carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
payty |
![]()
Post
#751
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pana nu masuram exact nu putem stii, sigur variatia in timp e diferita, 1mm sub clapeta intereseaza d p d v al delcoului. Ideea e ca avansul sa nu fie influentat deloc de capsula peste o anume deschidere a clapetei, deci cu cat deschide mai tare clapeta avansul vacuumatic sa fie mai mic.
asa am montat la mine un weber 34 dchd Fotografie0015_1.jpg ( Size: 622.99k ) Number of downloads: 1015 contrar multor pareri merge mai bine si consuma mai putin pe gpl decat carfilul monocorp |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#753
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
la asta cu cat se deschide mai mult clapeta cu atat e mai mare vacuumul la capsula deci trebuie mutat inaintea clapetei
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
original luat de deasupra clapetei e 'ported vacuum' adica cat e capsula inchisa , nu da deloc avans, apoi cand incepe sa se deschida da maxim, in continuarea deschiderii are variatia la fel ca la prizele normale de sub clapeta; am dat o mica gaura sub clapeta pt a avea avans cum e nevoie la dacie.
La vechea priza de deasupra clapetei am sa incerc azi sa conectez un furtun subtire cu gaz, o progresiune pe gaz |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#755
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Salutare, am o dacie break cu carburator dublu, solex 28 cic si motor de 1600. Carburatorul are progresiunea sigilata si surubul de la treapta a 2 a . Mereu stau si-l suflu, mi s-a luat, il suflu azi, maine trebuie sa-l suflu iar. Se intampla sa ma tina si o saptamana sa mearga perfect, consumul e foarte bun. Ce ma sfatuiti sa fac? Am filtru la iesire din rezervor, intre conducta si stutu rezervorului, in fata am filtru decantor, din acela model vechi si mai am unu pe furtun, intre carburator si pompa. Astazi l-am curatat de 3 ori, a mers o perioada scurta, iar s-a infundat...nu stiu ce sa-i mai fac. Cand il desfac sa-l suflu, carburatoru arata ca scos din cutie, nou nout. Jivraj nu face, pompa de benzina baga foarte bine (pompa nova fara coarba). Daca ma sfatuiti sa-l schimb cu altceva, dati-mi alternative la un pret rezonabil daca nu am ce sa-i fac acestuia.
Attached thumbnail(s) 100_3498.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 944 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
daredan |
![]()
Post
#756
|
Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 9 March 10 ![]() |
Cat de des umbli cu masina/schimbi benzina in rezervor? Am avut si eu probleme cu dublucorp-ul, se tot infunda. Prima data pentru ca mergeam foarte rar cu masina si antrena multa mizerie din rezervor (rugina) atunci cand mergeam. Solutia a fost schimbarea rezervorului si a filtruuil de benzina foarte des. Apoi a inceput sa oxideze materialul in interiorul camerelor de nivel si facea un fel de rasina care la fel, infunda tot. Curatat non-stop pana la urma s-a gaurit corpul si am montat unul nou. Acum nu mai am probleme.
|
--------------------
dacia
1304
1996 pick-up
- b-43-mla
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#757
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
in fiecare zi merg cu masina, benzina prea multa nu bag , de obicei mai merg si pe rosu dar nu pana raman fara. Bag sa zicem 10 L de benzina, in 2 zile maxim bag iarasi 5 6 l si tot asa. Am bagat si mai mult de 20 L si tot patesc. Filtrele le-am schimbat mai devreme ca n-am avut in cotro, am suflat conductele de benzina dar scoase furtunele de la rezervor din ele, am suflat dupa aceea si sub masina, dupa furtune, direct in rezervor, am pus filtru nou de hartie intre rezervor si conducta. l-am schimbat si pe cel din fata si am curatat si paharu decantor. Am suflat conductele, a mers bine 2 ore, dupaia a inceput iar sa faca, acum nici nu mai baga benzina pe camera a 2 a
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
payty |
![]()
Post
#758
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la surubul de progresiune poti sa umbli, cu conditia sa numeri cate ture e insurubat. in rest, nu vad ce probleme sa ai cu acest carburator. desi lumea zice tot felul de chestii pe aici, cum ca ar fi o porcarie, eu n-am avut probleme cu el. L-am curatat si eu pe al meu de cateva ori si merge ok.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
crull |
![]()
Post
#759
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 18 May 10 From: calarasi ![]() |
Inlatura filtru dintre pompa si carburator, eventual il poti pune intre filtru decantor si pompa de benzina. La mine asa sau rezolvat intreruperile.
