DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> caut niste piese, daca ma poate ajuta cineva

louie_yo
post 27 Apr 2010, 13:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




salut ! de cateva zile sunt proaspatul posesor al unei dacii 1310 din 1984. a fost a bunicului meu si sunt super incantat ca o am. dar, avand 26 de ani impliniti pe 6 aprilie, are unele defecte. in primul rand, nu mai merge indicatorul de la rezervor; in al doilea rand, amortizoarele spate sunt facute praf, daca se urca 2 persoane in spate, rotile aproape ca ating tabla; alte probleme care ma deranjeaza ar fi: cutia in 4 trepte, as dori 5; cred ca ii patineaza ambreiajul, deci as trebui si asta schimbat; as schimba si motorul de 1.3 cu unul de 1.4 dar nu stiu exact cat trebuie sa umblu si ce acte trebuie sa fac pentru a le putea trece in talon. tot cu trecut in talon, eu am pe ea anvelope de 155, dar as dori sa ii pun de 185, doar ca in talon la anvelope am trecut 155R13 iar la SAU nu este nimic. stiti cumva cat de complicat este sa schimb motorul cu unul de 1.4 (ma refer la umblat pentru trecut in talon) si daca ii pot pune totusi anvelope de 185 ? ca totusi, am 19 ani si as dori sa arate ceva mai bine si sa am putina performanta.

in concluzie... daca ma poate ajuta si pe mine cineva sa fac rost de: ceasuri de bord (as dori si cu turometru daca se poate) si niste amortizoare si arcuri spate de break ( a mea este berlina dar vreau sa fie putin mai rigida in curbe)... si faza cu trecutu in talon motorul si anvelopele. va multumesc frumos si astept cu nerabdare raspunsurile dumneavoastra


Attached thumbnail(s)
DSC00025.JPG ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 1390


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 27 Apr 2010, 19:09
Post #2


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Referitor la ceea ce ai scris stu situatia sta in felul urmator.In primul rind – recomandarea mea – mai bine ai incerca sa restaurezi masina cit mai aproape de felul in care a iesit pe poarta fabricii, avind in vedere ca modelul tau de Dacie este destul de rar, dacia 1300 cu elemente de 1310. Vei avea suficient probleme in a gasi piese si meseriasi buni pentru aceasta operatiune, cit sa-ti treaca cheful sa faci modificari la ea.daca treci peste aceasta recomandare situatia sta in felul urmator:
-indicatorul de benzina – in primul rind verifica plutitorul din rezervor.mai au prostul obicei sa se sparga si sa se umple cu benzina si sa arate rezervorul gol in permanenta.Daca nu asta este problema, verifica sonda, daca este stricata, mergi la magazin si achizitioneaza uan noua, sau mergi pe la un remat si vezi ce gasesti pe acolo.Mai intii te uiti ce model de sonda ai tu si pe urma vezi ce iei.
-amortizoarele daca sunt asa cum spui tu trebuiesc schimbate, si ca o recomandare sa schimbi si arcurile cu ocazia asta.Macar faci o treaba completa pe acest subiect.
-cutie 4/5 trepte. Efectueaza o documentare pe forum si vezi cam care sunt/cite sunt problemele la cutiile cu 4 viteze comparativ cu cele cu 5 trepte.Daca ai de gind sa utilizezi masina preponderent extr-uirban, ar merge sa pui cutie in 5 trepte, dar daca o folosesti in majoritatea timpului in oras las-o in 4 daca nu prezinta probleme.De asemenea daca treci la cutie in 5 trepte trebuie sa schimbi si planetarele.Tu acum ai planetare lungi si iti trebuiesc scurte.
-ambreiaj- achizitioneaza unul de calitate LUK,Sachs sau valeo.Fereste-te de Connex sau uzina.O sa-ti blestemi zilele.
-motorul.Daca este in mintile lui nu-l schimba.Stiu ca te tenteaza unul de 1.4 in locul celui de 1.3 pentru un surplus de putere.Ia in calcul faptul ca dupa ce il montezi pe masina trebuie sa treci pe la RAR pt omologare.Alti bani alta distractie.Daca ramii cu cel de 1.3 si acesta s-a dedulcit la ulei, vezi ca sunt la bursa anunturi ale unor utilizatori care vind set motor Borgo nou, mai iei si restul de piese conform codurilor postate pe forum si-ti faci un motor la care 100.000 km nu umbli.
-anvelopele – in cartea tehnica sunt trecute 155 pentru ca asa au venit Daciile din fabricatie.Pe strada poti umbla cu 165/175/185 dar daca te opreste RAR-ul sa te intrebe de sanatate ia-ti adio de la Talon si trebuie sa achizitionezi/faci rost de anvelope pe 155 cu care sa te prezinti pe masina la RAR sa-ti recuperezi talonul.In plus nu vei lua in veci ITP-ul cu alte anvelope montate pe masina in afara celor trecute in carte/talon
-ceasuri cu turometru, gasesti pe la Remat la preturi acceptabile, sau vezi ca mai sunt utilizatori pe forum care la sectiunea bursa au postat anunturi de dezmembrare a masinilor personale.
Final – inainte de a trece la modificari de genul motorului/arcuri/anvelope, eu zic sa faci o verificare din bara in bara a masinii, in special frinele si directie, vezi ce buget ai, cit vrei sa bagi in ea, asa vei sti cam in ce ape te scalzi.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 27 Apr 2010, 19:17
Post #3


