Despre o duza din plastic la berlina zambet iliesc
![]() ![]() ![]() |
Despre o duza din plastic la berlina zambet iliesc
florinutzu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
parca ne-am fi inteles in prealabil
![]() Duza e calibrata la 1,5, e necesar sa fie acolo la toate motoarele de Dacie, fara ea relatiul e inexistent, adica moare motoru'. Rolul ei este sa dimensioneze cantitatea de vapori aspirata de galerie. Problema mea e urmatoarea: am schimbat duza, am luat una de magazin, de 1,5 si mi-a scazut mult relantiul, merge neregulat etc, ce-a veche avea undela la 2-2,5 , si merge perfect, dar e cam uzata. Ce sa fac? sa largesc gaura la cea noua, sau sa o las asa si sa fac alte reglaje sa mearga calumea? This post has been edited by argon: 2 May 2006, 13:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sddragos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Am defacut si eu T-ul cu furtunurile aferente dar n-am gasit nici o duza
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu ai gasit pentru ca ai in pata calda !
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Pai si atunci cum e ? Sunt daciii care au nevie de duza si altele nu? Nu inteleg.
Si care e rolul ei? Am observat ca atunci cand am dat jos furtunul respectiv curge benzina din furtun. Era umed si a picurat cativa stropi pe jos. Cumva ajuta duza asta, la formarea unor jeturi? Mersi! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La unele furtunul de vapori intra in pata calda, care este prevazuta din constructie cu duza, la altele furtunul iese din capacul culb, intra in T, si din T de duce direct la galerie.
In cazul al doilea trebuie duza de plastic, deoarece fara ea nu sta relantiul. Benzina nu are ce cauta acolo, umed e dar de la vaporii de ulei, in nici un caz benzina. In alta ordine de idei, mi-am largit gaura din duza la 2, cu ajutorul unui burghiu, si merge perfect. Cu duza standard de 1,5 mergea rau de tot. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
florinutzu |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Deci, daca are ciuneva o berlina ultimul model cea cu zambet , cu bord cn, pe carburatie, sa desfaca putin sa se uite. Sau daca este vreun inginer... sa ne spuna.
Ce rol are? ![]() Face bine sau nu? ![]() Este prezenta la toate sau nu? ![]() Poate nu are asa mare importanta, si atunci ori fara ori cu...dar mai bine fara ca scade greutatea masinii. ![]() |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu ti-am zis ce face?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
florinutzu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Consider ca raspunsul:"In cazul al doilea trebuie duza de plastic, deoarece fara ea nu sta relantiul." nu este suficient.
Poate putem obtine un alt raspuns din parte altcuiva. Daca se poate sau ceva mai detaliat de la dvs. |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca dadeai o cautare, gaseai sigur
Dar, iaca: Acele furtune au rolul: 1.cel dintre capac culbutori si teu de recirculare a gazelor zise "de carter" cu continut de benzina sau gaze arse-la motoare uzate si de vapori de ulei la cele in stare tehnica buna. 2. cel dintre teu si flansa calda sau galerie are rol de asigurare a unei cantitati de aer pentru relanti. Sint doua tipuri de furtun: -unul cu o duza din plastic cu orificiu de 1,5 mm in el pentru modele vechi, pe motoare de 1300cmc si unele 1400 (aici ar trebui de 2 mm, dar mai nou duzele sint produse de SRL) -un alt model fara duza care e situat intre teu si un stut din flansa calda in care este practicat acel orificiu calibrat de 2 mm-solutia e pe motoare de 1400 mai noi. E solutie mai buna macar din doua motive: a). duza nu mai e "scuipata" la un eventual rateu in admisie-nemaifiind necesara fixarea cu colier sau sirma; b ). orificiul fiind intr-o zona calda in cazul "infundarii cu muci" a sa, prin incalzire acei "muci" devin fluizi, fiind usor aspirati, desfundindu-se acel orificiu. Ce ai facut tu punind acea duza de 1,5 mm la un motor de 1400 a fost sa strangulezi debitul de aer, motorul mergind inecat; dupa care ai marit relantiul din obturator, ceea ce aproape sigur ti-a plasat obturatorul in zona gaurilor de progresiune, marind consumul. Solutie: urmareste unde se infige furtunul; daca e in flansa, scoate duza, daca e in galerie, mareste orificiul duzei la 2 mm daca ai motor de 1400. Ca fapt divers eu am avut pe 1300 duza de 2 mm care dadea rezultate bune, acum am UIS cu gauri de 1 mm-3 buc care ca suprafata is echivalente cu o gaura de 2 mm. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florinutzu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Multumesc pentru raspunsul detaliat.
Este ceea ce asteptam un raspuns la obiect. O sa fac verificarile necesare si ori scot duza ori o las, in functie de ce gasesc acolo. Mersi! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 17:02 |