Carburatorul?!?!?
Carburatorul?!?!?
dkrysty |
30 Apr 2006, 16:43
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
|
||
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|||
Poseidon |
30 Apr 2006, 16:48
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 |
parerea mea:amestec bogat
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
dkrysty |
30 Apr 2006, 17:12
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(Poseidon @ 30 Apr 2006, 17:48) adica ? bogat in benzina? sau bogat in sensul: curge prea mult pe la surubul de amestec? poti sa detaliezi ce vrei sa spui cu amestec bogat ? ...mi-ar fi de ajutor... si daca desurubez mai mult surubul de amestec tot nu are putere in schimb la accelerari peste 2500rpm bruste(iau piciorul) scade turatia si se opreste... reglata asa nu se intampla! iar asta iarna aveam probleme! dupa 3 km mi se oprea motorul daca o acceleram mai tare... dupa ce am reglat-o asa merge- nu s-a mai intamplat! This post has been edited by dkrysty: 30 Apr 2006, 17:18 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Poseidon |
30 Apr 2006, 17:32
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 |
amestec optim sub forma de raport:14,7aer/1benzina,verifica ce fel de carb ai,apoi daca,corespund jiglerele(1,4 este dif de 1,3)si verifica CNC,cuiul pontou si gramajul plutitorului(cartea lui Mondiru parca)surubul de ametec este doar ptr relanti !PS verifica daca plutitorul nu este spart(sa nu aiba benzina in el)daca bujiile sunt ude dupa ce opresti motorul atunci ai probleme cu CNC
This post has been edited by Poseidon: 30 Apr 2006, 17:45 |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
dkrysty |
30 Apr 2006, 17:45
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(Poseidon @ 30 Apr 2006, 18:32) amestec optim sub forma de raport:14,7aer/1benzina,verifica ce fel de carb ai,apoi daca,corespund jiglerele(1,4 este dif de 1,3)si verifica CNC,cuiul pontou si gramajul plutitorului(cartea lui Mondiru parca)surubul de ametec este doar ptr relanti !PS verifica daca plutitorul nu este spart(sa nu aiba benzina in el) Le-am verificat cat de cat cand am curatat carb-ul... erau in regula... ce am schimbat eu e doar jiclorul acela cu cioc de la acceleratie! dar la vremea respectiva a mers chiar mai bine cu asta de cat cu cel original... sau mi s-a parut mie... sau nici o diferenta! Carburatorul are codul 27 (mi-a zis un mecanic ca nu e de 1300 e de 1310...)! Inca ceva cand accelerez cu motorul rece dimineata de exemplu daca accelerez peste 1000-1500 se opreste motorul daca tin la 1000 merge prost se se zdruncina toata masina...la 800-850-900 merge bine... da ca nu trag shokul... cu shockul tot asa peste 1200 oricum trebuie... This post has been edited by dkrysty: 30 Apr 2006, 17:50 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Poseidon |
30 Apr 2006, 17:52
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 |
pai nu merge "cat de cat" la motoare totul este precis si sigur, sau deloc!asa ca...!verifica tot ce am zis mai sus(dar cu minutiozitate si precizie)apoi verifica si debitul la pompa de benzina(la turatii mici dar si la turatii mari)sunt sigur ca numai asa rezolvi problema!
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
dkrysty |
30 Apr 2006, 18:11
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(Poseidon @ 30 Apr 2006, 18:52) pai nu merge "cat de cat" la motoare totul este precis si sigur, sau deloc!asa ca...!verifica tot ce am zis mai sus(dar cu minutiozitate si precizie)apoi verifica si debitul la pompa de benzina(la turatii mici dar si la turatii mari)sunt sigur ca numai asa rezolvi problema! man sunt aceleasi jicloare care mai demult mergeau deci nu are rost si nici cum sa verific 0,x mm are jiclorul ca nu scrie pe el... pompa de benzina arunca tare de tot! debit mare! Ce debit?... nu stiu ca n-am debitmetru... plutitorul e ok , cuiul pontou inchide e ok, nivelul e ok! masina merge bine ! doar cand e motorul rece intre 300m pana intr-un km de mers cu shocul si apoi totul merge cool! |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Poseidon |
30 Apr 2006, 18:42
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 |
A foarte bine ,insemna ca ai rezolvat! :ad sub masa:mai baiete pune mana si mai citeste ,aici pe forum gasesti totul, numa sa stii sa cauti!
