DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curse Logan, Se preteaza Loganul la curse ?

MihaiD
post 9 May 2006, 02:11
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Dupa cate stiu eu se pot cumpara kit-uri pt. Logan Cup (gr. N) de la MACH1 Motorsport (George Grigorescu), iar pretul am auzit ca este de ~ 3000 euro. Ideal ar fii sa luati o masina cheala direct din uzina si s-o echipati cu respectivul kit pt. a reduce costurile - dar pt. asta trebuie vorbit la uzina sa vedeti daca e posibil.

This post has been edited by MihaiD: 9 May 2006, 02:15


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 9 May 2006, 15:26
Post #32


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE(MihaiD @ 9 May 2006, 07:11)
Dupa cate stiu eu se pot cumpara kit-uri pt. Logan Cup (gr. N) de la MACH1 Motorsport (George Grigorescu), iar pretul am auzit ca  este de ~ 3000 euro. Ideal ar fii sa luati o masina cheala direct din uzina si s-o echipati cu respectivul kit pt. a reduce costurile - dar pt. asta trebuie vorbit la uzina sa vedeti daca e posibil.
*


Sti ceva mai mult?In ce consta kit-ul?T poti inscrie in vreo competitie?


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 9 May 2006, 17:31
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Nu stiu mai multe, dar te poti interesa pe http://www.mach1motorsport.ro/ms/contact.php.
De inscris in competitie, la noi probabil numai VTM sau CNR la grupa N . Pt. a se face o Cupa Logan (cum a fost Cupa Nova, Ford Ka, Fiesta, etc...) trebuie un numar minim de masini inscrise (cred ca 3).


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Sep 2006, 15:06
Post #34


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Sep 2006, 15:09
Post #35


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 17 Sep 2006, 17:12
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred ca problema principala e banul. Nu al omului de jos, de la radacina ierbii, caci se stie ca acolo nu exista. Companiile cu interes in cursele de masini (piese, fabrici de automobile, cauciucuri, si cite si mai cite, si nu in ultimul rind bancile, caci ele au banii si ele dau imprumuturi tuturor, chiar sa-si cumpere masini!) vor trebui atrase si va aparea si in Romania un program de competitii automobilistice serios. Pina atunci insa povara va cadea pe umerii slabi ai omului de jos. Nu e tragic insa. Pretutindeni exista mici competitii unde incepe totul. Comunitatea de pasionati poate lua initiative serioase aicea, chiar daca financiar precare. Este una cind Gigel cere aprobare de la primarie sa faca un circuit de coasta, si alta cind "asociatia sportiva a pilotilor de Logan" depune o cerere pe aceeasi tema! Sunteti mult mai puternici decit va vine sa credeti.

Si nu conteaza cit de puternica e masina. Daca ai putere mica, poti oricind sa reduci greutatea. Cunosc categorii de competitie aici (in Australia) si aiurea unde participa bara la bara Suzuki Swift (1300cmc, cine stie, poate 100cp) cu Holden (poate cunoasteti masina ca Vauxhall) Monaro (5700cmc, 450cp). Da, dar Suzuki are 800kg iar Monaro 2000kg! Rezultatul nu e o poveste prezisa din start. va doresc mult succes, si mabucur ca In Romania a renascut sportul cu motor.

Sunt foarte curios insa sa vad drifting cu o masina cu tractiunea pe fata, trebuie sa fie teribil de dificil.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 Sep 2006, 19:49
Post #37


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Swift este o masina foarte potenta , are 94 de cai stock si ia curbele mai bine ca Monaro biggrin.gif

Gheorghedracu , la noi se organizeaza pentru amatori mai mult curse de tip drag , restul fiind de indemanare si foarte putine la numar . Pentru cine vrea mai mult de atat , trebuie sa aiba licenta si bani , foarte multi bani .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Sep 2006, 07:08
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Probabil nemtii folosesc Loganuri la curse sa nu-si buseasca alte masini mai scumpe radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Sep 2006, 13:05
Post #39


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Sunt pentru incepatori ... uita-te in ultima poza .... cum sa te depaseasca spatele masinii intr-o masina totul fata ? radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 19 Sep 2006, 10:54
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




pare umed, nu e greu de loc.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madcos
post 20 Sep 2006, 23:47
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 17 October 05
From: CONSTANTA




QUOTE(SiloS @ 18 Sep 2006, 14:05)
Sunt pentru incepatori ... uita-te in ultima poza .... cum sa te depaseasca spatele masinii intr-o masina totul fata ? radmasa.gif
*



??? chiar nu inteleg.poti sa dezvolti putin?dc nu este offtopic si nu luam warn?
eu vad o curba+apa=posibil derapaj


--------------------
NOVA GT NOVA GT - CT 06 UDH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Sep 2006, 12:27
Post #42


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eh , radeam si eu oleaca ... degeaba . Masinile totul-fata sunt sub-viratoare si era de asteptat sa fuga fata . In conditile de drum umed este posibil sa fuga si spatele .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Sep 2006, 19:28
Post #43


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Lasa c-o sa vezi la iarna cum iti fuge posteriorul prin curbe...
Una e teoria si alta practica. wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 13:02
Forum Renault