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Arata bine masina, e pacat sa ii schimbi aspectul cu niste roti prea mari (185). Omologarea unui motor de 1400 nu merita nici efortul financiar, nici stresul de la RAR. Cutia insa ti-o recomand, cu precizarea ca o sa trebuiasca sa schimbi si planetarele.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
louie_yo
post 27 Apr 2010, 21:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




catre STORMTROOPER, iti multumesc mult pentru raspuns si tie si lui BZN, dar fiind incepator... mai am o intrebare, la setul motor borgo, ce piese ar mai trebui? si ... i-as mai putea adauga un calut sau doi prin vreo metoda? referitor la cauciucuri. chiar daca le schimb si pun mai groase, nu o sa le arunc pe aceastea, le duc la garaj. masina de aceea arata asa. 80% din viata ei a fost tinuta in garaj. vopseaua daca nu ma insel e originala si are (doar) 130.000 km


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 27 Apr 2010, 22:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




nu tre sa omologhezi motorul de 1.4 sau 1.6 iti ti blocul de pe al tau si pui un set de 1.4 sau 1.6 cu micile modificari care is explicate si pe forum si nu mai ai treaba cu RAR-ul. De ce vrei gume de 185 pe dacie 165 pe geanta superbalon arata beton. daca vrei si lumina buna cauta faruri de BMW si punele sus poate si cu angeluri. in interior poti schimba mult scaune bord de exemplu un CN geamuri electrice sistem audio bun inchidere centralizata si alarma etc, triple jumate albe jumate rosi sau lexus style si spoilere de fibra si o poti face sa arate cat de cat mai de varsta ta si nu ca o masina de bunic (sper ca nu te superi de remarca).


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Apr 2010, 08:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu merg puse componenete de 14 sau 1.6 ca are alte etansari la cilindri. cel de 1.3 e singurul care are etansare pe garnituri de hartie. restul sunt de cupru sau cauciuc. in plus, blocul de 1.3 e de regula cu palier normal.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_1300
post 28 Apr 2010, 10:22
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 23 December 08




salut. sa nu imi fie cu suparare ,daca vrei ceva putin mai sportiv,vinde`o pe asta si i-ati una cn3 aia are sigur motor 1.4 cutie 5 trepte, bari de plastic tip nou, daca faci un calcul o sa iesi mult mai bine daca iei unda gata facuta decat sa incepi tu sa bagi bani in ea
asta cu vandutu e cam naspa ca , cred ca o sa intri in conflict cu bunicu:D


