DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator dublucorp, pt dacia 1300

payty
post 7 Sep 2012, 13:22
Post #751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




n-are cu sa fie alta depresiune, indiferent unde ai masura.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Sep 2012, 20:36
Post #752


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pana nu masuram exact nu putem stii, sigur variatia in timp e diferita, 1mm sub clapeta intereseaza d p d v al delcoului. Ideea e ca avansul sa nu fie influentat deloc de capsula peste o anume deschidere a clapetei, deci cu cat deschide mai tare clapeta avansul vacuumatic sa fie mai mic.
asa am montat la mine un weber 34 dchd
Fotografie0015_1.jpg ( Size: 622.99k ) Number of downloads: 1015

contrar multor pareri merge mai bine si consuma mai putin pe gpl decat carfilul monocorp


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 12 Sep 2012, 22:38
Post #753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




la asta cu cat se deschide mai mult clapeta cu atat e mai mare vacuumul la capsula deci trebuie mutat inaintea clapetei


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Sep 2012, 09:00
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




original luat de deasupra clapetei e 'ported vacuum' adica cat e capsula inchisa , nu da deloc avans, apoi cand incepe sa se deschida da maxim, in continuarea deschiderii are variatia la fel ca la prizele normale de sub clapeta; am dat o mica gaura sub clapeta pt a avea avans cum e nevoie la dacie.
La vechea priza de deasupra clapetei am sa incerc azi sa conectez un furtun subtire cu gaz, o progresiune pe gaz


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 24 Feb 2013, 20:22
Post #755


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Salutare, am o dacie break cu carburator dublu, solex 28 cic si motor de 1600. Carburatorul are progresiunea sigilata si surubul de la treapta a 2 a . Mereu stau si-l suflu, mi s-a luat, il suflu azi, maine trebuie sa-l suflu iar. Se intampla sa ma tina si o saptamana sa mearga perfect, consumul e foarte bun. Ce ma sfatuiti sa fac? Am filtru la iesire din rezervor, intre conducta si stutu rezervorului, in fata am filtru decantor, din acela model vechi si mai am unu pe furtun, intre carburator si pompa. Astazi l-am curatat de 3 ori, a mers o perioada scurta, iar s-a infundat...nu stiu ce sa-i mai fac. Cand il desfac sa-l suflu, carburatoru arata ca scos din cutie, nou nout. Jivraj nu face, pompa de benzina baga foarte bine (pompa nova fara coarba). Daca ma sfatuiti sa-l schimb cu altceva, dati-mi alternative la un pret rezonabil daca nu am ce sa-i fac acestuia.

Attached thumbnail(s)
100_3498.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 944


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daredan
post 24 Feb 2013, 20:56
Post #756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 285
Joined: 9 March 10




Cat de des umbli cu masina/schimbi benzina in rezervor? Am avut si eu probleme cu dublucorp-ul, se tot infunda. Prima data pentru ca mergeam foarte rar cu masina si antrena multa mizerie din rezervor (rugina) atunci cand mergeam. Solutia a fost schimbarea rezervorului si a filtruuil de benzina foarte des. Apoi a inceput sa oxideze materialul in interiorul camerelor de nivel si facea un fel de rasina care la fel, infunda tot. Curatat non-stop pana la urma s-a gaurit corpul si am montat unul nou. Acum nu mai am probleme.


--------------------
dacia 1304 1996 pick-up - b-43-mla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 24 Feb 2013, 21:18
Post #757


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




in fiecare zi merg cu masina, benzina prea multa nu bag , de obicei mai merg si pe rosu dar nu pana raman fara. Bag sa zicem 10 L de benzina, in 2 zile maxim bag iarasi 5 6 l si tot asa. Am bagat si mai mult de 20 L si tot patesc. Filtrele le-am schimbat mai devreme ca n-am avut in cotro, am suflat conductele de benzina dar scoase furtunele de la rezervor din ele, am suflat dupa aceea si sub masina, dupa furtune, direct in rezervor, am pus filtru nou de hartie intre rezervor si conducta. l-am schimbat si pe cel din fata si am curatat si paharu decantor. Am suflat conductele, a mers bine 2 ore, dupaia a inceput iar sa faca, acum nici nu mai baga benzina pe camera a 2 a


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Feb 2013, 22:03
Post #758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




la surubul de progresiune poti sa umbli, cu conditia sa numeri cate ture e insurubat. in rest, nu vad ce probleme sa ai cu acest carburator. desi lumea zice tot felul de chestii pe aici, cum ca ar fi o porcarie, eu n-am avut probleme cu el. L-am curatat si eu pe al meu de cateva ori si merge ok.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crull
post 24 Feb 2013, 22:12
Post #759


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 May 10
From: calarasi




Inlatura filtru dintre pompa si carburator, eventual il poti pune intre filtru decantor si pompa de benzina. La mine asa sau rezolvat intreruperile.


