ITP la 1.9, SFAT/PRETURI
![]() ![]() ![]() |
ITP la 1.9, SFAT/PRETURI
meserie2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia solenza
solenza disel
- s
2003
|
|||
Trofin Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Du-te si tu la un service particular si nu prea mare. 580000+ 400000 atentia de rigoare. Nu turarea motorului e problema ci joaca pe stand. Poti intra cu ea in service ptr a schimba bucse pivoti etc. Am fost patit cu din astea asa ca le dau bani sa-i faca orice numai sa nu mi-o joace ptr. ca daca vor baietii sa-si bata joc de tine ti-o joaca incat de la ei pleci direct la service ptr. schimbat bucse pivoti. Masina a corespuns dtpdv dar a trebuit sa o repar dupa ITP
|
--------------------
Renault
Megane
- Cl-02-xxx
2007
|
|
johnsws |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
itp-l nu costa foarte mult. eu l-am facut pe bune la meridian. as fi vrut sa caut un service care sa ia spaga ca sa nu-mi tureze masina prea tare...dar nu mai aveam timp. mai aveam si parbrizul crapat intr-un colt asa ca eram destul de stresat ca n-o sa iau itp-l din cauza parbrizului si nu a noxelor. m-a avertizat ca o s-o tureze , dar stiam procedura si n-am comentat deloc, dar nu mi s-a parut ca ar fi o turatie asa pe care sa n-o suporte...mi s-a parut ca motorul e foarte robust. era si culmea sa nu corespunda la noxe un motor diesel de 39k de km.
daca faci revizia pe bune nu scapi de turatie la maxim, asa e procedura, poti sa citesti in monitorul oficial. oricum m-am bucurat ca nu m-a pus sa semnez ca sunt de acord ca daca se intampla ceva cu masina nu e raspunderea lor ![]() This post has been edited by johnsws: 23 May 2006, 09:20 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Ai diesel? Eu am europa si nu are turometru. Nu mi-am pus niciodata probleme fata de turatie , am schimbat treptele dupa cum cerea motorul. Poti sa-mi spui si mie ce turatie are motorul diesel la diferite viteze? Ex: 60Km/h in a IV-a, 90Km/h in a V-a etc. etc.
|
--------------------
Renault
Megane
- Cl-02-xxx
2007
|
|
johnsws |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu-mi aduc aminte cate ture sunt la vitezele de care intrebai tu...dar iti spun la ce viteze stiu. cred ca s-a mai discutat pe undeva de turatii dar mi-e tare greu sa gasesc. ce stiu precis:
la 120 km/h ai ~3000 rpm treapta V la 140 ai ~3600 rpm treapta V treapta III 50 km/h 2250 rpm nu-mi aduc aminte precis la 90 in treapta v cred ca ai in jur de 2200-2300 rpm, 60 intr-a IV-a posibil 1900-1800 rpm...nu stiu precis deoarece nu merg decat f rar la 60 km/h intr-a IV...decat cand reduc viteza. This post has been edited by johnsws: 23 May 2006, 09:30 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Trofin Liviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 17 May 06 ![]() |
Ce probleme deosebite ai avut daca nu te superi la 1,9D? Eu 80000Km am facut revizia la repr. dar nu mi-au spus niciodata ce au schimbat ptr. ca nu eu plateam. Masina mergea perfect si eram multumit, dar acum eu tre sa platesc ptr. ca st. pe banii mei si cand m-am ieresat de costuri m-am ingrozit asa ca tre sa merg in alta parte unde e mai ieftin. Abia acum voi afla cu adevarat ce inseamna sa intretii o masina. Am inceput cu RCA Casco si m-am ingrozit. Oare la cap. mecanica ce ma va astepta, ma pricep cat de cat dar nu la Solenza Diesel
|
--------------------
Renault
Megane
- Cl-02-xxx
2007
|
|
ache2 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
tu te temi de ITP din ce motive ? ca or sa-ti gaseasca ceva in neregula ?
la 80k e normal sa mai fie ceva de schimbat daca te pricepi la masini, repari singurel ce se poate (bucse, pivoti, placute frina, rulmenti daca e cazul, etc) ... la noxe, regula spune ca se tureaza pina se taie injectia ... si eu m-am ingrozit de ce au putut sa faca dar in afara de faptul ca a aparut un pic de ulei pe furtunul care vine din carter in carcasa filtrului de aer, nu s-a intimplat nimic ... in mod normal, motorul nu are ce sa pateasca daca se face testul ca la carte ( se accelereaza progresiv iar dupa citeva secunde dupa turatia maxima, se revine la relanti) ... daca e vorba doar de bani, hmm, ce sa zic, nu stiu ce ar putea sa fie la masina ta ... la mine ( e drept, e alta masina) la ITP m-au respins pe motiv ca era un bec ars la numar (as fi putut sa-l schimb pe loc) dar mai era frina de mina (cablul blocat) ... le-am remediat si n-au mai fost probleme ... This post has been edited by ache2: 24 May 2006, 11:01 |
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
calibru 12 / 223Rem
|
|
Piciul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 May 04 From: Constanta ![]() |
Sa aveti grija la data de expirare a trusei medicale.Pe mine m-a respins pentru asta si cica aveam bucsele imbatranite. In C-ta la reprezentanta Dacia costa circa 500 000 lei.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Confort Unde dai si unde crapa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 01:42 |