--------------------
Dacia 1300 1973 - BZ 90 CDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
louie_yo
post 28 Apr 2010, 13:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




pai asta e faza... ca nu vreau s-o vand. imi place super mult masina si vreau s-o tin, plus ca stiu tot ce s-a intamplat cu ea. asa cu una sh cine stie cand da rugina in ea sau cand ii cad anumite piese


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 28 Apr 2010, 13:44
Post #9


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.452
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu nu inteleg cum iti place asa de mult si totusi sa vrei sa schimbi o gramada de lucruri esentiale de pe ea?

Sfatul meu e acelasi. Vinde-o cuiva care poate ar vrea s-o reconditioneze si tu ia-ti una care are deja pe ea ce te intereseaza pe tine.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
louie_yo
post 28 Apr 2010, 14:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




pentru ca as vrea putin mai multa performanta dar sa arate in mare tot la fel :-??

29 Apr 2010, 13:57:
stie cineva de la cate postari pot da private message? multumesc anticipat

This post has been edited by louie_yo: 29 Apr 2010, 13:57


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SlimSlick
post 3 May 2010, 20:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 14 January 09
From: Bucuresti




QUOTE(louie_yo @ 28 Apr 2010, 14:53)
pentru ca as vrea putin mai multa performanta dar sa arate in mare tot la fel :-??

<span class='edit'>29 Apr 2010, 13:57:</span>
stie cineva de la cate postari pot da private message? multumesc anticipat
*



Mda.. Sa vanda o masina care este din fabrica tipla la tabla si sa-si cumpere o ragalie CN 3 sau 4 care-i putrezeste intr-un an... Bun sfat... Si credeti-ma, am "n" exemle de masini noi care sunt nu luate de rugina, ci putrezite la propriu....

Suna-ma pe unul dintre numerele aflate la mine in semnatura si-ti garantez ca-ti pot satisface mare parte din cererile tale... Bord, sonda litrometrica, cutie in 4 sau 5, planetare, etc... Pana si anvelopele 165/70/13.....

This post has been edited by SlimSlick: 3 May 2010, 20:03


--------------------
Dacia 1300 1978 - B 20 JPN
Dacia BY SlimSlick
- Piese Dacia si alte marci provenite din dezmembrari auto... 0769.656.949 - 0726.212.174
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
louie_yo
post 7 May 2010, 20:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




multumesc mult SlimSlick, o sa te caut 100% imediat ce fac rost de niste bani. nu pot sa iti dau deocamdata pm pt ca nu am destule posturi. dar daca vrei/poti putem discuta si pe messenger.


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 8 May 2010, 10:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Nimeni nimeni nu vrea sa ma ajute si pe mine cu un raspuns,.... am tot intrebat pe aici , cam cat v-a costat pe voi semi-aripile fatza model vechi , pod pedalier , praguri , intariturile de la praguri , aripile față sad.gif . Imi cer scuze ca tot insist cu aceasta intrebare sad.gif ... sunt chiar de ne luat in seama_ sad.gif


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 19 May 2010, 10:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




QUOTE(Ov @ 28 Apr 2010, 14:44)
eu nu inteleg cum iti place asa de mult si totusi sa vrei sa schimbi o gramada de lucruri esentiale de pe ea?

Sfatul meu e acelasi. Vinde-o cuiva care poate ar vrea s-o reconditioneze si tu ia-ti una care are deja pe ea ce te intereseaza pe tine.
*




Dacia te are exact atita performanta cit poate avea. Mai mult de atita si o sa inceapa s acada ba una, ba alta, pina cind o sa-ti treaca cheful de-a mai pastra-o.

