Curse Logan, Se preteaza Loganul la curse ?
![]() ![]() ![]() |
Curse Logan, Se preteaza Loganul la curse ?
MihaiD |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|||
Arhimede |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
QUOTE(MihaiD @ 9 May 2006, 07:11) Dupa cate stiu eu se pot cumpara kit-uri pt. Logan Cup (gr. N) de la MACH1 Motorsport (George Grigorescu), iar pretul am auzit ca este de ~ 3000 euro. Ideal ar fii sa luati o masina cheala direct din uzina si s-o echipati cu respectivul kit pt. a reduce costurile - dar pt. asta trebuie vorbit la uzina sa vedeti daca e posibil. Sti ceva mai mult?In ce consta kit-ul?T poti inscrie in vreo competitie? |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Nu stiu mai multe, dar te poti interesa pe http://www.mach1motorsport.ro/ms/contact.php.
De inscris in competitie, la noi probabil numai VTM sau CNR la grupa N . Pt. a se face o Cupa Logan (cum a fost Cupa Nova, Ford Ka, Fiesta, etc...) trebuie un numar minim de masini inscrise (cred ca 3). |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#34
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#35
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
06-07_dacia_padberg_717_1701_1.jpg
0607_5l06_715_1585_1.jpg 06-04-16_p4161940_dacia_1L06.jpg Pe cand imagini d-astea si-n Romania? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cred ca problema principala e banul. Nu al omului de jos, de la radacina ierbii, caci se stie ca acolo nu exista. Companiile cu interes in cursele de masini (piese, fabrici de automobile, cauciucuri, si cite si mai cite, si nu in ultimul rind bancile, caci ele au banii si ele dau imprumuturi tuturor, chiar sa-si cumpere masini!) vor trebui atrase si va aparea si in Romania un program de competitii automobilistice serios. Pina atunci insa povara va cadea pe umerii slabi ai omului de jos. Nu e tragic insa. Pretutindeni exista mici competitii unde incepe totul. Comunitatea de pasionati poate lua initiative serioase aicea, chiar daca financiar precare. Este una cind Gigel cere aprobare de la primarie sa faca un circuit de coasta, si alta cind "asociatia sportiva a pilotilor de Logan" depune o cerere pe aceeasi tema! Sunteti mult mai puternici decit va vine sa credeti.
Si nu conteaza cit de puternica e masina. Daca ai putere mica, poti oricind sa reduci greutatea. Cunosc categorii de competitie aici (in Australia) si aiurea unde participa bara la bara Suzuki Swift (1300cmc, cine stie, poate 100cp) cu Holden (poate cunoasteti masina ca Vauxhall) Monaro (5700cmc, 450cp). Da, dar Suzuki are 800kg iar Monaro 2000kg! Rezultatul nu e o poveste prezisa din start. va doresc mult succes, si mabucur ca In Romania a renascut sportul cu motor. Sunt foarte curios insa sa vad drifting cu o masina cu tractiunea pe fata, trebuie sa fie teribil de dificil. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#37
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Swift este o masina foarte potenta , are 94 de cai stock si ia curbele mai bine ca Monaro
![]() Gheorghedracu , la noi se organizeaza pentru amatori mai mult curse de tip drag , restul fiind de indemanare si foarte putine la numar . Pentru cine vrea mai mult de atat , trebuie sa aiba licenta si bani , foarte multi bani . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Probabil nemtii folosesc Loganuri la curse sa nu-si buseasca alte masini mai scumpe
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#39
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sunt pentru incepatori ... uita-te in ultima poza .... cum sa te depaseasca spatele masinii intr-o masina totul fata ?
![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
pare umed, nu e greu de loc.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
madcos |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
SiloS |
![]()
Post
#42
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Eh , radeam si eu oleaca ... degeaba . Masinile totul-fata sunt sub-viratoare si era de asteptat sa fuga fata . In conditile de drum umed este posibil sa fuga si spatele .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#43
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Lasa c-o sa vezi la iarna cum iti fuge posteriorul prin curbe...
Una e teoria si alta practica. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:02 |