|
--------------------
Dacia
logan
2007 laureat
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Maine o sa dau carburatoru jos, o sa-l desfac de tot, o sa-l bag in decarbusolv, o sa dau rezervoru jos, il curat bine, il remontez, anulez filtru dintre pompa si carburator si pun furtun simplu , in spate , intre rezervor si conducta de benzina pun un filtru mai bun cum e la injectie si filtru decantor in fata. Daca nici asa nu va merge, atunci nu stiu ce sa ii mai fac, cred ca voi cauta un 32 dir.
24 Feb 2013, 23:25: Daca nici asa nu merge, am o instalatie de gaz pe care as putea s-o montez dar as vrea sa fac asta numai cu 2 stuturi in carburator direct. Am inteles ca se poate face asta si vor merge amandoua camerele si ar fi bune 2 robinete pentru reglaj independent. Asta voi face doar daca nu merge nici dupa curatarea tuturor componentelor. As fi interesat de niste pareri si despre acest lucru. This post has been edited by vecinuu: 24 Feb 2013, 22:25 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
hyena |
![]()
Post
#761
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
mai bine cumperi un dispersor din ala sau cum naiba ii zice si il poi inainte de gatul de lebada... tie degeaba iti baga gaz in camera a 2-a daca ea nu e deschisa...
Attached thumbnail(s) dispersor_gaz.jpg ( Size: 537.21k ) Number of downloads: 925 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
vecinuu |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Si filtrarea cine o mai face? din cate vad eu in poza nu prea are filtru, asta inteleg eu. Pai cu 2 robinete ai reglaj intependent, o sa-i vina gaz decat cand se deschide a 2 a camera, fiindca il trage vaccumu, nu asa lucreaza instalatia gpl? Odata ce nu simte aspiratia motorului, nu cred ca-i baga gaz
This post has been edited by vecinuu: 24 Feb 2013, 22:54 |
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
hyena |
![]()
Post
#763
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
filtrarea o face filtrul de aer
![]() sincer nu ma pricep dar nu cred ca asa functioneaza GPLul This post has been edited by hyena: 24 Feb 2013, 23:03 Attached thumbnail(s) dispersor_gaz_2.jpg ( Size: 3.67mb ) Number of downloads: 901 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
vecinuu |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Eu nu inteleg cum ar putea lucra altfel. Daca e ca mine, cred ca ar fi foarte simplu cu 2 robinete , unu pe fiecare camera si 2 gauri pe fiecare difuzor....cred ca ar avea acelasi efect ca pe benzina, carburatorul fiind progresiv mecanic, deschide a 2 a din cursa pedalei, cred ca simte vaccum si intra gaz. Nu stiu, o sa astept pareri si de la cei care sunt siguri de asta. Varianta cu instalatia gpl o voi lua in calcul daca nu-i voi da de cap cu rezervorul. Astept pareri in privinta asta de la cei care si-au montat asa, sunt foarte curios cum lucreaza.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@vecinuu, pune inainte de pompa de nova filtru de injectie extern in corp metalic, de solnita,dsn sau alta masina
eu am avut pus in 2006 un filtru dinala de injectie pe oltcit si pana am dat masina la casat in 2012 n-am mai avut probleme cu infundarea carbului Paremise ca am avut filtru de benzina bosh extern luat de la un magazin e dacie sau din carefour This post has been edited by total: 28 Feb 2013, 10:16 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
vecinuu |
![]()
Post
#766
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
mersi mult, am sa incerc si treaba asta zilele astea. Sper sa nu mai fie probleme cu ea. M-am apucat de pus si instalatia de gaz, sunt curios care sunt diferentele, vreau sa vad ce si cum. Oricum , o sa merg si pe benzina si pe gpl. Mai mult o sa merg pe benzina, pe gpl cred ca am sa merg numai la drum mai lung
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#767
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
de curiozitate,ce vine aici unde am incercuit eu?