Bucura-te de ceea ce este ea acuma, nu incerca sa o faci ceea ce nu poate fi.

Sunt destule mici atentii care pot face viata un pic mai usoara cind ai o dacie fara a-i stirbi cu nimica farmecul ei original, dar astea tin mai mult de confortul personal decit de performanta masinii.

Vrei mai multa putere? Lasa in pace motoarele, modificarile, samd care nu duc nicaieri (nimeni aicea n-a obtinut rezultate verificate fara a inlocui motorul cu totul). Daca motorul tau merge bine, ia-i un filtru de la K&N (exista unul exact pentru Dacie, nu trebuie nici o modificare aiurea) si du carburatorul la un atelier profesionist care ti-l scoate ca nou (sau daca te tin curelele cumpara un carburator nou de la Weber caci am vazut recent pe un site european unul de vinzare). Pune-i aprinderea la punct cu piese ca lumea sau ia un kit gen Pertronix care nici nu se vede ca il ai, si ai terminat pe vecie cu problemele de pornire la rece, platine impuscate, samd, si gata, ai terminat si cu motorul. Nu cred ca o sa ai mai multa putere, (poate doar filtrul o sa ajute cu ceva dar e greu de estimat) dar raspunsul motorului va fi mult mai bun si o sa se simta ca si cind ai avea mai multa putere. Aprinderea gen pertronix o sa iti garanteze ca nu mai exista probleme la turatii mari cu platina, asa ca in fapt o sa poti folosi puterea declarata de fabricant.

Motorul de 1,4litri nu are putere mai mare ci cuplu mai mare. Asta e un lucru bun, dar nu neaparat necesar. Etajarea cutiei e cheia succesului cind ai puterea limitata, iar la Dacie, francezii au gindit-o bine, asa cum e. Las-o asa.

Atit si o sa vezi ca e o placere sa conduci o masina cu puterea chiar asa cum ti se pare tie de mica a Daciei.

Cit despre cutii, in afara de schimbarile care ti s-au mentionat deja, vezi ca trebuie sa modifici si caroseria, pentru ca cutia in 5 e mai lunga si nu incape sub cocoasa din podea. Vrei sa pui mina pe ciocan si sa distrugi antifon samd pe dedesubt pentru o viteza in plus?

Pentru rugina, etc., pune mina pe o doza zdravana de WD40 si baga absolut peste tot (mai ales in interiorul sectiunilor inchise de caroserie, gen lonjeroane, praguri, sectiuni cu pereti dubli, etc. Asta o sa extinda viata caroseriei binisor, chiar daca e ceva rugina pe acolo.

Cit despre exterior, uita-te si tu pe internet. Eu personal n-am vazut nici o masina "imbunatatita" care sa arate mai bine ca originalul. Am vazut o multime de jeguri, o multime de tiganii, si o multime de masini care aratau "asa si-asa", dar nici una mai bine. Chestiune de gust personal, recunosc, dar avind o masina originala esti intr-o clasa foarte selecta in momentul de fata. Am mers citeva saptamini pe aicea dupa o absenta de patru ani, si pot sa iti spun ca masinile in stare originala sunt extrem de rare, si cam neglijate. Daca a ta e buna, e un unicat (eu n-am vazut inca in realitate una sa arate asa bine cum pare a ta in poza. Stiu ca pozele sunt inselatoare insa). Daca o tii asa, ai sanse sa ii cresti valoarea. Daca o modifici o sa fie inca o masina modificata la rind cu alte citeva milioane, la fel de anonime.

