1310 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2012, 22:43
Post #742


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ANdR,la vacuum ar trebui facuta o gaurica sub clapeta de acceleratie, cea de deasupra nu se potriveste cu capsula de dacie,
eu am montat la mine pe 1.6 un weber 34 dchd , sunt f multumit, de ex in depasire cand retrogradez si dau blana, intra total cred camera a doua si parca e o explozie de putere


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 6 Sep 2012, 22:47
Post #743


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




daca carburaturul nu are stutz de vacum tragi de la servofrana ca in poza...

PS: in poza e scos de la delcou dar se vede Tul

Attached thumbnail(s)
DSCN6200.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 235


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2012, 22:55
Post #744


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu stiu daca e asa bine luat de acolo, e mai mare vacuumul si se mentine puternic si in turatie, ar fi maxim tot timpul avansul vacuumatic, poate cu cu arculetul reglat din rozeta pe maxim tare

This post has been edited by krapcarasu: 6 Sep 2012, 22:55


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 6 Sep 2012, 23:00
Post #745


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu merg asa de 2 ani si merge foarte bine... T-ul e cel prin care isi ia vacum aeroterma de CN si are gaura desutl de mica si vacumul e acelasi in toata galeria de admisie


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2012, 23:14
Post #746


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bine ca merge, dar vacuumul nu e acelasi , daca ar fi static da, dar fiind dinamic, acolo sub clapeta are alta variatie, de asta am preferat sa fac priza sub clapeta , mai ales ca 1.6 absoarbe puternic, am sa fac rost de un vacuummetru sa vedem exact care e treaba


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 6 Sep 2012, 23:38
Post #747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




trage tractorul mai bine krapkarasu? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2012, 23:49
Post #748


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




da, merge ghebos, bun carbu de la tine, mersi


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 7 Sep 2012, 05:52
Post #749


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




eu am vacummetru si imi arata la fel fie ca e conectat pe furtun fie ca e sub carb biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Sep 2012, 08:37
Post #750


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sub carburator da, exact sub clapeta la vreo maxim 3mm trebuie vazut, compara te rog daca vrei la la o dacie cu carburator normal , vacuumul pt delco cu cel de la servo
Unde gasesc si eu un vacuummetru?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 19:12
Forum Renault