Attached thumbnail(s) dscn3591pv0.jpg ( Size: 211.05k ) Number of downloads: 778 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
hyena |
![]()
Post
#768
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
un capacel de plastic
This post has been edited by hyena: 28 Feb 2013, 18:48 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
valy1233 |
![]()
Post
#769
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
Alex Eduard |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 March 13 ![]() |
De curand am achizitionat un carburator Weber dublucorp 32/36 luat de pe o Alfa Romeo 33 si vreau sa-l pun pe o dacie Break 1310. Mi s-a spus ca pot folosi o galerie de Nova dublucorp iar aici s-a discutat ca doar admisia poate fi folosita. Mai exact ce galerie pot folosi si ce modificari trebuie aduse acesteia?
|
--------------------
Dacia
Break 1310 TLX
1990
- NT 03 MGA
|
|
hyena |
![]()
Post
#771
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
Galerie de papuc din doua bucati trebuie regaurita sau facuta flansa pentru a putea fi prins
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
valy1233 |
![]()
Post
#772
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(Alex Eduard @ 2 Mar 2013, 17:12) De curand am achizitionat un carburator Weber dublucorp 32/36 luat de pe o Alfa Romeo 33 si vreau sa-l pun pe o dacie Break 1310. Mi s-a spus ca pot folosi o galerie de Nova dublucorp iar aici s-a discutat ca doar admisia poate fi folosita. Mai exact ce galerie pot folosi si ce modificari trebuie aduse acesteia? galerie de admisie de nova sau dacia pe injectie,regaurita,eu am de injectie,e identica cu cea de nova |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
hyena |
![]()
Post
#773
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
de admisie merge oricare evacuarea e problema...
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@ hiena, degeaba zici ca merge admisia ca nu e chiar asa
carbu ala weber 32/36 dgav are talpa(prinderea pe galerie) cum ai tu la lada/weber 32 dir ![]() se pot face 2 treburi: - ori gauresti alte gauri pt suruburi si faci si degajarea mai calumea in galeria de aluminiu ca sa curga lin amestecul, - ori faci o flansa cu distantier si suruburi si lasi galeria de admisie de 1,6 neatinsa ![]() LE: ontopic: sa se cumpere galerie de r12ts cum ai tu pe dacia ta si atunci nu mai modifici galeria de admisie ![]() This post has been edited by total: 3 Mar 2013, 19:06 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
hyena |
![]()
Post
#775
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
QUOTE(hyena @ 2 Mar 2013, 17:16) QUOTE(hyena @ 3 Mar 2013, 18:53) deci am zis si ca trebuie regaurita... cine are tip si bani de cheltuit sa caute o galerie de reno 12 TS cum am eu ![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
isc86 |
![]()
Post
#776
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 31 July 12 ![]() |
Am si eu o problema cu un webber 32 Dir 75 . L-am montat pe dacia mea porneste imediat dar imi tine relantiul ft sus adica la vreo 1500 de ture. Daca reduc de acolo merge ft prost si in final se opreste. Aveti idee de la ce poate fii ? Si in mers masina se comporta exemplar dar e problema cu relantiul ala mare nu pot merge asa
![]() |
--------------------
renault
super 5
1985
|
|
hyena |
![]()
Post
#777
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
incearca cu un jiclor de relanti mai mic
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
valy1233 |
![]()
Post
#778
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
asigura-te ca ai inchisa bine camera 2...
eu cand ti l-am vandut statea perfect la relanti |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
Black%Snake |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita ![]() |
QUOTE(isc86 @ 25 Mar 2013, 00:25) Am si eu o problema cu un webber 32 Dir 75 . L-am montat pe dacia mea porneste imediat dar imi tine relantiul ft sus adica la vreo 1500 de ture. Daca reduc de acolo merge ft prost si in final se opreste. Aveti idee de la ce poate fii ? Si in mers masina se comporta exemplar dar e problema cu relantiul ala mare nu pot merge asa ![]() un carburator nu se regleaza din surubul de relanti, mai invarte si de ala de aer, mai invarte putin si de delcou pana ajungi la un echilibru. Acum vremea e rece deci e clar ca nu iti sta la 800 turatii. |
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
vecinuu |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 5 September 11 ![]() |
Verifica sa nu-ti traga aer fals carburatorul, de aceea sa ai acel relantiu foarte mare.
|
--------------------
Dacia
1310 break
1989
- 2-VL-8962
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 19:04 |