This post has been edited by Gheorghedracu: 19 May 2010, 12:06


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 May 2010, 10:51
Post #15


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.452
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(louie_yo @ 28 Apr 2010, 15:53)
stie cineva de la cate postari pot da private message? multumesc anticipat
*


25


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 29 May 2010, 11:01
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




QUOTE(louie_yo @ 27 Apr 2010, 13:22)
salut !  de cateva zile sunt proaspatul posesor al unei dacii 1310 din 1984. a fost a bunicului meu si sunt super incantat ca o am. dar, avand 26 de ani impliniti pe 6 aprilie, are unele defecte. in primul rand, nu mai merge indicatorul de la rezervor; in al doilea rand, amortizoarele spate sunt facute praf, daca se urca 2 persoane in spate, rotile aproape ca ating tabla; alte probleme care ma deranjeaza ar fi: cutia in 4 trepte, as dori 5; cred ca ii patineaza ambreiajul, deci as trebui si asta schimbat; as schimba si motorul de 1.3 cu unul de 1.4 dar nu stiu exact cat trebuie sa umblu si ce acte trebuie sa fac pentru a le putea trece in talon. tot cu trecut in talon, eu am pe ea anvelope de 155, dar as dori sa ii pun de 185, doar ca in talon la anvelope am trecut 155R13 iar la SAU nu este nimic. stiti cumva cat de complicat este sa schimb motorul cu unul de 1.4 (ma refer la umblat pentru trecut in talon) si daca ii pot pune totusi anvelope de 185 ? ca totusi, am 19 ani si as dori sa arate ceva mai bine si sa am putina performanta.

in concluzie... daca ma poate ajuta si pe mine cineva sa fac rost de: ceasuri de bord (as dori si cu turometru daca se poate) si niste amortizoare si arcuri spate de break ( a mea este berlina dar vreau sa fie putin mai rigida in curbe)... si faza cu trecutu in talon motorul si anvelopele. va multumesc frumos si astept cu nerabdare raspunsurile dumneavoastra
*




Daca vrei un sfat si de la mine, renunta la ideea de a o modifica.Masina ta pot spune ca este la fel de rara cum sunt si modelele frantuzesti. Rezolva-i problemele care au afectat-o din pct de vedere tehnic, si estetic(daca este cazul) si scoate-o la plimbare pe strazi. Ai sa traiesti o senzatie foarte frmoasa, cand o sa te opreasca lumea peste tot sa te intrebe de masina , sa te puna sa ridici capota si asa mai depate.
Daca intradevar vrei sa modifici ceva, cred ca mai gasesti dacii bune la un pret OK , de care nici nu esti legat sentimental, la care poti sa modifici ce vrei. biggrin.gif

In alta ordine de idei, eu mi-am facut talon de curand la masina, iar in modelul asta nou nu mai sunt trecute nici dimensiunile rotilor/cauciucuri, nici seria motor.
Asadar nu vad de ce ti-ar retine RAR-ul talonul, daca nu scrie nimic in el referitor la intrebarea ta.


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
louie_yo
post 4 Jun 2010, 15:19
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 27 April 10




o sa mai pun niste poze cu ea ... daca vreti sa o vedeti.


--------------------
Dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Jun 2010, 23:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




am eu amortizoare de spate de break si arcurile de fata tot de break


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luci_ss
post 19 Jun 2010, 13:11
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 18 May 10




Cred ca te-au convins colegi de forum , ca cel mai bine ar fi sa o lasi cum e ea originala ,da trebe sa o faci sa mearga si bine de aceea iti recomand sa te interesezi pe forum despre piese , care ar fi cele mai bune si sa nu iti cumperi piese facute in garaje , ca nu tin ,si mai mult iti faci nervi , si daca nu ai banii mai bine te duci la remat si iti iei piese de acolo .
Si ce iti mia trebe e un mecanic bun , nu unu care sa experimenteze pe masina ta .
Rolul amortizoarelor nu este dea tine greutate , arcurile au rolu asta , amortizoarele atenueaza miscarile arcului cand iei o groapa si cel mai babeste mod de a vedea daca is bune ii de a te apasa pe masina si daca aceasta nu revine la inaltimea de la care ai te-ai apasat pe ea si se ridica, atunci trebe schimbate amortizioarele
Cu cauciucuril 155/80/R13 vei prinde cea mai mare viteza , cu cat iti pui 165 ,175 vei prind o viteza mai mica datorita aderentei mai mare si trebe sa mai schimbi si janta .Masina ta lejer trebe sa prinda 130 daca e pusa la punct. La cutia cu 5 viteze trebe sa iti traga bine motoru ca sa poti folosi treapta a 5-a cumseacade, masina ta a fost conceputa sa mearga 4 viteze nu 5


