DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> bara stabilizatoare spate, bara stabilizatoare spate solenza

curentat
post 8 Jul 2009, 10:42
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




sia montat cineva bara stabilizatoare spate ? se simte ceva?


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jul 2009, 11:08
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai... nu are?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 8 Jul 2009, 11:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




deci ma refer la aceea bara care vine din cap in cap la amortizoare ....vreau sa spun ca miam montat o astfel de bara aseara iar efectul a fost k nu mai topaie de spate si e mult mult mai rigida zici ca ai amortizoare pe gas ....am sa revin si cu poze


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Jul 2009, 11:16
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




aia nu-i bara stabilizatoare..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 8 Jul 2009, 11:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




dar atunci cum o numesti tu ?tongue.gif


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Jul 2009, 11:21
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Strut bar/bara rigidizare, la SN/SLZ ar fi trebuit sa-i puna obligatoriu din fabrica.

Exista si in 4 puncte, cred ca-s mai eficiente happy.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jul 2009, 11:45
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 8 Jul 2009, 12:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




aseara mi-am montat bara stabilizatoare /rigidizare in cap amortizoare si vreau sa spun ca se merita se simte nu mai topaie de spate e mult mai rigida eu miam luat o bara de torsiune fata otel brut de la un citroen jumper modificata putin si vin la fix in capurile amortizoareleor am ramas uimit ce poate face o astfel de bara montata in spate acum vreau sami pun si pe fata

8 Jul 2009, 13:18:
poze cu bara spate

This post has been edited by curentat: 8 Jul 2009, 13:18

Attached thumbnail(s)
S8303714.JPG ( Size: 170.47k ) Number of downloads: 2226
S8303713.JPG ( Size: 220.52k ) Number of downloads: 2528


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 11 Aug 2009, 17:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. montajul exact in capul piulitelor de la amortizoare NU va tine multi ani si vei avea mari probleme la desfacerea vre-unui amortizor de pe spate ;
2. forma respectiva pierde mult din rigiditate , o bara simpla , fara coturi ar fi avut un randament MULT mai mare !
3. personal as fi optat pentru o bara instalata intre suruburile de prindere ale banchetei spate , adica mai sus putin , pentru ca acolo se face o torsionare mai mare a caroseriei , la amortizoare fiind o zona deja rigida .
4. faptul ca nu mai topaie de spate nu este decat un efect placebo al tau , pentru ca rigidizarea spatelui are alt efect si nu reducerea topaielii , care nu poate dispare decat daca ai greutate spate sau schimbi amortizoarele ! La gropi / denivelari pe asfalt in curba , spatele se comporta al fel , ba chiar mai rau daca este rigid , acel stabilitate pe puntea spate simtindu-se doar in cazul in care se efectueaza curbe bruste pe suprafete plane .

5. daca pui si pe fata e ok , DAR nu mai pune intre piulitele amortizoarelor , ci intre flansele fata , adica suport de prindere pe fiecare flansa si intre ele o bara cat mai drepata si tapana . Nu uita ca , o prindere gresita / o bara prost calculata iti poate crea probleme in curbe sau chiar la mers drept daca se realizeaza o tensionare stationara a ei .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 27 Aug 2009, 15:26
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




salutare marius80_eugen ma scuzi k am intarziat cu raspunsul daca ai fi din iasi am face o proba pe masina ta si ai sa vezi schimbarile cu si fara ...iar cu datul jos nu voi avea probleme la desfacerea piulitelor....


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyTirla
post 22 Sep 2009, 22:25
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 12 February 08
From: Pitesti




Mi-am facut si eu bara fata (greu de tot). Cum vi se pare?

Attached thumbnail(s)
Resize_of_Picture_009.jpg ( Size: 79.26k ) Number of downloads: 2063


--------------------
Nova 1,6(1998)/ Solenza 1,4MPI(2004) Scala - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 23 Sep 2009, 08:10
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 3.737
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




arata bine, dar am doua intrebari:
1: cum mai schimbi filtrul de aer? (cam aiurea sa tot desfaci bara aia la fiecare 10.000km)
2: se simte vreo imbunatatire in comportamentul masinii? (chiar era necesara aceasta bara?)


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 23 Sep 2009, 14:41
Post #13


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




hai ma ca nu e mare chestie sa desfaci cateva suruburi la 10 mii dry.gif

se simte ceva macar?


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 23 Sep 2009, 18:13
Post #14


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




QUOTE(AdyTirla @ 22 Sep 2009, 22:25)
Mi-am facut si eu bara fata (greu de tot). Cum vi se pare?
*



Doua intrebari:
1.Nu se putea face astfel incat sa treaca printre filtru de aer si peretele de foc?
2.Se simte ceva cu ea(comportament rutier)?

This post has been edited by romanvs: 23 Sep 2009, 18:13


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyTirla
post 23 Sep 2009, 22:34
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 12 February 08
From: Pitesti




De demontat nu e greu la 10miKm 2 suruburi sunt ale amotizorului si 2 sunt puse de mine se desface in 5min. + 5 minute pus.
Nu stiu ce sa va zic cu "simtitul" eu dabia am cuparat masina si m-am si apucat de modificari asa ca nu am avut cum sa i-mi dau sema. Dar am si pe dacie si pot spune ca e ceva in bine, o sa o dau jos peste 10mii si o sa merg fara ia o perioda sa vad cum este. Orcum si asa SLZ este o masina usurica asa ca mai are nevoie pici pe colo de cateo inbunatatire.
Nu e osolutie buna cu punere barei pe langa peretele de foc deorece acolo deje este tabla, cu cat mai in fata pe oale cu atat mai bine.
Stiti cunva la bancheta din spate e vr-un fier care sa lege cele doua suruburi de prindere a banchetei prin interiorul ei?

