mi-a murit catalizatorul
![]() ![]() ![]() |
mi-a murit catalizatorul
Ov |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne ti la curent cu consumul.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
alextz |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
la cati km s-a intamplat?
|
--------------------
Skoda
Octavia
2005/1.9 TDI
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
~34.000, n-am bagat benzina cu plumb si in general bag de la omv.
DAR, si-a luat cateva bucati (a se citi multe), raposatu' Scutul era stramb, si dupa taierea scutului, am vazut ca si catalizatorul in sine era lovit in fata. Mai departe nu am vazut daca era intreg sau nu inauntru' pt ca omul s-a pus direct cu dalta si ciocanu' pe el, conform instructiunilor precise primite de la mine :U |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
alextz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
si cu ITP-u cum faci?
ca mie de asta imi e.... |
--------------------
Skoda
Octavia
2005/1.9 TDI
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
l-am facut acum 2 sapt, cand aveam catalizatorul.
Peste 2 ani, daca nu trec la altceva, tre' sa se "poata" face "ceva" :wink: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Mai bine te-ai uita pe teava de evacuare din curu' masinii sa nu-ti fi bagat cineva vreun cartofior pe ea ...
O sa spui ca s-ar fi oprit imediat dupa pornire dar daca nu acopera cartoful tot diametrul tevii merge asa cum spui tu... E putin probabil sa se fi infundat catalizatorul asa repede... chiar si lovit fiind ... si nu se infunda de pe o zi pe alta... De la benzina cu plumb nu se infunda ci numai se neutralizeaza platina de pe fagurele catalizatorului... si nu mai isi face treaba... dar fumu' circula liber... E si normal sa mearga bine cand scoti sonda Lamb(a)da biggrin.gif deoarece aia "are un cuvant de spus la reglarea amestecului" si cand o scoti "ea spune calculatorului" ca amestecul este optim sau prea sarac si atunci calculatorul ori lasa amestecul asa ori il imbogateste (de aia trage masina asa bine acum) si asta ai sa vezi la consum... Eu inclin sa cred ca vreun binevoitor ti-a infundat teava sau poate ca ai alta problema la motor ... Bafta ! |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
RALLYMAN, catalizatorul e (sau mai bine zis a fost) sigur, pt ca problema a fost rezolvata dupa scoaterea acestuia. Sonda lambda am scos-o pt ca trebuia sa misc masina din loc, si gazele nu aveau pe unde sa iasa (nu am deconectat-o ci am scos-o efectiv din saxofon). Fara sonda lambda masina mergea PROST, adica dadea in nas cand o calcam, dar oricum, mergea cat de cat. Dupa ce am scos catalizatorul, am pus sonda la loc si masina merge perfect.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am o mare curiozitate, oare oi putea sa schimb defunctul pe casco (pt ca e evident lovit) tinand cont de faptul ca l-am maltratat cu aparatul de sudura? (ca n-aveam ce face, trebuia sa ajung in bucuresti cumva).... sau e prea tarziu
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#10
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Catalizator infundat = evacuare opturata. Am vazut catalizator terminat dupa 3 ani de functionare. Un catalizator RO = 8 milioane iar unul nemtesc = 5 milioane. Pt a monta un catalizator nemtesc e nevoie de a face modificare (are diametrul mai mare). Functionind fara catalizator, motorul isi va mari consumul de benzina. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Laurentiuu,
unde gasesc unul nemtesc :U ? sigur se mareste consumul ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
IonelP |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 July 03 ![]() |
Nu, consumul nu se mareste.
Am mai auzit povestea ca cica daca se scoate catalizatorul, evacuare mai eficienta => "eficienta" se imbunateste => putere mai mare => consum mai mare Comp'ul nu monitorizeaza presiunea de pe evacuare, asa ca el "baga benzina" tot ca inainte. Poate la carburator ar fi fost alta poveste, dar e altceva. La catalizator, daca schimbi modelul, sa fii sigur ca iei un model pentru motor cel putin egal pentru ce ai tu. Adica mai "mare", este OK. Vezi, sa nu iei de matiz :-) |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca ma conving ca nu creste consumul NU MAI IAU DELOC
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#14
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
1. In fata service-ului Bucium daca stii zona. 2. Asa mi-a spus posesorul daciei cu problema. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
lumeeeeeeeeeeeeee lumeeeeeeeee,
poze cu defunctu' (doar o bucatica din el, ca n-am stat sa-l iau pe tot) Attached thumbnail(s) parte infundata.jpg ( Size: 39.46k ) Number of downloads: 132 parte buna.jpg ( Size: 43.19k ) Number of downloads: 126 vedere de ansamblu.jpg ( Size: 23.25k ) Number of downloads: 133 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mi-am facut si consumul, si mi-a luat afara la mers destul de alert (110-120), 7,5% ceea ce eu zic ca este FOARTE bine.
in 2 saptamani am si consumul in oras ca tocmai am facut plinul :mrgreen: P.S. am intrebat si la buticul de piese auto cat e un catalizator si e 7.5 mil, deci prin vitan cred ca e mai ieftin. Deocamdata n-am de gand sa-mi iau, dar daca prind vre-o oferta (de la cineva care si-l scoate pt tuning) cred ca ma bag, ca ma simt cam nasol poluand patria :roll: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2025 - 05:56 |