carburator dublucorp, pt dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
carburator dublucorp, pt dacia 1300
payty |
![]()
Post
#901
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|||
bashtalu |
![]()
Post
#902
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
momentan nu am reusit sa o pernesc, cred ca am inecat-o. vineri incerc sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt si postez
![]() spor la treaba! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#903
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
am reusit sa o fac sa mearga, mi-a dat de furca galleria de admisie, va trebui sa iau alta ca asta are prea multe gauri si neastupate nu porneste
am dat o tura prin oras, ca prima impresie...se accelereaza f tare, urca in ture mult mai repede, dar huruie tare motorul prinde viteza, este ok, problema este ca nu sta f bine la ralanti. aproape ca moare motorul cand pun frana, trebuie sa pisc acceleratia, deci trebuie sa merg la reglaj cu ea o alta mica problema este ca nu am arcul original care sa-mi tina parghia de la acceleratie si cu improvizatia mea, revenirea din acceleratie este, parca prea lina. urca f repede la 3000 rpm si cand schimb o preiau de la 2400. in schimb, preluarea sub 2000 rpm este mai rapida fata de carfilul mono nu am facut mai mult de 20km, deci nu ma pot pronunta asupra consumului, probabil este mare dat fiind ca nu este f bine reglat carburatorul nu am facut poze inca, voi face pe lumina ca sa fie clare cam atat, seara buna! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
daca imi inunda bujiile inseamna ca nu este bine reglat plutitorul? asta, plutitorul, se regleaza strangand din surubul care tine cuiul ?
multumesc, |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
payty |
![]()
Post
#905
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
verifica si cuiul poantou, ca poate nu inchide.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
kippy90 |
![]()
Post
#906
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 6 May 09 ![]() |
Salutare ! De curand am achizitionat un carburator dublu corp cu tot cu galeria de admisie/evacuare pentru 1310 si gatul de lebada pentru el .
As vrea daca ma puteti ajuta un pic cu montarea lui , adica daca puteti sa imi spuneti si mie cam ce si cum se conecteaza .... Are o electrovalva care am inteles ca se leaga la + bobina . As mai vrea sa stiu care cum sunt intrarea si iesirea pentru alimentare si mai are pe gatul de lebada un stiut care nu stiu ce se conecteaza in el . Ar mai fii furtunul din capacul culbutorilor care am inteles ca vine in alta parte .... Nu stiu prea multe de aceea intreb.si in mare as vrea sa stiu cam tot despre montarea lui. Multumesc si astept raspunsurile voastre. O zi buna va doresc ! P.S. Atasez si cateva poze cu carburatorul achizitionat Attached thumbnail(s) 1610984_643416859094150_4511049278641509295_n.jpg ( Size: 84.97k ) Number of downloads: 431 12190012_643416882427481_9126552324997280802_n.jpg ( Size: 86.45k ) Number of downloads: 443 12191614_643416912427478_9144061752721411248_n.jpg ( Size: 85.74k ) Number of downloads: 440 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1980
- PH 31 PIK
|
|
payty |
![]()
Post
#907
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
n-am poza la indemana, dar am asa ceva pe una din dacii (cea cu motor de 1.6).