This post has been edited by AdyTirla: 23 Sep 2009, 22:37


--------------------
Nova 1,6(1998)/ Solenza 1,4MPI(2004) Scala - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 24 Sep 2009, 08:54
Post #16


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Spatarul banchetei are pe spate o placa din tabla mai grosuta; in tabla aia sunt date filetele pentru suruburi.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 26 Sep 2009, 17:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




AdyTirla
imi place cum ai facut bara si cred ca efectul se simte mai mult pe drumuri denivelate, nu o sa mai scartaie usile pe chedere
Cum ai facut, ai turtit teava la capete ?
si cum desfaci suruburile alea 2 st/dr desfaci numai de sus sau e nevoie sa ti contra suruburile de sub oala ?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyTirla
post 27 Sep 2009, 12:25
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 12 February 08
From: Pitesti




Pt Relu_GT
Bara am turtito la capete si da suruburile adaugate de mine se tine contra cu o tubulara pe dedesuptul masini (putem si sa fizez piulitele in 2 puncte de sudura dar nu am vrut sa stric antifonarea masinii). Desfacutul suruburilor dureaza 5min si o fac la 10000km, deci cred ca merita munca cu desfacutul.

TABLA DE LA BANCHETA DIN SPATE LEAGA CELE 2 SURUBURI? (DACA LE LEAGA ATUCI NU MAI ARE ROST SA PUI ALTA BARA PE SPATE DOAR POATE O SA PUN O ALTA BARA IN PARALELE CU BANCHETA SPATE)


--------------------
Nova 1,6(1998)/ Solenza 1,4MPI(2004) Scala - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 27 Sep 2009, 18:22
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Pai acolo sunt arcurile , dai la fiecare 10.000km si amortizoarele jos ca sa poti desface suruburile ?
Suruburile alea 2 care erau dinainte din fabrica ce tin ele acolo?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 28 Sep 2009, 20:08
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




super bara fata ADYtarla
de cat e diametru tevei?am vrut sami pun si eu dar nu am avut din ce sami fac si nu stiam ce diametru de teava sa pun sa nu atinga in capota eu ce am pe spate si se simpte bine diferenta daca imi mai pun si pe fata va fi ok


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 28 Sep 2009, 20:27
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




pune si tu o poza cu bara din spate
Unde ai facut prinderile?


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu35
post 28 Sep 2009, 21:21
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 24 November 07
From: Constanța




Pentru băieții cu bara și țeava: sunteți siguri că la mecanică vă pricepeți mai mult ca la gramatică? Ar fi păcat de biata solenza, ea n-are nicio vină.
Glumesc, nu băgați in seamă mesajul ăsta răutăcios.
Dați-i înainte cu țeava.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyTirla
post 28 Sep 2009, 22:04
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 12 February 08
From: Pitesti




Nu se desface amortizorul la demontarea barei. Bara se prinsa in fiecare parte cu cate un surub de la amortizor si celalalt surub pus de mine, este mai la interiorul oalei caroseriei (diamerul oalei caroseriei este mai mare decat suportul amortizorului, asa ca am dat cate o gaura in marginea oalei spre motor)deci: surub-saiba-bara mea-oala caroserie-saiba-piulita autofranare.
Surubuti M10, bara de 27mm diametru si grosime 3mm.


--------------------
Nova 1,6(1998)/ Solenza 1,4MPI(2004) Scala - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 29 Sep 2009, 20:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




salut Relu _GT am poza mai sus cu bara de rigidizare pe spate


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 29 Sep 2009, 20:23
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




eu vreau sa-mi pun bara intre suportii banchetei, acolo fiind mai sus eu zic se se va rigidiza mai bine


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 29 Sep 2009, 21:08
Post #26


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(curentat @ 8 Jul 2009, 12:27)
aseara mi-am montat bara stabilizatoare /rigidizare in cap amortizoare si vreau sa spun ca se merita se simte nu mai topaie de spate e mult mai rigida eu miam luat o bara de torsiune fata otel brut de la un citroen jumper modificata putin si vin la fix in capurile amortizoareleor am ramas uimit ce poate face o astfel de bara montata in spate acum vreau sami pun si pe fata

<span class='edit'>8 Jul 2009, 13:18:</span>
poze cu bara spate
*


nu te supara dar eu mai bine aici as face o bara stabilizatoare...cred ca mai repede unde am desenat eu este mai bine pozitionata...imi dau si eu cu parerea sper ca nu te-ai suparat pe mine

29 Sep 2009, 21:10:
sau aici ...

This post has been edited by ramsen: 29 Sep 2009, 21:10

Attached thumbnail(s)
Imagine0348.jpg ( Size: 231.04k ) Number of downloads: 1683
Imagine0348.jpg ( Size: 231.97k ) Number of downloads: 1435


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdyTirla
post 29 Sep 2009, 22:15
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 12 February 08
From: Pitesti




Eu zic ca cel mai bine este pe spate in dreptul amortizorelor, nu mai sus, dar nu de amortizore ci de oala amortizoarelor o sa ocupa spatiu in porbagj. O sa ma gandesc la o solutie demontabila cand este nevoie de spatiu.


--------------------
Nova 1,6(1998)/ Solenza 1,4MPI(2004) Scala - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 19:03
Forum Renault