DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire si franare, m-au disperat :angry:

KidTx
post 29 Aug 2006, 00:14
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




Sal prieteni

Am si io 2 probleme:

1.Cand este rece motorul porneste la sfert dupa ce se incalzeste, il opresc , la pornire trebui sa ii dau ceva ....... la automat si in aclasi timp multe....multe sprituri .

2.Masina este rece , o pornesc , o mai las cav 30 de sec pana plec dupa loc ........ cand sunt in mers si si vreau sa franez pt a opri la trecere,semafor.....turatiile motorului scad si atunsi se intampla SE OPRESTE MOTORUL si terbui sa merg cu socul tras . Dupa in timp mai indelungat pot lasa socul jos ca nu se ami intampla.

Relantiul este reglat la 950 avan in vedere ca este si GPL

De ce ? Care ar fi cauzele ?





--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 29 Aug 2006, 06:34
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova






--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxiK
post 29 Aug 2006, 06:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 10 May 05




verifica si plutitorul din carburator. ar putea sa fie spart.


--------------------
dacia logan laureate1.6 - B 37 KNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 30 Aug 2006, 13:37
Post #4


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




nu cumva e de la servofrana?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 30 Aug 2006, 22:11
Post #5


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




si eu tind sa fiu de acord cu Uncle Sam. ai fi avut o serie de alte probleme daca era ceva legat de aprindere...


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KidTx
post 1 Sep 2006, 18:12
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 19 July 06
From: Buc




Daaa...si cu explicatia

Din cauza pornirii m-am apucat sa umblu putin la aprindere....degeaba cand s-a incalzit ...la fel.Dar dupa ce am oprit-o din greseala am auzit un fasait in plaman. Ce sa fie...ce sa fie contactul il luasem dupa circa 30 sec nu s-a ,mai auzit.I-am pus iar contactul si l-am luat tot acelasi fasait indelungat.M-am dus la baietii de la gaz si le-am spus care este treaba si mi-au schimbat electro-cupla de la plaman.I-am pus contacut si l-am luat ......nu se mai auzea acel fasait (a inchis imediat) si nu mai am probleme cu pornitul...porneste la sfert biggrin.gif

In legatura cu franatul aia de acolo au spus ca problema electrica si problema cu bobina. Adica: motorul este turat si are tensiune suficienta sa mentina electro-valva deschisa.....in timpul franari tensiunea scade si bobina fiinb proasta nu mai da curentul necesar si electro-valva se inchide.

Bobina nu am schimbato dar acum porneste la sfert fie rece fie calda si la franare nu se mai opreste. biggrin.gif

I-mi cer scuze din cauza postului lung.Ms tuturor pt sfaturi




--------------------
Dacia 1310 1995 - B 05 MKM
Repar obiecte pierdute
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 5 Sep 2006, 18:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(KidTx @ 1 Sep 2006, 19:12)
Daaa...si cu explicatia

Din cauza pornirii m-am apucat sa umblu putin la aprindere....degeaba cand s-a incalzit ...la fel.Dar dupa ce am oprit-o din greseala am auzit un fasait in plaman. Ce sa fie...ce sa fie contactul il luasem dupa circa 30 sec nu s-a ,mai auzit.I-am pus iar contactul si l-am luat tot acelasi fasait indelungat.M-am dus la baietii de la gaz si le-am spus care este treaba si mi-au schimbat electro-cupla de la plaman.I-am pus contacut si l-am luat ......nu se mai auzea acel fasait (a inchis imediat) si nu mai am probleme cu pornitul...porneste la sfert  biggrin.gif

In legatura cu franatul aia de acolo au spus ca problema electrica si problema cu bobina. Adica: motorul este turat si are tensiune suficienta sa mentina electro-valva deschisa.....in timpul franari tensiunea scade si bobina fiinb proasta nu mai da curentul necesar si electro-valva se inchide.

Bobina nu am schimbato dar acum porneste la sfert fie rece fie calda si la franare nu se mai opreste. biggrin.gif

I-mi cer scuze din cauza postului lung.Ms tuturor pt sfaturi
*




Daca scade turatia cand franezi e din cauza servo franei, crapata membrana. La mine asta a fost problema. Trage aer fals pe la membrana si din cauza aia se opreste motorul.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 00:32
Forum Renault