nova cu probleme
![]() ![]() ![]() |
nova cu probleme
alexcri77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aha model GT pai cum adica relanti instabil... ce se intimpla moare sau oscileaza.... acum si motorul nu merge rotund........
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
adica la relati sta la 800 -900 si urca pana la 1000-1100 si iar coboara
|
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
A si in plus ce am observat.
Am incercat sa reglez aprinderea cu "becul" metoda clasica.daca il las acolo unde da scanteie cand dau la automat parca nu ar avea putere electromotorul sa invarta (roteste un pic si ramane blocat)daca maresc avansul cu cateva grade il porneste la cheie Am incercat cu capacul scos de la delcou si am dat la cheie se invarte motorul de nu are aer.(crezusem sa nu fie cumva bateria dusa) |
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai aceasi problema ca mine (bun venit in randul posesorilor de NOVA ) amandoi avem alternatorul dus cu o punte sau mai multe arse ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
acul la ceas sta bine pe zona normala mai spre stanga indiferent de turatie numai cand am farurile aprinse creste spre dreapta putin.
singura problema care am observato este atunci cand porneste electroventilatorul turatia la motor scade |
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
spre stanga unde in zona hasurata sau mai sus de ea spre dreapta ... ori cum ai pierdere de curent ca turatia nu trebuie sa scada daca porneste elv
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
anndi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Problema este din curent! Verifica prima data daca fac bornele contact cum trebuie pe baterie(cu aparatul de masura pe borna si pe baterie), verifica masa pe caroserie(sub farul din dreapta), masa pe motor(la electromotor). Daca astea sunt ok, problema este din alternator si mai mult ca sigur, in cazul acesta, ai diode impuscate in cap.
This post has been edited by anndi: 15 Sep 2006, 15:17 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Mie mi-a facut asa cam un an din cauza unui releu de incarcare defect. L-am schimbat cand am vazut ca incarca spre 17V.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
la diode ma gandeam si eu ca ar fi problema cu scaderea turatiei la pornirea electromotorului.dar la faza cu reglarea avansului clasic tot nu inteleg de ce se blocheaza electromotorul.adica nu se blocheaza se roteste in pasi sacadati ,fara lulea sau capac roteste mama mama
mihai0070 -- la inceputul zonei albe sta mereu acul This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 18:21 |
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(alexcri77 @ 15 Sep 2006, 14:20) A si in plus ce am observat. Am incercat sa reglez aprinderea cu "becul" metoda clasica.daca il las acolo unde da scanteie cand dau la automat parca nu ar avea putere electromotorul sa invarta (roteste un pic si ramane blocat)daca maresc avansul cu cateva grade il porneste la cheie Am incercat cu capacul scos de la delcou si am dat la cheie se invarte motorul de nu are aer.(crezusem sa nu fie cumva bateria dusa) Esti sigur ca ai reglat avansul cum trebuie?Pe cutia de nova ai mai multe liniute de reper,la mine merge cu semnul de pe volanta in dreptul primei liniute(spre partea fata a masinii). Dupa cum spui ai avansul foarte mare,iar cand cuplezi si vacumul mai creste cu vreo 15 grade...cred ca stii ca atunci cand rotesti delcoul spre dreapta(in sensul acelor de ceasornic) scade avansul.Daca nu reusesti incearca sa reglezi avansul dupa ureche:invarti delco cu totul spre dreapta pana scade turatia apoi incepi sa invarti incet spre stanga...turatia creste si la un moment dat o sa auzi niste rateuri in esapament,dai un pic inapoi si gata. Variatiile astea de turatie sunt mai mult din cauza reglajului de ralanti sau dereglata clapeta corp 2,eventual trage aer fals pe la furtunul capsulei de la soc. Am uitat sa spun ca turatia e normal sa scada un pic atunci cand pornesti un consumator,ca doar nu are motoras la clapeta ca la injectie. ![]() This post has been edited by gabi1: 15 Sep 2006, 18:54 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma am reglat avansul la ureche in asa fel incat sa pornesca masina la prima cheiesi motorul sa aiba un mers rotund la orice turatie.Desigur fara furtunasul de vacum.......daca il pun si pe asta scade turatia si motorul are un mers neregulat indiferent de reglajul avansului,Din auzite am inteles ca ar putea fi o cauza mai exact din cauza servo-franei...se poate? am si gaz si benzina si acelasi sintome pe amandoua
This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 19:12 |
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Uita-te un pic si in delco si vezi cum calca platina atunci cand actionezi vacumul cu o surubelnita,vezi daca platina calca cum trebuie si daca nu face contact lamela elastica de la platina cu corpul delcoului.
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
alexcri77 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
am incercat toate posibilitatile si in plus la inceput am spus ca mai am un alt delcou cu aprindere magnetica fara platina si cu asta fenomenul este acelasi.De ce spuneam si de servo frana pentru ca atunci cand calc frana mai brutal turatia motorului scade pana la 500 de ture chiar si mai mult,....cu furtunul de vacum pus si calc frana brusc se opreste motorul.(in mintea mea de necunoscator ma gandeam ca nu are aer si ca ar fi filtrul de aer infundat asa ca l-am schimbat ....fara rezultat)
This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 20:05 |
--------------------
ph17
dacie GT
98
- ph 17
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:03 |