DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vocea clientului - hahaha

cosmin
post 5 Feb 2004, 15:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 4 June 03
From: Timisoara




Acum ca l-am vazut pe Marty dand sfaturi celor care se confrunta cu probleme sa sune la vocea clientului am de declarat urmatoarele lucruri care probeaza "seriozitatea" cu care cei de la VC trateaza cererile noastre:

In august 2003 imi fuge un capac de la o roata. Sun la service-ul de unde-am luat masina -> capace ioc. Raspuns: o sa comandam.
Septembrie 2003 am lovit masina indoind bine de tot ranforsarea spate si spoilerul. Cei de la service imi spun ca in maxim o luna o sa-l am(spoilerul).

Ca sa urgentez treaba, in ambele cazuri sun la VC care s-au aratat ft interesati de maruntele mele probleme notandu-si, cred, tot ceea ce le-am spus.

Februarie 2004 ma suna cei de la VC sa ma intrebe daca s-au rezolvat cele doua probleme cu care ma confuntam. Asta da promptitudine, trecusera mai bine de 5 luni de la reclamatie.

1.un capac identic gasisem in piata la prietenii nostri, hotii
2.problema cu spoilerul se rezolvase mai repede cu 2 saptamani decat estimasera cei de la service

Altfel, in ultimele 2 zile am fost sunat de 2 ori sa-mi dau cu parerea despre serviciile pe care le ofera dealerul de la care-am cumparat masina(mi s-au pus aceleasi intrebari - poate ca fara stiinta mea eram supus la un test psihologic???).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Feb 2004, 16:01
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cosmin, eu recomandam oamenilor sa reclame service-urile la VC. Daca vrei sa iti comanzi piese prin VC, mai bine te duci in padure. Ca si tine, am apelat si eu la ei pentru a-mi vopsi barile de pe care voios sarise vopseaua. A iesit o incurcatura cu service-ul (vopsitoria era Renault si nu erau abilitati sa constate garantii pentru Dacia, iar constatorul Dacia era abilitat doar pentru mecanica, nu si pentru vopsitorie). Intr-un final, persoana de la VC care se ocupa de cazul meu, a refuzat sa-mi mai raspunda la telefon. Drept pentru care, am facut reclamatie la OPC si...ghici cine ma suna in ziua imediat urmatoare sa-mi rezolve problema ? VC!
In alta ordine de idei, am comandat un cheder la VC la inceputul lui Ianuarie, cheder care pina la urma l-am cumparat eu cu banii mei.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:41
Forum Renault