--------------------
Dacia logan 2007 laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 24 Feb 2013, 22:22
Post #760


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Maine o sa dau carburatoru jos, o sa-l desfac de tot, o sa-l bag in decarbusolv, o sa dau rezervoru jos, il curat bine, il remontez, anulez filtru dintre pompa si carburator si pun furtun simplu , in spate , intre rezervor si conducta de benzina pun un filtru mai bun cum e la injectie si filtru decantor in fata. Daca nici asa nu va merge, atunci nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca voi cauta un 32 dir.

24 Feb 2013, 23:25:
Daca nici asa nu merge, am o instalatie de gaz pe care as putea s-o montez dar as vrea sa fac asta numai cu 2 stuturi in carburator direct. Am inteles ca se poate face asta si vor merge amandoua camerele si ar fi bune 2 robinete pentru reglaj independent. Asta voi face doar daca nu merge nici dupa curatarea tuturor componentelor. As fi interesat de niste pareri si despre acest lucru.

This post has been edited by vecinuu: 24 Feb 2013, 22:25


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Feb 2013, 22:48
Post #761


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




mai bine cumperi un dispersor din ala sau cum naiba ii zice si il poi inainte de gatul de lebada... tie degeaba iti baga gaz in camera a 2-a daca ea nu e deschisa...

Attached thumbnail(s)
dispersor_gaz.jpg ( Size: 537.21k ) Number of downloads: 925


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 24 Feb 2013, 22:51
Post #762


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Si filtrarea cine o mai face? din cate vad eu in poza nu prea are filtru, asta inteleg eu. Pai cu 2 robinete ai reglaj intependent, o sa-i vina gaz decat cand se deschide a 2 a camera, fiindca il trage vaccumu, nu asa lucreaza instalatia gpl? Odata ce nu simte aspiratia motorului, nu cred ca-i baga gaz

This post has been edited by vecinuu: 24 Feb 2013, 22:54


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Feb 2013, 23:01
Post #763


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




filtrarea o face filtrul de aer smile.gif eu ti-am pus fara filtru sa vezi cum arata... ca daca vedeai un inel de metal intre lebada si burduf nu intelegeai nimic

sincer nu ma pricep dar nu cred ca asa functioneaza GPLul

This post has been edited by hyena: 24 Feb 2013, 23:03

Attached thumbnail(s)
dispersor_gaz_2.jpg ( Size: 3.67mb ) Number of downloads: 901


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 25 Feb 2013, 12:26
Post #764


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Eu nu inteleg cum ar putea lucra altfel. Daca e ca mine, cred ca ar fi foarte simplu cu 2 robinete , unu pe fiecare camera si 2 gauri pe fiecare difuzor....cred ca ar avea acelasi efect ca pe benzina, carburatorul fiind progresiv mecanic, deschide a 2 a din cursa pedalei, cred ca simte vaccum si intra gaz. Nu stiu, o sa astept pareri si de la cei care sunt siguri de asta. Varianta cu instalatia gpl o voi lua in calcul daca nu-i voi da de cap cu rezervorul. Astept pareri in privinta asta de la cei care si-au montat asa, sunt foarte curios cum lucreaza.


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 28 Feb 2013, 10:16
Post #765


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@vecinuu, pune inainte de pompa de nova filtru de injectie extern in corp metalic, de solnita,dsn sau alta masina
eu am avut pus in 2006 un filtru dinala de injectie pe oltcit si pana am dat masina la casat in 2012 n-am mai avut probleme cu infundarea carbului
Paremise ca am avut filtru de benzina bosh extern luat de la un magazin e dacie sau din carefour

This post has been edited by total: 28 Feb 2013, 10:16


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 28 Feb 2013, 17:10
Post #766


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




mersi mult, am sa incerc si treaba asta zilele astea. Sper sa nu mai fie probleme cu ea. M-am apucat de pus si instalatia de gaz, sunt curios care sunt diferentele, vreau sa vad ce si cum. Oricum , o sa merg si pe benzina si pe gpl. Mai mult o sa merg pe benzina, pe gpl cred ca am sa merg numai la drum mai lung


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 28 Feb 2013, 18:47
Post #767


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




de curiozitate,ce vine aici unde am incercuit eu?

Attached thumbnail(s)
dscn3591pv0.jpg ( Size: 211.05k ) Number of downloads: 778


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 28 Feb 2013, 18:48
Post #768


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




un capacel de plastic


This post has been edited by hyena: 28 Feb 2013, 18:48


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 28 Feb 2013, 19:07
Post #769


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(hyena @ 28 Feb 2013, 18:48)
un capacel de plastic
*


intrebam asa...ca pana acum l-am lasat liber... biggrin.gif


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Eduard
post 2 Mar 2013, 17:12
Post #770


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 March 13




De curand am achizitionat un carburator Weber dublucorp 32/36 luat de pe o Alfa Romeo 33 si vreau sa-l pun pe o dacie Break 1310. Mi s-a spus ca pot folosi o galerie de Nova dublucorp iar aici s-a discutat ca doar admisia poate fi folosita. Mai exact ce galerie pot folosi si ce modificari trebuie aduse acesteia?