This post has been edited by Poseidon: 30 Apr 2006, 18:47 |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
dkrysty |
30 Apr 2006, 19:45
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(Poseidon @ 30 Apr 2006, 19:42) A foarte bine ,insemna ca ai rezolvat! :ad sub masa:mai baiete pune mana si mai citeste ,aici pe forum gasesti totul, numa sa stii sa cauti! Puteai sa spui asta de la inceput! merci oricum! Ce mi-ai spus tu am citit deja pe n topicuri! din 10 mai 2005! asteptam totusi altceva ... si am si eu doua cart din 85' de dacia 1300 I si II in care scrie toate astea... dar sfaturile de acolo mai ales la carb se potrivesc doar la o masina noua!!! Oricum Iti multumesc!!! pt ca ai avut placere sa vorbim ... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Poseidon |
30 Apr 2006, 20:17
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 |
eu am zis ce trebuie facut,altceva ce sa-ti mai spun?daca nu intelegi?invata apoi aplici ce ai invatat!simplu asa ,fac toti de de aici!si te asigur ca au succes!numa' ca trebe nitel pus capul la lucru!scuze ca am fost off topic ,dar am terminat
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
EUROPE_ |
30 Apr 2006, 21:32
Post
#11
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
dkrysty, acceasi problema o am si eu, moare motorul daca plec cu ea cand motorul este rece. Eu nu ii trag socul, porneste destulde repede fara soc, doar ca tebuie sa o spritui putin, si dupa o tin turata ( la 1000 rpm ). Cred ca problema ta este distanta inte electrozii bujiilor, ai 0,6 si eu am tot 0,6 si acesta este motivul pentru care trepideaza cand e rece motorul. Din cate am inteles eu ( am primit si eu sfaturi) distanta trebuie sa fie de 0,8... este cel mai bine pentru dacii. Aici s-a discutat http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=37962
Parca ziceai ceva ca iti baga spuma in carburator si ai pus dop... ce fel de spuma??? This post has been edited by EUROPE_: 30 Apr 2006, 21:35 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
30 Apr 2006, 21:41
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dkrysty |
1 May 2006, 15:20
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
Asa facea si cand aveam distanta la bujii 0,7, iar cand am pus 0,8 sau 0,9 nu mai pornea deloc!
Cand aveam 0,7 pleca doar cu spritz! Iar culoarea era gri deschis aproape alb! si se spune ca atunci distanta e prea mare! Am pus 0,6-0,64 pleaca la cheie chiar si dimineata fara shock! sta la 600 (motor rece ) dar daca accelerez, cand ajung spre 1000 rpm se inneaca si se opreste!(deci fara shock)! Nici chiar cu shock nu pot sa o tin dimineata la 1000 rpm trebuie sub 800 sau peste 1200!!! daca e cald motorul, deci indicatorul peste "C"-ul acela, incepe sa nu mai faca probleme! Ce se intampla la 1000rpm ??? raportul (amestecul) aer-combustibil nu e corect... ce e cu gaurelele acelea 3 ???pe acolo vine amestecul? cand clapeta e peste situatia de relanti??? ca vine si pe sus... |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
gti98 |
15 May 2006, 21:05
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 |
