DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nova cu probleme

alexcri77
post 15 Sep 2006, 12:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Salut ..am o nova la care daca merg cu furtunasul pus la capsula de vacum masina nu are viata si relantiul joaca in plus imi creste consumul exagerat.daca merg cu el liber masina merge frumos consum normal relantiu stabil.Momentan am pe ea o aprindere tranzistorizata Malvina cu platina la 0.35.Am incercat si cu aprinderea normala platina la 0.45 acelasi sintom,in plus mai am si un delcou cu aprindere magnetica --acelasi sintom (mentionez ca am incercat sa reglez si capsula vacumatica di rotita dintata- nimic-)
Ce ar putea sa aiba?


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Sep 2006, 13:03
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Aha model GT pai cum adica relanti instabil... ce se intimpla moare sau oscileaza.... acum si motorul nu merge rotund........


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 13:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




adica la relati sta la 800 -900 si urca pana la 1000-1100 si iar coboara


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 13:20
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




A si in plus ce am observat.
Am incercat sa reglez aprinderea cu "becul" metoda clasica.daca il las acolo unde da scanteie cand dau la automat parca nu ar avea putere electromotorul sa invarta (roteste un pic si ramane blocat)daca maresc avansul cu cateva grade il porneste la cheie
Am incercat cu capacul scos de la delcou si am dat la cheie se invarte motorul de nu are aer.(crezusem sa nu fie cumva bateria dusa)


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Sep 2006, 13:32
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cred ca ai aceasi problema ca mine (bun venit in randul posesorilor de NOVA ) amandoi avem alternatorul dus cu o punte sau mai multe arse ... biggrin.gif la fel face si la mine sta la 1000 si brusc la 800 si iar la 1000 sau 1100 si este din cauza alternator (la mine ) cum sta acul din bord la baterie... intensitatea fazei mai scade daca nu mai turezi motorul sau creste daca il turezi .......


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 13:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




acul la ceas sta bine pe zona normala mai spre stanga indiferent de turatie numai cand am farurile aprinse creste spre dreapta putin.
singura problema care am observato este atunci cand porneste electroventilatorul turatia la motor scade


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Sep 2006, 14:12
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




spre stanga unde in zona hasurata sau mai sus de ea spre dreapta ... ori cum ai pierdere de curent ca turatia nu trebuie sa scada daca porneste elv


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 15 Sep 2006, 15:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Problema este din curent! Verifica prima data daca fac bornele contact cum trebuie pe baterie(cu aparatul de masura pe borna si pe baterie), verifica masa pe caroserie(sub farul din dreapta), masa pe motor(la electromotor). Daca astea sunt ok, problema este din alternator si mai mult ca sigur, in cazul acesta, ai diode impuscate in cap.

This post has been edited by anndi: 15 Sep 2006, 15:17


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 15 Sep 2006, 17:47
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Mie mi-a facut asa cam un an din cauza unui releu de incarcare defect. L-am schimbat cand am vazut ca incarca spre 17V.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 18:18
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




la diode ma gandeam si eu ca ar fi problema cu scaderea turatiei la pornirea electromotorului.dar la faza cu reglarea avansului clasic tot nu inteleg de ce se blocheaza electromotorul.adica nu se blocheaza se roteste in pasi sacadati ,fara lulea sau capac roteste mama mama

mihai0070 -- la inceputul zonei albe sta mereu acul

This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 18:21


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 15 Sep 2006, 18:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(alexcri77 @ 15 Sep 2006, 14:20)
A si in plus ce am observat.
Am incercat sa reglez aprinderea cu "becul" metoda clasica.daca il las acolo unde da scanteie cand dau la automat parca nu ar avea putere electromotorul sa invarta (roteste un pic si ramane blocat)daca maresc avansul cu cateva grade il porneste la cheie
Am incercat cu capacul scos de la delcou si am dat la cheie se invarte motorul de nu are aer.(crezusem sa nu fie cumva bateria dusa)
*



Esti sigur ca ai reglat avansul cum trebuie?Pe cutia de nova ai mai multe liniute de reper,la mine merge cu semnul de pe volanta in dreptul primei liniute(spre partea fata a masinii).
Dupa cum spui ai avansul foarte mare,iar cand cuplezi si vacumul mai creste cu vreo 15 grade...cred ca stii ca atunci cand rotesti delcoul spre dreapta(in sensul acelor de ceasornic) scade avansul.Daca nu reusesti incearca sa reglezi avansul dupa ureche:invarti delco cu totul spre dreapta pana scade turatia apoi incepi sa invarti incet spre stanga...turatia creste si la un moment dat o sa auzi niste rateuri in esapament,dai un pic inapoi si gata.
Variatiile astea de turatie sunt mai mult din cauza reglajului de ralanti sau dereglata clapeta corp 2,eventual trage aer fals pe la furtunul capsulei de la soc.

Am uitat sa spun ca turatia e normal sa scada un pic atunci cand pornesti un consumator,ca doar nu are motoras la clapeta ca la injectie. biggrin.gif

This post has been edited by gabi1: 15 Sep 2006, 18:54


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 19:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




pana la urma am reglat avansul la ureche in asa fel incat sa pornesca masina la prima cheiesi motorul sa aiba un mers rotund la orice turatie.Desigur fara furtunasul de vacum.......daca il pun si pe asta scade turatia si motorul are un mers neregulat indiferent de reglajul avansului,Din auzite am inteles ca ar putea fi o cauza mai exact din cauza servo-franei...se poate? am si gaz si benzina si acelasi sintome pe amandoua

This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 19:12


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 15 Sep 2006, 19:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Uita-te un pic si in delco si vezi cum calca platina atunci cand actionezi vacumul cu o surubelnita,vezi daca platina calca cum trebuie si daca nu face contact lamela elastica de la platina cu corpul delcoului.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexcri77
post 15 Sep 2006, 20:03
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




am incercat toate posibilitatile si in plus la inceput am spus ca mai am un alt delcou cu aprindere magnetica fara platina si cu asta fenomenul este acelasi.De ce spuneam si de servo frana pentru ca atunci cand calc frana mai brutal turatia motorului scade pana la 500 de ture chiar si mai mult,....cu furtunul de vacum pus si calc frana brusc se opreste motorul.(in mintea mea de necunoscator ma gandeam ca nu are aer si ca ar fi filtrul de aer infundat asa ca l-am schimbat ....fara rezultat)

This post has been edited by alexcri77: 15 Sep 2006, 20:05


--------------------
ph17 dacie GT 98 - ph 17
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:03
Forum Renault