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TXzamora88
post 31 Aug 2010, 18:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 21 March 10




aoleu vrei s schimbi aproape tot si motor 1.4 si cutie in 5 si amortizoare si bord iati naibi o caruta daia 90-96 care e ruginita la sasiu de o sa cada in drum ...umbla la motor punel la punct arcurile la fel si cutia laso asa a mea este tot in 4 cu planetare scurte tu ai lungi si am peste 300 000 de km facuti si na avut pe drq .......bafta


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFWE
post 2 Sep 2010, 00:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 22 October 09
From: Constanta




ai putea sa schimbi arcurile/amortizoarele le intaresti scurtezi arcurile si o sa arate brici + ca e mai stabila in curbe biggrin.gif ...te salut si respect ai acelas model ca amea smile.gif


--------------------
Dacia / Seat LEON 1310 TX/ 2004 TDI 1984 - CT-05-FWE
Cred ca am ramas in anii '90 ca tractoarele
Cand rezolvam problemele cu pumnii si picioarele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 15 Sep 2010, 20:39
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov




Un mic ajutor.
Am dacie din 2001 cu bord CN. La bord in consolo sunt 2 guri de ventilatie care sunt actionate de o mica pompa de vacum. Cand regelzi circulatia aerului se deschide o clapeta ce permite sa iasa aerul prin acele guri. Pompa se afla deasupra torpedoului in stanga sus.
Unde pot gasi asa ceva, ca am intrebat peste tot.
Si partea proasta e ca nu se pot demonta fara sa le rupi capacul, si o data ce a iesit capacul sare si arcul , care e destul de puternic. Iar ca sa scoti partea superioara tre sa ai tai cele 4 cleme de prindere, ca altfel nu vad cum.
Please help

P. S. Este diferit fata de modelul de desupra pedalei de acceleratie.


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Sep 2010, 19:00
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu tre sa tai si rupi niimic,este o poszitie ff nasoala dar merge scoasa si de gazit gasesti la magazine mai mari asa si pe comanda si pe situri ex:bestautovest.ro(supapa vacum simpla)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 21 Sep 2010, 09:53
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Saluatare tot legat de piese sa nu mai postez aiurea am si eu o intrebare.Se mai gasesc ceasurile alea de temeratuta apa, presiune ulei si voltmetrul?


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaFWE
post 24 Jul 2011, 15:55
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 22 October 09
From: Constanta




Ce se mai aude de masinuta?


--------------------
Dacia / Seat LEON 1310 TX/ 2004 TDI 1984 - CT-05-FWE
Cred ca am ramas in anii '90 ca tractoarele
Cand rezolvam problemele cu pumnii si picioarele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 25 Jul 2011, 22:21
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




N-am avut rabdare sa citesc tot, dar vreau sa fi sigur ca se poate face set de 1400 pe acelasi bloc, ca se lasa nu-s de vina amortizoarele, ci arcurile. In curbe nu arcurile te tin cat de cat, ci barele de torsiune. Motorului de 1300, ii poti da si 70 CP, dar sa mai pui si set de 1,4. Va trebui sa schimbi si volanya cu placa si discul, daca e cel original de 170, dar atentie la prinderea pe arbore, ca nu toate sunt egale. Cu o cutie in 4, motor de 1,3 ajungi mai rapid la o viteza mare, decat cu a 5-a si motor de 1,4. Alege.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 10:47
Forum Renault