--------------------
Dacia Break 1310 TLX 1990 - NT 03 MGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 2 Mar 2013, 17:16
Post #771


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




Galerie de papuc din doua bucati trebuie regaurita sau facuta flansa pentru a putea fi prins


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 3 Mar 2013, 18:51
Post #772


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




QUOTE(Alex Eduard @ 2 Mar 2013, 17:12)
De curand am achizitionat un carburator Weber dublucorp 32/36 luat de pe o Alfa Romeo 33 si vreau sa-l pun pe o dacie Break 1310. Mi s-a spus ca pot folosi o galerie de Nova dublucorp iar aici s-a discutat ca doar admisia poate fi folosita. Mai exact ce galerie pot folosi si ce modificari trebuie aduse acesteia?
*


galerie de admisie de nova sau dacia pe injectie,regaurita,eu am de injectie,e identica cu cea de nova


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 3 Mar 2013, 18:53
Post #773


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




de admisie merge oricare evacuarea e problema...


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 3 Mar 2013, 19:03
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@ hiena, degeaba zici ca merge admisia ca nu e chiar asa
carbu ala weber 32/36 dgav are talpa(prinderea pe galerie) cum ai tu la lada/weber 32 dir biggrin.gif
se pot face 2 treburi: - ori gauresti alte gauri pt suruburi si faci si degajarea mai calumea in galeria de aluminiu ca sa curga lin amestecul,
- ori faci o flansa cu distantier si suruburi si lasi galeria de admisie de 1,6 neatinsa wink.gif

LE: ontopic: sa se cumpere galerie de r12ts cum ai tu pe dacia ta si atunci nu mai modifici galeria de admisie biggrin.gif

This post has been edited by total: 3 Mar 2013, 19:06


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 3 Mar 2013, 19:06
Post #775


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




QUOTE(hyena @ 2 Mar 2013, 17:16)
Galerie de papuc din doua bucati trebuie regaurita sau facuta flansa pentru a putea fi prins
*




QUOTE(hyena @ 3 Mar 2013, 18:53)
de admisie merge oricare evacuarea e problema...
*



deci am zis si ca trebuie regaurita... cine are tip si bani de cheltuit sa caute o galerie de reno 12 TS cum am eu smile.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
isc86
post 24 Mar 2013, 23:25
Post #776


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 31 July 12




Am si eu o problema cu un webber 32 Dir 75 . L-am montat pe dacia mea porneste imediat dar imi tine relantiul ft sus adica la vreo 1500 de ture. Daca reduc de acolo merge ft prost si in final se opreste. Aveti idee de la ce poate fii ? Si in mers masina se comporta exemplar dar e problema cu relantiul ala mare nu pot merge asa sad.gif Spunea cineva ceva de un circuit by-pass dar ft sincer habar nu am despre ce este vorba. Va rog daca aveti vreo idee va ascult cu mare placere!


--------------------
renault super 5 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 24 Mar 2013, 23:45
Post #777


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




incearca cu un jiclor de relanti mai mic biggrin.gif


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valy1233
post 25 Mar 2013, 17:07
Post #778


Pasionat de dacii :D


Group: Members
Posts: 200
Joined: 20 June 12




asigura-te ca ai inchisa bine camera 2...
eu cand ti l-am vandut statea perfect la relanti


--------------------
Dacia is the best!
Dacia 1610
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 26 Mar 2013, 18:35
Post #779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(isc86 @ 25 Mar 2013, 00:25)
Am si eu o problema cu un webber 32 Dir 75 . L-am montat pe dacia mea porneste imediat dar imi tine relantiul ft sus adica la vreo 1500 de ture. Daca reduc de acolo merge ft prost si in final se opreste. Aveti idee de la ce poate fii ? Si in mers masina se comporta exemplar dar e problema cu relantiul ala mare nu pot merge asa  sad.gif  Spunea cineva ceva de un circuit by-pass dar ft sincer habar nu am despre ce este vorba. Va rog daca aveti vreo idee va ascult cu mare placere!
*



un carburator nu se regleaza din surubul de relanti, mai invarte si de ala de aer, mai invarte putin si de delcou pana ajungi la un echilibru. Acum vremea e rece deci e clar ca nu iti sta la 800 turatii.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vecinuu
post 20 Apr 2013, 22:23
Post #780


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 5 September 11




Verifica sa nu-ti traga aer fals carburatorul, de aceea sa ai acel relantiu foarte mare.


--------------------
Dacia 1310 break 1989 - 2-VL-8962
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 19:04
Forum Renault