probleme la pornire, pornire
![]() ![]() ![]() |
probleme la pornire, pornire
vali78vali |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai verifica legaturile electrice, pot fi oxidate, sau slabite. Bafta !!!
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent").
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
QUOTE(didosdoru @ 26 Apr 2006, 21:48) In primul rand verifica avansul (s-ar putea ca pozitia delcoului sa nu fie chear standard), incearca sa actionezi demarorul fara sa calci pedala de acceleratie sau sa tragi socul, ar trebui sa invarta normal.Apoi verifica daca sunt stranse bine firul gros care duce la electromotor (ala de +).Daca astea sunt in regula s-ar putea ca elecromotorul sa fie problema (statorul "fura curent"). |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
vali78vali |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 April 06 ![]() |
va multumesc, maine voi verifica tot ce mi-ati spus
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004
-
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In cazul unui avans mare, la turatia mica generata de electromotor, arderea rapida tinde sa impinga pistonul in jos inainte ca el sa ajunga la pmi (interior!), deci arborele are o tendinta de rotire "invers" care se opune electromotorului. Daca electromotorul mai e si putin "obosit", fenomenul se observa foarte bine.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#8
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Da, absolut normal, dar nu cred ca asta e principala cauza. Si poate vrei sa spui ca si bateria poate fi obosita. Explicatii sunt multe..., dar in principal se controleaza bateria, electromotorul, legaturile electrice, si dupa aceea avansul...cred...
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Am patit si eu ceva asemanator. La repararea electromotorului s-au inlocuit doar carbunii, nu si bucsele. Daca sunt duse, fura curent.
Important ca si toate legaturile electrice de pe traseu sa fie perfecte, electromotorul este cel mai mare consumator de pe masina (pana la 1kW). |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
eu am patit o treba deasta cu carbunii care erau de proasta calitate si furau curent de ziceai ca e bateria moarta dupa ce i-am schimbat invartea de zici cei aia
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Dute la un magazin de piese auto si cere un set de bucse(cateva zeci de mii)si daca le schimbi vezi si care e starea carbunilor.Ca sa schimbi carbunii ai nevoie de un letcon mai puternic(nu merge cu pistol de lipit).
|
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 05:28 |