DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Caroserie inoxidabila, piese din inox sau intreaga caroserie

einstein1984
post 11 May 2006, 09:16
Post #31


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai eu am inlocuit electrolitul cu o sarma nenorocita care sa faca legatura intre electrozi. Ce draq e asa de greu de inteles? Punem pariu ca in sarma aia obtin un curent?
Si intr-o baterie de masina, daca scurtcircuitezi 2 placi, se descaraca!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 17 May 2006, 06:47
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Cum zicea si cineva mai sus trebuie sa ai acelasi mediu in care stau cei doi electrozi. Ca la vapor ambele materiale stau in apa si unul cedeaza electroni, iar celalalt e protejat fata de actiunea apei sarate.
La masina daca pui electrod de magneziu protejezi doar locul respectiv, nu ai cum sa protejezi toata caroseria sau cel putin macar o aripa.
Cum faci efectiv asta?
Pui undeva un electrod de magneziu cu suprafata de ... 5cm patrati undeva pe la mijlocul aripii si gata nu mai ruginestearipa nicaeri? Se sperie apa cu sare de pe strada sa stea acolo unde a sarit vopseaua la un colt ph34r.gif de aripa? radmasa.gif Niciodata va spune apa sarata...
Nu cred ca e asa de simplu. Poate nu va rugini portiunea de langa electrod da restu....


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 17 May 2006, 08:47
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(florinutzu @ 17 May 2006, 07:47)
Cum zicea si cineva mai sus trebuie sa ai acelasi mediu in care stau cei doi electrozi. Ca la vapor ambele materiale stau in apa si unul cedeaza electroni, iar celalalt e protejat fata de actiunea apei sarate.
La masina daca pui electrod de magneziu protejezi doar locul respectiv, nu ai cum sa protejezi toata caroseria sau cel putin macar o aripa.
Cum faci efectiv asta?
Pui undeva un electrod de magneziu cu suprafata de ... 5cm patrati undeva pe la mijlocul aripii si gata nu mai ruginestearipa nicaeri? Se sperie apa cu sare de pe strada sa stea acolo unde a sarit vopseaua la un colt  ph34r.gif de aripa? radmasa.gif  Niciodata va spune apa sarata...
Nu cred ca e asa de simplu. Poate nu va rugini portiunea de langa electrod da restu....
*


perfect adevarat dar uni nu inteleg!


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2006, 16:18
Post #34


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
Reactivitatea il recomanda pe post de anozi de sacrificiu. Pentru a proteja o piesa de coroziune una dintre solutii ar fi sa acoperi piesa respectiva cu un strat protector, care o va izola de oxigen/umezeala (vopsea, vaselina, etc). Ce te faci insa cu o conducta de pilda, care pe langa ca va transporta apa, va fi plasata intr-un mediu coroziv (umezeala) ?
1. O lasi sa rugineasca pana se sparge, si te plangi ca infrastructura "invechita" este de vina cand apar cazuri de toxiinfectii/inundatii/pierderi de apa
2. O protejezi galvanic. Adica formezi un contact electric intre conducta si o bucata de magneziu. Ati prins ideea ? Magneziul se va coroda, iar conducta va ramane intacta (pana se consuma magneziul, care trebuie schimbat periodic.)

Anozii de sacrificiu au in prezent numeroase aplicatii, cele mai multe fiind insa industriale, deci inaccesibile modelistului de rand. O aplicatie mai "casnica" ar fi in boilerele electrice. Acestea utilizeaza anozi de magneziu si se chiar specifica acest fapt (de parca ar avea vreo importanta). Cautati cu google "Boilere magneziu" si vedeti la ce ma refer. In paranteza fie spus, uneori de foloseste si zinc in loc de magneziu.

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=ST&f=5&t=1180&st=0
Si o conducta de gaz cum pusca mea e protejata, tine gazul metan loc de electrolit??????/ 022.gif 022.gif 022.gif
La o nava, anodul de sacrificiu e INAUNTRU, nu in apa. Habar nu aveti ce e coroziune si vorbeste gura fara voi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 18 May 2006, 12:07
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Daca era asa cum spui tui nu crezi ca se facea asta pana acum?


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 18 May 2006, 12:16
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(einstein1984 @ 17 May 2006, 17:18)
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=ST&f=5&t=1180&st=0
  Si o conducta de gaz cum pusca mea e protejata, tine gazul metan loc de electrolit??????/ 022.gif  022.gif  022.gif
  La o nava, anodul de sacrificiu e INAUNTRU, nu in apa. Habar nu aveti ce e coroziune si vorbeste gura fara voi.
*


Este vorba de conducte ingropate care sunt intr-un mediu umed "electrolit" mai invata


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 May 2006, 15:26
Post #37


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O data ca e cum spun eu, si in al doilea rand ca e prea scump. In al treilea rand, electrodul de magneziu e la suprafata, nu ingropat langa conducata, pentru a putea fi schimbat. Eu vreau ca magneziul sa cedeze electroni fierului, nu sa se oxideze magneziul degeaba in contact cu apa.
Some ppl are thick!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 19 May 2006, 12:15
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Deci ca sa nu mai vb degeaba, saptamana viitoare caut despre subiec sa ma convuing ca asa e cum spuneu sauu..... cum spui tu. Da ma simt ofensat. Oricum asteapta ca revin mai informat pe tema asta.
Bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 14 Jul 2011, 10:18
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Desi vechi ,acest topic poate fi in orice moment de actualitate.Si cum s-a mai discutat pe aceast atema, postez un link cu informatii de spre cum se poate procura un anod nou de magneziu....

Anod de magneziu

sau aici mai ieftin....

This post has been edited by 1055: 14 Jul 2011, 10:19


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 14 Jul 2011, 20:49
Post #40


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




detali despre cum se monteaza,

This post has been edited by ct-03-tvy: 14 Jul 2011, 20:49


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Jul 2011, 23:32
Post #41


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




incearca sa indoi la 90dgr o tabla obisnuita de 1mm grosime si apoi incearca s-o indoi si pe aia de inox sa vezi ce greu e....
se poate suda si cu supertit la electric-sa ai un aparat bun(o sa rugineasca cordonul de sudura dar se rezolva si asta)
deci vise-vise-vise..... smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 16 Jul 2011, 23:21
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Consultindu-ma cu colegi de forum am ajuns la concluzia ca trebuiesc montati in contact cit mai bun cu tabla curata, suprafetele aflate in contact sa aiba o rugozitate cit mai mica. Fixarea se face cu suruburi sau nituri ( aici mai reflectam ) , vopsiti sau izolati cit mai bine de exterior pentru a evita corodarea de la aerul si apa din atmosfera.....
mai asteptam sugesti...

This post has been edited by 1055: 16 Jul 2011, 23:23


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 17 Jul 2011, 01:02
Post #43


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Nu te complica, fa-o din fibra. Uite aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?...ar-build/page11


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 19 Jul 2011, 22:47
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Cred ca iese mai scump asa , plus ca mai sint multe alte variale de luat in seama, in rest ,tot respectul pentru idee si efortul depus..

This post has been edited by 1055: 20 Jul 2011, 22:02


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 20:12
Forum Renault