pornire si franare, m-au disperat :angry:
![]() ![]() ![]() |
pornire si franare, m-au disperat :angry:
KidTx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
1. Uite aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...9&hl=vapor+lock http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...6&hl=vapor+lock http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=vapour+lock http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=vapour+lock 2. Regleaza relantiul din surubul de reglaj, nu stiu cum se regleaza pe gpl. Se va gasi un prieten forumist care sa-ti spuna ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
maxiK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
verifica si plutitorul din carburator. ar putea sa fie spart.
|
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
nu cumva e de la servofrana?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#5
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
si eu tind sa fiu de acord cu Uncle Sam. ai fi avut o serie de alte probleme daca era ceva legat de aprindere...
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
KidTx |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
Daaa...si cu explicatia
Din cauza pornirii m-am apucat sa umblu putin la aprindere....degeaba cand s-a incalzit ...la fel.Dar dupa ce am oprit-o din greseala am auzit un fasait in plaman. Ce sa fie...ce sa fie contactul il luasem dupa circa 30 sec nu s-a ,mai auzit.I-am pus iar contactul si l-am luat tot acelasi fasait indelungat.M-am dus la baietii de la gaz si le-am spus care este treaba si mi-au schimbat electro-cupla de la plaman.I-am pus contacut si l-am luat ......nu se mai auzea acel fasait (a inchis imediat) si nu mai am probleme cu pornitul...porneste la sfert ![]() In legatura cu franatul aia de acolo au spus ca problema electrica si problema cu bobina. Adica: motorul este turat si are tensiune suficienta sa mentina electro-valva deschisa.....in timpul franari tensiunea scade si bobina fiinb proasta nu mai da curentul necesar si electro-valva se inchide. Bobina nu am schimbato dar acum porneste la sfert fie rece fie calda si la franare nu se mai opreste. ![]() I-mi cer scuze din cauza postului lung.Ms tuturor pt sfaturi |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
anndi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(KidTx @ 1 Sep 2006, 19:12) Daaa...si cu explicatia Din cauza pornirii m-am apucat sa umblu putin la aprindere....degeaba cand s-a incalzit ...la fel.Dar dupa ce am oprit-o din greseala am auzit un fasait in plaman. Ce sa fie...ce sa fie contactul il luasem dupa circa 30 sec nu s-a ,mai auzit.I-am pus iar contactul si l-am luat tot acelasi fasait indelungat.M-am dus la baietii de la gaz si le-am spus care este treaba si mi-au schimbat electro-cupla de la plaman.I-am pus contacut si l-am luat ......nu se mai auzea acel fasait (a inchis imediat) si nu mai am probleme cu pornitul...porneste la sfert ![]() In legatura cu franatul aia de acolo au spus ca problema electrica si problema cu bobina. Adica: motorul este turat si are tensiune suficienta sa mentina electro-valva deschisa.....in timpul franari tensiunea scade si bobina fiinb proasta nu mai da curentul necesar si electro-valva se inchide. Bobina nu am schimbato dar acum porneste la sfert fie rece fie calda si la franare nu se mai opreste. ![]() I-mi cer scuze din cauza postului lung.Ms tuturor pt sfaturi Daca scade turatia cand franezi e din cauza servo franei, crapata membrana. La mine asta a fost problema. Trage aer fals pe la membrana si din cauza aia se opreste motorul. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 00:32 |