e un carburator foarte bun, in ciuda celor ce se spun pe aici (pun pariu ca cei care afirma ca consuma mult o spun din auzite). Mai toate circuitele lui sunt mai bine gandite de cate la celalalt monocorp. La mine, consumul masurat in afara localitatii e 6.2%, motor de 1.6. Ideea e sa nu fi fost umblat la surubul de progresiune, in rest e superior la toate capitolele carburatorului mono de pe dacie. La montarea pe masina trebuie sa ai in vedere cateva chestii: 1. Distantierul de textolit de sub el (presupun ca il ai) are o gaura in el care face comunicatia intre galerie si furtunul de vacuum. Atentie cum il pui, sa nu obturezi canalul ala ca altfel n-ai vacuum la delcou si o sa mearga motorul ca naiba si evident o sa consume mult. Distantierul se poate pune in mai multe feluri, asa ca roteste-l si tu pana gasesti pozitia potrivita. 2. Ai sub bord doua randuri de papuci de unde poti lua + pt electrovalva. Unul e + permanent, altul trece prin contact (adica daca scoti contactul, se intrerupe si +-ul). Deci tre sa iei de la ala care se intrerupe, altfel o sa stea eletrovalva mereu alimentata. N-ar fi rau sa ii faci si o proba,ii scoti jiclorul ala din cap si o alimentezi sa vezi daca se retrage cuiul. 3. nu exista pata calda, deci circuitul ala de apa prin talpa carburatorului de la monocorp trebuie anulat. E un furtun acolo special pt motoarele de 1.6. 4. Din cate imi aduc aminte, recuperarea gazelor din carter vine in capacul de legatura dintre filtru si carburetor si in partea de jos merge in galleria de admisie. 5. Alimentarea se face altfel ca la cel mono. Atentie ca returul nu mai e din pompa ci din carburetor. La mine e astupat returul din pompa. Vezi ca pe capacul carburatorului ai doua stururi de benzina cu sageti care arata sensul bezinei. Pui turul de la pompa pe aia care intra si pe urma cu un alt furtun mai lung vii din ala care iese si il bagi in conducta de retur care inainte venea de la pompa. This post has been edited by payty: 22 Aug 2016, 08:07 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
kippy90 |
![]()
Post
#908
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 6 May 09 ![]() |
mulțumesc pentru detalii ...poți sa îmi spui si mie modelul carburatorului? ca vreau sa caut si un set de garnituri pt el sa fie pt orice eventualitate.stiu ca e carfil dar cam atât.adică sa stiu pt ce model caut setul.mulțumesc....
legat de distanțier am galeria cu totul pt 1310 din 2 bucăți.admisie si evacuare ai cumva vreo "notiță" cum se reglează etc sau o carte tehnica despre el? mulțumesc si aștept răspunsul tau . This post has been edited by kippy90: 23 Aug 2016, 02:07 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1980
- PH 31 PIK
|
|
payty |
![]()
Post
#909
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
carfil 28/30 dci.
nu am documentatie de reglaj. in principiu, daca nu s-a umblat la surubul de progresiune, se regleaza ca cel monocorp. Eu asa am facut. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Ups 7 |
![]()
Post
#910
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 August 16 ![]() |
Salutare băieți, scriu în speranța că cineva va vedea postul. Știe cineva dacă ar merge unul sau doua carburatoare dublu corp pe un motor 1.6 de nova ? E o postare mai veche făcută de valy vtk. Din ce am citit merg bine doua dellorto ori weber 45 dcoe. A încercat cineva, în ce putere ar ajunge motorul. Precizez ca toate
astea doresc sa le pun pe o dacia 1300! This post has been edited by Ups 7: 27 Jul 2018, 23:42 |
--------------------
dacia
logan tip 1
2005
- BR 01 MRA
|
|
motu |
![]()
Post
#911
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 December 17 ![]() |
Buna,
Am un aro 10 cu motor dacia 1410. As dori sa pun un carburator dublu corp de dacia. Ma puteti ajuta cu sfaturi. ( carburator carfil dublu de 1400, 1600) Multumesc anticipat |
--------------------
aro
10,1
1997
- cj 10 aro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#912
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ups 7 @ 28 Jul 2018, 00:41) Salutare băieți, scriu în speranța că cineva va vedea postul. Știe cineva dacă ar merge unul sau doua carburatoare dublu corp pe un motor 1.6 de nova ? E o postare mai veche făcută de valy vtk. Din ce am citit merg bine doua dellorto ori weber 45 dcoe. A încercat cineva, în ce putere ar ajunge motorul. Precizez ca toate astea doresc sa le pun pe o dacia 1300! daca motorul e nemodificat, o sa mearga bine cam niciodata. Si or sa coste 2 DCOEuri cat toata masina. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sobolan |
![]()
Post
#913
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
pcv |
![]()
Post
#914
|
![]() pcv Group: Members Posts: 500 Joined: 25 December 07 From: Pitesti ![]() |
Salut!Stie cineva unde se leaga electrovalva la un carburator de Lada 1500?La plus prin contact sau la plus bobina inductie?
|
--------------------
dacia /mobra
logan/50S
2007 in the end we are just stardust
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Plusul de la bobina e plus prin contact...deci e acelasi lucru
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#916
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Da, prin contact. Cand nu este alimentata se obtureaza circuitul de ralanti.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
pcv |
![]()
Post
#917
|
![]() pcv Group: Members Posts: 500 Joined: 25 December 07 From: Pitesti ![]() |
Ok,am inteles!Mulțam fain !
|
--------------------
dacia /mobra
logan/50S
2007 in the end we are just stardust
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 14:41 |