QUOTE(dkrysty @ 2 May 2006, 02:20) Asa facea si cand aveam distanta la bujii 0,7, iar cand am pus 0,8 sau 0,9 nu mai pornea deloc! Cand aveam 0,7 pleca doar cu spritz! Iar culoarea era gri deschis aproape alb! si se spune ca atunci distanta e prea mare! Am pus 0,6-0,64 pleaca la cheie chiar si dimineata fara shock! sta la 600 (motor rece ) dar daca accelerez, cand ajung spre 1000 rpm se inneaca si se opreste!(deci fara shock)! Nici chiar cu shock nu pot sa o tin dimineata la 1000 rpm trebuie sub 800 sau peste 1200!!! daca e cald motorul, deci indicatorul peste "C"-ul acela, incepe sa nu mai faca probleme! Ce se intampla la 1000rpm ??? raportul (amestecul) aer-combustibil nu e corect... ce e cu gaurelele acelea 3 ???pe acolo vine amestecul? cand clapeta e peste situatia de relanti??? ca vine si pe sus... Distanta la electrozii bujiei=tensiune de amorsare. Distanta mare= solicitare mai mare de tensiune Problema pare, asa cum e descrisa a proveni din posibila obturare a "orificiilor de repriza" (vezi ca deasupra orificiului "de relanti, prin care vine amestec reglat de surubul ala cu arc pe el, mai sunt alte 2 gaurele) cand se ridica putin clapeta carburatorului, depresiunea de sub clapeta produce aspiratia unei cantitati suplimentare de benzina prin acele gaurele (sau mai bine spus, nu se mai produce, iar saracirea amestecului provoaca mers neregulat si lipsa de putere) Daca se apasa mai energic pedala de acceleratie pompa de acceleratie (sprit) pulverizeasa un supliment de benzina pentru demaraj; clapeta deschisa la mai mult de 1/4 din sectiune amorseaza aspiratia prin jiclorul principal (deja ai depasit cei 50 km/h legali!) La carburator, prima data sufera de infundare orificiile cele mai mici (eu nu am gasit niciodata mizerie in jiclorul principal in 21 de ani de berlina +5 ani de Dacia 1100) Orificiile alea sunt si destul de mici si destul de greu de inspectat... Bafta!!! PS La motorul rece apar si probleme de vaporizare a benzinei (la injectie, pulverizarea mecanica atenueaza fenomenul) amestecul e neomogen, cand sarac, cand prea bogat=mers neregulat. Nu stiu ce poti sa faci ca sa o corectezi (Constructorul a prevazut doar socul...) This post has been edited by gti98: 15 May 2006, 21:08 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
dkrysty |
16 May 2006, 13:36
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 |
QUOTE(gti98 @ 15 May 2006, 22:05) Distanta la electrozii bujiei=tensiune de amorsare. Distanta mare= solicitare mai mare de tensiune Problema pare, asa cum e descrisa a proveni din posibila obturare a "orificiilor de repriza" (vezi ca deasupra orificiului "de relanti, prin care vine amestec reglat de surubul ala cu arc pe el, mai sunt alte 2 gaurele) cand se ridica putin clapeta carburatorului, depresiunea de sub clapeta produce aspiratia unei cantitati suplimentare de benzina prin acele gaurele (sau mai bine spus, nu se mai produce, iar saracirea amestecului provoaca mers neregulat si lipsa de putere) Daca se apasa mai energic pedala de acceleratie pompa de acceleratie (sprit) pulverizeasa un supliment de benzina pentru demaraj; clapeta deschisa la mai mult de 1/4 din sectiune amorseaza aspiratia prin jiclorul principal (deja ai depasit cei 50 km/h legali!) La carburator, prima data sufera de infundare orificiile cele mai mici (eu nu am gasit niciodata mizerie in jiclorul principal in 21 de ani de berlina +5 ani de Dacia 1100) Orificiile alea sunt si destul de mici si destul de greu de inspectat... Bafta!!! PS La motorul rece apar si probleme de vaporizare a benzinei (la injectie, pulverizarea mecanica atenueaza fenomenul) amestecul e neomogen, cand sarac, cand prea bogat=mers neregulat. Nu stiu ce poti sa faci ca sa o corectezi (Constructorul a prevazut doar socul...) merci de explicatie!!! de acolo era.. numai ca nu erau infundate, dar am schimbat clapeta de acceleratie cred ca nu calca bine!!! si nu mai face... plus ca merge mult mai bine si relantiul. |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 18:18 |